- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

пʼятницю, 28 травня 2021 р.

Зупинимо карантин разом!: Клопотання щодо перевірки на відповідність Конституції відповідних постанов КМУ

 

Передмова Андрія Карповича: Якщо на вас складено постанову про притягення до адміністративної відповільності за частиною 2 статті 44-3 КУпАП, у вас є можливість під час розгялду вашої справи в суді загальної юрисдикції зупинити розгялд справи для перевірки каранинних постанов на відповідність до Конституції України. Нижче, готове простеньке клопотання про зупинення розгялду справи. Все необхідне там вказано. Якщо бажатимете щось додати самостійно, то вже ваше бажання. Основу викладено. Якщо не можете щось своє додати, то вставляєте дані у виділені жирним шрифтом місця і подаєте після відкритя провадження по справі. Пробуйте, можливо в когось вийде. Як то кажуть "попытка не пытка", може в когось і вийде раніше зупинити карантин, ніж ми поскасовуємо карантинні постанови в ОАСК).

                                                  До (найменування вашого суду)

                                                  суддя (ПІБ судді)

                                                  справа № (зазначаєте номер вашої справи)

 

 

                                 Позивач : ваші ПІБ , дата народження

                                                  ваша точна повна поштова адреса

                                                  ваш номер телефон у та електронна пошта

                                                  ваш ІНПП або серія та номер паспорта

 

                             Відповідач : в даній частині переписуєте повністю дані

                                                  поліцейського , який є відповідачем по

                                                  вашій справі, ті самі один в один , що у

                                                             вашому позові

 

 

КЛОПОТАННЯ

 

(щодо зупинення розгляду  справи  (вставляєте номер вашої справи) для звернення до Верховного  Суду, для вирішення питання стосовно внесення до Конституційного Суду України подання щодо конституційності: підпункту 1 пункту 3, пункту 1 (пункт 1 із змінами , внесеними згідно з Постановами КМ № 104 від 17.02.21 , № 405 від 21.04.21) постанови Кабінету Міністрів України № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 09 грудня 2020 року - що віднесено до юрисдикції Конституційного Суду України)

 

1.За моєю позовною заявою (міститься в матеріалах справи) (зазначаєте назву вашого суду) відкрито провадження по справі № (зазначаєте номер вашої справи) про скасування постанови про адміністративне правопорушення (зазначаєте номер вашої постанови), якою мене притягнуто до адміністративною відповідальності за частиною 2 статті 44-3 КУпАП.

 

2. Частиною 2 статті 44-3 КУпАП встановлено адміністративну відповідальність за перебування в громадських будинках, спорудах, громадському транспорті під час дії карантину без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно.

 

3.Заборону перебування в громадських будинках, спорудах, громадському транспорті під час дії карантину без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно , встановлено підпунктом 1 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 09 грудня 2020 року (далі – Постанова № 1236).

 

4. Пунктом 1 Постанови № 1236 постановлено (витяг):

- «установити з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - COVID-19), з 19 грудня 2020 р. до 30 червня 2021 р. на території України карантин, продовживши дію карантину, встановленого постановами Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 896, № 30, ст. 1061), від 20 травня 2020 р. № 392 “Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 43, ст. 1394, № 52, ст. 1626) та від 22 липня 2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 63, ст. 2029)».

 

5.З наведено випливає, що заборону перебування в громадських будинках, спорудах, громадському транспорті під час дії карантину без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно, встановлено як один із протиепідемічних заходів пов’язаних із встановленим Постановою № 1236 в Україні карантином.

 

6.Наступним викладаються обставини, які вказують на необхідність обов’язкової перевірки на конституційність – Постанови № 1236.

 

1.Обставина перша , щодо порушення процедури та умов установлення в Україні карантину.

1. Пунктом 1 (пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 104 від 17.02.21, № 405 від 21.04.21) Постанови № 1236 , із 19 грудня 2020 року до 30 червня 2021 року в Україні установлено карантин. Постанову № 1236 видано Кабінетом Міністрів України відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб».  

2.Відповідно до частини 1 статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», карантин встановлюється і відміняється Кабінетом Міністрів України. Частиною 2 статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» встановлено  що питання про встановлення карантину порушує перед Кабінетом Міністрів України центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, за поданням головного державного санітарного лікаря України. Частиною 4 статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» встановлено, що у рішенні про встановлення карантину зазначаються обставини, що призвели до цього, визначаються межі території карантину, затверджуються необхідні профілактичні, протиепідемічні та інші заходи, їх виконавці та терміни проведення, встановлюються тимчасові обмеження прав фізичних і юридичних осіб та додаткові обов'язки, що покладаються на них, підстави та порядок обов’язкової самоізоляції, перебування особи в обсерваторі (обсервації), госпіталізації до тимчасових закладів охорони здоров’я (спеціалізованих шпиталів). Карантин встановлюється на період, необхідний для ліквідації епідемії чи спалаху особливо небезпечної інфекційної хвороби. На цей період можуть змінюватися режими роботи підприємств, установ, організацій, вноситися інші необхідні зміни щодо умов їх виробничої та іншої діяльності.

3. Статтею 2 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» встановлено, що відносини у сфері захисту населення від інфекційних хвороб регулюються Основами законодавства України про охорону здоров'я, законами України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення""Про запобігання захворюванню на синдром набутого імунодефіциту (СНІД) та соціальний захист населення", цим Законом, іншими нормативно-правовими актами.  

 

4. Повноваження головного державного санітарного лікаря України, умови в яким він здійснює подання з пропозицією про встановлення карантину, визначено статтею 40 Закону України «Про санітарне та епідемічне благополуччя населення», пунктом Й частини 1 якої встановлено, що головний державний санітарний лікар України, у разі введення в Україні чи в окремих її місцевостях режиму надзвичайного стану вносить центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, обґрунтоване подання для прийняття рішення щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про встановлення карантину. У поданні зазначаються: період і межі території встановлення карантину; перелік проведення необхідних профілактичних, протиепідемічних та інших заходів, які можуть бути проведені у зв’язку з введенням режиму надзвичайного стану і встановленням карантину, виконавці цих заходів; вичерпні тимчасові обмеження прав фізичних і юридичних осіб, додаткові обов’язки, що покладаються на них.

 

5. Зміст правового режиму надзвичайного стану, порядок його введення та припинення дії, особливості діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій в умовах надзвичайного стану, додержання прав і свобод людини і громадянина, а також прав і законних інтересів юридичних осіб та відповідальність за порушення вимог або невиконання заходів правового режиму надзвичайного стану — визначається Законом України «Про правовий режим надзвичайного стану». Пунктом 1 частини 2 статті 4 Закону України «Про правовий режим надзвичайного стану» встановлено , що надзвичайний стан може бути введений у разі виникнення особливо тяжких надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру (стихійного лиха, катастроф, особливо великих пожеж, застосування засобів ураження, пандемій, панзоотій тощо), що створюють загрозу життю і здоров’ю значних верств населення. В разі необхідності введення надзвичайного стану з підстав передбачених пунктом 1 частини 4 статті 4 цього Закону , відповідно до пункту 4 частини 1 статті 17 Закону України «Про правовий режим надзвичайного стану» може бути введено один із додаткових заходів режиму надзвичайного стану , такий як встановлення карантину та проведення інших обов’язкових санітарних та протиепідемічних заходів.

 

З наведеного випливає , що процедура , порядок , послідовність та умови в яких встановлюється карантин та проведення інших обов’язкових санітарних та протиепідемічних заходів пов’язаних з карантином , регулюються не окремо лише одним Законом України «Про захист населення від інфекційних хвороб» , а у його нерозривному , системному взаємозв’язку з іншими законами , зокрема , із Законами України «Про санітарно епідемічне благополуччя населення» , «Про правовий режим надзвичайного стану». Більш того , так як дію карантину та проведення інших обов’язкових санітарних та протиепідемічних заходів пов’язаних з ним направлено на обмеження моїх прав , включно із обмеженням права на вільне пересування в громадських місцях без вдягнутої захисної медичної маски , такі обмеження мають відповідати статті 64 Конституції України. Саме через це законодавець передбачив , що карантин та проведення інших обов’язкових санітарних та протиепідемічних заходів пов’язаних з карантином , встановлюють як додаткові заходи режиму надзвичайного стану і тільки у разі його введення , виходячи зі змісту статті 22 Закону України «Про правовий режим надзвичайного стану» можуть тимчасово обмежуватись права і свободи відповідно до Конституції України.

 

2.Обставина друга щодо легітимної мети карантину.

 

Під легітимною метою установленого карантину , мається на увазі охорона життя та здоров’я громадян України , захист громадян України від поширення інфекційної хвороби. Водночас така легітимна мета не має бути свавільною. Легітимність встановленого карантину , в першу чергу має переслідувати законність санкцій під час карантину , конституційність обмеження прав і свобод громадян України. Законними (легітимними) санкції щодо обмеження прав і свобод , є санкції які відповідають статті 64 Конституції України. Такі санкції мають бути зрозумілими кожному громадянину України. Для обмеження прав і свобод , держава не має права застосовувати окремі закони або їх положення всупереч приписам статті 64 Конституції України. На це неодноразово звертав увагу і Конституційний Суд України.

 

Реченнями 2-3 абзацу 4 пункту 1 мотивувальної частини рішення № 7-зп/1997 Конституційний Суд України зазначив , що верховенство конституційних норм поширюється на всі сфери державної діяльності, в тому числі і на законотворчий процес. Верховна Рада України, приймаючи закони, не має права допускати невідповідностей щодо будь-яких положень, прямо закріплених в Конституції України.

 

Абзацом 2 підпункту 2.1 пункту 2 мотивувальної частини рішення № 6-рп/2016 Конституційний Суд України зазначив , що пряма дія норм Конституції України означає, що ці норми застосовуються безпосередньо. Законами України та іншими нормативно-правовими актами можна лише розвивати конституційні норми, а не змінювати їх зміст. Закони України та інші нормативно-правові акти застосовуються лише у частині, що не суперечить Конституції України.

 

За таких обставин , законними (легітимними) санкціями щодо обмеження прав і свобод , включно із обмеженням права на вільне пересування в громадських місцях без вдягнутої захисної (медичної) маски , не має бути свавільним , а має відповідати статті 64 Конституції України. Саме для цього законодавцем передбачено взаємозв’язок між Законом України «Про захист населення від інфекційних хвороб» у частині 4 статті 29 якого йдеться про обмеження прав і свобод та додаткових обов’язків, що можуть покладатись на громадян України , та інших положень цього закону , із іншими Законами України , такими як закони України «Про санітарне та епідемічне благополуччя населення» , «Про правовий режим надзвичайного стану» та Конституцією України. І тільки у разі введення в Україні надзвичайного стану та його додаткових заходів ,таких як встановлення карантину та проведення інших обов’язкових санітарних та протиепідемічних заходів , як карантин так і обмежувальні протиепідемічні заходи пов’язані з ним , матимуть ознаки легітимності , законності , та відповідності Конституції України.

 

3.Обставина третя щодо Кабінету Міністрів України.

 

Статтею 3 Основного Закону України гарантовано , що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави. Права і свободи людини громадянина є невідчужуваними та непорушними , не є вичерпними , гарантуються і не можуть бути скасовані , що закріплено положеннями статті 21 , частинами 1, 2 статті 22 Основного Закону України.  Утвердження та забезпечення прав і свобод людини громадянина є одним із основних завдань Кабінету Міністрів України , покладених на нього пунктом 2 статті 116 Конституції України. З метою забезпечення покладених на Кабінет Міністрів України завдань, відповідно до статті 117 Конституції України , Кабінет Міністрів України приймає нормативно – правові акти , постанови і розпорядження. Нормативно – акти Кабінету Міністрів України мають прийматись на основі Конституції України та мають відповідати їй , що гарантовано імперативною нормою прямої дії частини 2 статті 8 Основного Закону України.

 

За таких обставин, відповідність Постанови № 1236 до Конституції України має полягати в тому, що карантин який установлено її пунктом 1  (пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 104 від 17.02.21, № 405 від 21.04.21) та покладення додаткових обов’язків у вигляді протиепідемічного заходу, такого як заборона на вільне пересування в громадських місцях без вдягнутої захисної (медичної) маски , що встановлено підпунктом 1 пункту 3 цієї постанови , повинні відповідати статті 64 Конституції України , так як відбулось певне обмеження прав і свобод. За відсутності введеного в Україні надзвичайного стану, ні карантин установлений пунктом 1 Постанови № 1236, ні інший обмежувальний протиепідемічний захід такий як покладення додаткового обов’язку у вигляді прямої заборони вільного пересування в громадських місцях без вдягнутої захисної (медичної) маски, є такими що не абсолютно не відповідають Конституції України. В підсумку такі дії Кабінету Міністрів України прямо суперечать і не відповідають до статті 3,  частини 2 статті 6, речення 2 частини 2 статті 8 , частини 2 статті 19 , статті 21, частини 1 , 2 статті 22 , статті 64 Конституції України.

 

В наслідок прийняття Кабінетом Міністрів України Постанови № 1236 пунктом 1  (пункт 1 із змінами , внесеними згідно з Постановами КМ № 104 від 17.02.21 , № 405 від 21.04.21) та покладення додаткових обов’язків у вигляді протиепідемічного заходу , такого як заборона на вільне пересування в громадських місцях без вдягнутої захисної (медичної) маски , що встановлено підпунктом 1 пункту 3 цієї постанови , на мене було складно постанову (зазначаєте номер вашої постанови про притягнення до адміністративної відповідальності ) та притягнуто до адміністративної відповідальності у вигляді накладення на мене штрафу (зазначаєте суму вашого штрафу). Таким чином вважаю, що вкрай необхідно перевірити чи відповідають Конституції України - пункт 1  (пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 104 від 17.02.21, № 405 від 21.04.21)  підпункт 3 пункту 3 Постанови № 1236.

 

На підставі вищевикладеного, з метою ефективного захисту моїх порушених прав і свобод, що є основним завданням адміністративного судочинства від посягань з боку органів державної влади – ВИМАГАЮ:

 

1)          В порядку встановленому КАС України зупинити провадження по справі (вказуєте ваш номер справи);

 

2)          Відповідно до частини 4 статті 7 КАС України  звернутись до Верховного Суду для вирішення питання стосовно внесення до Конституційного Суду України подання щодо перевірки: підпункту 1 пункту 3, пункту 1 (пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 104 від 17.02.21, № 405 від 21.04.21) постанови Кабінету Міністрів України № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 09 грудня 2020 року - що віднесено до юрисдикції Конституційного Суду України – на відповідність до статті 3,  частини 2 статті 6, речення 2 частини 2 статті 8 , частини 2 статті 19, статті 21, частини 1, 2 статті 22, статті 64 Конституції України.

Читайте також: Інформаційна бомба або початок кінця: Увага!!! Всі міські, сільські, районні і обласні ради зареєстровані як суб’єкти підприємницької діяльності – унікальні документи на сайті "Багнет Нації"

Інформаційна бомба або початок кінця: законодавства, яке регулює утворення органів влади і місцевого самоврядування, не існує – відповідь ВРУ

Читайте також: Як сприймати відсутність Великої Державної Печатки України на документах особливої державної ваги? - (оновлюється)

Читайте також: Міністерство охорони здоров’я України, як приватне підприємство – документи

МОЗ підтвердив наявність біолабораторій США в Україні

Читайте також: Досліджено ГО «Багнет Нації»: незаконний закон зеленського щодо COVID-19

Досліджено ГО «Багнет Нації»: фотокопії постанов КМУ стосовно карантину коронавірусу

Зроби власну експертизу постанови КМУ (РСР) № 211 на відповідність чинному законодавству

Правовий лікбез для правоохоронців Дніпра щодо нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео

09.04.2020 в Дніпрі складені заяви на поліцейських і держвиконавців (відео)

Владислав Акулов про фейковий кабмін та нікчемність його рішень

Про правову нікчемність постанов КМУ щодо COVID – 19 (відео)

В Дніпрі триває відновлення конституційного ладу, навіть в умовах «карантину»

Рубіжне: Вводите карантин? – Відповідайте за наслідки!!!

Роздрукуй, аби роздавати дебілам, при виконанні

КАРАНТИН – ФЕЙК і БЕЗЗАКОННЯ

На складені протоколи громадяни Дніпра відповідають кримінальними справами на поліцейських - відео

Андрій Карпович про юридичні механізми введення карантину - відео

Просто залишу це тут: порядок денний засідань Кабміну за останніх два місяці

Видання «Корупціонер в Україні» опублікувало відповідь Мін’юсту щодо правової експертизи постанови КМУ № 211

Перебувати в самоізоляції – не більше ніж рекомендації дебілам - документ

Відсутність правової експертизи «карантинних» постанов Кабміну, є доказом злочину

Позов щодо визнання протиправними і нечинними «карантинні» постанови КМУ

Секретаріат КМУ надав розлогу відповідь стосовно постанов щодо COVID-19

Під вивіскою липового карантину знищують малий і середній бізнес та готують нам голодомор

Постанови КМУ: без жодних ознак документів державної ваги

Андрій Карпович про постанову КМУ № 211 - відео

Досліджуючи правові аспекти карантину і постанов КМУ - документи

Карантиноцид, як «узаконений» експеримент в контексті гібридного геноциду

Андрій Карпович: адмінпротокол скасувати не складно, якщо знати про наступне…

Карантин. Зростання цін. АМКУ паразитує…

Українці – це респонденти досліджень, піддослідний біоматеріал? – відео

«Тайна вечеря» КМУ від 11.03.2020, як джерело поширення інфекції антиконституційності і беззаконня

Мін’юст підтвердив порушення щодо реєстрації, а отже і нікчемність «карантинних» постанов КМУ – відео + документ

Якщо надумаєте компенсувати втрачену вигоду від карантину

На момент введення карантину в Україні був один хворий на COVID-19

Денис Абубакіров про барановірус і велику політику

Нормами права по фейковому карантину

Підняли з архіву: ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»

Підняли з архіву: ЗУ «Про правовий режим надзвичайного стану»

В деталях про незаконність введення карантину в Україні

Чи законно був введений карантин?

Багнет Нації: підводимо риску щодо першої хвилі штучного карантину – матеріали для суду

Анонс другої хвилі «жорстокого» карантину, в контексті гібридного геноциду

На вас складають протокол про порушення карантину. Що робити?

На вас складають протокол про порушення карантину. Хто, складає?

Коронавірус: Реальна статистика смертності викриває карантин абсурду

Знадобиться для скасування штрафів за не носіння маски

Майстер-клас скасування протоколу про «порушення умов карантину» - відео

Втратило чинність розпорядження «Про введення режиму надзвичайної ситуації на території Дніпропетровської області»

Ліквідований суд призначає штраф за карантин? Запитайте: хто, і на підставі чого?

Лілія Дудко: розгерметизація правосуб’єктності Дарницького районного суду міста Києва - відео

Вагомий додаток до «карантинного» компромату від Олександра Дзюби

КОРОНОЦИД: Використовуючи суд, як трибуну)))

Методичний посібник «АНТИМАСКА» стане в нагоді

Як адмінку-карантинку хотів розглянути ліквідований суд Харкова – відео

Недосуддю Нейло – в стійло правосуб’єктності! - відео

Андрій Карпович про правову нікчемність карантину і приватний Кабмін

Пояснення до протоколу про порушення маскового режиму

Обмеження конституційних прав можливе у випадках, визначених Конституцією України – рішення КСУ (карантин)

Повний текст пояснення по карантину і надзвичайній ситуації від Андрія Карповича

Про незаконний карантин в матеріалах на сайті «Багнет Нації»

ГО ОПГ «Багнет Нації» скасовуватиме «карантинні» постанови КМУ

Штрафи за маски, як і сам закон, – незаконні! Дізнайся чому)

АНДРІЙ КАРПОВИЧ ПРО ПРИМУСОВУ ВАКЦИНАЦІЮ, МЕДИЧНІ ЕКСПЕРИМЕНТИ І ДОСЛІДЖЕННЯ НАД УКРАЇНЦЯМИ - ВІДЕО

Андрій Карпович і Лариса Криворучко: кого покарають за карантин? - відео

Браво!!! Суддя Должко «розібрав на молекули» незаконність карантину в Україні - рішення

Вакцинація замість деолігархізації?

 

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii

Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Фінансову підтримку діяльності громадського об’єднання ГО ОПГ «Багнет Нації» можна здійснити переказом на картрахунок ПриватБанку №  5168 7427 1422 2175  на ім’я Сергія Філіпенка. Дякуємо за Ваш вагомий внесок у відновлення конституційного устрою України!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -