- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

неділя, 2 серпня 2020 р.

Притягнення до відповідальності за статтею 44-3. – грубе порушення Конституції України

Порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб", іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами, - тягне за собою накладення штрафу на громадян від однієї до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

(Стаття 44-3. Порушення правил щодо карантину людей КУпАП)

1.1. Положеннями статті 44-3 КУпАП встановлено адміністративну відповідальність у вигляді накладення штрафу за порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і нормпередбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб"іншими актами законодавства,а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами.

1.1.1. Щодо карантину про який йдеться у статті 44-3 КУпАП.

Карантинпередбачений Законом України № 1645-III "Про захист населення від інфекційних хвороб" , відповідно до положень абзацу 16 статті 1 цього Закону, це адміністративні та медико-санітарні заходи, що застосовуються для запобігання поширенню особливо небезпечних інфекційних хвороб.

Питання про встановлення карантину перед Кабінетом Міністрів України,відповідно до положень статті 29 Закону України  1645-III“Про захист населення від інфекційних хвороб” - порушує центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’яза поданням головного державного санітарного лікаря України.

Повноваження головного державного санітарного лікаря України щодо здійснення поданнявизначено іншим актом законодавства України яким відповідно до положень статті 2 Закону України  1645-III “Про захист населення від інфекційних хвороб” регулюються відносини у сфері захисту населення від інфекційних хвороб ,а саме Законом України  4004-XII “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”.

Відповідно до пункту Й статті 40 Закону України  4004-XII“Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, головний державний санітарний лікар України у разі введення в Україні чи в окремих її місцевостях режиму надзвичайного стану вносить обґрунтоване подання дог центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, для прийняття рішення щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про встановлення карантину.

Режим надзвичайного стану може бути введений в Україні або в окремих її місцевостях , у разі виникнення особливо тяжких надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру(стихійного лиха, катастроф, особливо великих пожеж, застосування засобів ураження, пандемій, панзоотій тощо), що створюють загрозу життю і здоров’ю значних верств населення , що встановлено положеннями пункту 1 частини 2 статті 4 Закону України № 1550-III “Про правовий режим надзвичайного стану”.

З підстав, передбачених пунктом 1 частини 2 статті 4 Закону України № 1550-III “Про правовий режим надзвичайного стану”, а саме у разі виникнення особливо тяжких надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру(стихійного лиха, катастроф, особливо великих пожеж, застосування засобів ураження, пандемій, панзоотій тощо), що створюють загрозу життю і здоров’ю значних верств населення, відповідно до положень пункту 4 статті 17 Закону України № 1550-III “Про правовий режим надзвичайного стану”, - можуть бути введені додаткові заходи режиму надзвичайного стану, такі як встановлення карантину та проведення інших обов’язкових санітарних та протиепідемічних заходів.

Детальний аналіз вищевикладеного, беззаперечно, юридично обґрунтовано свідчить, що в будь-якому випадку введення карантину в Україні, є додатковим заходом уразі введення в Україні чи в окремих її місцевостях режиму надзвичайного стану і тільки у разі введення в Україні чи в окремих її місцевостях режиму надзвичайного стану головний державний санітарний лікар України вносить обґрунтоване подання до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, для прийняття рішення щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про встановлення карантину, з метою захисту населення від інфекційних хвороб, отже адміністративна відповідальність в будь-якому випадку виникнути саме за порушення карантину передбаченого Законом України № 1550-III “Про правовий режим надзвичайного стану”, а не за порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб" як це визначено положеннями статті 44-3 КУпАП.

1.1.2. Щодо санітарно-протиепідемічних правил і норм про які йдеться у статті 44-3 КУпАП.

Санітарно-протиепідемічні правила і норми передбачені Законом України № 1645-III "Про захист населення від інфекційних хвороб", відповідно до положень абзацу 21 статті 1 цього Закону , це нормативно-правові акти(накази, інструкції, правила, положення тощо) центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я, вимоги яких спрямовані на запобігання виникненню та поширенню інфекційних хвороб.

Запобігання поширенню інфекційних хвороб, відповідно до положень абзацу 22 статті 1 Закону України № 1645-III "Про захист населення від інфекційних хвороб", визначено як протиепідемічні заходикомплекс організаційних, медико-санітарних, ветеринарних, інженерно-технічних, адміністративних та інших заході.

Проведення інших обов’язкових санітарних та протиепідемічних заходів , відповідно до положень пункту 4 статті 17 Закону України № 1550-III “Про правовий режим надзвичайного стану” є додатковим заходом режиму надзвичайного стану.

Так як санітарно-протиепідемічні правила і норми це нормативно-правові акти вимоги яких спрямовані на запобігання виникненню та поширенню інфекційних хворобзапобігання поширенню інфекційних хвороб це протиепідемічні заходи, а проведення інших обов’язкових санітарних та протиепідемічних заходів є додатковим заходом режиму надзвичайного стану, то притягти до адміністративної відповідальності можливо виключно за порушення санітарно-протиепідемічних правил і норм як додаткових заходів правового режиму надзвичайного стану, а не за порушення санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб".

1.1.3. Щодо інших актів законодавства про які йдеться у статті 44-3 КУпАП.

Санітарно-протиепідемічні правила і норми передбачені Законом України № 1645-III "Про захист населення від інфекційних хвороб" , відповідно до положень абзацу 21 статті 1 цього Закону , це нормативно-правові акти(накази, інструкції, правила,положення тощо) центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я, вимоги яких спрямовані на запобігання виникненню та поширенню інфекційних хвороб.

Запобігання поширенню інфекційних хвороб, відповідно до положень абзацу 22 статті 1 Закону України № 1645-III "Про захист населення від інфекційних хвороб", визначено як протиепідемічні заходикомплекс організаційних, медико-санітарних, ветеринарних, інженерно-технічних, адміністративних та інших заходів.

Окрім Закону України № 1645-III "Про захист населення від інфекційних хвороб",  іншим актом законодавства яким визначено протиепідемічні заходи є Кодекс цивільного захисту України положеннями пункту 5 частини 1 статті 37 якого встановлено можливість запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів, обсервації та карантину, що є біологічним захистом населення.

Відразу слід звернути увагу, що жодному з положень Кодексу цивільного захисту України, не міститься навіть натяку на порядок, умови та підстави з яких вводиться в України карантин.

Єдиними актами законодавства, якими регулюється питання введення в Україні карантину, є:

1) Закон України № 1645-III "Про захист населення від інфекційних хвороб" відповідно до положень статті 29 якого встановлено , що питання карантину в Україні порушує перед Кабінетом міністрів України ,центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, за поданням головного державного санітарного лікаря України;

2) Закон України № 4004-XII “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення” відповідно до пункту Й статті 40 якого, головний державний санітарний лікар України у разі введення в Україні чи в окремих її місцевостях режиму надзвичайного стану вносить обґрунтоване подання дог центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, для прийняття рішення щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про встановлення карантину;

3) Закон України № 1550-III “Про правовий режим надзвичайного стану” відповідно до пункту 4 статті 17 якого, встановлення карантину та проведення інших обов’язкових санітарних та протиепідемічних заходів -є додатковими заходами режиму надзвичайного стану, які запроваджуються виключно у разі введення в Україні чи в окремих її місцевостях режиму надзвичайного стану

Отже, узагальнюючим підсумком вищевикладеного, є беззаперечний законодавчо та юридично обґрунтований факт, що в будь-якому випадку всі без виключення обов’язкові санітарні та протиепідемічні заходи зумовлені встановленим в Україн карантином як і сам карантин встановлений Постановою № 211, є виключно додатковими заходами режиму надзвичайного стану, у разі введення в Україні чи в окремих її місцевостях режиму надзвичайного стану і це в свою чергу беззаперечно свідчить, що в будь-якому випадку притягти будь-якого громадянина України до адміністративної відповідальності можливо виключно у випадку порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і нормпередбачених саме Законом України № 1550-III “Про правовий режим надзвичайного стану” - а не порушення будь-якого іншого акта законодавства України включно із Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб".

Констатуючи факт відсутності запровадженого і діючого в Україні правового режиму надзвичайного стану, жодна посадова чи службова особа Національної поліції, жоден суд, не має жодного права навіть натякати на порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, складати протоколи про адміністративні правопорушення за правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм і розглядати справи щодо притягнення до адміністративної відповідальності в порядку неконституційної статті 44-3 КУпАП.

Фейсбук, Андрій Карпович

Читайте також: Інформаційна бомба або початок кінця: Увага!!! Всі міські, сільські, районні і обласні ради зареєстровані як суб’єкти підприємницької діяльності – унікальні документи на сайті "Багнет Нації"

Інформаційна бомба або початок кінця: законодавства, яке регулює утворення органів влади і місцевого самоврядування, не існує – відповідь ВРУ

Читайте також: Як сприймати відсутність Великої Державної Печатки України на документах особливої державної ваги? - (оновлюється)

Читайте також: Міністерство охорони здоров’я України, як приватне підприємство – документи

МОЗ підтвердив наявність біолабораторій США в Україні

Читайте також: Досліджено ГО «Багнет Нації»: незаконний закон зеленського щодо COVID-19

Досліджено ГО «Багнет Нації»: фотокопії постанов КМУ стосовно карантину коронавірусу

Зроби власну експертизу постанови КМУ (РСР) № 211 на відповідність чинному законодавству

Правовий лікбез для правоохоронців Дніпра щодо нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео

09.04.2020 в Дніпрі складені заяви на поліцейських і держвиконавців (відео)

Владислав Акулов про фейковий кабмін та нікчемність його рішень

Про правову нікчемність постанов КМУ щодо COVID – 19 (відео)

В Дніпрі триває відновлення конституційного ладу, навіть в умовах «карантину»

Рубіжне: Вводите карантин? – Відповідайте за наслідки!!!

Роздрукуй, аби роздавати дебілам, при виконанні

КАРАНТИН – ФЕЙК і БЕЗЗАКОННЯ

На складені протоколи громадяни Дніпра відповідають кримінальними справами на поліцейських - відео

Андрій Карпович про юридичні механізми введення карантину - відео

Просто залишу це тут: порядок денний засідань Кабміну за останніх два місяці

Видання «Корупціонер в Україні» опублікувало відповідь Мін’юсту щодо правової експертизи постанови КМУ № 211

Перебувати в самоізоляції – не більше ніж рекомендації дебілам - документ

Відсутність правової експертизи «карантинних» постанов Кабміну, є доказом злочину

Позов щодо визнання протиправними і нечинними «карантинні» постанови КМУ

Секретаріат КМУ надав розлогу відповідь стосовно постанов щодо COVID-19

Під вивіскою липового карантину знищують малий і середній бізнес та готують нам голодомор

Постанови КМУ: без жодних ознак документів державної ваги

Андрій Карпович про постанову КМУ № 211 - відео

Досліджуючи правові аспекти карантину і постанов КМУ - документи

Карантиноцид, як «узаконений» експеримент в контексті гібридного геноциду

Андрій Карпович: адмінпротокол скасувати не складно, якщо знати про наступне…

Карантин. Зростання цін. АМКУ паразитує…

Українці – це респонденти досліджень, піддослідний біоматеріал? – відео

«Тайна вечеря» КМУ від 11.03.2020, як джерело поширення інфекції антиконституційності і беззаконня

Мін’юст підтвердив порушення щодо реєстрації, а отже і нікчемність «карантинних» постанов КМУ – відео + документ

Якщо надумаєте компенсувати втрачену вигоду від карантину

На момент введення карантину в Україні був один хворий на COVID-19

Денис Абубакіров про барановірус і велику політику

Нормами права по фейковому карантину

Підняли з архіву: ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»

Підняли з архіву: ЗУ «Про правовий режим надзвичайного стану»

В деталях про незаконність введення карантину в Україні

Чи законно був введений карантин?

Багнет Нації: підводимо риску щодо першої хвилі штучного карантину – матеріали для суду

Анонс другої хвилі «жорстокого» карантину, в контексті гібридного геноциду

На вас складають протокол про порушення карантину. Що робити?

На вас складають протокол про порушення карантину. Хто, складає?

Коронавірус: Реальна статистика смертності викриває карантин абсурду

Знадобиться для скасування штрафів за не носіння маски

Майстер-клас скасування протоколу про «порушення умов карантину» - відео

Втратило чинність розпорядження «Про введення режиму надзвичайної ситуації на території Дніпропетровської області»

Ліквідований суд призначає штраф за карантин? Запитайте: хто, і на підставі чого?

Лілія Дудко: розгерметизація правосуб’єктності Дарницького районного суду міста Києва - відео

Вагомий додаток до «карантинного» компромату від Олександра Дзюби

КОРОНОЦИД: Використовуючи суд, як трибуну)))

Методичний посібник «АНТИМАСКА» стане в нагоді

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Фінансову підтримку діяльності громадського об’єднання ГО «Багнет Нації» можна здійснити переказом на картку ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо за Ваш вагомий внесок у відновлення конституційного устрою України!


4 коментарі:

  1. Спасибо!!! Разжевали полностью!

    ВідповістиВидалити
  2. Щиро дякую! Велика шана Вам за вашу працю і за те, як ви все аргументуєте!

    ВідповістиВидалити
  3. Какие вы Молодцы. Здоровья вам, удачи в делах. Распространяю ваш сайт, как могу. Благодарю вас.

    ВідповістиВидалити
  4. Можно это зачитать в суде в виде обоснования? Мне 25.09 полицаи в Киеве протокол выписали за "без маски и документов в супермаркете".

    ВідповістиВидалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -