Порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб", іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами, - тягне за собою накладення штрафу на громадян від однієї до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
(Стаття 44-3. Порушення правил щодо карантину людей КУпАП)
1.1. Положеннями статті 44-3 КУпАП встановлено адміністративну
відповідальність у вигляді накладення штрафу за порушення правил
щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних,
санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом
України "Про захист населення від інфекційних хвороб", іншими
актами законодавства,а також рішень органів місцевого самоврядування з
питань боротьби з інфекційними хворобами.
1.1.1. Щодо карантину про який йдеться у статті 44-3 КУпАП.
Карантин, передбачений Законом України № 1645-III "Про
захист населення від інфекційних хвороб" , відповідно до положень абзацу
16 статті 1 цього Закону, це адміністративні та медико-санітарні заходи, що
застосовуються для запобігання поширенню особливо небезпечних інфекційних
хвороб.
Питання про встановлення карантину перед Кабінетом
Міністрів України,відповідно до положень статті 29 Закону
України № 1645-III“Про захист населення від
інфекційних хвороб” - порушує центральний орган виконавчої влади, що
забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, за поданням головного
державного санітарного лікаря України.
Повноваження головного державного санітарного лікаря України щодо
здійснення подання, визначено іншим актом
законодавства України яким відповідно до положень статті 2 Закону
України № 1645-III “Про захист населення від інфекційних
хвороб” регулюються відносини у сфері захисту населення від інфекційних хвороб
,а саме Законом України № 4004-XII “Про забезпечення санітарного та
епідемічного благополуччя населення”.
Відповідно до пункту Й статті 40 Закону України № 4004-XII“Про
забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, головний
державний санітарний лікар України у разі введення в Україні чи в
окремих її місцевостях режиму надзвичайного стану вносить
обґрунтоване подання дог центрального органу виконавчої влади, що забезпечує
формування державної політики у сфері охорони здоров’я, для прийняття
рішення щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про
встановлення карантину.
Режим надзвичайного стану може бути введений в Україні або в окремих її
місцевостях , у разі виникнення особливо тяжких надзвичайних
ситуацій техногенного та природного характеру(стихійного лиха, катастроф,
особливо великих пожеж, застосування засобів ураження, пандемій, панзоотій
тощо), що створюють загрозу життю і здоров’ю значних верств населення , що
встановлено положеннями пункту 1 частини 2 статті 4 Закону
України № 1550-III “Про правовий режим надзвичайного стану”.
З підстав, передбачених пунктом 1 частини 2 статті
4 Закону України № 1550-III “Про правовий режим надзвичайного
стану”, а саме у разі виникнення особливо тяжких
надзвичайних ситуацій техногенного та природного
характеру(стихійного лиха, катастроф, особливо великих пожеж,
застосування засобів ураження, пандемій, панзоотій тощо), що створюють
загрозу життю і здоров’ю значних верств населення, відповідно до
положень пункту 4 статті 17 Закону України № 1550-III “Про
правовий режим надзвичайного стану”, - можуть бути введені додаткові заходи режиму
надзвичайного стану, такі як встановлення карантину та
проведення інших обов’язкових санітарних та протиепідемічних заходів.
Детальний аналіз вищевикладеного, беззаперечно, юридично
обґрунтовано свідчить, що в будь-якому випадку введення
карантину в Україні, є додатковим заходом уразі введення в
Україні чи в окремих її місцевостях режиму надзвичайного стану і
тільки у разі введення в Україні чи в окремих її місцевостях режиму
надзвичайного стану головний державний санітарний лікар України вносить
обґрунтоване подання до центрального органу виконавчої влади, що
забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, для
прийняття рішення щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією
про встановлення карантину, з метою захисту населення від інфекційних хвороб,
отже адміністративна відповідальність в будь-якому випадку виникнути
саме за порушення карантину передбаченого Законом України № 1550-III
“Про правовий режим надзвичайного стану”, а не за порушення правил щодо карантину людей,
санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених
Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб" як це
визначено положеннями статті 44-3 КУпАП.
1.1.2. Щодо санітарно-протиепідемічних правил і норм про які йдеться у
статті 44-3 КУпАП.
Санітарно-протиепідемічні правила і норми передбачені Законом України № 1645-III "Про
захист населення від інфекційних хвороб", відповідно до положень абзацу
21 статті 1 цього Закону , це нормативно-правові акти(накази,
інструкції, правила, положення тощо) центрального органу виконавчої
влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я,
вимоги яких спрямовані на запобігання виникненню
та поширенню інфекційних хвороб.
Запобігання поширенню інфекційних хвороб, відповідно до положень абзацу 22
статті 1 Закону України № 1645-III "Про захист населення від інфекційних
хвороб", визначено як протиепідемічні заходи- комплекс
організаційних, медико-санітарних, ветеринарних, інженерно-технічних,
адміністративних та інших заході.
Проведення інших обов’язкових санітарних та протиепідемічних
заходів , відповідно до положень пункту 4 статті 17 Закону України №
1550-III “Про правовий режим надзвичайного стану” - є додатковим заходом
режиму надзвичайного стану.
Так як санітарно-протиепідемічні правила і норми це нормативно-правові
акти вимоги яких спрямовані на запобігання виникненню
та поширенню інфекційних хвороб, запобігання поширенню
інфекційних хвороб це протиепідемічні заходи, а проведення інших обов’язкових санітарних
та протиепідемічних заходів є додатковим заходом
режиму надзвичайного стану, то притягти до адміністративної
відповідальності можливо виключно за порушення
санітарно-протиепідемічних правил і норм як додаткових заходів правового режиму
надзвичайного стану, а не за порушення санітарно-протиепідемічних
правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від
інфекційних хвороб".
1.1.3. Щодо інших актів законодавства про які йдеться у статті 44-3
КУпАП.
Санітарно-протиепідемічні правила і норми передбачені Законом України №
1645-III "Про захист населення від інфекційних хвороб" ,
відповідно до положень абзацу 21 статті 1 цього Закону ,
це нормативно-правові акти(накази, інструкції, правила,положення
тощо) центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної
політики у сфері охорони здоров'я, вимоги яких спрямовані на запобігання виникненню
та поширенню інфекційних хвороб.
Запобігання поширенню інфекційних хвороб, відповідно до положень абзацу 22
статті 1 Закону України № 1645-III "Про захист населення від інфекційних
хвороб", визначено як протиепідемічні заходи- комплекс
організаційних, медико-санітарних, ветеринарних, інженерно-технічних,
адміністративних та інших заходів.
Окрім Закону України № 1645-III "Про захист населення
від інфекційних хвороб", іншим актом законодавства яким визначено протиепідемічні заходи є Кодекс
цивільного захисту України положеннями пункту 5 частини 1
статті 37 якого встановлено можливість запровадження обмежувальних
протиепідемічних заходів, обсервації та карантину, що є біологічним
захистом населення.
Відразу слід звернути увагу, що жодному з положень Кодексу цивільного
захисту України, не міститься навіть натяку на порядок, умови та підстави з
яких вводиться в України карантин.
Єдиними актами законодавства, якими регулюється питання введення в Україні
карантину, є:
1) Закон України № 1645-III "Про захист населення від
інфекційних хвороб" відповідно до положень статті 29 якого
встановлено , що питання карантину в Україні порушує
перед Кабінетом міністрів України ,центральний орган виконавчої влади, що
забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, за поданням головного
державного санітарного лікаря України;
2) Закон України № 4004-XII “Про забезпечення санітарного та
епідемічного благополуччя населення” відповідно до пункту Й статті 40 якого,
головний державний санітарний лікар України у разі введення в Україні
чи в окремих її місцевостях режиму надзвичайного стану вносить
обґрунтоване подання дог центрального органу виконавчої влади, що забезпечує
формування державної політики у сфері охорони здоров’я, для прийняття рішення
щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про
встановлення карантину;
3) Закон України № 1550-III “Про правовий режим надзвичайного
стану” відповідно до пункту 4 статті 17 якого, встановлення
карантину та проведення інших обов’язкових санітарних та
протиепідемічних заходів -є додатковими заходами режиму
надзвичайного стану, які запроваджуються виключно у разі введення в Україні чи
в окремих її місцевостях режиму надзвичайного стану
Отже, узагальнюючим підсумком вищевикладеного, є беззаперечний
законодавчо та юридично обґрунтований факт, що в будь-якому випадку
всі без виключення обов’язкові санітарні та протиепідемічні заходи
зумовлені встановленим в Україн карантином як і сам
карантин встановлений Постановою № 211, є виключно додатковими заходами
режиму надзвичайного стану, у разі введення в Україні чи в окремих
її місцевостях режиму надзвичайного стану і це в свою чергу беззаперечно
свідчить, що в будь-якому випадку притягти будь-якого громадянина України до
адміністративної відповідальності можливо виключно у випадку
порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних,
санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених саме Законом
України № 1550-III “Про правовий режим надзвичайного стану” - а не порушення
будь-якого іншого акта законодавства України включно із Законом України "Про
захист населення від інфекційних хвороб".
Констатуючи факт відсутності запровадженого і діючого в Україні правового
режиму надзвичайного стану, жодна посадова чи службова особа Національної
поліції, жоден суд, не має жодного права навіть натякати на порушення правил
щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних,
санітарно-протиепідемічних правил і норм, складати протоколи про
адміністративні правопорушення за правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних,
санітарно-протиепідемічних правил і норм і розглядати справи щодо
притягнення до адміністративної відповідальності в порядку неконституційної
статті 44-3 КУпАП.
Фейсбук, Андрій
Карпович
Читайте також: Як сприймати
відсутність Великої Державної Печатки України на документах особливої державної
ваги? - (оновлюється)
Читайте
також: Міністерство охорони
здоров’я України, як приватне підприємство – документи
МОЗ підтвердив наявність
біолабораторій США в Україні
Читайте
також: Досліджено ГО «Багнет Нації»: незаконний закон
зеленського щодо COVID-19
Досліджено ГО «Багнет Нації»: фотокопії постанов КМУ стосовно
карантину коронавірусу
Зроби власну експертизу постанови КМУ (РСР) № 211 на
відповідність чинному законодавству
Правовий лікбез для правоохоронців Дніпра щодо
нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео
09.04.2020 в Дніпрі складені заяви на поліцейських і
держвиконавців (відео)
Владислав Акулов про фейковий кабмін та нікчемність
його рішень
Про правову нікчемність постанов КМУ щодо COVID – 19
(відео)
В Дніпрі триває відновлення конституційного ладу,
навіть в умовах «карантину»
Рубіжне: Вводите карантин? – Відповідайте за наслідки!!!
Роздрукуй, аби роздавати дебілам, при виконанні
На складені протоколи громадяни Дніпра відповідають
кримінальними справами на поліцейських - відео
Андрій Карпович про юридичні механізми введення
карантину - відео
Просто залишу це тут: порядок денний засідань Кабміну
за останніх два місяці
Перебувати в самоізоляції – не більше ніж рекомендації
дебілам - документ
Відсутність правової експертизи «карантинних» постанов
Кабміну, є доказом злочину
Позов щодо визнання протиправними і нечинними
«карантинні» постанови КМУ
Секретаріат КМУ надав розлогу відповідь стосовно
постанов щодо COVID-19
Під вивіскою липового карантину знищують малий і
середній бізнес та готують нам голодомор
Постанови КМУ: без жодних ознак документів державної
ваги
Андрій Карпович про постанову КМУ № 211 - відео
Досліджуючи правові аспекти карантину і постанов КМУ -
документи
Карантиноцид, як «узаконений» експеримент в контексті
гібридного геноциду
Андрій Карпович: адмінпротокол скасувати не складно,
якщо знати про наступне…
Карантин. Зростання цін. АМКУ паразитує…
Українці – це респонденти досліджень, піддослідний
біоматеріал? – відео
«Тайна вечеря» КМУ від 11.03.2020, як джерело
поширення інфекції антиконституційності і беззаконня
Якщо надумаєте компенсувати втрачену вигоду від
карантину
На момент введення карантину в Україні був один хворий
на COVID-19
Денис Абубакіров про барановірус і велику політику
Нормами права по фейковому
карантину
Підняли з архіву: ЗУ «Про
забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»
Підняли з архіву: ЗУ «Про
правовий режим надзвичайного стану»
В деталях про незаконність
введення карантину в Україні
Чи законно був введений
карантин?
Багнет Нації: підводимо
риску щодо першої хвилі штучного карантину – матеріали для суду
Анонс другої хвилі
«жорстокого» карантину, в контексті гібридного геноциду
На вас складають протокол
про порушення карантину. Що робити?
На вас складають протокол
про порушення карантину. Хто, складає?
Коронавірус: Реальна
статистика смертності викриває карантин абсурду
Знадобиться для скасування
штрафів за не носіння маски
Майстер-клас скасування
протоколу про «порушення умов карантину» - відео
Ліквідований суд призначає
штраф за карантин? Запитайте: хто, і на підставі чого?
Лілія Дудко: розгерметизація
правосуб’єктності Дарницького районного суду міста Києва - відео
Вагомий додаток до «карантинного» компромату
від Олександра Дзюби
КОРОНОЦИД: Використовуючи суд, як трибуну)))
Методичний посібник
«АНТИМАСКА» стане в нагоді
Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Фінансову підтримку діяльності
громадського об’єднання ГО «Багнет Нації» можна здійснити переказом на картку
ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо за Ваш вагомий внесок у відновлення
конституційного устрою України!
Спасибо!!! Разжевали полностью!
ВідповістиВидалитиЩиро дякую! Велика шана Вам за вашу працю і за те, як ви все аргументуєте!
ВідповістиВидалитиКакие вы Молодцы. Здоровья вам, удачи в делах. Распространяю ваш сайт, как могу. Благодарю вас.
ВідповістиВидалитиМожно это зачитать в суде в виде обоснования? Мне 25.09 полицаи в Киеве протокол выписали за "без маски и документов в супермаркете".
ВідповістиВидалити