- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

четвер, 25 травня 2023 р.

Повертаючись до теми ТЦК і повісток – запити і відповіді

 

   Омбудсман (Джерело: Лубінець у Телеграмнаголошує:, що видача повісток під час воєнного стану повинна відбуватися відповідно до законодавства України, проводитися з дотриманням прав і свобод громадян, забезпечуючи їх захист від незаконного втручання в особисте життя та недоторканність.

   Перед тим, як прийняти повістку, омбудсман радить уважно переглянути як посвідчення, так і саму повістку, перевіривши правильність заповнення документів.

   Абзац шостий статті 17 Конституції України імперативно забороняє створення та функціонування будь-яких збройних формувань, не передбачених законом, на території України.

   Абзац другий статті 17 Конституції України встановлює, що оборона України, захист її суверенітету, територіальної цілісності і недоторканості покладаються на Збройні Сили України.
   Пунктом 17 частини першої статті 92 Конституції України зазначено, що виключно законами України визначаються основи національної безпеки, організації Збройних Сил України і забезпечення громадського порядку.

   Існують положення національного законодавства та міжнародних конвенцій, які регулюють відносини під час збройного конфлікту між воюючими сторонами та визначають статус учасників збройного конфлікту, характерні ознаки призовників, та характерні ознаки які вказують на приналежність добровольців до законних комбатантів та якісно відрізняють їх від найманців.

   Відносини під час збройного конфлікту між воюючими сторонами та визначають статус учасників збройного конфлікту, характерні ознаки військових, призовників, та характерні ознаки які вказують на приналежність добровольців до законних комбатантів та якісно відрізняють їх від найманців.

   Про  військових найманців які вступають в ряди не утворених законом збройних формувань зазначено в національному законодавстві України, а саме ст.ст. 260, та 447 ККУ.

   З метою встановлення правосуб’єктності (легітимності) органу державної влади та підтвердження його компетенції і компетентності та деліктоздатності (здатності юридичної особи нести юридичну відповідальність за шкоду, заподіяну її протиправними діяннями),  до другого відділу Обухівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки  що розташовано за адресою: м. Кагарлик, Киїіська обл., вул. 97 Стрілецької дивізії 5., до Київського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки код ЄДРПОУ 07910662що розташовано за адресою: місто Київ, ВУЛИЦЯ АРТЕМА, будинок 59.; та до Обухівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки  код ЄДРПОУ 09791049, що розташовано за адресою:  Київська область, м. Обухів, вул. Київська, 40.., звернулась із запитом. З наданих відповідей вищезазначених розпорядників інформації, стає зрозумілим що доказів утворення у  відповідності до чинного законодавства, у вищезазначених установ - відсутні.

Військомат… ТЦК… Дивись, не переплутай, Кутузов!

https://bagnetnacii.blogspot.com/2023/02/blog-post_15.html?fbclid=IwAR1O11XeyThycg7i86QfOYIQRBpOkkEGQ_IXaf5hz010WmsP4zH4zjut8LA

   P.S. Основною відмінністю та характерними ознаками військових, призовників, добровольців є те, що вони фактично вступають до регулярних збройних сил Держави і беруть участь у конфлікті в складі регулярних Збройних Сил Держави, або добровольчих формувань, створених на підставі нормативно-правових актів держави-учасниці конфлікту.

   Саме законодавча база держави, на стороні якої воюють  військові та добровольці, легітимує участь таких осіб у збройному конфліктів та дає їм право носити розпізнавальні знаки, які свідчать про приналежність добровольців до регулярних збройних сил сторони конфлікту.

 

ЗАПИТ ДО МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ

 

ЗПІ № 01                                                                      [24 січня 2023 року]

Міністерство оборони України

 03168, м. Київ-168,

 Повітрофлотський проспект, 6  

 E-mail: admou@mil.gov.ua      

             Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження
     чи накази. За віддання і виконання явно злочинного розпорядження
            чи наказу настає юридична відповідальність
.
                                                                 Стаття 60. Конституції України

Створення не передбачених законом воєнізованих або збройних формувань

1.    Створення не передбачених законами України воєнізованих формувань або участь у їх діяльності -карається позбавленням волі на строк від двох до п'яти років.

2.     Керівництво зазначеними в частинах першій або другій цієї статті формуваннями, їх фінансування, постачання їм зброї, боєприпасів, вибухових речовин чи військової техніки -караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років.

3.    Звільняється від кримінальної відповідальності за цією статтею особа, яка перебувала в  складі зазначених у цій статті формувань, за дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, якщо вона добровільно вийшла з такого формування І повідомила про його існування органи державної влади чи органи місцевого самоврядування.

Стаття 260.Кримінального кодексу України.

Запит

про надання публічної інформації за Законом України

"Про доступ до публічної інформації"

 

     Згідно з положеннями Конституції в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується (ст.. 8. КУ).

Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст.. 19. КУ).

Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину України  право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

Стаття 37. Конституції України забороняє утворення і діяльність політичних партій та громадських організацій, програмні цілі або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну Конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров’я населення. Політичні партії та громадські організації не можуть мати воєнізованих формувань.

Не допускається створення і діяльність організаційних структур політичних партій в органах виконавчої та судової влади і виконавчих органах місцевого самоврядування, військових формуваннях, а також на державних підприємствах, у навчальних закладах та інших державних установах і організаціях.

Згідно статті 57. Конституції кожному гарантується право знати свої права і обов’язки. Закони та інші нормативно – правові акти, що визначають права і обов’язки громадян, мають бути доведені до відома населення у порядку, встановленому законом.

      Стаття 60 Конституції України трактує, що ніхто не зобов’язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази. За відання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність.

      Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес.

Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті 3. Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.

   Відповідно до положень статті 4. доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

Згідно з положеннями статті 5., зазначеного закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.

Згідно з положеннями статті 21. Закону «Про доступ до публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22., даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.

В статті 81. Цивільного кодексу України (ЦПК) зазначено, що юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.

    Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.

    Згідно частини 4 статті 87. ЦПК юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.
   Відповідно до Указу Президента України від 19.12.1996 № 1230/96 «Про Велику Державну Печатку установлено, Великою Державною Печаткою України
скріплюються підписи Президента України на оригіналах текстів законів України, указів Президента України, міжнародних договорів України; Голови Верховної Ради України на оригіналах рішень  Верховної Ради України щодо міжнародних договорів України.

   Відповідно до ст.20., Конституції України в частині про Державний Герб України чітко вказано, про Великий Державний Герб України встановлюється з урахуванням малого Державного Герба України та герба Війська Запорізького законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України. Головним елементом великого Державного Герба України є Знак Княжої Держави Володимира Великого.

    Також в ст.20.,Основного закону України йдеться про те,  що Опис державних символів України та порядок їх використання встановлюються законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.

    Нормативні правові акти підлягають обов'язковій державній реєстрації та обліку. Нормативно-правові акти міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, що стосуються прав свобод і законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, відповідно до чинного законодавства на оригіналах текстів законів України  підпис Президента України має бути скріплений Великою Державною Печаткою України, після перевірки експертів що до пройденої встановленої процедури,з додержанням вимог законодавства нормативні правові акти реєструються в Міністерстві юстиції України.

       Відповідно до затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 р. № 671  ПОЛОЖЕННЯ  про Міністерство оборони України в пункті 15. чітко вказано – Міноборони є юридичною особою публічного права, має печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, власні бланки, рахунки в органах Казначейства.

    Відповідно до статті 40. Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

    Враховуючи вищезазначене, керуючись положеннями Конституції України, Положенням  про територіальний центр комплектування військовослужбовцями за контрактом, Законом України «Про доступ до публічної інформації» та «Про інформацію», для встановлення правосуб’єктності (легітимності) органу державної влади та підтвердження його компетенції і компетентності,у визначений законом строк,

Прошу:

Надати завірені належним чином (згідно вимог чинного ДСТУ 4163:2020) фотокопію з оригіналу,

1.    Свідоцтва про державну реєстрацію  установи з назвою «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ» код (ЄДРПОУ 00034022);

2.    відомості (витяг/виписку) про державну реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з кодом (ЄДРПОУ 00034022) установи з назвою «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»;

3.    відомості (витяг/виписку) про державну реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з кодом (ЄДРПОУ 07910662) установи з назвою «Київський обласний територіальний  центр комплектування та соціальної підтримки »;

4.    відомості (витяг/виписку) про державну реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з кодом (ЄДРПОУ 09791049) установи з назвою «Обухівський територіальний центр комплектування та соціальної підтримки»;

5.    Розпорядчого акту про утворення установи з назвою «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ» код (ЄДРПОУ 00034022);

6.    статуту відповідно до якого діє юридична особа, установа з назвою «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»;

7.    положення відповідно до якого діє юридична особа, установа з назвою «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»;

8.    постанову Верховної ради України про військові формування на Україні

9.    копію зразка власного бланку установи з назвою «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»;

10.                   копію зразка відбитку (відтиску) гербової печатки  установи з назвою «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»;

11.                   Надати завірені належним чином достовірні відомості про підтвердження конституційного громадянства керівника установи з назвою «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»;

12.                   Надати завірені належним чином відомості про реквізити для обслуговування в Казначействі установи з назвою  «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»;

13.                   Відповідь  надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у письмовому  (паперовому) вигляді на мою домашню адресу.

 

У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати змістовну відповідь по суті запиту – письмово вказати причину, та пере направити (переадресувати) запит за належністю, у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»

 

   Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

 

Будь – які претензії (документи) до Жінки, з повними правами, надавати в письмовому вигляді, належним чином оформлені завірені відповідальною уповноваженою особою відповідно норм  ДСТУ 4163:2020 та Постанови Верховного Суду від 08 травня 2019 року, справа № 160/7887/18, провадження № К/9901/8838/19, під страхом покарання за лжесвідчення під матеріальну та кримінальну відповідальність (з повідомленням посади відповідальної особи, повною розшифровкою її прізвища ім’я по - батькові та мокрою печаткою), на вказану електронну  адресу, та на вказану адресу  для листування.

Недотримання умов, перерахованих вище, та перерахованих в цьому абзаці, не надання фактів, які відміняють конституційні права і права людини і громадянина, закріплених Конституцією України та Закону України «Про прийняття Конституції та введення її в дію», будь-яке порушення прав людини, а також некомпетентність у цьому питанні буде посадовим злочином і каратиметься відповідно до поточної специфіки законодавства України.

Будь-яка невідповідність вимог, викладених у документах наданої відповіді, що не має під собою доказової бази, буде розцінюватися як умисне введення в оману.

Невиконання Вами вимог законодавства є порушенням Конституції України, Міжнародного пакту про громадянські і політичні права та чинного законодавства України.

Залишаю за собою право за захистом порушених прав звернутися до Уповноваженого ВРУ з прав людини для проведення перевірки та відповідного реагування в рамках Адміністративного та Кримінального кодексів України.

 

Я, Запитувач, забороняю збір обробку та передачу моїх персональних даних третім особам








 

ЗАПИТ ДО ОБУХІВСЬКОГО ТЦК ТА СП

 

ЗПІ № 02                                                                        [24 січня 2023 року]

 

до Київського обласного територіального

центру комплектування та соціальної підтримки

код ЄДРПОУ 07910662

 Україна, 04053, місто Київ, ВУЛИЦЯ АРТЕМА, будинок 59

 

До Обухівського територіального центру комплектування та

соціальної підтримки

код ЄДРПОУ 09791049

08700, Київська область, м. Обухів, вул. Київська, 40,

 

до другого відділу Обухівського територіального

центру комплектування та соціальної підтримки

 (09200 , м. Кагарлик , Киїіська обл., вул. 97 Стрілецької дивізії 5.)

 

         Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження
        чи накази. За віддання і виконання явно злочинного розпорядження
                       чи наказу настає юридична відповідальність
.
                                                                 Стаття 60. Конституції України

Створення не передбачених законом воєнізованих або збройних формувань

4.    Створення не передбачених законами України воєнізованих формувань або участь у їх діяльності -карається позбавленням волі на строк від двох до п'яти років.

5.     Керівництво зазначеними в частинах першій або другій цієї статті формуваннями, їх фінансування, постачання їм зброї, боєприпасів, вибухових речовин чи військової техніки -караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років.

6.    Звільняється від кримінальної відповідальності за цією статтею особа, яка перебувала в  складі зазначених у цій статті формувань, за дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, якщо вона добровільно вийшла з такого формування І повідомила про його існування органи державної влади чи органи місцевого самоврядування.

Стаття 260.Кримінального кодексу України

 

Запит

про надання публічної інформації за Законом України

"Про доступ до публічної інформації"

 

Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

   Згідно з положеннями частини третьої статті 27. і частини третьої статті 28. Основного закону: Кожен має право захищати своє життя і здоров'я, життя і здоров'я інших людей від протиправних посягань.
    Жодна людина без її вільної згоди не може бути піддана медичним, науковим чи іншим дослідам.

   Відповідно до положень статті 40. Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Через відсутність чинного закону про реформу військоматів, діяльність новостворених територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки на сьогодні не передбачена жодним законом. І фактично ТЦК та СП наразі не мають жодних повноважень і діють поза правовим полем, тобто незаконно.

 Це ставить під сумнів всі дії ТЦК та СП здійснені після зміни назви і, видані ними документи.

   Враховуючи вищезазначене, керуючись положеннями Конституції України, Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», у визначений законом строк,

    Керуючись положеннями Конституції України, Закону України «Про доступ до публічної інформації» та «Про інформацію», для встановлення правосуб’єктності (легітимності) органу державної влади та підтвердження його компетенції і компетентності,

впродовж визначеного законом строку належним чином завірені з підписами підписантів,

 

Прошу:

надати копії з оригіналу:

14.                   Розпорядчого акту про створення Київського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки код ЄДРПОУ 07910662;

15.                   Розпорядчого акту про створення Обухівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки код ЄДРПОУ 09791049;

16.                   нормативного документу (положення, розпорядження, наказу тощо), яким регулюється питання порядку видачі/отримання військового квитка (із посиланням на конкретну норму законодавства), а також необхідність обов’язкового проходження призивної комісії (медичного огляду) в зазначеному вище випадку;

17.                   статуту яким регулюється діяльність Київського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки код ЄДРПОУ 07910662;

18.                   статуту яким регулюється діяльність Обухівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки код ЄДРПОУ 09791049;

19.                   статуту яким регулюється діяльність Районної призовної комісії другого відділу Обухівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки;

20.                   положення яким регулюється діяльність Київського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки код ЄДРПОУ 07910662;

21.                   положення яким регулюється діяльність Обухівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки код ЄДРПОУ 09791049;

22.                   положення яким регулюється діяльність Районної призовної комісії другого відділу Обухівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки;

23.                   Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у письмовому (паперовому)  вигляді на вище зазначену поштову адресу.

 

У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати змістовну відповідь по суті запиту – письмово вказати причину, та пере направити (переадресувати) запит за належністю, у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»

 

   Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

 

Будь – які претензії (документи) до Жінки, з повними правами, надавати в письмовому вигляді, належним чином оформлені завірені відповідальною уповноваженою особою відповідно норм  ДСТУ 4163:2020 та Постанови Верховного Суду від 08 травня 2019 року, справа № 160/7887/18, провадження № К/9901/8838/19, під страхом покарання за лжесвідчення під матеріальну та кримінальну відповідальність (з повідомленням посади відповідальної особи, повною розшифровкою її прізвища ім’я по - батькові та мокрою печаткою), на вказану електронну  адресу, та на вказану адресу  для листування.

Недотримання умов, перерахованих вище, та перерахованих в цьому абзаці, не надання фактів, які відміняють конституційні права і права людини і громадянина, закріплених Конституцією України та Закону України «Про прийняття Конституції та введення її в дію», будь-яке порушення прав людини, а також некомпетентність у цьому питанні буде посадовим злочином і каратиметься відповідно до поточної специфіки законодавства України.

Будь-яка невідповідність вимог, викладених у документах наданої відповіді, що не має під собою доказової бази, буде розцінюватися як умисне введення в оману.

Невиконання Вами вимог законодавства є порушенням Конституції України, Міжнародного пакту про громадянські і політичні права та чинного законодавства України.

Залишаю за собою право за захистом порушених прав звернутися до Уповноваженого ВРУ з прав людини для проведення перевірки та відповідного реагування в рамках Адміністративного та Кримінального кодексів України.

 

Я, Запитувач, забороняю збір обробку та передачу моїх персональних даних третім особам


Хронологія даного питання: 

В Дніпрі "лютують" терцентри комплектування? Швидка правова допомога вже мчить...

Юлія Щербак: СИНЕЛЬНИКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ТЦК та СП. З ким ми маємо справу?

СКАСОВУЄМО ПОСТАНОВУ ВОЄНКОМА

В Дніпрі ТЦК змушує сплатити штраф на рахунок приватної юрособи

ТЦК не є правонаступниками військоматів, адже останні не утворювались відповідно до КУ

СКАСОВУЄМО ПОСТАНОВУ ВОЄНКОМА-ФАНТОМА – відео 2, ухвала і заява

Суддя Черкез визначив ДніпроОТЦК відповідачем у справі про скасування постанови - ухвала

Суддя Черкез скасував постанову недовоєнкома Дніпра - рішення

Запит до ОТЦК та СП Дніпра. Впевнені, що на часі!

Як притягнути ТЦК-ашників до відповідальності? Через моральну і матеріальну! – позов до суду

Не треба експромтом імпровізувати-декомунізувати… Треба, відповідати за скоєне! – заява про виправлення описок в ухвалах судді

Читайте також: Функції військоматів перебрали на себе приватні, комерційні установи? - документи

Реєстраційна картка ЮО «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»

З переляку, здуру, чи по п’яні: що напідписував яник?

Міноборони як суб’єкт господарювання з кодом ЄДРПОУ: 00034022

Знищення незалежності Держави через неконституційні органи влади – документи свідчать

А ВИ ЗНАЛИ, ЩО МІН’ЮСТ БРЕШЕ???

Ще трохи, і я зареєструю свій, приватний суд. А краще - міністерство фінансів)))

Тепер «нацгвардійці» Дніпра попереджені, що вони утворені незаконно - документи

Міністерство охорони здоров’я України, як приватне підприємство – документи

УКРАЇНА більше не корпорація?

Витяг з ЄДРПОУ про ЮО ПОДІЛЬСЬКИЙ РВК станом на 11.01.2023 року

Витяг з ЄДРПОУ про ЮО ДАРНИЦЬКИЙ РТЦК та СП станом на 10.01.2023 року

Закон про кримінальну відповідальність військових - ФІКЦІЯ!!!

ОДНЕ ПИТАННЯ ДО НЕДОВОЄНКОМА

Звернувся із запитом до ТЦК та СП? Отримай повістку)))…

Офіційно - не існує: відомості про Київський міський ТЦК та СП

Висновок Мін’юсту щодо постанови КМУ про ТЦК – «відповідний із зауваженнями в частині невідповідності вимогам нормопроектувальної техніки»

ФОТОКОПІЯ ПОСТАНОВИ КМУ ПРО ТЦК ТА СП НА САЙТІ «БАГНЕТ НАЦІЇ»

Держстат і ЄДРПОУ про Київський обласний військовий комісаріат

В ПОШУКАХ ПРАВОСУБ’ЄКТНОСТІ ТЦК та СП – мулька від КМУ

В ПОШУКАХ ПРАВОСУБ’ЄКТНОСТІ ТЦК та СП – мулька від МІНОБОРОНИ

ПОСТАНОВА КМУ ПРО ПОРЯДОК ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ ПРИЗОВНИКІВ, ВІЙСЬКОВОЗОБОВ’ЯЗАНИХ ТА РЕЗЕРВІСТІВ

Волають про спасіння їхніх душ, викрадені ТЦК-ашниками чоловіки. Змушені реагувати…

Уповноважений ВРУ відреагував на дії ТЦК-ашників Дніпра - документ

Про свавілля ТЦК-ашників і правоохоронців у Чернівцях – відео і документи (матеріал оновлюється)

Андрій Карпович про питання правосуб'єктності ТЦК та СП

Військомат… ТЦК… Дивись, не переплутай, Кутузов!

У деяких ТЦК відсутня процесуальна дієздатність – ухвала Верховного Суду

Ще один випадок приховування злочинів ТЦК та СП ЦНАПівцями

Про «родинні зв’язки» МІНОБОРОНИ з ТЦК та СП – витяг з ЄДРПОУ про МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

Читайте також: Надзвичайний стан: де-юре, а не де-факто?

Навіщо дублювати укази вже затверджені законами?

Проблеми правового регулювання понять «воєнний стан», «стан війни» та «воєнний час»

Кабмін встановив порядок застосування цивільними особами вогнепальної зброї

Кабмін санкціонував застосування членами добровольчих формувань територіальних громад стрілецької зброї та інших видів озброєння

«Воєнний стан» - панацея від «карантину»?

«Воєнний стан» продовжено іще на 30 діб – відповідний указ і закон

Андрій Карпович про правосуддя в умовах воєнного стану - відео

Тероборона виконуватиме завдання в районах ведення воєнних (бойових) дій

ВРУ вимагає визнати РФ державою-спонсором тероризму

До парламенту внесено проект ЗУ про примусове вилучення об’єктів права власності РФ в Україні

Зеленський запропонував парламенту продовжити строк дії воєнного стану на 90 діб – законопроект № 7389

В Україні строк проведення загальної мобілізації продовжать на 90 діб – законопроект № 7390

Можливо знадобиться «відмахуватись» від знахабнілих комунальників – копії указів про НС і ВС

Реєстраційна картка ЮО «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»

Реєстраційна картка ЮО «АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ»

Реєстраційна картка ЮО «ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ»

Юрій Котов: АРМІЯ. ВІДМОВА від служби з переконань - відео

Зеленський не підписував закону про багатонаціональні навчання на території України у 2022 році – відповідь Апарату ВРУ

Про одну "несуттєву" описку в документах державної ваги

Читайте також: Газету «Багнет Нації» зареєстровано – копія свідоцтва

Першу річницю утворення ГО ОПГ «Багнет Нації» відзначили першим випуском власної газети

Збираємо кошти на перший тираж газети «Багнет Нації»

«Екстрений» і «Спеціальний» випуски газети «Багнет Нації»: ми публікуємо те, про що мовчать інші

Приватна «Дніпроміськрада» - рудимент минулого, який знищує наше майбутнє – другий випуск газети «Багнет Нації»

Новий номер газети «Багнет Нації», як додаток до запиту, заяви, клопотання на правоздатність

Збираємо на друк нових випусків газети "Багнет Нації" - оголошення

П’ятий випуск газети «Багнет Нації»

«Картахенський протокол про біобезпеку»: читаємо поміж рядків – шостий випуск газети «Багнет Нації»

Сьомий випуск газети «Багнет Нації» матиме вкладиш у вигляді шаблону заяви про злочин на роботодавця

Катехізис єврея СРСР українською – восьмий випуск газети «Багнет Нації»

«Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ» - дев’ятий випуск газети «Багнет Нації»

КОРОТКО ПРО ОРГАНИ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ (ОСНи) – десятий випуск газети «Багнет Нації»

Поновлення на роботі за рішенням суду – одинадцятий випуск газети «Багнет Нації»

Продовження теми медичного експерименту в умовах незаконного карантину – дванадцятий випуск газети «Багнет Нації»

ВІДВІД ВСІЄЇ СУДОВОЇ СИСТЕМИ… - тринадцятий випуск газети «Багнет Нації» від 22.02.2022

Публічне сповіщення оферта від Українського Народу до МОЗ України – чотирнадцятий випуск газети «Багнет Нації»

Благодійному друкованому виданню (газеті) «Багнет Нації» півтора роки – п’ятнадцятий випуск

ПРОФЕСІЙНИЙ СУДДЯ – ВИМОГА КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ – шістнадцятий випуск газети «Багнет Нації»

СУД ВСТАНОВЛЕНИЙ ЗАКОНОМ – сімнадцятий випуск газети «Багнет Нації»

ВСІ ВИПУСКИ ГАЗЕТИ

«БАГНЕТ НАЦІЇ»:

газета Багнет нації - Google Drive

Авторський проект Сергія Філіпенка:

а що ж по факту? - випуск 1 (замість Держави - КОРПОРАЦІЯ!)

а що ж по факту? – випуск 2 (замість Конституції - УЗУРПАЦІЯ!)

а що ж по факту? - випуск 3 (замість норм права - юридична КАЗУЇСТИКА!)

а що ж по факту? - випуск 4 (замість держслужбовців - біометрики, апатриди та ЖЗО!)

а що ж по факту? - випуск 5 (замість ПАРЛАМЕНТУ - якась АБРАКАДАБРА!)

а що ж по факту? – випуск 6 (замість НАРДЕПІВ – ПОЛІТПРОЕКТИ!)

а що ж по факту? – випуск 7 (замість юридичної сили НПА – ТУАЛЕТНИЙ ПАПІР!)

а що ж по факту? – випуск 8 (замість ПУБЛІЧНОГО – ПРИВАТНЕ!)

Підтримати правозахисну діяльність і друк благодійного видання (газети) ГО ОПГ «Багнет Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку № 4731 2196 4570 7633  на ім’я Сергія Філіпенка

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Бастіон: https://bastyon.com/bagnetnacii?fbclid=IwAR1cHy1NB2HPcZVMknoXYVTD19UG106y4tcvsWb0fdZxy_BsqLu9LwCCqAM&fbclid=IwAR1cHy1NB2HPcZVMknoXYVTD19UG106y4tcvsWb0fdZxy_BsqLu9LwCCqAM


Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -