Все, що робить існуюча «нова влада», треба обов’язково ставити під сумнів, а краще всього,
множити на нуль.
У вас не викликає підозри щодо їхнього напалму в питанні децентралізації?
Півтора роки «на троні», і що вони пропонують – зґвалтувати чинну Конституцію!
Перефарбовані «риги»,
«отриги» та «перериги» (невідлюстріляне сміття системи геноциду), сьогодні продовжують
свою бурну діяльність на благо суспільства в місцевих радах всіх рівнів. А, що
саме цікаве – вони занадто активно взялися за впровадження рейхформ, втілюваних
такою ненависницькою їм хунтою.
В чому ж тут
справа? Відповідь очевидна – децентралізація, яку нав’язують «нові» можновладці
за сприяння і виконання «старих» - взаємовигідна і тим і іншим, бо вона
спотворює основні принципи зазначеного процесу, а головне – зберігає існуючу
систему та консервує справжні реформи.
Будемо боротись –
ПОБОРЕМО!!!
Матеріал підготував: Сергій Філіпенко
Дніпропетровський окружний
адміністративний суд
вул.. Академіка Янгеля, 4,
місто Дніпропетровськ,
Дніпропетровська область, 49089
Тел.: (0562) 33-50-26
Позивач: Гр. Філіпенко Сергій Веніамінович,
місто
Дніпропетровськ, 49055
e-mail: svf2011@ukr.net
Відповідач: «Дніпропетровська обласна
рада»
пр-т. Кірова, 2, м . Дніпропетровськ,
Дніпропетровська область, 49004
Контактний
телефон: (056) 7428116
E-mail: oblrada@oblinfo.dp.ua
E-mail: oblrada@oblinfo.dp.ua
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
про
оскарження рішення Дніпропетровської обласної ради
Я, Філіпенко Сергій Веніамінович, 1970 р.н.,
громадянин України, після звернення до Кіровського районного суду міста Дніпропетровська звертаюсь
до Дніпропетровського адміністративного окружного суду, у відповідності до ч.1
ст.19 КАС України, з адміністративною позовною заявою стосовно порушення
положень чинної Конституції та закону України «Про місцеве самоврядування в
Україні», з боку органу з назвою «Дніпропетровська обласна рада», що
виражається в наступному:
14
серпня 2015 року, під час проведення чергової 33-ї сесії органу з назвою
«Дніпропетровська обласна рада», депутатами відповідного органу були ухвалені
рішення, які підписав виконуючий обов’язки голови обласної ради Адамський А. П.,
що суперечать чинному законодавству, а саме:
- Про
утворення Богданівської сільської територіальної громади Павлоградського району
Дніпропетровської області (рішення № 666-33/VI);
- Про
утворення Вербківської сільської територіальної громади Павлоградського району
Дніпропетровської області (рішення № 667-33/VI);
- Про
утворення Ляшківської сільської територіальної громади Царичанського району
Дніпропетровської області (рішення № 668-33/VI);
- Про
утворення Солонянської селищної територіальної громади Солонянського району
Дніпропетровської області (рішення № 669-33/VI);
- Про
утворення Сурсько-Литовської сільської територіальної громади
Дніпропетровського району Дніпропетровської області (рішення № 670-33/VI);
- Про
утворення Ювілейної селищної територіальної громади Дніпропетровського району
Дніпропетровської області (рішення № 671-33/VI);
- Про
утворення Жовтневої сільської територіальної громади Софіївського району
Дніпропетровської області (рішення № 672-33/VI);
- Про
утворення Новоолександрівської сільської територіальної громади
Дніпропетровського району Дніпропетровської області (рішення № 673-33/VI);
- Про
утворення Новопокровської селищної територіальної громади Солонянського району
Дніпропетровської області (рішення № 674-33/VI);
- Про
утворення Єлізарівської сільської територіальної громади Солонянського району
Дніпропетровської області (рішення № 675-33/VI).
Спираючись на
норми чинного законодавства, зазначу:
Відповідно до Конституції України (від 28.06.1996 № 254к/96-ВР), в Україні
визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу
юридичну силу. Норми Конституції України є нормами прямої дії (ст..8. КУ). В
Україні визнається і гарантується місцеве самоврядування (ст..7. КУ), яке є
правом територіальної громади самостійно вирішувати питання місцевого значення
в межах Конституції та законів України (ст..140. КУ).
Згідно положень чинної Конституції місцеве
самоврядування здійснюється територіальною
громадою, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські,
селищні, міські ради та їх виконавчі органи (ст..140. КУ).
Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого
самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності (ст..143. КУ).
Відповідно до
Закону України «Про місцеве
самоврядування в Україні» (від 21.05.1997 № 280/97-ВР) первинним суб’єктом місцевого
самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада села, селища, міста (ст..6):
територіальна
громада - жителі, об'єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними
одиницями, або добровільне об'єднання жителів кількох сіл, що мають єдиний
адміністративний центр;
місцевий
референдум - форма прийняття територіальною громадою рішень з питань, що
належать до відання місцевого самоврядування, шляхом прямого голосування;
загальні
збори - зібрання всіх чи частини жителів села (сіл), селища, міста для
вирішення питань місцевого значення;
представницький
орган місцевого самоврядування - виборний орган (рада), який складається з
депутатів і відповідно до закону
наділяється правом представляти інтереси територіальної громади і приймати
від її імені рішення;
районні
та обласні ради - органи
місцевого самоврядування, що представляють
спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст;
Ради, є
представницькими органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні
громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції та
повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією та законами
України. Порядок формування та організація діяльності рад визначається Конституцією та законами України, а
також статутами
територіальних громад (ст..10).
Відповідно до статті 5., цього закону,
система місцевого самоврядування включає:
Територіальну
громаду;
Сільську, селищну, міську раду;
Сільського, селищного, міського голову;
Виконавчі органи сільської, селищної, міської ради;
Старосту;
Районні та обласні ради, що представляють спільні
інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст;
Органи самоорганізації населення.
Згідно статті
16. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», всі органи місцевого самоврядування, зазначені в статті 5., мають бути юридичними особами.
Суть
позовної заяви полягає в наступному:
З огляду на
вищезазначені норми чинного українського законодавства стає зрозуміло, що
ухвалення рішень про створення територіальних громад, органом з назвою «Дніпропетровська
обласна рада» є такими, що суперечать чинному законодавству та грубо порушують
Конституцію України.
Згідно статті
43. закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», утворення
адміністративно-територіальних одиниць публічного права власності, якими є територіальні
громади (юридичні особи), не входить до компетенції вищезазначеного
представницького органу. Окрім того, згідно статті 16., вищезазначеного закону,
відповідний представницький орган, яким є Дніпропетровська обласна рада, в
межах зазначеної області має
представляти спільні інтереси територіальних громад – юридичних осіб. За умов
не існування територіальних громад, як юридичних осіб, відповідний
представницький орган, є нелегітимним.
Відповідно до
статті 55. Конституції України, кожному громадянину гарантується право на
оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів
місцевого самоврядування, посадових і службових осіб. Отже, на підставі всього вищезазначеного,
ПРОШУ СУД:
1. Скасувати рішення ухвалені органом з назвою
«Дніпропетровська обласна рада» на 33-й сесії 14 серпня 2015 року, а саме:
- Про
утворення Богданівської сільської територіальної громади Павлоградського району
Дніпропетровської області (рішення № 666-33/VI);
- Про
утворення Вербківської сільської територіальної громади Павлоградського району
Дніпропетровської області (рішення № 667-33/VI);
- Про
утворення Ляшківської сільської територіальної громади Царичанського району
Дніпропетровської області (рішення № 668-33/VI);
- Про
утворення Солонянської селищної територіальної громади Солонянського району
Дніпропетровської області (рішення № 669-33/VI);
- Про
утворення Сурсько-Литовської сільської територіальної громади
Дніпропетровського району Дніпропетровської області (рішення № 670-33/VI);
- Про
утворення Ювілейної селищної територіальної громади Дніпропетровського району
Дніпропетровської області (рішення № 671-33/VI);
- Про
утворення Жовтневої сільської територіальної громади Софіївського району
Дніпропетровської області (рішення № 672-33/VI);
- Про
утворення Новоолександрівської сільської територіальної громади
Дніпропетровського району Дніпропетровської області (рішення № 673-33/VI);
- Про
утворення Новопокровської селищної територіальної громади Солонянського району
Дніпропетровської області (рішення № 674-33/VI);
- Про
утворення Єлізарівської сільської територіальної громади Солонянського району
Дніпропетровської області (рішення № 675-33/VI).
2. Осіб, причетних до
ухвалення завідомо неправомірних рішень, притягнути до адміністративної
відповідальності;
3. Керуючись пунктом 10, статті 3. Кодексу адміністративного судочинства
України, розгляд справи провести в порядку письмового провадження (без участі позивача
у судових засіданнях), а з’ясовані судом обставини справи, шляхом поставлення
відповідачу питань, відповіді та результати дослідження доказів, наданих
відповідачем на підтвердження власних відповідей, покласти в основу
мотивувальної частини рішення суду;
4. Судові витрати покласти на відповідача.
ДОДАТОК ДО
ПОЗОВУ:
1. Копія протоколу 33-ї сесії
органу з назвою «Дніпропетровська обласна рада, від 14.08.2015 року – на 13
(тринадцятьох) арк.;
2.
Копія інформаційного запиту та відповідь на запит до ГУ Юстиції у
Дніпропетровській області щодо відсутності територіальних громад (юридичних
осіб) сіл, селищ, міст в межах Дніпропетровської області, але з наявним
переліком зареєстрованих 80-ти (вісімдесяти) статутів територіальних громад –
на 10 (десятьох) арк.;
3.
Копія інформаційного запиту та відповідь на запит до/від Дніпропетровського
міського управління юстиції, як підтвердження відсутності існування
гарантованою Конституцією і законами України системи місцевого самоврядування,
через відсутність районних у місті Дніпропетровську територіальних громад –
юридичних осіб – на 4 (чотирьох) арк..
15 вересня
2015 року Філіпенко
С. В.
Немає коментарів:
Дописати коментар