У зв’язку із запровадженням з 1 серпня до 31 серпня 2020 року постановою Кабміну від 22 липня 2020 року № 641 посилених протиепідемічних заходів в усіх (без виключень) областях України розуміємо, що не обійдеться без «перегибів на місцях».
Знову працівники контролюючих органів, із завзяттям, складатимуться протоколи про адміністративні правопорушення на абсолютно здорових громадян, а служителі Феміди, в унісон, своїми ухвалами, притягатимуть «порушників» до відповідальності.
«Протиотрутою» цій карантинно-масочній вакханалії може стати універсальний
методичний посібник, розроблений магістром права Олександром Гуміровим.
Публікуємо даний документ, а також повну версію (з додатками) постанови КМУ від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Читайте
також: Міністерство охорони здоров’я України, як приватне підприємство –
документи
МОЗ підтвердив наявність біолабораторій США в Україні
Читайте
також: Досліджено ГО «Багнет Нації»: незаконний
закон зеленського щодо COVID-19
Досліджено ГО «Багнет Нації»: фотокопії постанов
КМУ стосовно карантину коронавірусу
Зроби власну експертизу постанови КМУ
(РСР) № 211 на відповідність чинному законодавству
Правовий лікбез для правоохоронців Дніпра
щодо нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео
09.04.2020 в Дніпрі складені заяви на
поліцейських і держвиконавців (відео)
Владислав Акулов про фейковий кабмін та
нікчемність його рішень
Про правову нікчемність постанов КМУ щодо
COVID – 19 (відео)
В Дніпрі триває відновлення
конституційного ладу, навіть в умовах «карантину»
Рубіжне: Вводите карантин? – Відповідайте
за наслідки!!!
Роздрукуй, аби роздавати дебілам, при
виконанні
На складені протоколи громадяни Дніпра
відповідають кримінальними справами на поліцейських - відео
Андрій Карпович про юридичні механізми
введення карантину - відео
Просто залишу це тут: порядок денний
засідань Кабміну за останніх два місяці
Перебувати в самоізоляції – не більше ніж
рекомендації дебілам - документ
Відсутність правової експертизи
«карантинних» постанов Кабміну, є доказом злочину
Позов щодо визнання протиправними і
нечинними «карантинні» постанови КМУ
Секретаріат КМУ надав розлогу відповідь
стосовно постанов щодо COVID-19
Під вивіскою липового карантину знищують
малий і середній бізнес та готують нам голодомор
Постанови КМУ: без жодних ознак документів
державної ваги
Андрій Карпович про постанову КМУ № 211 -
відео
Досліджуючи правові аспекти карантину і
постанов КМУ - документи
Карантиноцид, як «узаконений» експеримент
в контексті гібридного геноциду
Андрій Карпович: адмінпротокол скасувати
не складно, якщо знати про наступне…
Карантин. Зростання цін. АМКУ паразитує…
Українці – це респонденти досліджень, піддослідний
біоматеріал? – відео
«Тайна вечеря» КМУ від 11.03.2020, як
джерело поширення інфекції антиконституційності і беззаконня
Якщо надумаєте компенсувати втрачену
вигоду від карантину
На момент введення карантину в Україні був
один хворий на COVID-19
Денис Абубакіров про барановірус і велику
політику
Нормами права по фейковому карантину
Підняли з архіву: ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного
благополуччя населення»
Підняли з архіву: ЗУ «Про правовий режим надзвичайного стану»
В деталях про незаконність введення карантину в Україні
Чи законно був введений карантин?
Багнет Нації: підводимо риску щодо першої хвилі штучного карантину –
матеріали для суду
Анонс другої хвилі «жорстокого» карантину, в контексті гібридного
геноциду
На вас складають протокол про порушення карантину. Що робити?
На вас складають протокол про порушення карантину. Хто, складає?
Коронавірус: Реальна статистика смертності викриває карантин абсурду
Знадобиться для скасування штрафів за не носіння маски
Майстер-клас скасування протоколу про «порушення умов карантину» -
відео
Ліквідований суд призначає штраф за карантин? Запитайте: хто, і на
підставі чого?
Лілія Дудко: розгерметизація правосуб’єктності Дарницького районного
суду міста Києва - відео
Вагомий
додаток до «карантинного» компромату від Олександра Дзюби
КОРОНОЦИД:
Використовуючи суд, як трибуну)))
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 22 липня 2020 р.
№ 641
Київ
Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних
заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби
COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2
Відповідно до
статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” Кабінет
Міністрів України постановляє:
1. Установити з метою запобігання поширенню на території України гострої
респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі —
COVID-19), з 1 серпня до 31 серпня 2020 р. на території Автономної Республіки
Крим, Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської,
Закарпатської, Запорізької, Івано-Франківської, Кіровоградської, Київської,
Луганської, Львівської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської,
Сумської, Тернопільської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської,
Чернівецької, Чернігівської областей, м. Києва, м. Севастополя (далі — регіони)
карантин, продовживши на всій території України дію карантину, встановленого
постановами Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання
поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19,
спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23,
ст. 896, № 30, ст. 1061) та від 20 травня 2020 р. № 392 “Про встановлення
карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої
респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”
(Офіційний вісник України, 2020 р., № 43, ст. 1394, № 52, ст. 1626).
2. Залежно від епідемічної ситуації в регіоні або окремих адміністративно-територіальних
одиницях регіону встановлюється “зелений”, “жовтий”, “помаранчевий” або
“червоний” рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19 (далі — рівень
епідемічної небезпеки).
3. Рівень епідемічної небезпеки встановлюється за результатом оцінки
епідемічних показників та визначається рішенням Державної комісії з питань
техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, яке розміщується на
офіційному інформаційному порталі Кабінету Міністрів України (за посиланням
http://covid19.gov.ua).
4. “Жовтий”, “помаранчевий” або “червоний” рівень епідемічної небезпеки
встановлюється на території регіону, в якому наявне значне поширення COVID-19.
Рівень епідемічної небезпеки може змінюватися для всієї території регіону
або території окремих адміністративно-територіальних одиниць регіону.
В регіоні, щодо якого відсутнє рішення Державної комісії з питань
техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій про встановлення рівня
епідемічної небезпеки, застосовуються протиепідемічні заходи, передбачені для
“зеленого” рівня епідемічної небезпеки.
5. Регіоном із значним поширенням COVID-19 вважається регіон, в якому
наявна хоча б одна з таких ознак:
завантаженість ліжок у закладах охорони здоров’я, визначених для
госпіталізації пацієнтів з підтвердженим випадком COVID-19, становить більш як
50 відсотків;
середня кількість тестувань методом полімеразної ланцюгової реакції та
імуноферментного аналізу становить менше ніж 24 тестування на 100 тис.
населення протягом останніх семи днів;
коефіцієнт виявлення випадків інфікування COVID-19 становить більш як 11
відсотків, який обраховується за формулою:
показник динаміки зростання випадків інфікування COVID-19 становить більш
як 10 відсотків, який обраховується за формулою:
Показник динаміки зростання випадків інфікування COVID-19 застосовується у
разі реєстрації більше восьми випадків на 100 тис. населення сумарно за останні
сім днів.
6. У разі відповідності регіону за ознаками регіону із значним поширенням
COVID-19 більше ніж п’ять днів підряд Державна комісія з питань
техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій збирається позачергово
та приймає рішення про зміну рівня епідемічної небезпеки на території регіону
або окремих адміністративно-територіальних одиниць регіону з урахуванням
результатів оцінки епідемічної ситуації та положень цієї постанови.
Державна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних
ситуацій переглядає рішення про зміну рівня епідемічної небезпеки на території
регіону або окремих адміністративно-територіальних одиницях регіону із
“жовтим”, “помаранчевим” або “червоним” рівнем епідемічної небезпеки не частіше
ніж один раз на п’ять днів.
7. У разі віднесення регіону за ознакою завантаженості ліжок у закладах
охорони здоров’я, визначених для госпіталізації пацієнтів з підтвердженим
випадком COVID-19, до регіону із значним поширенням COVID-19, на території
регіону встановлюється рівень епідемічної небезпеки:
“жовтий” — у разі завантаженості більш як 50 відсотків кількості ліжок;
“червоний” — у разі завантаженості більш як 75 відсотків кількості ліжок.
8. На рівні адміністративно-територіальних одиниць регіону – району або
міст обласного значення рівень епідемічної небезпеки обраховується
Міністерством охорони здоров’я з урахуванням внеску (частки) окремої одиниці в
перевищення кожного окремого показника на рівні регіону:
“зелений” — до 5 відсотків;
“жовтий” — від 5 до 20 відсотків;
“помаранчевий” — від 20 до 50 відсотків;
“червоний” — понад 50 відсотків.
Для розрахунку внеску (частки) використовуються показники коефіцієнта
виявлення випадків інфікування COVID-19 та динаміки зростання випадків
інфікування COVID-19.
Показник внеску (частки) району або міст обласного значення застосовується,
якщо перевищення в регіоні відповідного показника становить більше ніж дві
особи на 100 тис. населення.
У разі одночасного перевищення декількох показників рівень епідемічної
небезпеки для окремої адміністративно-територіальної одиниці розраховується
окремо для кожного показника та встановлюється на підставі найвищого рівня.
“Зелений” рівень епідемічної небезпеки на території усього регіону
встановлюється в разі відсутності в ньому ознак регіону із значним поширенням
COVID-19 більше ніж три дні підряд.
9. У разі виникнення спалаху захворювання внаслідок реєстрації епідемічно
пов’язаних між собою випадків (в місцях спільного проживання, спільного
навчання тощо) рішення щодо встановлення рівня епідемічної небезпеки
приймається з урахуванням епідемічної доцільності.
10. На території України на період дії карантину забороняється:
1) перебування в громадських будинках і спорудах, громадському транспорті
без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або
захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно;
2) перебування на вулицях без документів, що посвідчують особу,
підтверджують громадянство чи її спеціальний статус, без посвідчення про взяття
на облік бездомної особи;
3) самовільно залишати місця самоізоляції, обсервації;
4) перетин державного кордону іноземцями та особами без громадянства (крім
іноземців, осіб без громадянства, які постійно проживають на території України,
та осіб, яких визнано біженцями, або осіб, які потребують додаткового захисту,
працівників дипломатичних представництв та консульських установ іноземних держав,
представництв офіційних міжнародних місій, організацій, акредитованих в
Україні, та членів їх сімей, військовослужбовців (підрозділів) збройних сил
держав — членів НАТО та держав — учасниць програми НАТО “Партнерство заради
миру”, які беруть участь у заходах з підготовки підрозділів Збройних Сил) без
наявного поліса (свідоцтва, сертифіката) страхування, що виданий страховою
компанією, яка зареєстрована в Україні, або іноземною страховою компанією, яка
має представництво на території України чи договірні відносини із страховою
компанією — партнером на території України (асистанс), та покриває витрати,
пов’язані з лікуванням COVID-19, обсервацією, та діє на строк перебування в
Україні.
Особі, визначеній в абзаці першому цього підпункту, в якої відсутній поліс
(свідоцтво, сертифікат) страхування, уповноважена службова особа підрозділу
охорони державного кордону відмовляє у перетині державного кордону в порядку,
визначеному статтею 14 Закону України “Про прикордонний контроль”;
5) перетин контрольних пунктів в’їзду на тимчасово окуповані території у
Донецькій та Луганській областях, Автономної Республіки Крим та м. Севастополя
та виїзду з них іноземцями та особами без громадянства без наявного поліса
(свідоцтва, сертифіката) страхування, що виданий страховою компанією, яка
зареєстрована в Україні, або іноземною страховою компанією, яка має
представництво на території України чи договірні відносини із страховою
компанією — партнером на території України (асистанс), та покриває витрати,
пов’язані з лікуванням COVID-19, та діє на строк перебування в Україні.
11. На території регіону (адміністративно-територіальної одиниці), на якій
установлено “зелений” рівень епідемічної небезпеки, забороняється:
1) проведення масових (культурних, спортивних, розважальних, соціальних,
релігійних, рекламних та інших) заходів за участю більше однієї особи на 5 кв.
метрів площі будівлі або території (якщо захід проводиться на відкритому
повітрі), а також діяльність кінотеатрів та закладів культури з наповненістю
кінозалів або залів понад 50 відсотків місць у кожному окремому кінозалі або
залі. Організатор заходу є відповідальним за дотримання між учасниками фізичної
дистанції не менше ніж 1,5 метра у разі проведення заходу із розміщенням
учасників стоячи;
2) здійснення регулярних та нерегулярних перевезень пасажирів автомобільним
транспортом, зокрема перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах у
режимі маршрутного таксі, в електричному (трамвай, тролейбус), залізничному
транспорті, у міському, приміському, міжміському, внутрішньообласному та
міжобласному сполученні, в кількості більшій, ніж кількість місць для сидіння,
що передбачена технічною характеристикою транспортного засобу, визначена в
реєстраційних документах на цей транспортний засіб.
Перевізник несе відповідальність за забезпечення водіїв засобами
індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, та
здійснює контроль за використанням засобів індивідуального захисту, зокрема
респіраторів або захисних масок пасажирами під час перевезення, у тому числі
виготовлених самостійно.
12. На території регіону (адміністративно-територіальної одиниці), на якій
установлено “жовтий” рівень епідемічної небезпеки, додатково до
протиепідемічних обмежень, установлених для “зеленого” рівня епідемічної
небезпеки, забороняється відвідування сторонніми особами установ і закладів
соціального захисту, в яких тимчасово або постійно проживають/перебувають
громадяни похилого віку, ветерани війни і праці, особи з інвалідністю, особи із
стійкими інтелектуальними або психічними порушеннями, установ і закладів, що
надають соціальні послуги сім’ям/особам, які перебувають у складних життєвих
обставинах, крім установ і закладів, які надають соціальні послуги екстрено
(кризово).
13. На території регіону (адміністративно-територіальної одиниці), на якій
установлено “зелений” та “жовтий” рівень епідемічної небезпеки, дозволяється
проведення спортивних заходів спортсменів національних збірних команд України з
олімпійських, неолімпійських, національних видів спорту, видів спорту осіб з інвалідністю
та спортсменів командних ігрових видів спорту професійних спортивних клубів за
умови дотримання учасниками таких заходів відповідних санітарних і
протиепідемічних заходів та здійснення обов’язкового щоденного контролю стану
здоров’я учасників.
14. На території регіону (адміністративно-територіальної одиниці), на якій
установлено “помаранчевий” рівень епідемічної небезпеки, додатково до
протиепідемічних обмежень, передбачених для “зеленого” та “жовтого” рівня
епідемічної небезпеки, забороняється:
1) проведення масових (культурних, розважальних, спортивних, соціальних,
релігійних, рекламних та інших) заходів за участю більше ніж 100 осіб та більше
однієї особи на 20 кв. метрів площі будівлі або території (якщо захід
проводиться на відкритому повітрі), де проводиться захід;
2) діяльність закладів, що надають послуги з розміщення, крім готелів;
3) роботу після 24-ї та до 7-ї години розважальних закладів (нічних
клубів), а також суб’єктів господарювання з надання послуг громадського
харчування з організацією дозвілля або без нього (ресторанів, кафе, барів,
закусочних, їдалень, кафетеріїв, буфетів тощо), крім діяльності з надання
послуг громадського харчування із застосуванням адресної доставки замовлень та
замовлень на винос;
4) відвідування закладів освіти здобувачами освіти групами кількістю більше
ніж 20 осіб, крім закладів дошкільної та загальної середньої освіти;
5) проведення закладами охорони здоров’я планових заходів з госпіталізації,
крім:
надання медичної допомоги внаслідок ускладненого перебігу вагітності та
пологів;
надання медичної допомоги вагітним, роділлям, породіллям, новонародженим;
надання медичної допомоги у спеціалізованих відділеннях закладів охорони
здоров’я пацієнтам з онкологічними захворюваннями;
надання паліативної медичної допомоги у стаціонарних умовах;
проведення інших невідкладних і термінових заходів з госпіталізації, якщо
внаслідок їх перенесення (відтермінування) існує значний ризик для життя або
здоров’я людей.
Пацієнти, яким надається медична допомога у зв’язку з проведенням планових
заходів з госпіталізації, підлягають обов’язковому тестуванню на COVID-19
відповідно до стандартів Міністерства охорони здоров’я;
6) діяльність спортивних залів, фітнес-центрів;
7) приймання дітей до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.
У разі встановлення помаранчевого рівня епідемічної небезпеки під час
оздоровчої зміни в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку робота такого
закладу триває до кінця зазначеної зміни з дотриманням протиепідемічних
заходів;
8) оздоровлення та відпочинок дітей за межами зазначеної території.
15. На території регіону (адміністративно-територіальної одиниці), на якій
установлено “червоний” рівень епідемічної небезпеки, додатково до протиепідемічних
обмежень, передбачених для “зеленого”, “жовтого” та “помаранчевого” рівня
епідемічної небезпеки, забороняються:
1) регулярні та нерегулярні перевезення пасажирів автомобільним,
залізничним транспортом, міським електротранспортом, метрополітеном у міському,
приміському, міжміському, внутрішньообласному та міжобласному сполученні, крім
перевезення:
легковими автомобілями, кількість пасажирів, включаючи водія, в яких не
більше п’яти осіб без урахування осіб віком до 14 років;
службовими та/або орендованими автомобільними транспортними засобами
підприємств, закладів та установ за умови забезпечення водіїв та пасажирів під
час таких перевезень засобами індивідуального захисту в межах кількості місць
для сидіння і виключно за маршрутами руху, про які поінформовано не менше ніж
за два дні органи Національної поліції;
2) відвідування закладів освіти здобувачами освіти;
3) приймання відвідувачів суб’єктами господарювання, які провадять
діяльність у сферах культури, закладів громадського харчування (ресторанів, кафе
тощо), торговельно-розважальних центрів, інших закладів розважальної
діяльності, фітнес-центрів, торговельного і побутового обслуговування
населення, крім:
торгівлі продуктами харчування, пальним, засобами гігієни, лікарськими
засобами та виробами медичного призначення, ветеринарними препаратами, кормами,
пестицидами та агрохімікатами, насінням і садивним матеріалом;
провадження банківської та страхової діяльності, а також медичної практики,
ветеринарної практики, діяльності автозаправних комплексів, діяльності з
технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, технічного
обслуговування реєстраторів розрахункових операцій, діяльності з ремонту
комп’ютерів, побутових виробів і предметів особистого вжитку, об’єктів
поштового зв’язку;
торговельної діяльності та діяльності з надання послуг громадського
харчування із застосуванням адресної доставки замовлень;
4) відвідування отримувачами соціальних або реабілітаційних послуг установ
і закладів, що надають соціальні або реабілітаційні послуги сім’ям, особам, що
перебувають у складних життєвих обставинах (тимчасове, денне перебування), крім
установ і закладів, які надають соціальні послуги екстрено (кризово), центрів
обліку бездомних осіб, мобільних бригад соціально-психологічної допомоги,
соціального патрулювання.
16. На території регіону (адміністративно-територіальної одиниці), на якій
установлено “помаранчевий” та “червоний” рівень епідемічної небезпеки,
додатково можуть застосовуватись обмежувальні протиепідемічні заходи,
встановлені органами державної влади та органами місцевого самоврядування в
межах компетенції.
17. Головним державним санітарним лікарем України розробляються та
затверджуються протиепідемічні заходи, які визначають особливості провадження
діяльності суб’єктами господарювання на період карантину.
18. Самоізоляція здійснюється з метою запобігання поширенню COVID-19 та
зменшення кількості хворих з тяжким перебігом COVID-19.
19. З метою протидії поширенню COVID-19 та моніторингу самоізоляції
використовується електронний сервіс “Дій вдома” Єдиного державного веб-порталу
електронних послуг (далі — система).
20. Самоізоляції підлягають:
1) особи, які мали контакт з пацієнтом з підтвердженим випадком COVID-19,
крім осіб, які під час виконання службових обов’язків використовували засоби
індивідуального захисту відповідно до рекомендацій щодо їх застосування;
2) особи з підозрою на інфікування або з підтвердженим діагнозом COVID-19 в
легкій формі за умови, що особа не потребує госпіталізації;
3) особи, що перетинають державний кордон та прибули з держави або є
громадянинами (підданими) держав із значним поширенням
COVID-19 (крім осіб, які не досягли 12 років, є громадянами (підданими) держав
із значним поширенням COVID-19 та не перебували на території таких держав
протягом останніх 14 днів або прямують територією України транзитом та мають
документи, що підтверджують виїзд за кордон протягом двох діб, працівників
дипломатичних представництв та консульських установ іноземних держав,
представництв офіційних міжнародних місій, організацій, акредитованих в
Україні, та членів їх сімей, водіїв та членів екіпажу вантажних транспортних
засобів, автобусів, що здійснюють регулярні перевезення, членів екіпажів
повітряних і морських, річкових суден, членів поїздних і локомотивних бригад,
інструкторів збройних сил держав — членів НАТО та держав — учасниць програми
НАТО “Партнерство заради миру”, які беруть участь у заходах з підготовки
підрозділів Збройних Сил України, діячів культури за запрошенням закладу
культури разом з однією особою, що супроводжує кожного з них, якщо немає
підстав вважати, що вони були в контакті із хворою на COVID-19 особою).
Державою із значним поширенням COVID-19 є держава, в якій наявна одна з
таких ознак:
кількість нових випадків реєстрації хвороби COVID-19 на 100 тис. населення
за останні 14 днів перевищує кількість таких випадків в Україні;
приріст нових випадків реєстрації хвороби COVID-19 у державі за останні 14
днів порівняно з попередніми 14 днями становить більш як 30 відсотків.
Перелік держав із значним поширенням COVID-19 формується Міністерством
охорони здоров’я та переглядається кожні сім днів.
Особа, яка підлягає самоізоляції, у зв’язку з перетином державного кордону,
зобов’язана встановити та активувати мобільний додаток системи (далі —
мобільний додаток). У разі неможливості встановлення такого додатка особа
підлягає обсервації.
Самоізоляція, обсервація особи у зв’язку з перетином державного кордону
(яка прибула з держави або є громадянином (підданим) держави із значним
поширенням COVID-19) припиняється у разі одержання негативного результату
тестування на COVID-19 методом полімеразної ланцюгової реакції, який проведено
після перетину державного кордону або не пізніше ніж за 48 годин до перетину.
21. До системи вноситься інформація про осіб, які потребують самоізоляції:
особисто — у разі перетину кордону особою за наявності підстави для
самоізоляції;
лікуючим лікарем — про осіб, щодо яких є підозра на інфікування, або осіб,
які хворіють на COVID-19 та не потребують госпіталізації, про перелік осіб, які
мали контакт з пацієнтом із підтвердженим випадком COVID-19;
працівниками закладів системи екстреної медичної допомоги — щодо передачі
інформації про звернення осіб з підозрою на інфікування COVID-19;
працівниками державних установ Міністерства охорони здоров’я
епідеміологічного профілю — стосовно осіб, які мали контакт з пацієнтом із
підтвердженим випадком COVID-19 та несуть ризик поширення хвороби.
За погодженням з лікуючим лікарем або працівниками державних установ
Міністерства охорони здоров’я епідеміологічного профілю особа, яка потребує
самоізоляції, вносить до системи інформацію, передбачену підпунктами 1—8 пункту
24 цієї постанови, самостійно через мобільний додаток.
22. Лікуючий лікар визначає на підставі галузевих стандартів у сфері
охорони здоров’я строк самоізоляції хворого на COVID-19 або особи з підозрою на
інфікування COVID-19.
Строк самоізоляції становить 14 днів для осіб, які:
мали контакт із хворим на COVID-19, крім осіб, які під час виконання
службових обов’язків використовували засоби індивідуального захисту відповідно
до рекомендацій щодо їх застосування, з моменту контакту із хворим;
здійснили перетин державного кордону та проходять самоізоляцію з
використанням системи через мобільний додаток, з моменту перетину державного
кордону.
23. Зобов’язання щодо самоізоляції припиняється автоматично після
закінчення строку самоізоляції або з інших підстав, установлених цією постановою.
Установлений строк самоізоляції може бути змінено відповідно до галузевих
стандартів у сфері охорони здоров’я особами, визначеними абзацами третім —
п’ятим пункту 21 цієї постанови.
24. У разі здійснення особою самоізоляції до системи вноситься інформація
про:
1) прізвище, ім’я, по батькові особи;
2) стать;
3) дату народження;
4) визначене особою місце самоізоляції (у разі ненадання особою відомостей
про місце самоізоляції місцем самоізоляції вважається зареєстроване місце
проживання особи);
5) зареєстроване місце проживання особи;
6) засоби зв’язку (номер телефону);
7) місце роботи, заклад освіти із зазначенням їх адрес;
8) наявність можливості забезпечення піклування про особу іншими осбами;
9) стан здоров’я (зокрема про перебіг хвороби COVID-19, результати
досліджень за методом полімеразної ланцюгової реакції, про госпіталізацію
особи);
10) контактних осіб (за наявності);
11) строк самоізоляції.
25. Лікуючий лікар вносить до системи інформацію про пацієнтів, у яких
підтверджено випадок COVID-19 та які не потребують госпіталізації, а також
формує перелік контактних осіб за інформацією, наданою хворими.
26. Працівники державних установ Міністерства охорони здоров’я
епідеміологічного профілю в процесі проведення епідеміологічного розслідування
верифікують перелік контактних осіб та доповнюють інформацію про осіб, які
потребують самоізоляції, з урахуванням розвитку COVID-19, встановлюють
зобов’язання щодо самоізоляції таких осіб.
27. Особи, які потребують самоізоляції, зобов’язані постійно перебувати у
визначеному ними місці самоізоляції, утримуватися від контакту з іншими
особами, крім тих, з якими разом проживають.
28. Поточний контроль за перебуванням особи в місці самоізоляції (далі —
поточний контроль) здійснюється за вибором особи в один із таких способів:
працівниками Національної поліції, Національної гвардії відповідно до
внутрішнього порядку заходів з контролю за самоізоляцією, державних установ
Міністерства охорони здоров’я епідеміологічного профілю, посадовими особами,
уповноваженими органами місцевого самоврядування;
з використанням системи через мобільний додаток.
Особа вважається такою, що обрала здійснення поточного контролю з
використанням системи через мобільний додаток, з моменту авторизації в ній. До
моменту авторизації поточний контроль здійснюється працівниками Національної
поліції, Національної гвардії, державних установ Міністерства охорони здоров’я
епідеміологічного профілю, посадовими особами, уповноваженими органами
місцевого самоврядування.
29. Поточний контроль з використанням системи через мобільний додаток
здійснюється за допомогою сукупності інформації, зокрема шляхом перевірки
відповідності фотографії обличчя особи еталонній фотографії, зробленій під час
встановлення мобільного додатка, та геолокації мобільного телефона в момент
фотографування.
Після встановлення мобільного додатка в будь-який час протягом доби особа
отримує повідомлення (push-повідомлення). У разі отримання повідомлення особа
повинна протягом 15 хвилин з використанням мобільного додатка зробити
фотографію свого обличчя.
У разі невідповідності геолокації або фотографії, відсутності зв’язку з
особою через мобільний додаток, видалення, встановлення обмежень щодо передачі
інформації за допомогою мобільного додатка до органів
Національної поліції надсилається повідомлення про випадок порушення
зобов’язання щодо самоізоляції. Надсилання повідомлення є підставою для
подальшого здійснення органами Національної поліції, Національної гвардії
контролю за виконанням зобов’язання щодо самоізоляції.
Надсилання повідомлення до органів Національної поліції не може бути
окремою підставою для притягнення особи до адміністративної відповідальності за
порушення правил карантину.
30. Поточний контроль працівниками Національної поліції, Національної
гвардії, державних установ Міністерства охорони здоров’я епідеміологічного
профілю, посадовими особами, уповноваженими органами місцевого самоврядування,
здійснюється шляхом проведення перевірки фактичного перебування осіб за
зазначеними ними адресами самоізоляції.
31. З метою здійснення поточного контролю на вулицях, у парках, інших
громадських місцях працівники Національної поліції, Національної гвардії,
посадові особи, уповноважені органами місцевого самоврядування, проводять
вибіркову перевірку документів, що посвідчують особу, підтверджують
громадянство чи її спеціальний статус. На електронний запит зазначених
уповноважених осіб за допомогою системи надається інформація про те, чи
потребує особа самоізоляції (зокрема про поширення на особу винятків,
передбачених пунктом 34 цієї постанови).
32. Особи, які не мають можливості забезпечення піклування про них у період
самоізоляції іншими особами, повідомляють органам соціального захисту населення
або вносять самостійно за допомогою мобільного додатка інформацію про
неможливість одержати піклування.
Методичні рекомендації щодо забезпечення піклуванням осіб, які не мають
можливості забезпечення піклування про них у період самоізоляції іншими
особами, затверджуються Міністерством соціальної політики.
33. Органи соціального захисту населення забезпечують соціальний супровід
осіб, хворих на COVID-19.
За наявності можливості соціальний супровід забезпечується іншим особам,
які потребують самоізоляції. Органи соціального захисту населення вносять до
системи інформацію про неможливість здійснення соціального супроводу осіб, які
не є хворими на COVID-19.
34. Особам, які потребують самоізоляції (крім осіб, які мають лабораторно
підтверджений діагноз COVID-19) та щодо яких органи соціального захисту
населення внесли до системи інформацію про неможливість їх соціального
супроводу або щодо яких здійснюється поточний контроль за допомогою мобільного
додатка, дозволяється:
двічі на день вигулювати домашніх тварин протягом не більше ніж однієї
години на добу за умови використання засобів індивідуального захисту, зокрема
респіраторів без клапана видиху або медичних масок без клапана видиху;
відвідування місць торгівлі продуктами харчування, засобами гігієни,
лікарськими засобами, медичними виробами, які розміщені на відстані не більше
ніж 2 кілометри від місця самоізоляції, щодня протягом двох годин на добу за
умови використання засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів без
клапана видиху або медичних масок без клапана видиху.
35. Особа, яка перебуває на самоізоляції, має право звертатися за
отриманням медичної допомоги. У невідкладних випадках особа, яка перебуває на
самоізоляції, звертається за екстреною медичною допомогою.
36. Особи, які не повідомили про неможливість дотримання зобов’язання щодо
самоізоляції (у тому числі використання мобільного додатка у разі перетину
державного кордону) підлягають обсервації.
Перебування осіб в обсерваторах, крім харчування, є безкоштовним.
Особи, які перебувають в обсерваторах, можуть отримувати особисті речі,
продукти харчування (крім алкогольних напоїв та речей, заборонених до
зберігання) та зобов’язані дотримуватися правил, установлених адміністрацією
місця обсервації.
Транспортування осіб від місця обсервації до місць проживання здійснюється
за власні кошти осіб.
Перебування в обсерваторах іноземців та осіб без громадянства (крім
іноземців, осіб без громадянства, які постійно проживають на території України,
та осіб, яких визнано біженцями, або осіб, які потребують додаткового захисту)
оплачується страховиком відповідно до поліса (свідоцтва, сертифіката)
страхування витрат, пов’язаних з обсервацією, або такими особами самостійно.
37. На період дії карантину тимчасово дозволяється:
1) відповідно до підпункту 1 пункту 2 розділу II “Прикінцеві та перехідні
положення” Закону України від 13 квітня 2020 р. № 555-IX “Про внесення змін до
Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” щодо запобігання
поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)” обробка (в тому числі обмін
інформацією в порядку, визначеному цією постановою) персональних даних осіб,
визначених цією постановою як таких, що підлягають самоізоляції або обсервації,
зокрема:
медичним працівникам закладів охорони здоров’я — щодо внесення до системи
інформації в порядку, передбаченому цією постановою;
державній установі “Центр громадського здоров’я Міністерства охорони
здоров’я України”, державним установам епідеміологічного профілю Міністерства
охорони здоров’я, Міністерству цифрової трансформації — щодо прізвища, імені,
по батькові особи, дати народження, визначеного особою місця самоізоляції,
місця реєстрації, місця фактичного проживання особи, інформації про засоби
зв’язку (номер телефону), місця роботи, навчання, коротких відомостей про стан
здоров’я;
органам соціального захисту населення — щодо прізвища, імені, по батькові
особи, статі, дати народження, визначеного особою місця самоізоляції, місця
реєстрації, місця фактичного проживання особи, інформації про засоби зв’язку
(номер телефону);
державній установі “Центр громадського здоров’я Міністерства охорони
здоров’я України”, державним установам епідеміологічного профілю Міністерства
охорони здоров’я, Міністерству цифрової трансформації, Національній службі
здоров’я — щодо прізвища, імені, по батькові, посади, засобів зв’язку медичних
працівників закладів охорони здоров’я;
Національній поліції, Національній гвардії — щодо прізвища, імені, по
батькові особи, дати народження, визначеного особою місця самоізоляції, місця
реєстрації, місця фактичного проживання особи, інформації про засоби зв’язку
(номер телефону) з метою здійснення поточного контролю та щодо осіб, які
порушили правила щодо карантину, санітарно-гігієнічні,
санітарно-протиепідемічні правила і норми, визначені цією постановою.
Персональні дані, обробка яких дозволяється виключно з підстав,
передбачених цією постановою, підлягають знеособленню, а у разі неможливості —
знищенню протягом 30 днів після прийняття рішення про відміну карантину;
2) фізичним особам — підприємцям та фізичним особам, які провадять
незалежну професійну діяльність, вести облік доходів і витрат без використання
книг обліку доходів і витрат (книг обліку доходів), якщо ведення зазначених
книг повинне розпочатися після встановлення карантину, за умови подальшого
подання такими особами книг обліку доходів і витрат (книг обліку доходів), до
яких внесені дані про доходи і витрати, отримані (здійснені) ними, для
реєстрації до контролюючих органів протягом трьох місяців з дня прийняття
рішення про відміну карантину;
3) залучення до роботи без проходження попереднього (під час прийняття на
роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів
працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними
умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, робота яких
пов’язана із забезпеченням безпеки руху та обслуговуванням залізничного
транспорту, підприємств міжгалузевого промислового залізничного транспорту,
працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких
пов’язана з обслуговуванням населення, визначених у переліку професій,
виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим
профілактичним медичним оглядам, затвердженому постановою Кабінету Міністрів
України від 23 травня 2001 р. № 559 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 21,
ст. 950);
4) проведення акредитації освітніх програм, за якими здійснюється
підготовка здобувачів вищої освіти, у віддаленому (дистанційному) режимі, а
також ухвалення рішення про умовну (відкладену) акредитацію освітніх програм
без проведення або з частковим проведенням акредитаційної експертизи.
38. Міністерство цифрової трансформації разом із Службою безпеки
забезпечують функціонування системи та, зокрема, інформаційної системи
епідеміологічного контролю за поширенням COVID-19, що є частиною сервісу.
Порядок інформаційної взаємодії Єдиного державного веб-порталу електронних
послуг, інформаційних систем Міністерства внутрішніх справ та Національної
поліції, інформаційних систем Міністерства охорони здоров’я, державної установи
“Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України”, Служби
безпеки, Міністерства соціальної політики, Національної служби здоров’я
встановлюється Міністерством цифрової трансформації та держателем відповідної
інформаційної системи в обсязі, необхідному для виконання цієї постанови.
39. Рекомендувати органам виконавчої влади, іншим державним органам,
органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям
незалежно від форми власності забезпечити:
на період дії карантину з метою обмеження скупчення осіб в транспорті та на
шляхах прямування на роботу/з роботи застосування за можливості гнучкого режиму
робочого часу, який, зокрема, передбачає різний час початку і закінчення роботи
для різних категорій працівників, дистанційну (надомну) роботу;
встановлення відстані у прикасовій та касовій зонах закладу торгівлі між
особами (за винятком покупця і продавця) не менше ніж 1,5 метра та/або
наявність між ними відповідних захисних екранів;
дотримання відстані не менше ніж 1,5 метра між відвідувачами, які очікують
дозволу на вхід до приміщень.
40. Рекомендувати суб’єктам господарювання на період дії карантину внести
(у разі потреби) зміни до режимів їх роботи з метою встановлення початку роботи
о 9-й, 10-й годині чи більш пізній час. Зокрема, встановити початок роботи о
10-й годині або більш пізній час для суб’єктів господарювання, які провадять
свою діяльність у таких видах економічної діяльності:
оптова та роздрібна торгівля;
ремонт автотранспортних засобів і мотоциклів;
поштова та кур’єрська діяльність;
тимчасове розміщення та організація харчування;
страхова діяльність;
освіта;
надання соціальної допомоги;
мистецтво, спорт, розваги та відпочинок.
41. Обласним, Київській міській, районним державним адміністраціям
опрацювати разом з органами місцевого самоврядування та суб’єктами
господарювання питання щодо можливості запровадження на період дії карантину
графіків роботи підприємств, установ, організацій, які передбачатимуть різний
час початку (закінчення) їх роботи залежно від територіального розташування,
галузевої належності, специфіки виконання робіт чи надання послуг.
42. Рекомендувати органам місцевого самоврядування розробити (скорегувати)
маршрути руху громадського транспорту з урахуванням змінених графіків роботи
підприємств, установ, організацій для забезпечення створення можливості
переміщення працівників на роботу/з роботи.
43. Установити початок робочого часу в органах виконавчої влади, інших
державних органах, органах місцевого самоврядування о 8-й годині та в органах
соціального захисту населення, територіальних органах Пенсійного фонду України
о 10-й годині;
44. Обласним, Київській міській державним адміністраціям:
забезпечити облаштування спеціалізованих закладів для організації
обсервації, харчування, транспортування до них осіб, зокрема від пунктів
пропуску через державний кордон, що потребують обсервації, медичне
спостереження за ними;
вжити додаткових заходів до виявлення та обслуговування одиноких осіб та
осіб, які одиноко проживають, серед осіб похилого віку, осіб з інвалідністю,
осіб, які перебувають на самоізоляції, та організувати належний соціальний
супровід.
45. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, обласним,
Київській міській державним адміністраціям разом з органами місцевого
самоврядування забезпечити подання щодня Керівнику робіт з ліквідації наслідків
медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня,
пов’язаної із поширенням на території України COVID-19, звітності про виконання
цієї постанови.
46. Керівнику робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної
ситуації природного характеру державного рівня, пов’язаної із поширенням на
території України COVID-19, забезпечити оприлюднення на офіційному
інформаційному порталі Кабінету Міністрів України (за посиланням
http://covid19.gov.ua) та веб-сайті Міністерства охорони здоров’я статистичної
інформації щодо епідемічної ситуації в Україні в цілому та в регіонах, пов’язаної
з поширенням
COVID-19, та відомостей про діючі протиепідемічні заходи в кожному регіоні.
47. Внести до актів Кабінету Міністрів України зміни, що додаються.
48. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів
України згідно з переліком, що додається.
49. Ця постанова набирає чинності з 1 серпня 2020 р., крім пунктів 1 та 4
затвердженого цією постановою переліку постанов Кабінету Міністрів України, що
втратили чинність, які набирають чинності з 1 вересня 2020 року.
Прем’єр-міністр України
Д. ШМИГАЛЬ
Інд. 73
https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vstanovlennya-karantinu-ta-zapr-641
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 22 липня 2020 р. № 641
ЗМІНИ,
що вносяться до актів Кабінету Міністрів України
1. Підпункт 8 пункту 39 Порядку в’їзду
на тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 р. № 367 (Офіційний
вісник України, 2015 р., № 46, ст. 1485; 2020 р., № 50, ст. 1572), після слів
“контрольний пункт” доповнити словами “(у разі встановлення Кабінетом Міністрів
України вимоги щодо обов’язкової самоізоляції осіб, які виїжджають з тимчасово
окупованої території України)”.
2. Абзац десятий підпункту 2 пункту 22
Порядку в’їзду осіб, переміщення товарів на тимчасово окуповані території у
Донецькій та Луганській областях і виїзду осіб, переміщення товарів з таких
територій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня
2019 р. № 815 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 70, ст. 2446; 2020 р.,
№ 50, ст. 1572), після слів “контрольний пункт” доповнити словами
“(у разі встановлення Кабінетом Міністрів України вимоги щодо обов’язкової
самоізоляції осіб, які виїжджають з тимчасово окупованих територій)”.
3. У пункті 1 розпорядження
Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 р. № 338 “Про переведення
єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації” — із
змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2020 р.
№ 500 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 52, ст. 1626), слово “липня”
замінити словом “серпня”.
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 22 липня 2020 р. № 641
ПЕРЕЛІК
постанов Кабінету Міністрів України,
що втратили чинність
1. Пункти 1 і 2 постанови Кабінету
Міністрів України від 22 квітня 2020 р. № 329 “Деякі питання соціальної
підтримки сімей з дітьми” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 37, ст. 1208).
2. Пункти 2—8, 11, 12, 121—123,
13—16 постанови Кабінету Міністрів
України від 20 травня 2020 р. № 392 “Про встановлення карантину з метою
запобігання поширенню на території України
гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом
SARS-CoV-2” та пункт 12 змін, що вносяться до актів Кабінету Міністрів України,
затверджених зазначеною постановою (Офіційний вісник України, 2020 р., № 43,
ст. 1394).
3. Постанова Кабінету Міністрів України
від 29 травня 2020 р. № 424 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів
України від 20 травня 2020 р. № 392” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 45,
ст. 1451).
4. Пункт 2 змін, що вносяться до
постанов Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 і від 22 квітня
2020 р. № 329, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня
2020 р. № 432 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 46, ст. 1474).
5. Постанова Кабінету Міністрів України
від 3 червня 2020 р. № 435 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів
України від 20 травня 2020 р. № 392” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 46,
ст. 1477).
6. Пункт 4 змін, що вносяться до актів
Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 червня 2020 р. № 480 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 50, ст.
1572).
7. Підпункти 1, 3—9 пункту 1 змін, що
вносяться до актів Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету
Міністрів України від 17 червня 2020 р. № 500 (Офіційний вісник України, 2020
р., № 52, ст. 1626).
8. Постанова Кабінету Міністрів України
від 25 червня 2020 р. № 522 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів
України від 20 травня 2020 р. № 392” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 54,
ст. 1673).
9. Постанова Кабінету Міністрів України
від 8 липня 2020 р. № 588 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів
України від 20 травня 2020 р. № 392”.
10. Постанова Кабінету Міністрів України
від 15 липня 2020 р. № 615 “Про внесення зміни до пункту 16 постанови Кабінету
Міністрів України від 20 травня 2020 р. № 392”.
Дай Бог вам и тому доброму человеку за предоставленные законные основания о незаконности и античеловечности, ношения маски здоровым людям. к работникам полиции и суда.
ВідповістиВидалитиhttps://zik-ua.cdn.ampproject.org/v/s/zik.ua/amp/news/ludyna/moz_koly_ta_iak_neobkhidno_vykorystovuvaty_medychni_masky_963227?amp_js_v=0.1&usqp=mq331AQIKAGwASDYAQE%3D
ВідповістиВидалитиМОЗ ОБЪЯСНЯЕТ ПРАВИЛИ НОШЕНИЯ МАСКИ!
НА Сайті ВООЗ уже немає документу про тимчасові рекомендації ВООЗ від 05.06.2020 про застосування масок, згідно посилання яке вказано в методичному посібнику.....на превеликий жаль
ВідповістиВидалити