- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

четвер, 1 липня 2021 р.

Вакцинування Конституцією 13 – відвід «судді» Кондрашова І. А., який отримує сурогатну валюту

 

Провадження № 932/4514/21

   Суддя: КОНДРАШОВ І. А.

 

   Випуск та обіг на території України інших грошових одиниць і використання грошових сурогатів як засобу платежу забороняються

  (Частина друга статті 32 Закону України «Про Національний банк України»)

 

   Звільняється від кримінальної відповідальності громадянин України, якщо він на виконання злочинного завдання іноземної держави, іноземної організації або їх представників ніяких дій не вчинив і добровільно заявив органам державної влади про свій зв'язок з ними та про отримане завдання. 

                                (частина друга статті 111 Кримінального кодексу України)

 

ЗАЯВА

про відвід «судді» КОНДРАШОВА І. А. як особу, яка отримує винагороду за свою антиконституційну діяльність у сурогатних грошових одиницях

 

   В своїй попередній заяві (від 17.06.2021 року) про відвід «судді» Бабушкінського районного суду міста Дніпропетровська КОНДРАШОВА І. А. по справі № 932/3308/20, стосовно розгляду моєї скарги від 14 червня 2021 року на постанову слідчого СВ Шевченківського ВП ДВП ГУНП в Дніпропетровській області Власенкової Дар’ї Петрівни про закриття кримінального провадження № 12020040640000360 (від 04.02.2020 року), відкритого за моєю заявою про кримінальний злочин від 23.01.2020 року за попередньою правовою кваліфікацією згідно статті 356. Кримінального кодексу України (самоправство), стосовно факту незаконного демонтажу моєї власності у вигляді гаражного бокса, який знаходився на території Обслуговуючого кооперативу «Гаражного кооперативу «Таврія 1», розташованого за адресою: місто Дніпро, проспект Богдана Хмельницького 31-В, представниками КП «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради, без будь-яких дозвільних документів або відповідного судового рішення, я, наголошував на фактах сумісництва професійної діяльності зазначеної особи, яка видає себе за професійного суддю судової установи, але по факту, отримує заробітну плату в ТУ ДСА України в Дніпропетровській області.

      В контексті озвученого я посилався на офіційні відомості, які я отримав в якості відповіді на свій запит (ЗПІ/125/21 – який додавався) в частині пункту 15 прохальної частини щодо надання завіреного належним чином витягу з відомостей про отримання заробітної плати за весь час перебування на посаді судді установи з назвою «БАБУШКІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА ДНІПРОПЕТРОВСЬКА» (код ЄДРПОУ: 02891368; код КВЕД: 84.23) – фізичною особою/статистичною одиницею - КОНДРАШОВИМ ІГОРЕМ АЛЬБЕРТОВИЧЕМ, та переадресованого до розпорядника відповідної інформації - за основним місцем роботи до установи (суб’єкта господарювання) з назвою «Територіальне управління Державної судової адміністрації в Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ: 26239738), відповідно до якого було встановлено, що КОНДРАШОВ І. А. не є професійним суддею відповідного суду, а є «суддею» (штатною одиницею) ТУ ДСА України в Дніпропетровській області, де він фактично і отримує заробітну плату.

   Даний факт сумісництва є грубим порушенням норм чинного законодавства та має ознаки повалення визначеного конституційного ладу – порядку, встановленого Конституцією України (254к/96-ВР) – Самостійної Української Держави України.

   Слід зазначити, що частиною першою статті 99. Конституції України встановлено, що грошовою одиницею України є гривня.

   Пунктом 1 частини другої статті 92. Конституції України визначено, що виключно законами України встановлюються, зокрема, статус національної валюти, а також статус іноземних валют на території України.

   Статтею 35 Закону України «Про Національний банк України» закріплено, що гривня (банкноти і монети) як національна валюта є єдиним законним платіжним засобом на території України, приймається усіма фізичними і юридичними особами без будь-яких обмежень на всій території України за всіма видами платежів, а також для зарахування на рахунки, вклади, акредитиви та для переказів.

   Мною, як уповноваженим представником Громадської організації «Обєднана правозахисна група «Багнет Нації» до Верховної Ради України було сформовано запит (вих.. № ЗПІ/098/21 від 04 березня 2021 року – додається) на публічну інформацію, в якому я просив:

-          Надати достовірну інформацію стосовно прийняття (або не прийняття) Верховною Радою України Закону України «Про статус національної валюти, а також статус іноземних валют на території України», який відповідає змісту чинної Конституції України;

-          Надати достовірну інформацію стосовно того, чи вносився відповідний проект закону «Про статус національної валюти, а також статус іноземних валют на території України» до Верховної Ради України;

   З відповіді (від 05 березня 2021 року № 18/07-441), яка надійшла від Апарату Верховної Ради України за підписом заступника керівника управління – керівника відділу роботи з публічною інформацією О. Кузьміна витікає, що відповідний законопроект «Про статус національної валюти, а також статус іноземних валют на території України» до Верховної Ради України не вносився, а відповідно такий закон і не приймався.

   Отже, з урахуванням зазначеного слід констатувати, що фізична особа (статистична одиниця) КОНДРАШОВ ІГОРЬ АЛЬБЕРТОВИЧ узурпувавши посаду судової гілки влади отримує заробітну плату в установі (фактично приватній юридичній особі – ТУ ДСА України в Дніпропетровській області), яка належить до виконавчої гілки влади в корпорації «УКРАЇНА», у вигляді сурогатних грошових одиниць – грошових знаках не затверджених відповідним, окремим ЗАКОНОМ.

   З цього приводу слід нагадати, що відповідно до Постанови Президії Верховної Ради України від 10 грудня 1991 року № 1952-ХІІ «Про затвердження назви і характерних ознак грошової одиниці України» (Із змінами, внесеними згідно з Постановою ПВР N 91/96-ПВ від 12.02.96, ВВР, 1996, N 9, ст. 47), згідно пункту 2 постановлено: «погодитись з запропонованими принциповими характеристиками зовнішніх ознак гривні та її купюрною побудовою,  які передбачають літографічне друкування   витягу   з   тексту   Акта  проголошення незалежності України (1427-12),  а також зображення на  лицьовій
стороні  відповідної банкноти портретів видатних діячів історії та культури України».

   Наразі, положення статті 199. Кримінального кодексу України { із змінами, внесеними згідно із Законами № 5283-VI від 18.09.2012, № 71-VIII від 28.12.2014}, мають наступну редакцію:

1. Виготовлення, зберігання, придбання, перевезення, пересилання, ввезення в Україну з метою використання при продажу товарів, збуту, а також збут незаконно виготовлених, одержаних чи підроблених марок акцизного податку, голографічних захисних елементів, підробленої національної валюти України у виді банкнот чи металевої монети, іноземної валюти, державних цінних паперів чи білетів державної лотереї - караються позбавленням волі на строк від трьох до семи років.

2. Ті самі дії, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб чи у великому розмірі, - караються позбавленням волі на строк від п’яти до десяти років з конфіскацією майна.

3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені організованою групою чи в особливо великому розмірі, - караються позбавленням волі на строк від восьми до дванадцяти років з конфіскацією майна.

Примітка. Дії, передбачені цією статтею, вважаються вчиненими у великому розмірі, якщо сума підробки у двісті і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян; в особливо великому розмірі - якщо сума підробки у чотириста і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.    

   В контексті наведеного слід зауважити, що відповідно до положень частини першої статті 9. Конституції України та норм статті 19 Закону України від 29 червня 2004 року № 1906-ІV «Про міжнародні договори України» встановлено, що чинні міжнародні договори України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства і застосовуються у порядку, передбаченому для норм національного законодавства. Якщо міжнародним договором України, який набрав чинності в установленому порядку, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені у відповідному акті законодавства України, то застосовуються правила міжнародного договору.  

   Зважаючи на наведене вище вкотре слід наголосити, що засадничими принципами статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (ратифікованої Верховною Радою України Законом України від 17 липня 1997 року № 475/97-ВР «Про ратифікацію Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року, Першого протоколу та протоколів № 2, 4, 7 та 11 до Конвенції») є довіра до суду встановленого законом.

   Отже, довіра до суду, судочинства і правосуддя в цілому, має базуватись виключно на засадах чіткого дотримання і виконання норм чинного законодавства, і в першу чергу Конституції України, в сукупності їх відповідності чинним міжнародним договорам, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, і які є частиною національного законодавства України.

   На підставі викладених вище неспростовних фактів, які не потребують доказування у суді, та з огляду на копії відповідних документів (що додаються), у  ВІДСУТНІСТЬ, офіційних доказів офіційного прийняття/затвердження Конституції України від 28 червня 1996 року на Всеукраїнському референдумі Українського народу Самостійної української держави України, - виключно Громадянами України   всіх національностей Українського народу Самостійної української держави  України, безпосередньо та офіційно встановлених положеннями розділів 1 та 7  преамбули самої Конституції України (254к/96-ВР), - ЗАЯВЛЯЮ ПРО ВІДВІД «судді» КОНДРАШОВА І. А. в даному провадженні, як особі, яка в жодному випадку не могла набути відповідне конституційне громадянство Самостійної Української Держави України, яка виконує функції ПРОФЕСІЙНОГО СУДДІ Бабушкінського районного суду міста Дніпропетровська, будучи працевлаштованим «суддею» в установі з назвою «Територіальне управління Державної судової адміністрації в Дніпропетровській області», де він і отримує заробітну плату у сурогатних грошових одиницях.

   Керуючись Рішеннями Конституційного Суду № 6-рп/2005 від 05.10.2005, № 6-рп/2008 від 16.04.2008 щодо офіційного тлумачення положеннь частини другої, третьої і четвертої статті 5 Конституції України, ВИМАГАЮ наступне, а саме: КОНДРАШОВУ ІГОРЮ АЛЬБЕРТОВИЧУ, який займає посаду «судді» перебуваючи працевлаштованим в юридичній особі приватного права, зареєстрованої в корпорації «УКРАЇНА» як комерційної компанії з назвою «Територіальне управління Державної судової адміністрації в Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ: 26239738), де він отримує заробітну плату в сурогатній валюті, та за сумісництвом, всупереч нормам чинного законодавства здійснює функції професійного судді Бабушкінського районного суду міста Дніпропетровська, - з’явитись до Служби безпеки України та оформити явку з повинною згідно частини другої статті 111. Кримінального кодексу України.   

 

ДОДАТОК:

 

1.    Копія запиту (вих.. № 760/20 від 20 лютого 2020 року) та копія відповіді Апарату Верховної Ради України (№ 18/10 – 372 від 28.02.2020 року)  – на 12 (дванадцятьох) арк.., стр. 01-12;

2.    Копія запиту (вих.. № 761/20 від 20 лютого 2020 року) та копія відповіді Апарату Верховної Ради України (№ 18/10 – 361 від 27.02.2020 року)  – на 9 (дев’ятьох) арк.., стр. 13-21;

3.    Копія запиту (вих.. № 762/20 від 20 лютого 2020 року) та копія відповіді Апарату Верховної Ради України (№ 18/10 – 364 від 27.02.2020 року)  – на 9 (дев’ятьох) арк.., стр. 22-30;

4.    Копії відповідей ЦДАВО № 269 від 11 березня 2020 року і № 273 від 11 березня 2020 року – на 12 (дванадцятьох) арк.., стр. 31-42;

5.    Копія запиту Громадської організації «Об’єднана правозахисна група «Багнет Нації» (вих.. № ЗПІ/098/21 від 04 березня 2021 року) та копія відповіді Апарату Верховної Ради України (від 05 березня 2021 року № 18/07-441) – на 3 (трьох) арк.., стр. 43-45;

6.    Клопотання від 29.06.2021 року про розгляд справи без моєї участі – на 1 (одному) арк..

 

Всього в додатку 46 (сорок шість) пронумерованих аркушів.

   29 червня 2021 року

З повагою, Громадянин СУД України:___________ С. В. Філіпенко 














 

Початок і продовження даної теми: В Дніпрі, «гаражників», підводять під кримінал

Систематичне порушення слідчим суддею КПК має вселяти довіру до правосуддя – відео

Відвід недосудді Бабушкінського недосуду Сліщенка Ю. Г.

Як це розуміти? В Дніпрі, після заяви про відвід, втік суддя Сліщенко)))

Суддя Татарчук на захисті Конституції України

 

Читайте також: Відсутність громадянства у судді не є підставою для його відводу)))

Повторний відвід судді без громадянства Казака С. Ю.

Третій відвід судді Кіровського райсуду Казака С. Ю.

Четвертий відвід судді Казаку через отримання і використання ним сурогатної валюти

Встановлюємо правосуб'єктність Кіровського суду, і правоздатність його керівника - запит

Отримання суддею зарплати у сурогатній валюті не є злочином – відео і ухвала судді Вусик Є. О.

«Суддя за трансфертом», або Кріштіану Роналду в мантії

Кінанібудіт))): П’ятий відвід судді Казаку С. Ю. – заява + клопотання

Кіровський райсуд Дніпра – яскравий приклад повалення конституційного ладу в Україні

Кіровський суд Дніпра ігнорує запити від ГО ОПГ «Багнет Нації» - запит до ТУ ДСА в Дніпропетровській області

Сьомий відвід судді Казака через незнання КПК

Як суддя Казак дізнався про відсутність громадянства у особи, якою він був «призначений» на посаду

Звернулись до окружного, адже Кіровський районний - мовчить, як партизан) – позовна заява щодо ненадання публічної інформації

Окружний адмінсуд Дніпра відкрив провадження щодо ненадання публічної інформації Кіровським райсудом – ухвала

Вакцинування Конституцією 1 – заява про злочин на слідчу Власенкову Д. П.

Вакцинування Конституцією 2 – заяви про злочин на слідчу Албову В. М.

Вакцинування Конституцією 3 – скарга на бездіяльність слідчої Албової В. М.

Вакцинування Конституцією 4 – скарга на бездіяльність слідчого Лапшина В. О.

Вакцинування Конституцією 5 – заява про злочин на слідчого Лапшина В. О.

Вакцинування Конституцією 6 – заява про злочин на слідчого Паламарчука І. А.

Вакцинування Конституцією 7 – заява про відвід слідчої Власенкової Д. П.

Вакцинування Конституцією 8 – перший відвід «судді» Кондрашова І. А.

Вакцинування Конституцією 9 – скасування постанови слідчого про закриття кримінального провадження

Вакцинування Конституцією 10 – другий відвід «судді» Кондрашова І. А.

Вакцинування Конституцією 11 – клопотання про підтвердження громадянства «судді» Кондрашова І. А.

Вакцинування Конституцією 12 – чергова заява про злочин на слідчу Власенкову Д. П.

 

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Фінансову підтримку діяльності громадського об’єднання ГО ОПГ «Багнет Нації» можна здійснити переказом на картрахунок ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергія Філіпенка. Дякуємо за Ваш вагомий внесок у відновлення конституційного ладу в Україні!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -