Редакція сайту «Багнет Нації» дякує нашому побратиму, представнику ГО
ОПГ «Багнет Нації» Олександру, якому вдалося розгадати ребус чергової
фальсифікації з приводу введення другого, більш жорсткого етапу карантину, у
знекровленій тотальним знищенням Україні.
Читайте також: Багнет Нації: підводимо риску щодо першої хвилі штучного карантину –
матеріали для суду
Виявляється, нові радикальні обмеження, передбачені постановою КМУ від
17 червня 2020 року № 500 «Про внесення
змін до деяких актів Кабінету Міністрів України», якою в свою чергу внесено
зміни в постанову КМУ від 20 травня 2020 року № 392 «Про встановлення карантину
з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної
хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення
протиепідемічних заходів».
Ну, що ж, продовжуємо мовчати в ганчірки???
Читайте
також: Які іще акти Української РСР і Союзу РСР
скасував Кабмін Гройсмана
Інформаційна бомба або початок кінця: Увага!!! Всі міські, сільські,
районні і обласні ради зареєстровані як суб’єкти підприємницької діяльності –
унікальні документи на сайті "Багнет Нації"
Кабмін не
зміг підтвердити свою правосуб’єктність з першої спроби (відповідь на запит)
Мін’юст не
підтвердив статусу Кабінету Міністрів України як державного органу (відповідь
на запит)
Мін’юст не
має документа про своє утворення як державного органу (відповідь на запит)
Чому Кабмін працює проти авторитету всіх інститутів державної влади
України?
Як КМУ затвердив незатверджений державний символ на печатках і
табличках міністерств
Фактаж держзради в постановах КМУ про утворення ДФС, і не тільки…
Про повалення конституційного ладу в документах недержавних
пенсійних фондів
Чернігівська податкова, як і всі інші, створена «липовою» Постановою
КМУ
Ким утворений та чому не зареєстрований Кабмін (КМУ)
Читайте також: Як сприймати відсутність Великої Державної Печатки
України на документах особливої державної ваги? - (оновлюється)
Нормами права по фейковому карантину
Підняли з архіву: ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного
благополуччя населення»
Підняли з архіву: ЗУ «Про правовий режим надзвичайного стану»
В деталях про незаконність введення карантину в Україні
Чи законно був введений карантин?
Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Фінансову підтримку діяльності громадського об’єднання
ГО «Багнет Нації» можна здійснити переказом на картку ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо за Ваш вагомий внесок у відновлення
конституційного устрою України!
1. У постанові Кабінету Міністрів
України від 20 травня 2020 р. № 392 “Про встановлення карантину з метою
запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби
COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення
протиепідемічних заходів” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 43, ст. 1394, №
45, ст. 1451, № 46, ст. 1477) — із змінами, внесеними постановою Кабінету
Міністрів України від 12 червня 2020 р. № 480:
1) у назві постанови слова “, та етапів
послаблення протиепідемічних заходів” виключити;
2) у пункті 1 цифри і слово “22 червня”
замінити цифрами і словом “31 липня”;
3) пункт 2 після абзацу третього доповнити
новими абзацами такого змісту:
“на період дії карантину робота
розпочинається:
- в органах виконавчої влади, інших
державних органах, органах місцевого самоврядування о 8 годині;
- в центрах надання адміністративних
послуг, органах соціального захисту населення, територіальних органах
Пенсійного фонду України о 10 годині;”.
У зв’язку з цим абзац четвертий вважати
абзацом сьомим;
4) пункти 3 і 4 викласти в такій
редакції:
“3. На період дії карантину
забороняється:
1) перебування в громадських будинках і
спорудах, громадському транспорті без вдягнутих засобів індивідуального
захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у
тому числі виготовлених самостійно;
2) перебування на вулицях без документів,
що посвідчують особу, підтверджують громадянство чи її спеціальний статус;
3) самовільно залишати місця
самоізоляції, обсервації;
4) відвідування закладів освіти її
здобувачами в групах більше 10 осіб, крім участі у державній підсумковій
атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання, зовнішньому незалежному
оцінюванні, вступних випробуваннях, єдиному вступному іспиті з іноземної мови,
єдиному фаховому вступному випробуванні, атестації у формі тестових екзаменів
ліцензійних інтегрованих іспитів “КРОК”, а також здійснення підтвердження
кваліфікації моряків, проведення підготовки моряків, членів екіпажів
торговельних суден, зокрема тих, що здійснюють плавання внутрішніми водними
шляхами України, та проведення підготовки судноводіїв малих/маломірних суден;
5) проведення масових (культурних,
розважальних, спортивних, соціальних, релігійних, рекламних та інших) заходів
за участю більше однієї особи на 5 кв. метрів площі будівлі або території (якщо
захід проводиться на відкритому повітрі), де проводиться захід. Організатор
заходу відповідальний за дотримання фізичної дистанції між учасниками не менше
ніж 1,5 метра;
6) діяльність дитячих закладів
оздоровлення та відпочинку;
7) здійснення регулярних та нерегулярних
пасажирських перевезень автомобільним транспортом, зокрема пасажирських
перевезень на міських автобусних маршрутах у режимі маршрутного таксі, в
електричному (трамвай, тролейбус), залізничному транспорті, у міському,
приміському, міжміському, внутрішньообласному та міжобласному сполученні, в
кількості більше ніж кількість місць для сидіння, що передбачена технічною
характеристикою транспортного засобу, визначена в реєстраційних документах на
цей транспортний засіб. Перевізник несе відповідальність за забезпечення водіїв
засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками,
та контроль використання засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів
або захисних масок пасажирами під час перевезення;
8) постачальникам електричної енергії,
операторам систем розподілу електричної енергії здійснювати відключення та
обмеження нижче технологічного мінімуму споживання електричної енергії
підприємств централізованого водопостачання та водовідведення незалежно від
форми власності, вугледобувних підприємств;
9) постачальникам природного газу
здійснювати припинення постачання природного газу виробникам теплової та
електричної енергії (припинення забезпечення споживача необхідними
підтвердженими обсягами природного газу, неподання оператору газотранспортної
системи номінацій/реномінацій на транспортування природного газу для
задоволення потреб споживачів, зменшення періоду постачання в інформаційній
платформі оператора газотранспортної системи та/або надсилання доручень на
припинення (обмеження) транспортування/ розподілу природного газу для
споживачів або припинення газопостачання) незалежно від форми власності,
установивши, що на період встановлення карантину акціонерне товариство “Національна
акціонерна компанія “Нафтогаз України” зобов’язане на умовах та у порядку,
передбачених Положенням про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів
ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі
функціонування ринку природного газу, затвердженим постановою Кабінету
Міністрів України від 19 жовтня 2018 р. № 867 (Офіційний вісник України, 2018
р., № 98, ст. 3226):
укласти договір постачання природного
газу з виробником теплової та електричної енергії незалежно від форми
власності, який звернувся з пропозицією укладення договору постачання
природного газу, з дотриманням вимог законодавства;
здійснювати постачання природного газу
виробникам теплової та електричної енергії незалежно від стану виконання умов
щодо розрахунків, передбачених пунктом 11 зазначеного Положення, за умови
наявності укладених належним чином договорів постачання природного газу з
такими виробниками теплової та електричної енергії;
включити в реєстр споживачів Компанії на
інформаційній платформі оператора газотранспортної системи виробників теплової
та електричної енергії, з якими укладені належним чином договори постачання
природного газу;
10) відвідування установ і закладів
соціального захисту, в яких тимчасово або постійно проживають/перебувають
громадяни похилого віку, ветерани війни і праці, особи з інвалідністю, особи із
стійкими інтелектуальними або психічними порушеннями, установ і закладів, що
надають соціальні послуги сім’ям/особам у складних життєвих обставинах, крім
установ і закладів, які надають соціальні послуги екстрено (кризово);
11) відвідування пунктів тимчасового
перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в
Україні, та пунктів тимчасового розміщення біженців, крім осіб, які надають
правову допомогу особам, які перебувають в таких пунктах;
12) закладам охорони здоров’я проведення
планових заходів з госпіталізації, крім:
планової госпіталізації в регіонах, в
яких заповненість ліжок у закладах охорони здоров’я, визначених для
госпіталізації пацієнтів з підтвердженим випадком COVID-19, становить менш як
50 відсотків. Дозвіл на проведення планової госпіталізації в регіоні
встановлюється рішенням регіональної комісії з питань техногенно-екологічної
безпеки та надзвичайних ситуацій, яке розміщується на офіційному інформаційному
порталі Кабінету Міністрів України (за посиланням http://covid19.gov.ua);
надання медичної допомоги внаслідок
ускладненого перебігу вагітності та пологів;
надання медичної допомоги вагітним,
роділлям, породіллям, новонародженим;
надання медичної допомоги у
спеціалізованих відділеннях закладів охорони здоров’я пацієнтам з онкологічними
захворюваннями;
надання паліативної медичної допомоги у
стаціонарних умовах;
проведення інших невідкладних і
термінових заходів з госпіталізації, якщо внаслідок їх перенесення
(відтермінування) існує значний ризик для життя або здоров’я.
Пацієнти, яким надається медична
допомога у зв’язку з проведенням планових заходів з госпіталізації, підлягають
обов’язковому тестуванню на COVID-19 відповідно до стандартів Міністерства
охорони здоров’я;
13) перетин державного кордону
іноземцями та особами без громадянства (крім іноземців, осіб без громадянства,
які постійно проживають на території України, та осіб, яких визнано біженцями,
або осіб, які потребують додаткового захисту) без наявного поліса (свідоцтва,
сертифіката) страхування витрат, пов’язаних з лікуванням COVID-19, обсервацією.
Особі, визначеній абзацом першим цього
підпункту, у якої відсутній поліс (свідоцтво, сертифікат) страхування витрат,
пов’язаних з лікуванням COVID-19, обсервацією, уповноваженою службовою особою
підрозділу охорони державного кордону відмовляється у перетинанні державного
кордону в порядку, визначеному статтею 14 Закону України “Про прикордонний контроль”.
4. На території регіонів із значним
поширенням COVID-19 запроваджується посилення протиепідемічних заходів.
Регіоном із значним поширенням COVID-19
вважається регіон, в якому наявна одна з таких ознак:
завантаженість
ліжок у закладах охорони здоров’я, визначених для госпіталізації пацієнтів з
підтвердженим випадком COVID-19, становить більш як 50 відсотків;
середня
кількість тестувань методом полімеразної ланцюгової реакції та імуноферментного
аналізу становить менше ніж 24 на 100 тис. населення протягом останніх семи
днів;
коефіцієнт виявлення випадків інфікування
COVID-19 становить більш як 11 відсотків, який обраховується за формулою:
показник динаміки зростання випадків
інфікування COVID-19 становить більш як 10 відсотків, який обраховується за
формулою:
Показник динаміки
зростання випадків інфікування COVID-19 застосовується у разі реєстрації більше
восьми випадків на 100 тис. населення сумарно за останні сім днів.
Посилення протиепідемічних заходів
застосовується та припиняється на території регіону або окремих адміністративно-територіальних
одиниць на підставі рішення регіональної комісії з питань
техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, яке приймається за
поданням головного державного санітарного лікаря регіону, з урахуванням оцінки
епідемічної ситуації та наявності у регіоні ознак для посилення
протиепідемічних заходів відповідно до відомостей, опублікованих на офіційному
веб-сайті Міністерства охорони здоров’я.
У разі
відповідності епідемічної ситуації в регіоні ознакам для посилення
протиепідемічних заходів протягом трьох днів поспіль регіональна комісія з
питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій збирається
позачергово та приймає рішення про посилення протиепідемічних заходів з
урахуванням результатів оцінки поточної епідемічної ситуації в регіоні.
Регіональна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних
ситуацій в регіоні із значним поширенням COVID-19 кожних три дні аналізує
епідемічну ситуацію в регіоні, розглядає питання посилення протиепідемічних
заходів.
Рішення про посилення протиепідемічних
заходів може бути відмінено не раніше ніж через сім днів з дня його прийняття з
урахуванням результатів оцінки поточної епідемічної ситуації в регіоні.
У
регіонах, в яких здійснюється посилення протиепідемічних заходів, можуть
встановлюватися за поданням головного державного санітарного лікаря регіону
особливості діяльності та обмеження щодо:
проведення
масових (культурних, розважальних, спортивних, соціальних, релігійних,
рекламних та інших) заходів;
здійснення регулярних та нерегулярних
пасажирських перевезень у міському, приміському, міжміському
внутрішньообласному та міжобласному сполученні;
в абзаці п’ятому
слова “дали згоду”
замінити словами “не підлягають обсервації у зв’язку
з наданням згоди”;
абзаци шостий — одинадцятий виключити;
6) у пункті 7:
в абзаці четвертому слова і цифри “(крім
осіб, які підлягають самоізоляції виключно у зв’язку з досягненням 60-річного
віку)” виключити;
абзац шостий викласти в такій редакції:
“перетин державного
кордону особою, яка прибула з держави або є громадянином (підданим) держави із
значним поширенням COVID-19 (крім осіб, які є громадянинами (підданими) держав
із значним поширенням COVID-19 та не перебували на території таких держав
протягом останніх 14 днів або прямують територією України транзитом та мають
документи, що підтверджують виїзд за кордон протягом двох діб, працівників
дипломатичних представництв та консульських установ іноземних держав,
представництв офіційних міжнародних місій, організацій, акредитованих в
Україні, та членів їх сімей, водіїв та членів екіпажу вантажних транспортних
засобів, автобусів, що здійснюють регулярні перевезення, членів екіпажів
повітряних і морських, річкових суден, членів поїздних і локомотивних бригад,
учасників зовнішнього незалежного оцінювання разом з однією особою, що
супроводжує кожного з них, якщо немає підстав вважати, що вони були в контакті
із хворою на COVID-19 особою).”;
7) абзац другий пункту 8 після слів “Служби
безпеки” доповнити словами “, Міністерства соціальної політики”;
8) абзаци перший і другий пункту 12
викласти в такій редакції:
“12. Рекомендувати органам виконавчої
влади, іншим державним органам, органам місцевого самоврядування,
підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності
забезпечити:
на період дії карантину з метою
обмеження скупчення громадян в транспорті та на шляхах прямування на роботу/з
роботи застосування там, де це можливо, гнучкого режиму робочого часу, який,
зокрема, передбачає різний час початку і закінчення роботи для різних категорій
працівників, дистанційну (надомну) роботу;”;
9) доповнити постанову пунктами 121—123
такого змісту:
“121. Рекомендувати суб’єктам
господарювання на період дії карантину внести (у разі необхідності) зміни до
режимів їх роботи з метою встановлення початку роботи о 9, 10 чи більш пізній
годині. Зокрема, встановити початок роботи о 10 або більш пізній годині
суб’єктам господарювання, які провадять свою діяльність у таких видах
економічної діяльності:
оптова та роздрібна торгівля;
ремонт автотранспортних засобів і
мотоциклів;
поштова та кур’єрська діяльність;
тимчасове розміщування та організація
харчування;
страхова діяльність;
освіта;
надання соціальної допомоги;
мистецтво, спорт, розваги та відпочинок.
122. Обласним, Київській міській,
районним державним адміністраціям опрацювати разом з органами місцевого
самоврядування та суб’єктами господарювання питання щодо можливості
запровадження на період дії карантину графіків роботи підприємств, установ,
організацій, які передбачатимуть різний час початку (закінчення) їх роботи
залежно від територіального розташування, галузевої належності, специфіки
виконання робіт чи надання послуг.
123. Рекомендувати органам
місцевого самоврядування розробити (скорегувати) маршрути руху громадського транспорту
з урахуванням змінених графіків роботи підприємств, установ, організацій для
забезпечення можливості переміщення працівників на роботу/з роботи.”.
2. У пункті 1 розпорядження Кабінету
Міністрів України
від 25 березня 2020 р. № 338 “Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації” — із змінами, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 4 травня 2020 р. № 343 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 39, ст. 1276) і від 20 травня 2020 р. № 392 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 43, ст. 1394), цифри і слово “22 червня” замінити цифрами і словом “31 липня”.
від 25 березня 2020 р. № 338 “Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації” — із змінами, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 4 травня 2020 р. № 343 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 39, ст. 1276) і від 20 травня 2020 р. № 392 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 43, ст. 1394), цифри і слово “22 червня” замінити цифрами і словом “31 липня”.
Немає коментарів:
Дописати коментар