Відвід 1 колегії Верховного суду в справі про незаконне відсторонення від роботи
Справа № 204/294/22
Провадження № 61-7158ск22
Суддя: Карпенко С.
О.
Правосуддя здійснюють ПРОФЕСІЙНІ СУДДІ та, у
визначених законом
випадках,
народні засідателі і присяжні.
(частина перша статті 127. нової
Конституції України)
Перше призначення на
посаду ПРОФЕСІЙНОГО СУДДІ
строком на п’ять років
здійснюється Президентом України.
(перше речення частина першої статті 128.
Конституції України)
ЗАЯВА № 02
про відвід «колегії суддів» юридичної
особи приватного права з назвою «ВЕРХОВНИЙ СУД», у складі: «судді-доповідача»
Карпенко С.О., «суддів»: Ігнатенка В.М., Стрільчука В.А. як такої, що складається
з осіб, які ніколи не набували статусу ПРОФЕСІЙНИХ СУДДІВ та незаконно
ПРИЗНАЧЕНІ, а не ОБРАНІ на штатні посади ПРОФЕСІЙНИХ СУДДІВ до державної
установи з визначеною Конституцією України юрисдикцією
В провадженні так
званої «колегії суддів» юридичної особи приватного права (суб’єкта
господарювання) з назвою «ВЕРХОВНИЙ СУД» (код ЄДРПОУ: 41721784, КВЕД 84.23), яка складається з фізичних осіб без національності
і конституційного громадянства Самостійної української держави України, а саме:
«судді-доповідача» Карпенко С. О., «суддів»: Ігнатенка
В. М., Стрільчука В. А.,
- знаходиться касаційна скарга так званого «Державного підприємства «Конструкторське бюро «Південне» імені М.К. Янгеля» на рішення
Красногвардійського районного суду м. Дніпропетровська від 25 березня 2022 року та
постанову Дніпровського апеляційного суду від 1 липня 2022 року у цивільній справі за позовною заявою Філіпенка Олександра Сергійовича (далі – Позивач) до юридичної особи
приватного права з назвою «Державне підприємство «Конструкторське бюро «Південне» імені М. К. Янгеля» (код
ЄДРПОУ: 14308304, КВЕД 72.19 (основний), 28.99, 30.30, 30.40 (інші) про визнання незаконним та скасування наказу про відсторонення від роботи без збереження заробітної плати.
1 грудня 1991 року суверенною
волею Українського народу на Всеукраїнському
референдумі було затверджено Акт
проголошення незалежності України (документ від 24 серпня 1991 року №
1427-ХІІ) та створено Самостійну
українську державу України. Даний неоспорюваний, неспростовний факт
покладено в Преамбулу (основу) нової Конституції України (документ: 254к/96-ВР – без змін і доповнень).
Преамбула нової Конституції України є не лише фундаментом
конституційного ладу держави, а й відображенням історичних та правових
передумов, а також мотивів і цілей прийняття нової Конституції України.
Положеннями статті 8 нової Конституції України
(документ: 254к/96-ВР
– без змін і доповнень) встановлено, що в Україні (читай через Преамбулу – в Самостійній українській державі України) визнається і діє принцип верховенства права.
Конституція України (читай через
Преамбулу – Самостійної української держави України) має найвищу юридичну силу. Закони та
інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України (читай через Преамбулу – Самостійної української держави України) і повинні відповідати їй.
Норми Конституції України (читай через Преамбулу – Самостійної української держави України) є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту
конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі
Конституції України (читай через Преамбулу – Самостійної української держави України) гарантується.
З цього
приводу слід зазначити, що відповідно до положень частини першої статті 127 нової Конституції
України (документ:
254к/96-ВР – без змін і доповнень) правосуддя
здійснюють ПРОФЕСІЙНІ СУДДІ та у визначених законом випадках, народні
засідателі і присяжні (ІНШІ СУДДІ).
В своєму Рішенні № 3-рп/2011 від 5 квітня 2011 року справа № 1-10/2011 (яке є обов'язковим до виконання на
території України, остаточним і не може бути оскарженим) Конституційний Суд України дійшов
висновку, що судову владу реалізовують професійні судді та, у визначених
законом випадках, народні засідателі і
присяжні шляхом здійснення правосуддя (частина
перша статті 127 Конституції України (254к/96-ВР), частина друга статті 1 Закону) (2453-17). Суддею є громадянин України, який в
установленому Конституцією України
(254к/96-ВР) і Законом (2453-17) порядку
призначений чи обраний суддею, займає
штатну суддівську посаду в одному із судів України і здійснює правосуддя на
професійній основі (частина
четверта статті 126 Конституції
України (254к/96-ВР), стаття 51 Закону) (2453-17).
Конституція України (254к/96-ВР) містить загальні вимоги щодо зайняття
посади професійного судді в судах загальної юрисдикції, визначає їх способи - призначення вперше і обрання безстроково
(пункт 27 частини першої статті 85, частина четверта статті 126, частини третя,
четверта статті 127, частина перша стаття 128) (254к/96-ВР). Водночас законодавець повноважний встановлювати додаткові
вимоги до окремих категорій суддів щодо стажу,
віку та їх
професійного рівня порівняно із основними вимогами для зайняття посади професійного судді (частина п'ята статті 127
Основного Закону України) (254к/96-ВР).
За Конституцією України (254к/96-ВР) набуття громадянином України
статусу професійного судді пов'язане з настанням
відповідного юридичного факту - призначення
чи обрання його на цю посаду. Зайняття
посади судді здійснюється шляхом призначення вперше, а обрання - після закінчення строку, на
який його було призначено. Такий висновок випливає, зокрема, зі змісту частини четвертої статті 126 Конституції України (254к/96-ВР), згідно з якою судді обіймають
посади безстроково, крім суддів
Конституційного Суду України
та суддів, які призначаються на посаду судді вперше, і узгоджується з правовою позицією Конституційного
Суду України, висловленою у Рішенні від 16 жовтня 2001 року N 14-рп/2001 (v014p710-01), відповідно до якої на обрання безстроково
може претендувати особа з належною фаховою підготовкою, відповідним досвідом і
стажем, оскільки завершився строковий п'ятирічний термін
перебування на посаді професійного судді (абзац сьомий пункту 4 мотивувальної
частини) (v014p710-01).
У Конституції України (254к/96-ВР) встановлено порядок першого призначення на посаду професійного судді, яке здійснюється
Президентом України строком
на п'ять років, закріплено положення про обрання всіх інших суддів безстроково Верховною Радою України
(частина перша статті 128) (254к/96-ВР).
Системний аналіз положень пункту 14 частини
першої статті 92, частини четвертої статті 126, частин другої, третьої,
четвертої, п'ятої статті 127, статті 128
Конституції України (254к/96-ВР) та оспорюваних положень Закону (2453-17) дає підстави
для таких висновків: призначення на посаду судді здійснюється
тільки вперше; обиратися на посаду судді можуть тільки судді, в яких закінчився
п'ятирічний термін, на який вони були призначені; до складу апеляційних, вищих
спеціалізованих судів та
Верховного Суду України можуть обиратися
тільки професійні судді; зайняття суддівських посад в апеляційних, вищих
спеціалізованих судах і Верховному Суді України шляхом обрання виключає
можливість призначення суддів у ці
суди, а відтак
призначення на посади суддів може здійснюватися лише до
місцевих судів (!!!).
Вимоги щодо наявності стажу для просування
особи на посаді судді кореспондують з
вимогами пункту 13 Основних принципів незалежності судових органів,
схвалених резолюціями N 40/32 та N 40/146
Генеральної Асамблеї ООН від 29
листопада та від 13 грудня 1985 року, в яких зазначено, що підвищення суддів на посаді там,
де є така
система, слід здійснювати
на основі об'єктивних факторів, зокрема здібностей і досвіду. Тобто
встановлення такої вимоги, як стаж роботи
на посаді судді,
є об'єктивним критерієм для
зайняття посади судді в апеляційних,
вищих спеціалізованих судах та Верховному Суді України. Вказана вимога
обумовлена особливим характером
процесуальної діяльності цих судів і не порушує принципу рівності громадян
України в їх конституційних правах, що відповідає положенню
частини п'ятої статті 127 Конституції
України (254к/96-ВР) стосовно
встановлення законодавцем
додаткових кваліфікаційних вимог
до окремих категорій суддів щодо стажу, віку та їх професійного
рівня, об'єктивно виправдане,
обґрунтоване та справедливе і не
може вважатися дискримінаційним. Тому це
обмеження стосується тільки конституційно визначеного спеціального статусу
професійного судді і не впливає на зміст його прав і свобод (їх скасування чи
обмеження) як людини і громадянина, що
гарантуються, зокрема, частиною третьою статті 22 Конституції України
(254к/96-ВР), згідно з якою при прийнятті нових законів або
внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу
існуючих прав і свобод. Конституційний
Суд України в Рішенні від 18 квітня 2000 року N 5-рп/2000 (v005p710-00)
зазначив, що встановлення Конституцією України (254к/96-ВР) та законами України певних
кваліфікаційних вимог не порушує конституційного
принципу рівності, адже всі громадяни, які відповідають конкретним кваліфікаційним вимогам,
мають право займати відповідні посади (абзац третій пункту 2 мотивувальної
частини) (v005p710-00).
В своєму Рішенні № 4-рп/2013 від 12 червня 2013 року справа № 1-9/2013 (яке є обов'язковим до виконання на
території України, остаточним і не може бути оскарженим) Конституційний Суд України наголошує,
що згідно з Конституцією України
судоустрій, судочинство, статус суддів визначаються виключно законами України (пункт 14 частини
першої статті 92), які приймає єдиний орган
законодавчої влади в Україні - Верховна Рада України (стаття 75, пункт 3 частини
першої статті 85, стаття 91); правосуддя здійснюють ПРОФЕСІЙНІ
СУДДІ та, у визначених законом випадках, народні засідателі і присяжні (частина перша
статті 127). Суддею є громадянин України, який у встановленому Конституцією України і Законом порядку
призначений чи обраний суддею, займає штатну суддівську посаду в одному із
судів України і здійснює правосуддя на професійній основі; судді в Україні
мають єдиний статус незалежно від місця суду в системі судів загальної
юрисдикції чи адміністративної посади, яку суддя обіймає в суді (стаття 51 Закону).
Загальний
порядок призначення на посаду професійного
судді в судах загальної юрисдикції та підстави звільнення з цієї посади
передбачені Основним Законом України (пунктом 27 частини першої статті 85, частинами четвертою, п’ятою статті 126, частиною третьою статті 127, частиною першою статті 128). Зміст
зазначених положень щодо процедури, порядку призначення і обрання на посаду
судді конкретизовано в Законі, в якому, зокрема, встановлено вимоги до осіб, що
виявили бажання звернутись до Комісії з заявою про участь у доборі кандидатів,
та до кандидатів, які вже проходять відповідний добір.
Врегулювання передбаченого Законом порядку набуття
статусу судді узгоджується з вимогами міжнародних актів. Так, у Європейській
хартії про закон „Про статус суддів“ від 10 липня 1998 року зазначено, що
„закон встановлює обставини, за яких попередня діяльність кандидата або ж
діяльність його близьких родичів з причин законних об’єктивних сумнівів,
породжуваних такою діяльністю, щодо неупередженості та незалежності цього
кандидата, може бути перешкодою для призначення його на посаду судді“ (пункт
3.2). У пункті 10 Основних
принципів незалежності судових органів, схвалених резолюціями 40/32 та 40/146
Генеральної Асамблеї ООН від 29 листопада 1985 року та 13 грудня 1985 року,
закріплено, що особи, відібрані для судових посад, повинні мати високі моральні
якості і здібності, а також відповідну добору кваліфікацію в галузі права.
У Бангалорських принципах поведінки суддів від 19 травня
2006 року, схвалених Резолюцією Економічної та Соціальної Ради ООН 27 липня
2006 року № 2006/23, зазначено, що довіра суспільства до судової системи, а
також до авторитету судової системи в питаннях моралі, чесності та
непідкупності судових органів посідає першочергове місце в сучасному
демократичному суспільстві.
В своєму Рішенні від 2 грудня 2019 року № 11-р/2019
Конституційний Суд України
наголосив, що «рішення Конституційного Суду України незалежно від того,
визначено в них порядок і строки їх виконання чи ні, є обов’язковими до
виконання на всій території України; органи державної влади, органи Автономної
Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи,
організації, посадові та службові особи, громадяни та їх об’єднання, іноземці,
особи без громадянства повинні утримуватись від застосування чи використання
правових актів або їх положень, визнаних неконституційними; рішення
Конституційного Суду України мають пряму дію і для набрання чинності не
потребують підтверджень з боку будь-яких органів державної влади; обов’язок
виконання рішення Конституційного Суду України є вимогою Конституції України,
яка має найвищу юридичну силу щодо всіх інших нормативно-правових актів;
додаткове визначення у рішеннях, висновках Конституційного Суду України порядку
їх виконання не скасовує і не підміняє загальної обов’язковості їх виконання
(абзаци другий, третій, шостий пункту 4 мотивувальної частини Рішення
від 14 грудня 2000 року № 15-рп/2000)».
В даному контексті слід зауважити, що умисне невиконання службов(ими)ою
особ(ами)ою рішення Європейського суду з прав людини, рішення Конституційного
Суду України та умисне недодержання нею/ними висновку Конституційного Суду
України - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з
позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на
строк до трьох років.
{Стаття 382 Кримінального
кодексу України в редакції Закону № 2453-VI від 07.07.2010; із змінами, внесеними згідно із Законом № 721-VII від 16.01.2014 - втратив чинність на підставі Закону № 732-VII від 28.01.2014; із змінами, внесеними згідно із Законами № 767-VII від 23.02.2014, № 2136-VIII від 13.07.2017}
Враховуючи контекст зазначеного
вище, в сукупності з змістом моєї ЗАЯВИ № 01 від 19.08.2022 року (про відвід
даної колегії), та з огляду на наявні у сторони Позивача оформлені без
дотримання ДСТУ 4163-2003 фотокопії з оригіналів Указу Президента України від
10 листопада 2017 року № 357/2017 «Про призначення
суддів Верховного Суду» та Указу Президента України від 14 грудня 2017 року №
417/2017 «Про призначення суддів
Верховного Суду» (копії – додаються), слід констатувати, що представлені в
колегії по даній справі «судді» перебувають на своїх посадах з грубим
порушенням принципів закладених в Конституції України, адже були ПРИЗНАЧЕНІ
суддями, а не обрані як ПРОФЕСІЙНІ СУДДІ, на штатні посади ПРОФЕСІЙНИХ СУДДІВ у
суді з визначеною Конституцією України юрисдикцією. Це також суперечить
висновкам Рішення № 3-рп/2011 від 5 квітня 2011
року справа № 1-10/2011 (яке є обов'язковим до виконання на території України,
остаточним і не може бути оскарженим) Конституційного Суду України, згідно якого
конституційний принцип «зайняття
суддівських посад в апеляційних, вищих спеціалізованих судах і Верховному Суді України
ШЛЯХОМ ОБРАННЯ ВИКЛЮЧАЄ МОЖЛИВІСТЬ ПРИЗНАЧЕННЯ суддів у ці суди,
а відтак призначення
на посади суддів може
здійснюватися лише до місцевих судів (!!!)».
Отже, довіра до суду, судочинства, і правосуддя в цілому, має базуватись
виключно на засадах чіткого дотримання і виконання норм чинного законодавства,
і в першу чергу Конституції України, в сукупності їх відповідності чинним
міжнародним договорам, згода на обов'язковість яких, надана Верховною Радою
України, і які є частиною національного законодавства України.
На підставі
викладених вище неспростовних фактів, які не потребують доказування у суді та з
огляду на копії відповідних документів (що додаються), у ВІДСУТНІСТЬ, офіційних доказів офіційного
прийняття/затвердження Конституції України від 28 червня 1996 року на
Всеукраїнському референдумі Українського народу Самостійної української держави
України, - виключно Громадянами України
всіх національностей Українського народу Самостійної української держави України, безпосередньо та офіційно встановлених
положеннями абзаців 1 та 7 преамбули
самої Конституції України (документ: 254к/96-ВР – без антиконституційних змін і доповнень),
- ЗАЯВЛЯЮ ПРО ВІДВІД, так
званої «колегії суддів», так званого ВЕРХОВНОГО СУДУ, в даному судовому
провадженні, у складі: «судді-доповідача» Карпенко С. О., «суддів»: Ігнатенка
В. М., Стрільчука В. А. як такої, що
складається з осіб, які ніколи не набували статусу ПРОФЕСІЙНИХ СУДДІВ та
незаконно ПРИЗНАЧЕНІ суддями до юридичної особи приватного права (суб’єкта
господарювання і комерційної діяльності відповідно до коду економічної діяльності
КВЕД 84.23) з назвою «ВЕРХОВНИЙ СУД» (код ЄДРПОУ: 41721784), а не були ОБРАНІ як ПРОФЕСІЙНІ СУДДІ на штатні
просади ПРОФЕСІЙНИХ СУДДІВ до державної установи з визначеною новою
Конституцією України юрисдикцією.
Керуючись Рішеннями
Конституційного Суду № 3-зп від 11 липня 1997 року,
4-зп від 3 жовтня 1997 року (щодо
офіційного тлумачення порядку прийняття і введення в дію нової Конституції
України на всеукраїнському референдумі) та Рішень № 6-рп/2005
від 05.10.2005, № 6-рп/2008
від 16.04.2008 (щодо офіційного тлумачення
положеннь частини другої, третьої і четвертої статті 5 Конституції України),
ВИМАГАЮ:
- зазначеним
в даній заяві фізичним особам без національності і конституційного громадянства
Самостійної української держави України, а саме: КАРПЕНКО
С. О., ІГНАТЕНКО В. М., СТРІЛЬЧУКУ В. А. - звернутись до Генеральної прокуратури, або до Служби
безпеки України, та оформити явку з повинною згідно частини другої статті 111
Кримінального кодексу України.
ДОДАТОК:
1.
Копія Указу Президента України від 10 листопада 2017 року
№ 357/2017 «Про призначення суддів Верховного Суду» – на 4 (чотирьох) арк., стор. 1-4;
2.
Копія Указу Президента України від 14 грудня 2017 року №
417/2017 «Про призначення суддів Верховного Суду» - на 1 (одному) арк., стор. 5.
Матеріали по темі: Попередження
гендиректору ДП «КБ «Південне» щодо незаконності відсторонення від роботи
СКАСУВАННЯ НАКАЗУ ПРО ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ -
зразок позовної заяви
Відсторонення від роботи працівників АТ
«Укрзалізниця» є незаконними - попередження
Відсторонення від роботи через відсутність щеплення є
незаконними (ухвала суду)
Заява до Держпраці щодо незаконного відсторонення від
роботи гендиректором ДП «КБ «Південне»
Низка досудових запитів до гендиректора ДП «КБ
«Південне»
Воєнний або надзвичайний стан до введення «карантину»
в Україні не оголошувався – відповідь ВРУ
Поновлення на роботі: «акцептування» злочинної оферти
«по-багнетівськи» - позовна заява (початок)
Припиняючи самоправство і невиконання рішення КСУ
роботодавцем – заяви про злочин
Позиція Уповноваженого ВРУ з прав людини щодо
незаконного відсторонення від роботи – документ
Поновлення на роботі: «акцептування» злочинної оферти
«по-багнетівськи» - позовна заява (закінчення)
Реєстраційні документи МОЗ для додатку до позовної
заяви
Відповідь на відзив КБ «Південне» - порушника
трудового законодавства
В Дніпрі суд скасував наказ про незаконне
відсторонення від роботи невакцинованого працівника
Порушники Конституції відповідатимуть власним
гаманцем – позов щодо моральної та матеріальної шкоди
Є пропозиція – оформити явку з повинною! (відзив на
апеляцію ДП «КБ «Південне»)
Іще один цвях у домовину беззаконня – постанова ДАС
Заявлене клопотання від 11.07.2022 - № 05 (з
додатком)
Заявлене клопотання від 11.07.2022 - № 06 (з
додатком)
Заява до УСБУ в Дніпропетровській області на ТУ ДСАУ
Дніпра
Відвід
1 колегії Верховного суду в справі про незаконне відсторонення від роботи
Читайте також: Міністерство охорони здоров’я України, як приватне
підприємство – документи
МОЗ підтвердив наявність біолабораторій США в Україні
Читайте також: Досліджено ГО «Багнет Нації»: незаконний закон
зеленського щодо COVID-19
Досліджено ГО «Багнет Нації»: фотокопії постанов КМУ
стосовно карантину коронавірусу
Зроби власну експертизу постанови КМУ (РСР) № 211 на відповідність
чинному законодавству
Правовий лікбез для правоохоронців Дніпра щодо
нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео
09.04.2020 в Дніпрі складені заяви на поліцейських і
держвиконавців (відео)
Владислав Акулов про фейковий кабмін та нікчемність його
рішень
Про правову нікчемність постанов КМУ щодо COVID – 19
(відео)
В Дніпрі триває відновлення конституційного ладу,
навіть в умовах «карантину»
Рубіжне: Вводите карантин? – Відповідайте за
наслідки!!!
Роздрукуй, аби роздавати дебілам, при виконанні
На складені протоколи громадяни Дніпра відповідають
кримінальними справами на поліцейських - відео
Андрій Карпович про юридичні механізми введення
карантину - відео
Просто залишу це тут: порядок денний засідань Кабміну
за останніх два місяці
Перебувати в самоізоляції – не більше ніж
рекомендації дебілам - документ
Відсутність правової експертизи «карантинних»
постанов Кабміну, є доказом злочину
Позов щодо визнання протиправними і нечинними
«карантинні» постанови КМУ
Секретаріат КМУ надав розлогу відповідь стосовно
постанов щодо COVID-19
Під вивіскою липового карантину знищують малий і
середній бізнес та готують нам голодомор
Постанови КМУ: без жодних ознак документів державної
ваги
Андрій Карпович про постанову КМУ № 211 - відео
Досліджуючи правові аспекти карантину і постанов КМУ
- документи
Карантиноцид, як «узаконений» експеримент в контексті
гібридного геноциду
Андрій Карпович: адмінпротокол скасувати не складно,
якщо знати про наступне…
Карантин. Зростання цін. АМКУ паразитує…
Українці – це респонденти досліджень, піддослідний
біоматеріал? – відео
«Тайна вечеря» КМУ від 11.03.2020, як джерело
поширення інфекції антиконституційності і беззаконня
Якщо надумаєте компенсувати втрачену вигоду від
карантину
На момент введення карантину в Україні був один
хворий на COVID-19
Денис Абубакіров про барановірус і велику політику
Нормами права по фейковому карантину
Підняли з архіву: ЗУ «Про забезпечення санітарного та
епідемічного благополуччя населення»
Підняли з архіву: ЗУ «Про правовий режим
надзвичайного стану»
В деталях про незаконність введення карантину в
Україні
Чи законно був введений карантин?
Багнет Нації: підводимо риску щодо першої хвилі
штучного карантину – матеріали для суду
Анонс другої хвилі «жорстокого» карантину, в
контексті гібридного геноциду
На вас складають протокол про порушення карантину. Що
робити?
На вас складають протокол про порушення карантину.
Хто, складає?
Коронавірус: Реальна статистика смертності викриває
карантин абсурду
Знадобиться для скасування штрафів за не носіння
маски
Майстер-клас скасування протоколу про «порушення умов
карантину» - відео
Ліквідований суд призначає штраф за карантин?
Запитайте: хто, і на підставі чого?
Лілія Дудко: розгерметизація правосуб’єктності
Дарницького районного суду міста Києва - відео
Вагомий додаток до «карантинного» компромату від
Олександра Дзюби
КОРОНОЦИД: Використовуючи суд, як трибуну)))
Методичний посібник «АНТИМАСКА» стане в нагоді
Як адмінку-карантинку хотів розглянути ліквідований
суд Харкова – відео
Недосуддю Нейло – в стійло правосуб’єктності! - відео
Андрій Карпович про правову нікчемність карантину і
приватний Кабмін
Пояснення до протоколу про порушення маскового режиму
Повний текст пояснення по карантину і надзвичайній
ситуації від Андрія Карповича
Про незаконний карантин в матеріалах на сайті «Багнет
Нації»
ГО ОПГ «Багнет Нації» скасовуватиме «карантинні»
постанови КМУ
Штрафи за маски, як і сам закон, – незаконні!
Дізнайся чому)
АНДРІЙ КАРПОВИЧ ПРО ПРИМУСОВУ ВАКЦИНАЦІЮ, МЕДИЧНІ
ЕКСПЕРИМЕНТИ І ДОСЛІДЖЕННЯ НАД УКРАЇНЦЯМИ - ВІДЕО
Андрій Карпович і Лариса Криворучко: кого покарають
за карантин? - відео
Браво!!! Суддя Должко «розібрав на молекули»
незаконність карантину в Україні - рішення
Вакцинація замість деолігархізації?
Діалогу не сталося: корпорація АТБ продовжує
нехтувати законами корпорації "УКРАЇНА"
Правовий лікбез від вінницької школярки для
адмінресурсоосіб
Корпорація «УКРАЇНА»: ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
міста Києва - реєстраційна картка
КАБМІН – КОНЦЕРН В КОРПОРАЦІЇ «УКРАЇНА»?
Андрій Карпович про СТРАШНІ ЦИЦЬКИ 91 ДІВОК - шифр для свідомих
Влад Акулов про Картахенський протокол,
опікунів-окупантів та ЖиЗОїдів
Яка юридична вага судових рішень, завірених такими
печатками?
Так від чого лікуємось, пані та панове? Переписка з
Міністерством охорони здоров’я України
Олена Фаіст про Картахенський протокол та живі
змінені організми - відео
Про узаконений медичний експеримент в Україні – відео
Андрія Карповича
Картахенський протокол про біобезпеку до Конвенції
про біологічне різноманіття - поточна редакція
Заява про заборону проведення медичного експерименту
та видалення персональних даних
«Картахенський протокол про біобезпеку»: читаємо
поміж рядків – шостий випуск газети «Багнет Нації»
Так від чого лікуємось, пані та панове? Переписка з МІНІСТЕРСТВОМ ОХОРОНИ
ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ - 2
Запит Андрія Карповича до ДУ «ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО
ЗДОРОВ’Я МОЗ УКРАЇНИ» від 09.10.2021 року
Сьомий випуск газети «Багнет Нації» матиме вкладиш у
вигляді шаблону заяви про злочин на роботодавця
Звільнення працівників через карантин незаконні і
можуть повернутись бумерангом для роботодавців
Катерина Нечипоренко про Нагойський протокол
ПРО НОВИЙ СВІТОВИЙ ПОРЯДОК ВЖЕ СЬОГОДНІ
АЛГОРИТМ ДІЙ ДЛЯ РОБОТОДАВЦІВ ЩОДО «ПЕРЕВІРЯЮЧИХ»
Про пОВІДло ОДИНДЕВ'ЯТЬ і його добровільну дегустацію
Юлія Щербак: ЗАЯВА-ВІДМОВА ВІД УЧАСТІ У
МЕДЕКСПЕРИМЕНТІ
Медексперимент у Дніпрі на 28.10.2021
Детальне обгрунтування для посадових осіб
незаконності примусу до медексперимента
Детальне обгрунтування для посадових осіб
незаконності примусу до медексперимента
Фотокопія Постанови КМУ про COVID-сертифікат на сайті «Багнет Нації»
Вчіться захищати свої права, як ця смілива панянка -
відео
СКАСУВАННЯ НАКАЗУ ПРО ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ –
ЗРАЗОК ЗАЯВИ
Суд виправдав перевізника та вкотре наголосив на
незаконності карантинних обмежень – постанова
Ні
примусу! Поліцейські стають на захист своїх прав
Попередження
гендиректору ДП «КБ «Південне» щодо незаконності відсторонення від роботи
СКАСУВАННЯ НАКАЗУ ПРО ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ -
зразок позовної заяви
Відсторонення від роботи працівників АТ
«Укрзалізниця» є незаконними - попередження
Воєнний або надзвичайний стан до введення «карантину»
в Україні не оголошувався – відповідь ВРУ
Позов про скасування наказу про відсторонення від
Андрія Карповича
«Воєнний стан» - панацея від «карантину»?
11 квітня набудуть чинності Гарантійні угоди
додаткового фінансування протидії COVID-19
Проект Закону про державну реєстрацію геномної
інформації людини прийнято за основу
В Дніпрі суд скасував наказ про незаконне
відсторонення від роботи невакцинованого працівника
В Україні продовжено клінічні випробування лікарських
засобів – наказ МОЗ
Як МОЗ розподілило набори для виявлення мутацій в
геномі вірусу SARS-CoV-2 – наказ № 702
Про права людини, в контексті експериментів з геномом
- національне законодавство України
Підтримати
правозахисну діяльність і друк благодійного видання (газети) ГО ОПГ «Багнет
Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку № 4731
2196 4570 7633 на ім’я Сергія Філіпенка
Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Немає коментарів:
Дописати коментар