- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

понеділок, 24 серпня 2020 р.

Андрій Карпович про правову нікчемність карантину і приватний Кабмін

 

1. Щодо статті 29 Закону України № 1645-III “Про захист населення від інфекційних хвороб”.

Положеннями статті 29 Закону України № 1645-III “Про захист населення від інфекційних хвороб” встановлено, що карантин встановлюється та відміняється Кабінетом Міністрів України.У рішенні про встановлення карантину зазначаються обставини, що призвели до цього, визначаються межі території карантину, затверджуються необхідні профілактичні, протиепідемічні та інші заходи, їх виконавці та терміни проведення, встановлюються тимчасові обмеження прав фізичних і юридичних осіб та додаткові обов'язки, що покладаються на них, підстави та порядок обов’язкової самоізоляції, перебування особи в обсерваторі (обсервації), госпіталізації до тимчасових закладів охорони здоров’я (спеціалізованих шпиталів).

Зі змісту статті 29 Закону України № 1645-III “Про захист населення від інфекційних хвороб” випливає , що зі встановленням в Україні карантину протиепідемічних та інших заходів по відношенню до фізичних осіб, між Кабінетом Міністрів України і фізичними особами виникли взаємні права і обов’язки, а саме право Кабінету Міністрів України встановлювати в Україні карантин , протиепідемічні та інші заходи і обов'язок фізичної особи виконувати правила встановлені карантином ,протиепідемічним та іншими заходами.

Дія карантину, протиепідемічних та інших заходів встановлених Кабінетом Міністрів України, а також усі без виключення додаткові обов’язки та обмеження які зобов’язані виконувати фізичні особи в зв’язку зі встановленим карантином - не розповсюджуються на мене і не підлягають виконанню мною з наступних підстав.

1.1. Щодо Кабінету Міністрів України і фізичної особи.

1.1.1. Органи виконавчої влади відповідно до положень статті 6 Конституції України (254к/96-ВР), є органами державної влади України.

Головним у системі органів виконавчої влади відповідно до положень статті 113 Конституції України (254к/96-ВР), є Кабінет Міністрів України.

Кабінет Міністрів України є суб’єктом який перебуває на обліку в Загальносоюзному Класифікаторі Підприємств та Організацій з ідентифікаційним кодом 00031101.

До 1993 року за системою ведення ЗКПО здійснювалось надання ідентифікаційних кодів підприємствам і організаціям.

Положеннями статті 1 Закону СРСР № 1529-I “Про підприємства в СРСР” від 4 червня 1990 року встановлено, що підприємством є самостійно господарюючий суб'єкт з правами юридичної особи, який на основі використання трудовим колективом майна виробляє і реалізовує продукцію, виконує роботи, надає послуги.

Зі змісту вищевикладеного випливає, що Кабінет Міністрів України є суб’єктом господарювання (підприємством) юридичною особою з ідентифікаційним кодом 00031101.

Положеннями частини 1 статті 8 Господарського Кодексу України встановлено, що держава, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є суб'єктами господарювання.

Зміст вищевикладеного, є беззаперечним, юридично обґрунтованим фактом, що суб'єкт господарювання юридична особа Кабінет Міністрів України з ідентифікаційним кодом 00031101 - є підприємством, а не органом державної влади і не має абсолютно ніякого права видавати будь-який нормативно - правовий акт від імені органу державної виконавчої влади України, яким регулюються відносини людини громадянина України і держави України.

1.1.2. Відносини між суб'єктом господарювання з ідентифікаційним кодом 00031101 Кабінетом Міністрів України як юридичною особою і фізичними особами.

Україна відповідно до положень статті 1 Конституції України (254к/96-ВР), є правова держава.

Єдиним органом законодавчої влади в Україні відповідно до положень статті 75 Конституції України (254к/96-ВР), є парламент - Верховна Рада України.

До повноважень Верховної Ради України відповідно до положень пункту 3 статті 85 Конституції України (254к/96-ВР) належить прийняття Законів.

Відповідно до пункту 3 статті 85 Конституції України (254к/96-ВР) , 23 червня 2005 року Верховною Радою України було прийнято Закон України № 2709-IV “Про міжнародне приватне право”.

Закон України № 2709-IV “Про міжнародне приватне право”, є Єдиним Законом України яким визначено та розтлумачено зміст відносин суб’єктами яких є фізичні та юридичні особи, а саме положеннями пункту 1 частини 1 статті 1 цього Закону встановлено, що відносини, які ґрунтуються на засадах юридичної рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності, суб’єктами яких є фізичні та юридичні особи - є приватноправові відносини.

а) Щодо “приватноправових відносин”.

Положеннями пункту 1 частини 1 статті 1 Закону України № 2709-IV “Про міжнародне приватне право”встановлено, що приватноправові відносини- відносини, які ґрунтуються на засадах юридичної рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності, суб’єктами яких є фізичні та юридичні особи;

Розділом II Закону України № 2709-IV “Про міжнародне приватне право визначено колізійні норми щодо правового статусу юридичних осіб.

Положеннями частини 1 статті 25 Закону України № 2709-IV “Про міжнародне приватне право” встановлено, що особистим законом юридичної особи вважається право держави місце знаходження юридичної особи.

Для цілей цього Закону відповідно до положень частини 2 статті 25 Закону України № 2709-IV “Про міжнародне приватне право”- місцем знаходження юридичної особи є держава, у якій юридична особа зареєстрована або іншим чином створена згідно з правом цієї держави.

Зі змісту і назви самого Закону України № 2709-IV “Про міжнародне приватне право” випливає наступне.

Україна відповідно до положень статті 1 Конституції України (254к/96-ВР), є суверенна і незалежна, демократична, соціальна, правова держава.

Правом держави України — є приватне право, отже Україна є нічим іншим ніж приватноправовою державою.

Місцем знаходження суб’єкта господарювання (підприємства) юридичної особи з ідентифікаційним кодом 00031101 Кабінету Міністрів України - є приватноправова держава Україна місто Київ, вул. Грушевського 12/2 і це в свою чергу беззаперечно юридично обґрунтовано свідчить, що особистим законом суб’єкта господарювання (підприємства) юридичної особи з ідентифікаційним кодом 00031101 Кабінету Міністрів України, є право держави України - приватне право.

Зміст вищевикладеного є беззаперечним юридично обґрунтованим фактом, що суб’єкт господарювання Кабінет Міністрів України — є юридичною особою приватного права, підприємством з ідентифікаційним кодом 00031101 і є учасником виключно приватноправових відносин.

б) Щодо “колізійної норми”.

Положеннями пункту 3 частини 1 статті 1 Закону України № 2709-IV “Про міжнародне приватне право” встановлено, що “колізійна норма” - норма, що визначає право якої держави підлягає застосуванню до правовідносин з іноземним елементом.

Іноземний елемент” відповідно до пункту 2 частини 1 статті 1 Закону України № 2709-IV “Про міжнародне приватне право - ознака, яка характеризує приватноправові відносини, що регулюються цим Законом, та виявляється в одній або кількох з таких форм якщо хоча б один учасник правовідносин є громадянином України, який проживає за межами України, іноземцем, особою без громадянства.

Зміст вищевикладеного беззаперечно юридично обґрунтовано свідчить, що суб’єкт господарювання підприємство юридична особа приватного права з ідентифікаційним кодом 00031101 Кабінет Міністрів України, є:

- Учасником приватноправових відносин виключно з громадянами України, які проживають за межами України, іноземцями, особами без громадянства;

- Має право здійснювати повноваження виключно по відношенню до громадян України, які проживають за межами України, іноземців, осіб без громадянства;

- Має право встановлювати карантин та інші додаткові обмежувальні заходи виключно для громадян України, які проживають за межами України, іноземців, осіб без громадянства;

1.1.3. Щодо фізичних осіб учасників відносин з юридичною особою приватного права суб'єктом господарювання з ідентифікаційним кодом 00031101 Кабінетом Міністрів України.

Закон України № 2709-IV “Про міжнародне приватне право”, є Єдиним Законом України яким визначено та розтлумачено зміст відносин суб’єктами яких є фізичні та юридичні особи , а саме положеннями пункту 1 частини 1 статті 1 цього Закону встановлено , що відносини, які ґрунтуються на засадах юридичної рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності, суб’єктами яких є фізичні та юридичні особи - є приватноправові відносини.

а) Щодо правого статусу фізичної особи.

Положеннями розділу 2 Закону України № 2709-IV “Про міжнародне приватне право” визначено колізійні норми щодо правового статусу фізичних осіб.

Відповідно до положень частини 1 статті 16 розділу 2 Закону України № 2709-IV “Про міжнародне приватне право”, особистим законом фізичної особи вважається право держави, громадянином якої вона є”, особистим законом фізичної особи вважається право держави, громадянином якої вона є.

Вище по тексту юридично обґрунтовано викладено, що Україна є приватноправовою державою, отже правом яке застосовується до фізичної особи є приватне право, а особистим законом фізичної особи, є Закон України № 2709-IV “Про міжнародне приватне право”.

б) Щодо “колізійної норми”.

Положеннями пункту 3 частини 1 статті 1 Закону України № 2709-IV“Про міжнародне приватне право” встановлено, що “колізійна норма” - норма, що визначає право якої держави підлягає застосуванню до правовідносин з іноземним елементом.

Іноземний елемент” відповідно до пункту 2 частини 1 статті 1 Закону України № 2709-IV “Про міжнародне приватне право”- ознака, яка характеризує приватноправові відносини, що регулюються цим Законом, та виявляється в одній або кількох з таких форм якщо хоча б один учасник правовідносин є громадянином України, який проживає за межами України, іноземцем, особою без громадянства.

Зміст вищевикладеного беззаперечно юридично обґрунтовано свідчить, що :

- По відношенню до мене не може бути застосовано приватне право так я є людиною громадянином УРСР по правонаступництву України і постійно проживаю в УРСР по правонаступництву в Україні;

- Учасником приватноправових відносин з суб’єктом господарювання підприємством юридичною особою приватного права з ідентифікаційним кодом 00031101 Кабінет Міністрів України, є виключно фізичні особи які є громадянами України, які проживають за межами України, іноземці, особи без громадянства;

- Виконувати правила встановлені карантином та інші додаткові протиепідемічні заходи зобов’язані виключно фізичні особи які є громадянами України, які проживають за межами України, іноземці, особи без громадянства;

- на мене як на людину громадянина України не розповсюджується дія карантину та інших додаткових протиепідемічних заходів, так як я не є іноземним елементом.

2. Обмеження моїх Конституційних прав і свобод людини громадянина УРСР по правонаступництву України виключно у разі запровадження та дії в Україні правових режимів воєнного та надзвичайного стану.

Читайте також: Інформаційна бомба або початок кінця: Увага!!! Всі міські, сільські, районні і обласні ради зареєстровані як суб’єкти підприємницької діяльності – унікальні документи на сайті "Багнет Нації"

Інформаційна бомба або початок кінця: законодавства, яке регулює утворення органів влади і місцевого самоврядування, не існує – відповідь ВРУ

Читайте також: Як сприймати відсутність Великої Державної Печатки України на документах особливої державної ваги? - (оновлюється)

Читайте також: Міністерство охорони здоров’я України, як приватне підприємство – документи

МОЗ підтвердив наявність біолабораторій США в Україні

Читайте також: Досліджено ГО «Багнет Нації»: незаконний закон зеленського щодо COVID-19

Досліджено ГО «Багнет Нації»: фотокопії постанов КМУ стосовно карантину коронавірусу

Зроби власну експертизу постанови КМУ (РСР) № 211 на відповідність чинному законодавству

Правовий лікбез для правоохоронців Дніпра щодо нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео

09.04.2020 в Дніпрі складені заяви на поліцейських і держвиконавців (відео)

Владислав Акулов про фейковий кабмін та нікчемність його рішень

Про правову нікчемність постанов КМУ щодо COVID – 19 (відео)

В Дніпрі триває відновлення конституційного ладу, навіть в умовах «карантину»

Рубіжне: Вводите карантин? – Відповідайте за наслідки!!!

Роздрукуй, аби роздавати дебілам, при виконанні

КАРАНТИН – ФЕЙК і БЕЗЗАКОННЯ

На складені протоколи громадяни Дніпра відповідають кримінальними справами на поліцейських - відео

Андрій Карпович про юридичні механізми введення карантину - відео

Просто залишу це тут: порядок денний засідань Кабміну за останніх два місяці

Видання «Корупціонер в Україні» опублікувало відповідь Мін’юсту щодо правової експертизи постанови КМУ № 211

Перебувати в самоізоляції – не більше ніж рекомендації дебілам - документ

Відсутність правової експертизи «карантинних» постанов Кабміну, є доказом злочину

Позов щодо визнання протиправними і нечинними «карантинні» постанови КМУ

Секретаріат КМУ надав розлогу відповідь стосовно постанов щодо COVID-19

Під вивіскою липового карантину знищують малий і середній бізнес та готують нам голодомор

Постанови КМУ: без жодних ознак документів державної ваги

Андрій Карпович про постанову КМУ № 211 - відео

Досліджуючи правові аспекти карантину і постанов КМУ - документи

Карантиноцид, як «узаконений» експеримент в контексті гібридного геноциду

Андрій Карпович: адмінпротокол скасувати не складно, якщо знати про наступне…

Карантин. Зростання цін. АМКУ паразитує…

Українці – це респонденти досліджень, піддослідний біоматеріал? – відео

«Тайна вечеря» КМУ від 11.03.2020, як джерело поширення інфекції антиконституційності і беззаконня

Мін’юст підтвердив порушення щодо реєстрації, а отже і нікчемність «карантинних» постанов КМУ – відео + документ

Якщо надумаєте компенсувати втрачену вигоду від карантину

На момент введення карантину в Україні був один хворий на COVID-19

Денис Абубакіров про барановірус і велику політику

Нормами права по фейковому карантину

Підняли з архіву: ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»

Підняли з архіву: ЗУ «Про правовий режим надзвичайного стану»

В деталях про незаконність введення карантину в Україні

Чи законно був введений карантин?

Багнет Нації: підводимо риску щодо першої хвилі штучного карантину – матеріали для суду

Анонс другої хвилі «жорстокого» карантину, в контексті гібридного геноциду

На вас складають протокол про порушення карантину. Що робити?

На вас складають протокол про порушення карантину. Хто, складає?

Коронавірус: Реальна статистика смертності викриває карантин абсурду

Знадобиться для скасування штрафів за не носіння маски

Майстер-клас скасування протоколу про «порушення умов карантину» - відео

Втратило чинність розпорядження «Про введення режиму надзвичайної ситуації на території Дніпропетровської області»

Ліквідований суд призначає штраф за карантин? Запитайте: хто, і на підставі чого?

Лілія Дудко: розгерметизація правосуб’єктності Дарницького районного суду міста Києва - відео

Вагомий додаток до «карантинного» компромату від Олександра Дзюби

КОРОНОЦИД: Використовуючи суд, як трибуну)))

Методичний посібник «АНТИМАСКА» стане в нагоді

Як адмінку-карантинку хотів розглянути ліквідований суд Харкова – відео

Недосуддю Нейло – в стійло правосуб’єктності! - відео

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Фінансову підтримку діяльності громадського об’єднання ГО «Багнет Нації» можна здійснити переказом на картку ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо за Ваш вагомий внесок у відновлення конституційного устрою України!

3 коментарі:

  1. Спасибо, бомбите вы этих недоминистров не по детски ...

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибі!Це ж можна позиватися до суду в своїй місцевості, та зривати цей ненависний карантин.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую за таку інформацію. Але хотілось дізнатися, чи зверталися ви до мін'юсту із запитом на інформацію стосовно підтвердження державної реєстрації пкму #641 та виконання усіх приписів щодо порядку держреєстрації нормативно правових актів (експертизи, висновки тощо). У противному випадку пкму про так званий карантин являється актом індивідуальної дії та несе виключно рекомендательний характер

    ВідповістиВидалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -