Сторінки

субота, 9 жовтня 2021 р.

Запит Андрія Карповича до ДУ «ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я МОЗ УКРАЇНИ» від 09.10.2021 року

 

   Увазі читачів журналістський запит журналіста друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації» Андрія Карповича до ДУ «ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВЯ УКРАЇНИ».

   Копіюйте, направляйте відповідному адресату та отримуйте відповідь, на своє імя.

 

Від того, хто підписався нижче:

________________________________________

________________________________________

________________________________________

________________________________________

________________________________________

 

До ДУ «ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я

МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

УКРАЇНИ», Україна, 04071, місто Київ,

ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВСЬКА, будинок 41

ЄДРПОУ 40524109

e-mail : info@phc.org.ua  phd.moz.ua@gmail.com

 

ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ

  Попередження - відповіддю від Центру від 07.10.2021 року за № 13/893-к/801-к/21 повідомлено, що для надання інформації використовується платформа Всесвітньої організації охорони здоров’я «Event Information Site for IHR National Focal Points». Центр виконує функції Національного координатора з питань ММСП відповідно на наказу Міністрів охорони здоровя України від 09.04.2020 № 822 та має доступ до зазначеного ресурсуПерше повідомлення про вірус було опубліковане 05.01.2020 об 11:41; 05.01.2020 було повідомлено про виявлення нової хвороби в Китаї , 07.01.2020 опубліковано результати секвенування , де було визначено новий вірус.

 Отже відмова у наданні інформації , повідомлення про відсутність запитуваної інформації прямо вказуватиме що Центр є розповсюджувачем недостовірної інформації про існування коронавірусу SARS-CoV-2 - одноланцюгового РНК-вмісного штаму коронавірусу виду SARS-CoV роду бетакоронавірусів, що спричиняє хворобу COVID-19

                                                    ЗАПИТ ЖУРНАЛІСТА       

  1.Наказом МОЗ від 28.03.2020 року № 722 затверджено Стандарти : екстреної медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)» ; медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)» ; фармацевтичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)» (далі – Стандарти).

   Стандартами визначено , що COVID-19 скорочена назва хвороби, яку спричинює коронавірус SARS-CoV-2 - одноланцюговий РНК-вмісний штам коронавірусу виду SARS-CoV роду бетакоронавірусів, що спричиняє хворобу COVID-19.

   Відповіддю від Центру від 19.04.2021 року за № 13/352-к/320-к/21 повідомлено , що у період часу з 01 січня 2020 року по 19 квітня 2021 року у референс- лабораторії вірусологічних досліджень Центру , лабораторіях лабораторних центрів Міністерства охорони здоров’я України штам вірусу SARS-CoV-2 відсутній ; референс- лабораторії вірусологічних досліджень Центру , лабораторіях лабораторних центрів Міністерства охорони здоров’я України не проводять вірусні дослідження з метою виділення вірусу SARS-CoV-2 на культурні клітини.

   2.Стандартами визначено , що проведення досліджень на виявлення COVID-19 здійснюється лабораторними центрами МОЗ України - у лабораторії Державної установи «Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України», усіма іншими лабораторіями, які проводять дослідження на COVID-19 - у лабораторних центрах МОЗ України за адміністративно-територіальною належністю – методом ПЛР - тестування..

   Відповіддю від Центру від 23.09.2021 року за № 13/864-к/677-к/21 повідомлено , що ПЛР тести , якими визначаються саме (виключно) фрагменти РНК збудника SARS-CoV-2 не призначені для тестування інших (некоронавірусних) хвороб.

  Таким чином Центр стверджує, що методом ПЛР тестування виділяється одноланцюговий РНК-вмісний штам (SARS-CoV-2) коронавірусу виду SARS-CoV роду бетакоронавірусів, що спричиняє хворобу COVID-19.

  Водночас , цією ж відповіддю від Центру повідомлено , що набір реагентів для полімеразно – ланцюгової реакції (ПЛР) в режимі реального часу – це діагностичний тест на основі ПЛР зі зворотною транскрипцією (ЗТ-ПЛР) для якісного визначення нуклеїнової кислоти (РНК) збудника (а не штаму) SARS-CoV-2 у зразках мазків з носоглотки , ротоглотки, мокротиння , слини , консервованої слини та мазків із носа in vitro. Отже методом ПЛР неможливо виділити штам , можна лише визначити наявність специфічних фрагментів РНК збудника SARS-CoV-2.

  Таким чином Центр стверджує , що шляхом ПЛР – тестування відбираються зразки мазків з носоглотки , ротоглотки, мокротиння , слини , консервованої слини та мазків із носа in vitro , можна виявити специфічних фрагментів РНК збудника SARS-CoV-2.

   SARS-CoV-2 є одноланцюговим РНК-вмісним штамом коронавірусу виду SARS-CoV роду бетакоронавірусів, що спричиняє хворобу COVID-19.

  Тобто збудником SARS-CoV-2 і є одноланцюговий РНК-вмісний штам , специфічні фрагменти якого виділяються шляхом ПЛР – тестування.

   ПЛР- тестуванням неможливо виділити штам SARS-CoV-2 , отже неможливо виділити і сам збудник одноланцюговий РНК-вмісний штам виду SARS-CoV роду бетакоронавірусів, що спричиняє хворобу COVID-19.

   3.Зазначена інформація яка надана Центром вказує , що як Центр особисто , так і МОЗ УКРАЇНИ в змові з іншими виконавчою , судовою та законодавчою гілкою влади поширюють дезінформацію про існування , наявність та поширення SARS-CoV-2 - одноланцюгового РНК-вмісного штаму коронавірусу виду SARS-CoV роду бетакоронавірусів, що спричиняє хворобу COVID-19 , який в Україні ніколи не виділявся , не існує та науково ніяк і нічим не підтверджений.  З метою підтвердження джерела походження інформації про виникнення та існування SARS-CoV-2 - одноланцюгового РНК-вмісного штаму коронавірусу виду SARS-CoV роду бетакоронавірусів, що спричиняє хворобу COVID-19 , до Центру було подано запит на інформацію.

  4.Відповіддю від Центру від 07.10.2021 року за № 13/893-к/801-к/21 повідомлено , що обмін інформацією щодо подій в галузі охорони здоров’я між Всесвітньою організацією охорони

здоров’я , державами – учасницями Міжнародних медико – санітарних правил 2005 року відбувається відповідно до статей 43 та 44 Міжнародних медико – санітарних правил 2005 року (далі – ММСП).

  «Ці Правила не перешкоджають державам-учасницям приймати медико-санітарні заходи відповідно до свого національним законодавством в цій області і зобов'язаннями по міжнародному праву в відповідь на конкретні ризики для здоров'я населення або надзвичайні ситуації в області громадського охорони здоров'я, що мають міжнародне значення, які : а) забезпечують той же або більш високий рівень охорони здоров'я, ніж рекомендації ВООЗ; або bіншим чином заборонені відповідно до статті 25, статтею 26, пунктами 1 і 2 статті 28, статтею 30, пунктом 1 «c» статті 31 і статтею 33, за умови, що такі заходи не суперечать іншим чином цих Правил. Такі заходи повинні бути не більше обмежувальними для міжнародних перевезень і не більше інвазивними інтрузивними для осіб, ніж наявні розумні альтернативи, які можуть забезпечити належний рівень охорони здоров'я (п.1 ст.43 ММСП)».

  «Приймаючи рішення з приводу здійснення медико-санітарних заходів, згаданих в пункті 1 цієї статті, або додаткових медико-санітарних заходів відповідно до пункту 2 статті 23, пунктом 1 статті 27, пунктом 2 статті 28 та пунктом 2 "c" статті 31, держави-учасниці вживають таке рішення на основі: а) наукових принципів ; bнаявних наукових даних, які б свідчили про ризик для здоров'я людей, або якщо таких даних недостатньо, наявної інформації, в тому числі отриманої від ВООЗ чи інших відповідних міжурядових організацій і міжнародних органів; і с) любих конкретних вказівок або рекомендацій ВОЗ (п.2 ст.43 ММСП)».

 «Держава-учасниця, яка приймає додаткові медико-санітарні заходи, згадані в пункті 1 цієї статті, які істотно порушують міжнародне рух, представляє ВООЗ обґрунтування такого заходу з точку зору суспільної охорони здоров'я і відповідну наукову інформацію. ВООЗ передає цю інформацію іншим державам-учасницям і обмінюється інформацією щодо прийнятих медико-санітарних заходів. Для цілей цієї статті під істотним порушенням зазвичай мається на увазі відмову у в'їзді або відправленні осіб, які вчиняють міжнародну поїздку, багажу,вантажів, контейнерів, перевізних засобів, товарів тощо більше, ніж на 24 години (п.3 ст.43 ММСП)».

  «Після оцінки інформації, представленої на підставі пунктів 3 і 5 цієї статті, а також іншої

інформацією ВООЗ може запропонувати відповідній державі-учасниці переглянути питання про застосування цих заходів (п.4 ст.43 ММСП)».

  «Держава-учасниця, яка приймає додаткові медико-санітарні заходи, зазначені в пунктах 1 і 2 цієї

статті, які істотно порушують міжнародний рух, інформує ВООЗ протягом 48 годин про прийняття таких заходів і з їх обґрунтуванням з точки зору охорони здоров'я, якщо тільки на них не поширюється дія тимчасової або постійної рекомендації (п.5 ст.43 ММСП)».

  «Держава-учасниця, яка здійснює ту чи іншу медико-санітарну міру на підставі пункту 1 або 2 цієї статті, переглядає такий захід протягом трьох місяців з урахуванням рекомендацій ВООЗ і критеріїв, зазначених у пункті 2 цієї статті (п.6 ст.43 ММСП)».

  «Без шкоди для своїх прав, що випливають із статті 56, будь яка держава-учасник, зачеплена мірою, прийнятою на підставі пункту 1 або 2 цієї статті, може просити державу-учасницю, яка здійснює таку міру,проконсультуватися з ним (п.7 ст.43 ММСП)».

  «Положення цієї статті можуть застосовуватися до здійсненню заходів, що стосуються осіб, які вчиняють поїздку, які беруть участь в масових зборах (п.8 ст.43 ММСП)».

  Змістовний аналіз статті 43 ММСП прямо вказує , що за відсутності наукового підтвердження існування в Україні одноланцюгового РНК-вмісного штаму коронавірусу виду SARS-CoV роду бетакоронавірусів, що спричиняє хворобу COVID-19 (SARS-CoV-2) , за відсутності його виділення , існування одноланцюгового РНК-вмісного штаму коронавірусу виду SARS-CoV роду бетакоронавірусів, що спричиняє хворобу COVID-19 (SARS-CoV-2) має бути визнано Україною за вказівкою або рекомендацією ВОЗ , при цьому за вказівкою ВОЗ Україна має ігнорувати наявні розумні альтернативи, які можуть забезпечити належний рівень охорони здоров'я.

   «Держави-учасниці беруть на себе зобов'язання співпрацювати, у міру можливості, між собою у: а) виявленні та оцінці подій і в прийнятті відповідних заходів на події, як передбачено цими Правилами; b) Здійсненні або сприянні здійсненню технічного співробітництва та матеріально-технічної підтримки, зокрема в розвитку, зміцненні і підтримці можливостей громадського охорони здоров'я, необхідних цими Правилами; с) мобілізації фінансових ресурсів з метою сприяння здійсненню своїх зобов'язань відповідно до цих Правилами; і d) розробці пропонованих законів та інших юридичних і адміністративних положень для здійснення цих Правил  (п.1 ст.44 ММСП)».

  «ВООЗ співпрацює, при наявності прохання, з державами-учасниками, у міру можливості, в: а) аналізі та оцінці наявних у них можливостей в області суспільної охорони здоров'я, з тим щоб сприяти ефективному здійсненню цих Правил; b) здійсненні або сприянні здійсненню технічного

співробітництва та матеріально-технічної підтримки, зокрема в розвитку, зміцненні і підтримці можливостей громадського охорони здоров'я, необхідних цими Правилами; с) мобілізації фінансових ресурсів з метою надання країнам, що розвиваються підтримки у створенні, зміцненні та підтримці можливостей, передбачених в Додатку 1 (п.2 ст.44 ММСП)».

  «Співпраця, відповідно до цієї статті, може здійснюватися по численних каналах, включаючи двосторонні, з допомогою регіональних мереж і регіональних бюро ВООЗ, а також по лінії міжурядових організацій і міжнародних органів (п.3 ст.44 ММСП)».

  З наведеного випливає , що єдиним офіційним джерелом походження інформації про існування одноланцюгового РНК-вмісного штаму коронавірусу виду SARS-CoV роду бетакоронавірусів, що спричиняє хворобу COVID-19 (SARS-CoV-2) є повідомлення ВООЗ , при цьому всі без виключення акти внутрішнього законодавства України які прийнято через науково не підтверджений , такий , що ніколи в Україні не виділявся одноланцюговий РНК-вмісний штам коронавірусу виду SARS-CoV роду бетакоронавірусів, що спричиняє хворобу COVID-19 (SARS-CoV-2) прийняті на основі недоведених до населення у встановленому законом порядку текстів офіційних перекладів таких повідомлень. Таким чином без доведення офіційного тексту перекладів таких повідомлень від ВООЗ до населення у встановленому законом порядку , будь-яке поширення інформації про існування та поширення територією України одноланцюгового РНК-вмісного штаму коронавірусу виду SARS-CoV роду бетакоронавірусів, що спричиняє хворобу COVID-19 (SARS-CoV-2) – є поширенням неправдивої інформації (дезінформацією).

  5.Відповіддю від Центру від 07.10.2021 року за № 13/893-к/801-к/21 повідомлено , що для надання інформації використовується платформа Всесвітньої організації охорони здоров’я «Event Information Site for IHR National Focal Points». Центр виконує функції Національного координатора з питань ММСП відповідно на наказу Міністрів охорони здоровя України від 09.04.2020 № 822 та має доступ до зазначеного ресурсуПерше повідомлення про вірус було опубліковане 05.01.2020 об 11:41; 05.01.2020 було повідомлено про виявлення нової хвороби в Китаї , 07.01.2020 опубліковано результати секвенування , де було визначено новий вірус.

  Зазначене дозволяє констатувати беззаперечний , неспростовний , юридичного обгрунований факт , що ДУ «ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВЯ УКРАЇНИ»  ЄДРПОУ 40524109 – є розпорядником запитуваної інформації.

  На підставі вищевикладеного – ВИМАГАЮ:

 1)Надати належним чином завірену , з підписами підписантів , архівну фотокопію повного тексту оригіналу повідомлення опублікованого 05.01.2020 року на платформі Всесвітньої організації охорони здоров’я «Event Information Site for IHR National Focal Points» про виявлення нової хвороби в Китаї;

 2) Надати належним чином завірену , з підписами підписантів , архівну фотокопію повного тексту офіційного перекладу оригіналу повідомлення опублікованого 05.01.2020 року на платформі Всесвітньої організації охорони здоров’я «Event Information Site for IHR National Focal Points» про виявлення нової хвороби в Китаї;

  3) Надати належним чином завірену , з підписами підписантів , архівну фотокопію повного тексту оригіналу повідомлення опублікованого 07.01.2020 року на платформі Всесвітньої організації охорони здоров’я «Event Information Site for IHR National Focal Points» - з результатами скенування , де було визначено новий вірус;

  4) Надати належним чином завірену , з підписами підписантів , архівну фотокопію повного тексту офіційного перекладу оригіналу повідомлення опублікованого 07.01.2020 року на платформі Всесвітньої організації охорони здоров’я «Event Information Site for IHR National Focal Points» - з результатами скенування , де було визначено новий вірус;

  5)У разі , якщо запитувана інформація віднесена до інформації з обмеженими доступом , надати належним чином завірене розлоге , достовірне роз’яснення яким чином надання запитуваної інформації може зашкодити громадянам України.

 «__» «__________» «2021 року»                 (ПІБ) _________________________

Підтримати діяльність ГО ОПГ «Багнет Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергія Філіпенка

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Читайте також: Інформаційна бомба або початок кінця: Увага!!! Всі міські, сільські, районні і обласні ради зареєстровані як суб’єкти підприємницької діяльності – унікальні документи на сайті "Багнет Нації"

Інформаційна бомба або початок кінця: законодавства, яке регулює утворення органів влади і місцевого самоврядування, не існує – відповідь ВРУ

Читайте також: Як сприймати відсутність Великої Державної Печатки України на документах особливої державної ваги? - (оновлюється)

Читайте також: Міністерство охорони здоров’я України, як приватне підприємство – документи

МОЗ підтвердив наявність біолабораторій США в Україні

Читайте також: Досліджено ГО «Багнет Нації»: незаконний закон зеленського щодо COVID-19

Досліджено ГО «Багнет Нації»: фотокопії постанов КМУ стосовно карантину коронавірусу

Зроби власну експертизу постанови КМУ (РСР) № 211 на відповідність чинному законодавству

Правовий лікбез для правоохоронців Дніпра щодо нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео

09.04.2020 в Дніпрі складені заяви на поліцейських і держвиконавців (відео)

Владислав Акулов про фейковий кабмін та нікчемність його рішень

Про правову нікчемність постанов КМУ щодо COVID – 19 (відео)

В Дніпрі триває відновлення конституційного ладу, навіть в умовах «карантину»

Рубіжне: Вводите карантин? – Відповідайте за наслідки!!!

Роздрукуй, аби роздавати дебілам, при виконанні

КАРАНТИН – ФЕЙК і БЕЗЗАКОННЯ

На складені протоколи громадяни Дніпра відповідають кримінальними справами на поліцейських - відео

Андрій Карпович про юридичні механізми введення карантину - відео

Просто залишу це тут: порядок денний засідань Кабміну за останніх два місяці

Видання «Корупціонер в Україні» опублікувало відповідь Мін’юсту щодо правової експертизи постанови КМУ № 211

Перебувати в самоізоляції – не більше ніж рекомендації дебілам - документ

Відсутність правової експертизи «карантинних» постанов Кабміну, є доказом злочину

Позов щодо визнання протиправними і нечинними «карантинні» постанови КМУ

Секретаріат КМУ надав розлогу відповідь стосовно постанов щодо COVID-19

Під вивіскою липового карантину знищують малий і середній бізнес та готують нам голодомор

Постанови КМУ: без жодних ознак документів державної ваги

Андрій Карпович про постанову КМУ № 211 - відео

Досліджуючи правові аспекти карантину і постанов КМУ - документи

Карантиноцид, як «узаконений» експеримент в контексті гібридного геноциду

Андрій Карпович: адмінпротокол скасувати не складно, якщо знати про наступне…

Карантин. Зростання цін. АМКУ паразитує…

Українці – це респонденти досліджень, піддослідний біоматеріал? – відео

«Тайна вечеря» КМУ від 11.03.2020, як джерело поширення інфекції антиконституційності і беззаконня

Мін’юст підтвердив порушення щодо реєстрації, а отже і нікчемність «карантинних» постанов КМУ – відео + документ

Якщо надумаєте компенсувати втрачену вигоду від карантину

На момент введення карантину в Україні був один хворий на COVID-19

Денис Абубакіров про барановірус і велику політику

Нормами права по фейковому карантину

Підняли з архіву: ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»

Підняли з архіву: ЗУ «Про правовий режим надзвичайного стану»

В деталях про незаконність введення карантину в Україні

Чи законно був введений карантин?

Багнет Нації: підводимо риску щодо першої хвилі штучного карантину – матеріали для суду

Анонс другої хвилі «жорстокого» карантину, в контексті гібридного геноциду

На вас складають протокол про порушення карантину. Що робити?

На вас складають протокол про порушення карантину. Хто, складає?

Коронавірус: Реальна статистика смертності викриває карантин абсурду

Знадобиться для скасування штрафів за не носіння маски

Майстер-клас скасування протоколу про «порушення умов карантину» - відео

Втратило чинність розпорядження «Про введення режиму надзвичайної ситуації на території Дніпропетровської області»

Ліквідований суд призначає штраф за карантин? Запитайте: хто, і на підставі чого?

Лілія Дудко: розгерметизація правосуб’єктності Дарницького районного суду міста Києва - відео

Вагомий додаток до «карантинного» компромату від Олександра Дзюби

КОРОНОЦИД: Використовуючи суд, як трибуну)))

Методичний посібник «АНТИМАСКА» стане в нагоді

Як адмінку-карантинку хотів розглянути ліквідований суд Харкова – відео

Недосуддю Нейло – в стійло правосуб’єктності! - відео

Андрій Карпович про правову нікчемність карантину і приватний Кабмін

Пояснення до протоколу про порушення маскового режиму

Обмеження конституційних прав можливе у випадках, визначених Конституцією України – рішення КСУ (карантин)

Повний текст пояснення по карантину і надзвичайній ситуації від Андрія Карповича

Про незаконний карантин в матеріалах на сайті «Багнет Нації»

ГО ОПГ «Багнет Нації» скасовуватиме «карантинні» постанови КМУ

Штрафи за маски, як і сам закон, – незаконні! Дізнайся чому)

АНДРІЙ КАРПОВИЧ ПРО ПРИМУСОВУ ВАКЦИНАЦІЮ, МЕДИЧНІ ЕКСПЕРИМЕНТИ І ДОСЛІДЖЕННЯ НАД УКРАЇНЦЯМИ - ВІДЕО

Андрій Карпович і Лариса Криворучко: кого покарають за карантин? - відео

Браво!!! Суддя Должко «розібрав на молекули» незаконність карантину в Україні - рішення

Вакцинація замість деолігархізації?

Діалогу не сталося: корпорація АТБ продовжує нехтувати законами корпорації "УКРАЇНА"

Зупинимо карантин разом!: Клопотання щодо перевірки на відповідність Конституції відповідних постанов КМУ

Зупинимо карантин разом!: Клопотання щодо перевірки на відповідність Конституції відповідних постанов КМУ

Правовий лікбез від вінницької школярки для адмінресурсоосіб

Корпорація «УКРАЇНА»: ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста Києва - реєстраційна картка

КАБМІН – КОНЦЕРН В КОРПОРАЦІЇ «УКРАЇНА»?

Андрій Карпович про СТРАШНІ ЦИЦЬКИ 91 ДІВОК - шифр для свідомих

Влад Акулов про Картахенський протокол, опікунів-окупантів та ЖиЗОїдів

Яка юридична вага судових рішень, завірених такими печатками?

Так від чого лікуємось, пані та панове? Переписка з Міністерством охорони здоров’я України

Олена Фаіст про Картахенський протокол та живі змінені організми - відео

Про узаконений медичний експеримент в Україні – відео Андрія Карповича

Картахенський протокол про біобезпеку до Конвенції про біологічне різноманіття - поточна редакція

Заява про заборону проведення медичного експерименту та видалення персональних даних

«Картахенський протокол про біобезпеку»: читаємо поміж рядків – шостий випуск газети «Багнет Нації»

Так від чого лікуємось, пані та панове? Переписка з МІНІСТЕРСТВОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ - 2

Запит Андрія Карповича до ДУ «ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я МОЗ УКРАЇНИ» від 09.10.2021 року


6 коментарів:

  1. Я, громадянин України. Це безцінна інформація, для захисту своїх Конституційних прав. Дякую Вам за проведену роботу. З пенсії обов,язково перекажу на Вашу картку гроші.

    ВідповістиВидалити
  2. Кращє пенсію собі на хліб залиште , з мене не убуде.

    ВідповістиВидалити
  3. Молодці, хлопці! Дай, Боже, вам здоров'я!

    ВідповістиВидалити
  4. Відповідь від центру що інформація конфіденційна.

    ВідповістиВидалити
  5. Но этот запрос только журналист может отправить?

    ВідповістиВидалити
  6. "Багнет" начебто й Нації, проте...

    ВідповістиВидалити