- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

понеділок, 19 червня 2023 р.

ТЦК документів не мають, а повістки вручають – звернення жінки Світлани до Уповноваженого ВРУ з прав людини

 

ЗВР № 001                                                                 [19 червня 2023 року]


Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини
Секретаріат Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини
вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008

hotline@ombudsman.gov.ua

про усунення порушень права на доступ до
публічної інформації та притягнення
правопорушника до адміністративної
відповідальності за статтею 212-3 КУпАП



Шановний Лубінець Дмитро Валерійович.

Звертаюсь до Вас у зв’язку з порушенням мого права на доступ до публічної інформації.

До  суду з цього питання я ще не зверталась.

24 січня 2023 року, я, Світлана, з метою встановлення правосуб’єктності (легітимності) органу державної влади та підтвердження його компетенції і компетентності, деліктоздатність — здатність юридичної особи нести юридичну відповідальність за шкоду, заподіяну її протиправними діяннями,  до другого відділу Обухівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки  що розташовано за адресою: м. Кагарлик, Київська обл., вул. 97 Стрілецької дивізії 5., до Київського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки код ЄДРПОУ 07910662 , що розташовано за адресою: місто Київ, ВУЛИЦЯ АРТЕМА, будинок 59.; та до Обухівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки  код ЄДРПОУ 09791049, що розташовано за адресою:  Київська область, м. Обухів, вул. Київська, 40.., звернулась із запитом, в якому просила надати мені:  копії з оригіналу право установчих документів.: (доказ додано в додатках).

Вкрай необхідно поставити до  відома  Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини про те, що самоуправство окремих працівників  другого відділу Обухівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки, що розташовано за адресою: м. Кагарлик, Київська обл., вул. 97 Стрілецької дивізії 5., код ЄДРПОУ 09791049., не має меж.   Р. МУЗИРА  крім того що надав відписки замість підтверджуючих документів, ще дозволяє собі маніпулювати  та вдаватися до психологічного тиску на мене.

Працівниками другого відділу Обухівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки  що розташовано за адресою: м. Кагарлик , Київська обл., вул. 97 Стрілецької дивізії 5., моєму сину було вручено без номерний папірець з назвою «ПОВІСТКА» із вже роздрукованими печаткою та підписом Р. МУЗИРА. На папірці пропозиція з’явитись, до не утвореної законом установи ,у ОБУХІВСЬКИЙ РТЦК та СП (ДРУГИЙ ВІДДІЛ) (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) (м. Кагарлик, вул. 97 Стрілецької дивізії, 5; код ЄДРПОУ: 24884669).

Слід зауважити, що основною відмінністю та характерними ознаками військових, призовників, добровольців є те, що вони фактично вступають до регулярних збройних сил Держави і беруть участь у конфлікті в складі регулярних Збройних Сил Держави, або добровольчих формувань, створених на підставі нормативно-правових актів держави-учасниці конфлікту.

   Саме законодавча база держави, на стороні якої воюють  військові та добровольці, легітимує участь таких осіб у збройному конфлікті та дає їм право носити розпізнавальні знаки, які свідчать про приналежність військових та добровольців до регулярних збройних сил сторони конфлікту.

Незважаючи  на мої спроби вказати на неправомірність цих дій – намагання були марними та мали наслідком лише акумулювання психологічного тиску зі сторони озброєних осіб з проявами не прихованої агресії. При наголошенні мною на моє погане самопочуття, і про те що в мене єдиний син на якого вся моя надія, особа у формі схожі на військову продовжував чинити на мене  психологічний тиск..

Проте, сам факт передачі власних даних приватній структурі з метою утворення військово-облікових документів в структурі, що не передбачена Законом України, мене звісно ж насторожив. Тому у відповідь на протиправну пропозицію працівників ОБУХІВСЬКОГО РТЦК та СП (ДРУГИЙ ВІДДІЛ) (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) (м. Кагарлик, вул. 97 Стрілецької дивізії, 5; код ЄДРПОУ: 24884669), мною  було з формовано та надіслано запити про надання публічної інформації до Міністерства Оборони України, та до вище вказаних ТЦК та СП.

Слід зауважити ,що правочин, вчинений особою проти її справжньої волі внаслідок застосування до неї фізичного чи психічного тиску з боку другої сторони або з боку іншої особи, визнається судом недійсним. Винна сторона (інша особа), яка застосувала фізичний або психічний тиск до другої сторони, зобов'язана відшкодувати їй збитки у подвійному розмірі та моральну шкоду, що завдані у зв’язку з вчиненням цього правочину (ст.231 ЦК України №435-15).

У відповідності статті 55 Конституції України1  (254к/96-ВР) 

_______________________________

1 У відповідності до Комюніке від Української РСР № 373 до Генерального Секретаря ООН від 27 серпня 1991 року - унітарний суб’єкт міжнародного права «Українська РСР» 24 серпня 1991 року змінила свою назву на «Україна», у зв’язку з чим - тут і по тексту даної Заяви, суб’єкт «Україна» слід розуміти в контексті Комюніке № 373 від 27/VIII/1991р. та Заяви делегованих представників від України на Генеральній Асамблеї ООН A/46/PV.14 від 30 вересня 1991 року.

 

Права і свободи людини і громадянина захищаються судом. Кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб. Кожен має право звертатися за захистом своїх прав до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини. Кожен має право після використання всіх національних засобів юридичного захисту звертатися за захистом своїх прав і свобод до відповідних міжнародних судових установ чи до відповідних органів міжнародних організацій, членом або учасником яких є Україна. Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.

Згідно ст.9 Конституції України (254к/96-Вр) чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України. Укладення міжнародних договорів, які суперечать Конституції України, можливе лише після внесення відповідних змін до Конституції України.

Організація Об’єднаних Націй (ООН) — глобальна міжнародна організація, заснована 1945 року, декларованою метою діяльності якої є підтримання й зміцнення миру й міжнародної безпеки, розвиток співробітництва між державами світу.

У відповідності до Комюніке від Української РСР № 373 від 28 серпня 1991 року до Генерального Секретаря ООН - унітарний суб’єкт міжнародного права «Українська РСР» 24 серпня 1991 року змінила свою назву на «Україна», у зв’язку з чим - тут і по тексту даної Заяви про вчинення кримінального правопорушення суб’єкт «Україна» слід розуміти в контексті Комюніке № 373 від 28/VIII/1991р. та Заяви делегованих представників від України на Генеральній Асамблеї ООН A/46/PV.14 від 30 вересня 1991 року.

З 1945 року Україна є постійним учасником ООН, та зобов’язана дотримуватись Статуту ООН (995_010), директив, конвенцій, резолюцій Генеральної Асамблеї, Ради Безпеки, ЕКОСОР, Міжнародного Суду ООН.

Згідно Указу Президії Верховної Ради Української РСР №2148-УШ від 19 жовтня 1973 року підписано та ратифіковано від імені Української РСР Міжнародний пакт про громадянські і політичні права (995_043).

В преамбулі Пакту (995_043), закладено, що згідно з Загальною  декларацією  прав  людини (995_015)  ідеал  вільної  людської  особи,  яка  користується громадянською і політичною  свободою  і  свободою  від  страху  та нужди, можна здійснити, тільки якщо будуть створені такі умови, за яких кожен може користуватися своїми економічними,  соціальними  і культурними  правами,  так  само,  як  і  своїми громадянськими та політичними правами. За Статутом Організації Об’єднаних Націй держави зобов'язані заохочувати загальне поважання і додержання прав і свобод людини.

У відповідності ст.1 Міжнародного пакту про громадянські і політичні права (995_043) всі народи мають  право  на  самовизначення.  На  підставі цього  права  вони  вільно  встановлюють свій політичний статус і вільно забезпечують  свій  економічний,  соціальний  і  культурний розвиток.

Учасники Пакту (995_043) зобов’язались пунктом «b» ч.3 статті 2 забезпечити,  щоб  право  на правовий захист для будь-якої особи,  яка потребує такого захисту, встановлювалось компетентними судовими, адміністративними чи законодавчими   властями  або будь-яким іншим  компетентним   органом,   передбаченим   правовою системою держави, і розвивати можливості судового захисту. Якщо  це  вже  не  передбачено  існуючими законодавчими чи іншими заходами, кожна держава-учасниця цього Пакту зобов'язується вжити   необхідних  заходів  відповідно  до  своїх  конституційних процедур і положень цього Пакту для вжиття таких законодавчих  або інших  заходів,  які  можуть  виявитися необхідними для здійснення прав, визнаних у цьому Пакті (ч.2 ст.2 Пакту 995_043).

Відповідно п.п.1 та 2 ст.5 Пакту (995_043) ніщо в  цьому  Пакті  не  може  тлумачитись  як  таке,  що означає,  що  якась держава,  якась група чи якась особа має право займатися будь-якою діяльністю або чинити будь-які дії, спрямовані на  знищення  яких-небудь прав чи свобод,  визнаних у цьому Пакті, або на обмеження їх у більшій мірі,  ніж  передбачається  в  цьому Пакті.

Ніяке обмеження  чи  приниження  будь-яких  основних  прав людини, визнаних або існуючих в якій-небудь державі-учасниці цього Пакту  на  підставі  закону,  конвенцій,  правил  чи  звичаїв,  не допускається під тим приводом, що в цьому Пакті не визнаються такі права або що в ньому вони визнаються в меншому обсязі.

Згідно положенням ст.7, п.п.1, 2 ст.8, статтей 9, 16, 17, п.1, 2, п.п. «а», «b» п.3 ст.19, п.п.1, 2 ст.20, статтей 25, 26 Україна на себе взяла зобов’язання перед міжнародним співтовариством чітко дотримуватись положень Пакту (995_043)  визнаючи, що: нікого не  може  бути  піддано   катуванню   чи   жорстокому, нелюдському  або  принижуючому  гідність  поводженню чи покаранню. Зокрема,  жодну особу не може бути без її  вільної  згоди  піддано медичним чи науковим дослідам.

Нікого не можуть, держати в рабстві: рабство і работоргівля забороняються в усіх їх видах. Нікого не можуть держати в підневільному стані.

Кожна   людина   має   право   на   свободу   та  особисту недоторканність. Нікого не може бути піддано свавільному арешту чи триманню  під вартою. Нікого не може бути позбавлено волі  інакше, як на підставах і відповідно до такої процедури,  які  встановлено законом. Кожному заарештованому повідомляються при  арешті  причини його  арешту  і  в  терміновому  порядку  повідомляється  будь-яке пред'явлене йому обвинувачення. Кожна   заарештована   або   затримана   за   кримінальним обвинуваченням особа в терміновому порядку доставляється до судді чи до іншої службової особи, якій належить за  законом право здійснювати судову  владу,  і має право на  судовий  розгляд протягом розумного  строку або на звільнення.

Кожна людина, де б вона не перебувала, має право на визнання її правосуб'єктності.

Ніхто  не  повинен  зазнавати  свавільного  чи незаконного втручання  в  його  особисте  і  сімейне  життя,   свавільних   чи незаконних  посягань  на  недоторканність  його житла або таємницю його  кореспонденції чи незаконних  посягань  на  його честь і репутацію. Кожна  людина  має  право  на  захист  закону  від  такого втручання чи таких посягань.

Кожна людина має право безперешкодно дотримуватися   своїх поглядів. Кожна людина має право на вільне вираження  свого погляду; це право включає свободу шукати, одержувати  і поширювати будь-яку інформацію  та  ідеї,  незалежно  від  державних  кордонів,  усно, письмово  чи  за  допомогою  друку  або художніх форм вираження чи іншими способами на свій вибір. Користування  передбаченими в пункті 2 цієї статті правами накладає особливі обов'язки і особливу відповідальність. Воно може бути,  отже,  пов'язане з певними обмеженнями,  які,  однак, мають встановлюватися законом і бути необхідними: для поважання прав і репутації інших осіб; для  охорони  державної  безпеки,  громадського   порядку, здоров’я чи моральності населення.

Будь-яка пропаганда війни повинна бути заборонена законом.

Будь-який  виступ  на  користь  національної,  расової  чи релігійної ненависті,    що    являє    собою    підбурювання   до дискримінації, ворожнечі або насильства,  повинен бути заборонений законом.

Кожний громадянин  повинен  мати без будь-якої дискримінації, згаданої в статті  2,  і  без  необґрунтованих  обмежень  право  і можливість: а) брати участь у веденні державних справ  як  безпосередньо, так і за посередництвом вільно обраних представників;

Всі люди  є рівними перед законом і мають право без будь-якої дискримінації на рівний захист закону.

Відповідно п.п.1, 2, 18, 21  Декларації основних принципів правосуддя для жертв злочинів та зловживання владою, прийнята Резолюцією 40/34 Генеральної Асамблеї ООН 29.11.1985р. (995_114), - мовою ООН,- «Под термином «жертвы» понимаются лица, которым индивидуально или коллективно был причинен вред, включая телесные повреждения или моральный ущерб, эмоциональные страдания, материальный ущерб или существенное ущемление их основных прав в результате действия или бездействия, нарушающего действующие национальные уголовные законы государств-членов, включая законы, запрещающие преступное злоупотребление властью.

В соответствии с настоящей Декларацией то или иное лицо может считаться «жертвой» независимо от того, был ли установлен, арестован, передан суду или осужден правонарушитель, а также независимо от родственных отношений между правонарушителем и жертвой. Термин «жертва» в соответствующих случаях включает близких родственников или иждивенцев непосредственной жертвы, а также лиц, которым был причинен ущерб при попытке оказать помощь жертвам, находящимся в бедственном положении, или предотвратить виктимизацию.

Под термином «жертвы» понимаются лица, которым индивидуально или коллективно был причинен вред, включая телесные повреждения или моральный ущерб, эмоциональные страдания, материальный ущерб или существенное ущемление их основных прав в результате действия или бездействия, еще не представляющего собой нарушения национальных уголовных законов, но являющегося нарушением международно признанных норм, касающихся прав человека.

Государствам следует периодически пересматривать существующие законы и практику для обеспечения их способности реагировать на изменяющиеся условия, в случае необходимости принимать и вводить в действие законодательные положения, запрещающие деяния, представляющие собой серьезные виды злоупотребления политической или экономической властью, и содействующие мерам и механизмам предотвращения таких деяний, а также развивать и широко обеспечивать соответствующие права и средства правовой защиты для жертв таких деяний».

Згідно Декларації щодо неприпустимості втручання у внутрішні справи держав, про захист їх незалежності та суверенітету, прийнята 21.12.1965р. Резолюцією 2131 (XX) на 20-й сесії Генеральной Ассамблеи ООН (995_818) – «все государства должны уважать право народов и наций на самоопределение и независимость, и это право должно осуществляться свободно и без какого-либо  внешнего  давления  и при полном соблюдении  прав человека и основных свобод.  Вследствие этого все государства должны содействовать полному устранению расовой дискриминации и колониализма во всех их формах и проявлениях.»

Згідно пунктам 1-7 Декларація про надання незалежності колоніальним державам та народам (995_280) – «подчинение народов иностранному игу и господству и их эксплуатация являются отрицанием основных прав человека, противоречат Уставу Организации Объединенных Наций и препятствуют развитию сотрудничества и установлению мира во всем мире;

Все народы имеют право на самоопределение; в силу этого права они свободно устанавливают свой политический статус и осуществляют свое экономическое, социальное и культурное развитие;

Недостаточная политическая, экономическая и социальная подготовленность или недостаточная подготовленность в области образования никогда не должны использоваться как предлог для задержки достижения независимости;

Любые военные действия или репрессивные меры какого бы то ни было характера, направленные против зависимых народов, должны быть прекращены, с тем чтобы предоставить им возможность осуществить в условиях мира и свободы свое право на полную независимость; а целостность их национальных территорий должна уважаться;

В подопечных и несамоуправляющихся территориях, а также во всех других территориях, еще не достигших независимости, должны быть незамедлительно приняты меры для передачи всей власти народам этих территорий, в соответствии со свободно выраженной ими волей и желанием, без каких бы то ни было условий или оговорок и независимо от расы, религии или цвета кожи, с тем чтобы предоставить им возможность пользоваться полной независимостью и свободой;

Всякая попытка, направленная на то, чтобы частично или полностью разрушить национальное единство и территориальную целостность страны, несовместима с целями и принципами Устава Организации Объединенных Наций;

Все государства должны строго и добросовестно соблюдать положения Устава Организации Объединенных Наций, Всеобщей декларации прав человека и настоящей Декларации на основе равенства, невмешательства во внутренние дела всех государств».

Відповідно положенням статтей 3, 6, 7, 38, 39 Декларації Організації Об’єднаних Націй «Про права корінних народів» (995_l56), мовою ООН, слідує, що: «коренные народы имеют право на самоопределение. В силу этого права они свободно устанавливают свой политический статус и свободно осуществляют свое экономическое, социальное и культурное развитие.

Каждый человек, принадлежащий к коренному народу, имеет право на гражданство. Лица, принадлежащие к коренным народам, имеют право на жизнь, физическую и психическую неприкосновенность, свободу и личную безопасность.

Государства в консультации и в сотрудничестве с коренными народами принимают действенные меры, в том числе законодательные меры, для достижения целей настоящей Декларации. Коренные народы имеют право на доступ к финансовой и технической помощи со стороны государств и посредством международного сотрудничества в целях осуществления прав, содержащихся в настоящей Декларации.»

Згідно ст.27 Віденської конвенції «Про право міжнародних договорів» (995_118) щодо внутрішнього права і додержання договорів слідує, що - Учасник не  може  посилатись  на положення свого внутрішнього права як на виправдання для невиконання ним договору.

ФАКТ:

Міністерство Оборони України має код ЄДРПОУ: 00034022, ДЕПАРТАМЕНТ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ має код ЄДРПОУ:2299093, ДЕПАРТАМЕНТ ЮРИДИЧНОГО ЗАБЕСПЕЧЕННЯ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ має код ЄДРПОУ:24968099.

 МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ МАЙНА ТА РЕСУРСІВ має код ЄДРПОУ:24982663, № МОУ 004 ВИТЯГ З ВІДОМЧОГО ОБЛІКУ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇЇНИ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про   КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ТЕРЕТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ код ЄДРПОУ:07910662, та МОУ 005 ВИТЯГ З ВІДОМЧОГО ОБЛІКУ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇЇНИ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про ОБУХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ код ЄДРПОУ:09791049, -  надано МІНІСТЕРСТВОМ ОБОРОНИ УКРАЇНИ УПРАВЛІННЯМ КОРПОРАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ до того ж  чітко вказано КВЕД : 084.22  діяльність у сфері оборони.

В  отриманих мною листах від  розпорядників інформації. мені не надано жодного доказу причетності розпорядників інформації до державних органів влади.  Міркування, описане в листах від розпорядників інформації ,будь-яких представників будь-яких юрисдикцій, будь-яких юридичних осіб та будь-яких фізичних осіб ,   про те що в своїй діяльності вони керуються Конституцією України - не витримує ні якої критики!Поштова кореспонденція, яка надійшла від розпорядників інформації , упакована у поштові конверти без жодної ознаки причетності цієї кореспонденції до державних органів України.

Що свідчить про статус розпорядників інформації юридичної особи приватного права! В Конституції України відсутня норма ,що народ України здійснює свою владу через приватні юридичні особи. Жодних владно-владних та адміністративно-управлінських систем у межах будь-якої юрисдикції класифікатора КВЕД не існує. Розмови про різні владні чи провладні течії в межах юрисдикції ЄДРПОУ будь-якої юрисдикції класифікатора КВЕД – це не більше ніж профанація. Таке явище являється предметом особливої уваги з боку Військової  Прокуратури України. Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Р. МУЗИРА в своєму листі пише що запитувана інформація не є публічною, при тому що МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇЇНИ про   ДРУГИЙ ВІДДІЛ  ОБУХІВСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ де вказано код ЄДРПОУ:09791049 що  розташувались за адресою: м. Кагарлик, Київська обл., вул. 97 Стрілецької дивізії 5.,  підтвердження не надали. То хто буде нести юридичну відповідальність за шкоду, заподіяну  протиправними діяннями Р. МУЗИРА?

Разом з тим, з огляду на положення ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (755-15) та Положення про ЄДРПОУ (118-96-п), - низка суб’єктів з різними назвами (ВІДДІЛАМИ) та єдиним ідентифікаційним кодом не утворені відповідно до Законів та Конституції України (254к/96-ВР).

Беручи до уваги документ «ПОВІСТКА», - не відповідає «Положенню про підготовку і проведення призову громадян України на строкову військову службу та прийняття призовників на військову службу за контрактом» (352-2002-п) у взаємозв’язку із відповідними Додатками до Положення (352-2002-п), - та є підробним документом передбачуваними суб’єктом кримінального правопорушення із наслідками небезпечними для життя та здоров’я мого сина.

Таким чином, особа  ТВО начальника Другого відділу Обухівського територіального  центру комплектування та соціальної підтримки, Р. МУЗИРА , який готував відповідь на мій запит від 24 січня 2023 року, порушив моє право на інформацію, яка є відкритою, що прямо заборонено законом.

Відмова у наданні запитуваних інформації /документів є незаконною і має ознаки, що най менше,  адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП), що потребує реагування з боку Уповноваженого  Верховної Ради України з прав людини.
Як видно із вищезгаданої відповіді на запит.

Відповідно, на мою думку, в  його  діях є ознаки правопорушення, передбаченого статтею 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Згідно з п. 8-1 частини 1 статті 255 КУпАП у справах про правопорушення, передбачені статтею 212-3 КУпАП (крім порушень права на інформацію відповідно до Закону України
«Про адвокатуру та адвокатську діяльність»), протоколи про правопорушення мають право складати уповноважені особи секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини. Крім того, пункти 11, 12, 14 частини 1 статті 13 Закону України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини» передбачають, що Уповноважений Верховної Ради України за прав людини має право, зокрема, направляти у відповідні органи акти реагування Уповноваженого у разі виявлення порушень прав і свобод людини і громадянина для вжиття цими органами заходів; перевіряти стан додержання встановлених прав і свобод людини і громадянина відповідними державними органами, в тому числі тими, що здійснюють оперативно-розшукову діяльність, здійснюють виконання судових рішень, вносити в установленому порядку пропозиції щодо поліпшення діяльності таких органів у цій сфері; здійснювати інші повноваження, визначені законом.

Враховуючи вищезазначене, керуючись наголосами дотримання Резолюцій Генеральної Асамблеї Організації Об’єднаний Нації договірними Сторонами, принципами та цілями ООН, Статутом ООН (995_010) а також положеннями Міжнародного пакту про громадянські і політичні права (995_043), Резолюціями Генеральної Асамблеї ООН 3103 (XXVIII), 3314 (ХХІХ) та (995_201), Гаазькою конвенцією (995_938), Женевським протоколом (995_198), Женевськими конвенціями (995_151, 995_152, 995_153, 995_154), IV Гаазькою конвенцією «Про закони і звичаї сухопутної війни» (995_222), Факультативного протоколу до Міжнародного пакту  «Про громадянські та політичні права» (995_086), Декларації Організації Об’єднаних Націй «Про права корінних народів» (995_l56), Кодексу міжнародного приватного права (995_419), Віденської конвенції «Про право міжнародних договорів» (995_118), Віденської конвенції «Про правонаступництво держав щодо договорів» (995_185), Віденської конвенції про «Право договорів між державами та міжнародними організаціями або між міжнародними організаціями» (995_a04), Загальної декларації Прав Людини (995_015) у взаємозв’язку з Декларацією «Про надання незалежності колоніальним країнам та народам» (995_280), Загальною декларацією прав народів (995_758), Декларацією «Про право народів на мир» (995_817), Деклараціями (995_114), (995_818), (995_349) та іншими загально признаними нормами сучасного міжнародного права, що стосуються захисту прав людини в період бойових дій та конфліктів, відповідно до положень Конституції України, Закону України  «Про інформацію»,  та керуючись частиною 6 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» частиною 2 статті 12, статтею 16 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції», статями 212-3, 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення, 2, 13 Закону України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини»,

ПРОШУ:


1. Провести перевірку на предмет вчинення адміністративних правопорушень посадовою особою  ТВО начальника
Другого відділу Обухівського територіального  центру комплектування та соціальної підтримки, Р. МУЗИРА,  у зв’язку з відмовою у наданні публічної інформації, та правоустановчих документів для підтвердження правосуб’єктності (легітимності) органу державної влади та підтвердження його компетенції і компетентності, деліктоздатність — юридичної особи що має назву: «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ ДРУГИЙ ВІДДІЛ ОБУХІВСЬКОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ЦЕНТРУ КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ»,  код ЄДРПОУ 09791049, та розташувались за адресою : м. Кагарлик, Київська обл., вул. 97 Стрілецької дивізії 5., та здатність нести юридичну відповідальність за шкоду, заподіяну її протиправними діяннями.
2. Притягти до адміністративної відповідальності осіб, які протиправно обмежили доступ до публічної інформації/документів про підтвердження
правосуб’єктності (легітимності) органу державної влади та підтвердження його компетенції і компетентності,  деліктоздатність — юридичної особи що має назву: «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ ДРУГИЙ ВІДДІЛ ОБУХІВСЬКОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ЦЕНТРУ КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ»,  код ЄДРПОУ 09791049, та розташувались за адресою : м. Кагарлик , Київська обл., вул. 97 Стрілецької дивізії 5., та здатність нести юридичну відповідальність за шкоду, заподіяну її протиправними діяннями за статтею 212-3 КУпАП.
3. Направити до
юридичної особи що назвали себе: «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ ДРУГИЙ ВІДДІЛ ОБУХІВСЬКОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ЦЕНТРУ КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ»,  присвоївши код ЄДРПОУ 09791049, та розташувались за адресою : м. Кагарлик , Київська обл., вул. 97 Стрілецької дивізії 5., акти реагування на вищезазначені порушення мого права на доступ до публічної інформації з метою їх усунення та надання запитуваних мною відомостей/документів.

 

   Зміст звернення та відповіді на звернення , публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com



Я, Світлана, забороняю

збір обробку та передачу

 моїх персональних даних третім особам.

 

Додаток:
1. Копія інформаційного запиту
ЗПІ № 01 від 24 січня 2023 року, на 5 (п’яти) аркушах;
2. копія відповіді від 
установи з кодом ЄДРПОУ:2299093,  на 2 (двох) аркушах;

3. копія відповіді від  установи з кодом ЄДРПОУ:24968099,  на 3 (трьох) аркушах;

4. копія відповіді  від установи з кодом  ЄДРПОУ:24982663, на 4 (чотирьох) аркушах;

5. копія відповіді від «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ ДРУГИЙ ВІДДІЛ ОБУХІВСЬКОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ЦЕНТРУ КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ»,  що присвоїли собі  код ЄДРПОУ 09791049, та розташувались за адресою: м. Кагарлик, Київська обл., вул. 97 Стрілецької дивізії 5., на 2 (двох ) аркушах;

6.Копія інформаційного запиту ЗПІ № 02 від 24 січня 2023 року, на 3 (трьох ) аркушах.

ЗПІ № 01                                                                         [24 січня 2023 року]

Міністерство оборони України

 03168, м. Київ-168,

 Повітрофлотський проспект, 6  

 E-mail: admou@mil.gov.ua      

             Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження
           чи накази. За віддання і виконання явно злочинного розпорядження
                       чи наказу настає юридична відповідальність
.
                                                                 Стаття 60. Конституції України

Створення не передбачених законом воєнізованих або збройних формувань

1.    Створення не передбачених законами України воєнізованих формувань або участь у їх діяльності -карається позбавленням волі на строк від двох до п'яти років.

2.     Керівництво зазначеними в частинах першій або другій цієї статті формуваннями, їх фінансування, постачання їм зброї, боєприпасів, вибухових речовин чи військової техніки -караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років.

3.    Звільняється від кримінальної відповідальності за цією статтею особа, яка перебувала в  складі зазначених у цій статті формувань, за дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, якщо вона добровільно вийшла з такого формування І повідомила про його існування органи державної влади чи органи місцевого самоврядування.

                                                                                                        260.Кримінального кодексу України.

Запит

про надання публічної інформації за Законом України

"Про доступ до публічної інформації"

 

     Згідно з положеннями Конституції в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується (ст.. 8. КУ).

Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст.. 19. КУ).

Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину України  право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

Стаття 37. Конституції України забороняє утворення і діяльність політичних партій та громадських організацій, програмні цілі або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну Конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров’я населення. Політичні партії та громадські організації не можуть мати воєнізованих формувань.

Не допускається створення і діяльність організаційних структур політичних партій в органах виконавчої та судової влади і виконавчих органах місцевого самоврядування, військових формуваннях, а також на державних підприємствах, у навчальних закладах та інших державних установах і організаціях.

Згідно статті 57. Конституції кожному гарантується право знати свої права і обов’язки. Закони та інші нормативно – правові акти, що визначають права і обов’язки громадян, мають бути доведені до відома населення у порядку, встановленому законом.

      Стаття 60 Конституції України трактує, що ніхто не зобов’язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази. За відання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність.

      Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес.

Відповідно до положень пункту 6 частини першої статті 3. Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.

   Відповідно до положень статті 4. доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень, вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

Згідно з положеннями статті 5., зазначеного закону, доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.

Згідно з положеннями статті 21. Закону «Про доступ до публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

Відповідно до положень частини 2, 3 статті 22., даного закону, відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.

В статті 81. Цивільного кодексу України (ЦПК) зазначено, що юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.

    Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.

    Згідно частини 4 статті 87. ЦПК юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.
   Відповідно до Указу Президента України від 19.12.1996 № 1230/96 «Про Велику Державну Печатку установлено, Великою Державною Печаткою України
скріплюються підписи Президента України на оригіналах текстів законів України, указів Президента України, міжнародних договорів України; Голови Верховної Ради України на оригіналах рішень  Верховної Ради України щодо міжнародних договорів України.

   Відповідно до ст.20., Конституції України в частині про Державний Герб України чітко

вказано, про Великий Державний Герб України встановлюється з урахуванням малого Державного Герба України та герба Війська Запорізького законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України. Головним елементом великого Державного Герба України є Знак Княжої Держави Володимира Великого.

    Також в ст.20.,Основного закону України йдеться про те,  що Опис державних символів України та порядок їх використання встановлюються законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.

    Нормативні правові акти підлягають обов'язковій державній реєстрації та обліку. Нормативно-правові акти міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, що стосуються прав свобод і законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, відповідно до чинного законодавства на оригіналах текстів законів України  підпис Президента України має бути скріплений Великою Державною Печаткою України, після перевірки експертів що до пройденої встановленої процедури,з додержанням вимог законодавства нормативні правові акти реєструються в Міністерстві юстиції України.

       Відповідно до затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 р. № 671  ПОЛОЖЕННЯ  про Міністерство оборони України в пункті 15. чітко вказано – Міноборони є юридичною особою публічного права, має печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, власні бланки, рахунки в органах Казначейства.

    Відповідно до статті 40. Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

    Враховуючи вищезазначене, керуючись положеннями Конституції України, Положенням  про територіальний центр комплектування військовослужбовцями за контрактом, Законом України «Про доступ до публічної інформації» та «Про інформацію», для встановлення правосуб’єктності (легітимності) органу державної влади та підтвердження його компетенції і компетентності,у визначений законом строк,

Прошу:

Надати завірені належним чином (згідно вимог чинного ДСТУ 4163:2020) фотокопію з оригіналу,

1.    Свідоцтва про державну реєстрацію  установи з назвою «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ» код (ЄДРПОУ 00034022);

2.    відомості (витяг/виписку) про державну реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з кодом (ЄДРПОУ 00034022) установи з назвою «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»;

3.    відомості (витяг/виписку) про державну реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з кодом (ЄДРПОУ 07910662) установи з назвою «Київський обласний територіальний  центр комплектування та соціальної підтримки »;

4.    відомості (витяг/виписку) про державну реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з кодом (ЄДРПОУ 09791049) установи з назвою «Обухівський територіальний центр комплектування та соціальної підтримки»;

5.    Розпорядчого акту про утворення установи з назвою «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ» код (ЄДРПОУ 00034022);

6.    статуту відповідно до якого діє юридична особа, установа з назвою «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»;

7.    положення відповідно до якого діє юридична особа, установа з назвою «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»;

8.    постанову Верховної ради України про військові формування на Україні

9.    копію зразка власного бланку установи з назвою «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»;

10.                   копію зразка відбитку (відтиску) гербової печатки  установи з назвою «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»;

11.                   Надати завірені належним чином достовірні відомості про підтвердження конституційного громадянства керівника установи з назвою «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»;

12.                   Надати завірені належним чином відомості про реквізити для обслуговування в Казначействі установи з назвою  «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»;

13.                   Відповідь  надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у письмовому  (паперовому) вигляді на мою домашню адресу.

 

У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати змістовну відповідь по суті запиту – письмово вказати причину, та пере направити (переадресувати) запит за належністю, у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»

 

   Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

 

Будь – які претензії (документи) до Жінки, з повними правами Світлани, надавати в письмовому вигляді, належним чином оформлені завірені відповідальною уповноваженою особою відповідно норм  ДСТУ 4163:2020 та Постанови Верховного Суду від 08 травня 2019 року, справа № 160/7887/18, провадження № К/9901/8838/19, під страхом покарання за лжесвідчення під матеріальну та кримінальну відповідальність (з повідомленням посади відповідальної особи, повною розшифровкою її прізвища ім’я по - батькові та мокрою печаткою), на вказану електронну  адресу, та на вказану адресу  для листування.

Недотримання умов, перерахованих вище, та перерахованих в цьому абзаці, не надання фактів, які відміняють конституційні права і права людини і громадянина, закріплених Конституцією України та Закону України «Про прийняття Конституції та введення її в дію», будь-яке порушення прав людини, а також некомпетентність у цьому питанні буде посадовим злочином і каратиметься відповідно до поточної специфіки законодавства України.

Будь-яка невідповідність вимог, викладених у документах наданої відповіді , що не має під собою доказової бази, буде розцінюватися як умисне введення в оману.

Невиконання Вами вимог законодавства є порушенням Конституції України, Міжнародного пакту про громадянські і політичні права та чинного законодавства України.

Залишаю за собою право за захистом порушених прав звернутися до Уповноваженого ВРУ з прав людини для проведення перевірки та відповідного реагування в рамках Адміністративного та Кримінального кодексів України.

ЗПІ № 02                                                                       [24 січня 2023 року]

 

до Київського обласного територіального

центру комплектування та соціальної підтримки

код ЄДРПОУ 07910662

 Україна, 04053, місто Київ, ВУЛИЦЯ АРТЕМА, будинок 59

 

До Обухівського територіального центру комплектування та

соціальної підтримки

код ЄДРПОУ 09791049

08700, Київська область, м. Обухів, вул. Київська, 40,

 

до другого відділу Обухівського територіального

центру комплектування та соціальної підтримки

 (09200 , м. Кагарлик, Київська обл., вул. 97 Стрілецької дивізії 5.)

 

 

 

             Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження
           чи накази. За віддання і виконання явно злочинного розпорядження
                       чи наказу настає юридична відповідальність
.
                                                                 Стаття 60. Конституції України

Створення не передбачених законом воєнізованих або збройних формувань

1.    Створення не передбачених законами України воєнізованих формувань або участь у їх діяльності -карається позбавленням волі на строк від двох до п'яти років.

2.     Керівництво зазначеними в частинах першій або другій цієї статті формуваннями, їх фінансування, постачання їм зброї, боєприпасів, вибухових речовин чи військової техніки -караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років.

3.    Звільняється від кримінальної відповідальності за цією статтею особа, яка перебувала в  складі зазначених у цій статті формувань, за дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, якщо вона добровільно вийшла з такого формування І повідомила про його існування органи державної влади чи органи місцевого самоврядування.

                                                                                                        260.Кримінального кодексу України

 

Запит

про надання публічної інформації за Законом України

"Про доступ до публічної інформації"

 

Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

   Згідно з положеннями частини третьої статті 27. і частини третьої статті 28. Основного закону: Кожен має право захищати своє життя і здоров'я, життя і здоров'я інших людей від протиправних посягань.
    Жодна людина без її вільної згоди не може бути піддана медичним, науковим чи іншим дослідам.

   Відповідно до положень статті 40. Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Через відсутність чинного закону про реформу військоматів, діяльність новостворених територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки на сьогодні не передбачена жодним законом. І фактично ТЦК та СП наразі не мають жодних повноважень і діють поза правовим полем, тобто незаконно.

 Це ставить під сумнів всі дії ТЦК та СП здійснені після зміни назви і, видані ними документи.

   Враховуючи вищезазначене, керуючись положеннями Конституції України, Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», у визначений законом строк,

    Керуючись положеннями Конституції України, Закону України «Про доступ до публічної інформації» та «Про інформацію», для встановлення правосуб’єктності (легітимності) органу державної влади та підтвердження його компетенції і компетентності,

впродовж визначеного законом строку належним чином завірені з підписами підписантів,

 

Прошу:

надати копії з оригіналу:

1.    Розпорядчого акту про створення Київського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки код ЄДРПОУ 07910662;

2.    Розпорядчого акту про створення Обухівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки код ЄДРПОУ 09791049;

3.    нормативного документу (положення, розпорядження, наказу тощо), яким регулюється питання порядку видачі/отримання військового квитка (із посиланням на конкретну норму законодавства), а також необхідність обов’язкового проходження призивної комісії (медичного огляду) в зазначеному вище випадку;

4.    статуту яким регулюється діяльність Київського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки код ЄДРПОУ 07910662;

5.    статуту яким регулюється діяльність Обухівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки код ЄДРПОУ 09791049;

6.    статуту яким регулюється діяльність Районної призовної комісії другого відділу Обухівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки;

7.    положення яким регулюється діяльність Київського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки код ЄДРПОУ 07910662;

8.    положення яким регулюється діяльність Обухівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки код ЄДРПОУ 09791049;

9.    положення яким регулюється діяльність Районної призовної комісії другого відділу Обухівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки;

10.                   Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та  надіслати у письмовому (паперовому)  вигляді на вище зазначену поштову адресу.

 

У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати змістовну відповідь по суті запиту – письмово вказати причину, та пере направити (переадресувати) запит за належністю, у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»

 

   Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com

 

Будь – які претензії (документи)до Жінки, з повними правами Світлани, надавати в письмовому вигляді, належним чином оформлені завірені відповідальною уповноваженою особою відповідно норм  ДСТУ 4163:2020 та Постанови Верховного Суду від 08 травня 2019 року, справа № 160/7887/18, провадження № К/9901/8838/19, під страхом покарання за лжесвідчення під матеріальну та кримінальну відповідальність (з повідомленням посади відповідальної особи, повною розшифровкою її прізвища ім’я по - батькові та мокрою печаткою), на вказану електронну  адресу, та на вказану адресу  для листування.

Недотримання умов, перерахованих вище, та перерахованих в цьому абзаці, не надання фактів, які відміняють конституційні права і права людини і громадянина, закріплених Конституцією України та Закону України «Про прийняття Конституції та введення її в дію», будь-яке порушення прав людини, а також некомпетентність у цьому питанні буде посадовим злочином і каратиметься відповідно до поточної специфіки законодавства України.

Будь-яка невідповідність вимог, викладених у документах наданої відповіді , що не має під собою доказової бази, буде розцінюватися як умисне введення в оману.

Невиконання Вами вимог законодавства є порушенням Конституції України, Міжнародного пакту про громадянські і політичні права та чинного законодавства України.

Залишаю за собою право за захистом порушених прав звернутися до Уповноваженого ВРУ з прав людини для проведення перевірки та відповідного реагування в рамках Адміністративного та Кримінального кодексів України.

Дані запити з додатками опубліковані в матеріалі на сайті «багнет Нації»: Повертаючись до теми ТЦК і повісток – запити і відповіді

Хронологія даного питання: 

В Дніпрі "лютують" терцентри комплектування? Швидка правова допомога вже мчить...

Юлія Щербак: СИНЕЛЬНИКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ТЦК та СП. З ким ми маємо справу?

СКАСОВУЄМО ПОСТАНОВУ ВОЄНКОМА

В Дніпрі ТЦК змушує сплатити штраф на рахунок приватної юрособи

ТЦК не є правонаступниками військоматів, адже останні не утворювались відповідно до КУ

СКАСОВУЄМО ПОСТАНОВУ ВОЄНКОМА-ФАНТОМА – відео 2, ухвала і заява

Суддя Черкез визначив ДніпроОТЦК відповідачем у справі про скасування постанови - ухвала

Суддя Черкез скасував постанову недовоєнкома Дніпра - рішення

Запит до ОТЦК та СП Дніпра. Впевнені, що на часі!

Як притягнути ТЦК-ашників до відповідальності? Через моральну і матеріальну! – позов до суду

Не треба експромтом імпровізувати-декомунізувати… Треба, відповідати за скоєне! – заява про виправлення описок в ухвалах судді

А чи належний склад суду в справі по ТЦК та СП Дніпра?

Встановлюємо належний склад суду в справі по ТЦК та СП Дніпра

Встановлення належного відповідача в справі по ТЦК та СП Дніпра

Заява про виправлення описок в ухвалі про виправлення описок в справі по ТЦК та СП Дніпра

Запит до МІНОБОРОНИ через ігнорування звернень ТЦК та СП Дніпра

Читайте також: Функції військоматів перебрали на себе приватні, комерційні установи? - документи

Реєстраційна картка ЮО «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»

З переляку, здуру, чи по п’яні: що напідписував яник?

Міноборони як суб’єкт господарювання з кодом ЄДРПОУ: 00034022

Знищення незалежності Держави через неконституційні органи влади – документи свідчать

А ВИ ЗНАЛИ, ЩО МІН’ЮСТ БРЕШЕ???

Ще трохи, і я зареєструю свій, приватний суд. А краще - міністерство фінансів)))

Тепер «нацгвардійці» Дніпра попереджені, що вони утворені незаконно - документи

Міністерство охорони здоров’я України, як приватне підприємство – документи

УКРАЇНА більше не корпорація?

Витяг з ЄДРПОУ про ЮО ПОДІЛЬСЬКИЙ РВК станом на 11.01.2023 року

Витяг з ЄДРПОУ про ЮО ДАРНИЦЬКИЙ РТЦК та СП станом на 10.01.2023 року

Закон про кримінальну відповідальність військових - ФІКЦІЯ!!!

ОДНЕ ПИТАННЯ ДО НЕДОВОЄНКОМА

Звернувся із запитом до ТЦК та СП? Отримай повістку)))…

Офіційно - не існує: відомості про Київський міський ТЦК та СП

Висновок Мін’юсту щодо постанови КМУ про ТЦК – «відповідний із зауваженнями в частині невідповідності вимогам нормопроектувальної техніки»

ФОТОКОПІЯ ПОСТАНОВИ КМУ ПРО ТЦК ТА СП НА САЙТІ «БАГНЕТ НАЦІЇ»

Держстат і ЄДРПОУ про Київський обласний військовий комісаріат

В ПОШУКАХ ПРАВОСУБ’ЄКТНОСТІ ТЦК та СП – мулька від КМУ

В ПОШУКАХ ПРАВОСУБ’ЄКТНОСТІ ТЦК та СП – мулька від МІНОБОРОНИ

ПОСТАНОВА КМУ ПРО ПОРЯДОК ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ ПРИЗОВНИКІВ, ВІЙСЬКОВОЗОБОВ’ЯЗАНИХ ТА РЕЗЕРВІСТІВ

Волають про спасіння їхніх душ, викрадені ТЦК-ашниками чоловіки. Змушені реагувати…

Уповноважений ВРУ відреагував на дії ТЦК-ашників Дніпра - документ

Про свавілля ТЦК-ашників і правоохоронців у Чернівцях – відео і документи (матеріал оновлюється)

Андрій Карпович про питання правосуб'єктності ТЦК та СП

Військомат… ТЦК… Дивись, не переплутай, Кутузов!

У деяких ТЦК відсутня процесуальна дієздатність – ухвала Верховного Суду

Ще один випадок приховування злочинів ТЦК та СП ЦНАПівцями

Про «родинні зв’язки» МІНОБОРОНИ з ТЦК та СП – витяг з ЄДРПОУ про МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

Повертаючись до теми ТЦК і повісток – запити і відповіді

ТЦК документів не мають, а повістки вручають – звернення жінки Світлани до Уповноваженого ВРУ з прав людини

Читайте також: Надзвичайний стан: де-юре, а не де-факто?

Навіщо дублювати укази вже затверджені законами?

Проблеми правового регулювання понять «воєнний стан», «стан війни» та «воєнний час»

Кабмін встановив порядок застосування цивільними особами вогнепальної зброї

Кабмін санкціонував застосування членами добровольчих формувань територіальних громад стрілецької зброї та інших видів озброєння

«Воєнний стан» - панацея від «карантину»?

«Воєнний стан» продовжено іще на 30 діб – відповідний указ і закон

Андрій Карпович про правосуддя в умовах воєнного стану - відео

Тероборона виконуватиме завдання в районах ведення воєнних (бойових) дій

ВРУ вимагає визнати РФ державою-спонсором тероризму

До парламенту внесено проект ЗУ про примусове вилучення об’єктів права власності РФ в Україні

Зеленський запропонував парламенту продовжити строк дії воєнного стану на 90 діб – законопроект № 7389

В Україні строк проведення загальної мобілізації продовжать на 90 діб – законопроект № 7390

Можливо знадобиться «відмахуватись» від знахабнілих комунальників – копії указів про НС і ВС

Реєстраційна картка ЮО «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»

Реєстраційна картка ЮО «АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ»

Реєстраційна картка ЮО «ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ»

Юрій Котов: АРМІЯ. ВІДМОВА від служби з переконань - відео

Зеленський не підписував закону про багатонаціональні навчання на території України у 2022 році – відповідь Апарату ВРУ

Про одну "несуттєву" описку в документах державної ваги

Читайте також: Газету «Багнет Нації» зареєстровано – копія свідоцтва

Першу річницю утворення ГО ОПГ «Багнет Нації» відзначили першим випуском власної газети

Збираємо кошти на перший тираж газети «Багнет Нації»

«Екстрений» і «Спеціальний» випуски газети «Багнет Нації»: ми публікуємо те, про що мовчать інші

Приватна «Дніпроміськрада» - рудимент минулого, який знищує наше майбутнє – другий випуск газети «Багнет Нації»

Новий номер газети «Багнет Нації», як додаток до запиту, заяви, клопотання на правоздатність

Збираємо на друк нових випусків газети "Багнет Нації" - оголошення

П’ятий випуск газети «Багнет Нації»

«Картахенський протокол про біобезпеку»: читаємо поміж рядків – шостий випуск газети «Багнет Нації»

Сьомий випуск газети «Багнет Нації» матиме вкладиш у вигляді шаблону заяви про злочин на роботодавця

Катехізис єврея СРСР українською – восьмий випуск газети «Багнет Нації»

«Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ» - дев’ятий випуск газети «Багнет Нації»

КОРОТКО ПРО ОРГАНИ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ (ОСНи) – десятий випуск газети «Багнет Нації»

Поновлення на роботі за рішенням суду – одинадцятий випуск газети «Багнет Нації»

Продовження теми медичного експерименту в умовах незаконного карантину – дванадцятий випуск газети «Багнет Нації»

ВІДВІД ВСІЄЇ СУДОВОЇ СИСТЕМИ… - тринадцятий випуск газети «Багнет Нації» від 22.02.2022

Публічне сповіщення оферта від Українського Народу до МОЗ України – чотирнадцятий випуск газети «Багнет Нації»

Благодійному друкованому виданню (газеті) «Багнет Нації» півтора роки – п’ятнадцятий випуск

ПРОФЕСІЙНИЙ СУДДЯ – ВИМОГА КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ – шістнадцятий випуск газети «Багнет Нації»

СУД ВСТАНОВЛЕНИЙ ЗАКОНОМ – сімнадцятий випуск газети «Багнет Нації»

ВСІ ВИПУСКИ ГАЗЕТИ

«БАГНЕТ НАЦІЇ»:

газета Багнет нації - Google Drive

Авторський проект Сергія Філіпенка:

а що ж по факту? - випуск 1 (замість Держави - КОРПОРАЦІЯ!)

а що ж по факту? – випуск 2 (замість Конституції - УЗУРПАЦІЯ!)

а що ж по факту? - випуск 3 (замість норм права - юридична КАЗУЇСТИКА!)

а що ж по факту? - випуск 4 (замість держслужбовців - біометрики, апатриди та ЖЗО!)

а що ж по факту? - випуск 5 (замість ПАРЛАМЕНТУ - якась АБРАКАДАБРА!)

а що ж по факту? – випуск 6 (замість НАРДЕПІВ – ПОЛІТПРОЕКТИ!)

а що ж по факту? – випуск 7 (замість юридичної сили НПА – ТУАЛЕТНИЙ ПАПІР!)

а що ж по факту? – випуск 8 (замість ПУБЛІЧНОГО – ПРИВАТНЕ!)

Підтримати правозахисну діяльність і друк благодійного видання (газети) ГО ОПГ «Багнет Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку № 4731 2196 4570 7633  на ім’я Сергія Філіпенка

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Бастіон: https://bastyon.com/bagnetnacii?fbclid=IwAR1cHy1NB2HPcZVMknoXYVTD19UG106y4tcvsWb0fdZxy_BsqLu9LwCCqAM&fbclid=IwAR1cHy1NB2HPcZVMknoXYVTD19UG106y4tcvsWb0fdZxy_BsqLu9LwCCqAM





Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -