Сторінки

неділя, 16 січня 2022 р.

Поновлення на роботі: «акцептування» злочинної оферти «по-багнетівськи» - позовна заява (початок)


   Пропонуємо комплексний підхід щодо поновлення на роботі після незаконного відсторонення з боку роботодавця, і в першу чергу через самоосвіту в царині діючого законодавства, та через низку дієвих заходів не тільки в цивільному, а й кримінальному праві. Адже для захисту власних, порушених прав і свобод, всі методи хороші.

   Даною публікацією, ми продовжуємо цикл раніше опублікованих матеріалів (можна переглянути - нижче за гіперпосиланнями) щодо висвітлення питання стосовно поновлення на роботі після незаконного відсторонення працівника ДП «КБ «Південне» ім.. М. К. Янгеля», через його відмову приймати участь в медичному експерименті. 

Підтримати правозахисну діяльність і друк благодійного видання (газети) ГО ОПГ «Багнет Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку  4731 2196 4570 7633  на ім’я Сергія Філіпенка

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Матеріали по темі: Попередження гендиректору ДП «КБ «Південне» щодо незаконності відсторонення від роботи

СКАСУВАННЯ НАКАЗУ ПРО ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ - зразок позовної заяви

Відсторонення від роботи працівників АТ «Укрзалізниця» є незаконними - попередження

Відсторонення від роботи через відсутність щеплення є незаконними (ухвала суду)

Заява до Держпраці щодо незаконного відсторонення від роботи гендиректором ДП «КБ «Південне»

Низка досудових запитів до гендиректора ДП «КБ «Південне»

Воєнний або надзвичайний стан до введення «карантину» в Україні не оголошувався – відповідь ВРУ

 

Красногвардійський районний суд

міста Дніпропетровська

пр-т Пушкіна, 77-б, м. Дніпро, 49000

 

ПОЗИВАЧ: Філіпенко Олександр Сергійович,

e-mail: svf2011@ukr.net 

 

ВІДПОВІДАЧ: Державне підприємство «Конструкторське

бюро «Південне» імені М. К. Янгеля»,

код ЄДРПОУ: 14308304

вул. Криворізька, будинок 3, м. Дніпро,

Дніпропетровська область, 49008

e-mail: kb.pivdenne@gmail.com

Телефон: +380563720022

Факс: +380567925041

 

БЕЗ ЦІНИ ПОЗОВУ

 

ПОЗОВНА ЗАЯВА

(індивідуальний трудовий спір)

про визнання незаконним та скасування наказу про відсторонення від роботи без збереження заробітної плати

 

   Я, Філіпенко Олександр Сергійович (далі – Позивач), звертаюсь до Красногвардійського районного суду міста Дніпропетровська за захистом і поновленням своїх конституційних прав і свобод, гарантованих мені статтею 43. Основного закону, в системному правовому зв’язку з нормами статті 28. Конституції України (254-к/96-ВР), з вимогою про скасування незаконного Наказу від 14.12.2021 року № 1822 (Додаток 1) про моє відсторонення від роботи без збереження заробітної плати (далі – Наказ ГД № 1822), виданого Генеральним директором Державного підприємства «Конструкторське бюро «Південне» імені М. К. Янгеля» Кушнарьовим Олександром Павловичем (далі – Відповідач), через мою незгоду і відмову приймати участь в медичному експерименті та клінічних випробовування лікарських засобів та препаратів, шляхом проходження примусової вакцинації від так званої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SAPS-CoV-2.

   В обґрунтування своїх позовних вимог викладаю наступне.

 

ХРОНОЛОГІЯ ВЖИТИХ ЗАХОДІВ ТА ДІЙ:

 

   Як зазначив Конституційний Суд України, право на працю є природною потребою людини своїми фізичними і розумовими здібностями забезпечувати своє життя. Це право передбачає як можливість самостійно займатися трудовою діяльністю, так і можливість працювати за трудовим договором чи контрактом (абзац третій підпункту 6.1.1 підпункту 6.1 пункту 6 мотивувальної частини Рішення від 29 січня 2008 року № 2-рп/2008).

   Натомість 02 грудня 2021 року, мене, слюсаря-ремонтника 3-го розряду відділу 716 дільниці 2 (офіційно працевлаштованого на даному підприємстві з 17.01.2020 року), було ознайомлено з виданим всупереч діючим нормам національного законодавства України, положень Статуту підприємства та умов трудового договору Наказом від 29.11.2021 року № 1711 за підписом Генерального директора ДП «КБ «Південне» Кушнарьова Олександра Павловича (фотокопія додається), в першому пункті якого зазначено: - керівникам структурних підрозділів підприємства поінформувати працівників про необхідність обов’язкової вакцинації проти COVID-19, згідно з чинним законодавством України, а також про те, що у разі не проведення профілактичного щеплення проти COVID-19 такі працівники будуть відсторонені від роботи без збереження заробітної плати, починаючи з 09 грудня 2021 року. Того ж дня, на мене, було складено акт «про відмову надати паперову копію сертифіката про проведення повного курсу вакцинації проти COVID-19 або сертифіката про отримання одної дози дводозової вакцини від COVID-19 або Висновку лікаря щодо наявності протипоказань до вакцинації проти COVID-19». Крім того, мені було надано лист ознайомлення співробітників відділу 716, невакцинованих станом на 02.12.2021 року, з Наказом ГД № 1711 від 29.11.2021 року.

   Не погоджуючись з незаконними вимогами, з метою досудового врегулювання спірного питання щодо незаконної вимоги керівника, 03 грудня 2021 року мною, рекомендованим листом з повідомленням (Укрпошта, трекінг: 4905506203420 – відправлення прийняте: 03.12.2021, відправлення вручено особисто: 20.12.2021 - скриншот додається), на юридичну адресу підприємства (вул. Криворізька, будинок 3, м. Дніпро, 49008) було направлено письмове ПОПЕРЕДЖЕННЯ про порушення прав людини і громадянина, положень Конституції і Законів України, та про персональну відповідальність «порушника» (копія з додатками – додається), в якому я, обґрунтував незаконність введення карантину, незаконність відсторонення від роботи за відмову прийняття участі у медичному експерименті, а також попередив Генерального директора Кушнарьова О. П. про юридичну і кримінальну відповідальність за порушення чинного законодавства.

   В своїй відповіді (від 23.12.2021 вих. № 14/2651) на Попередження Відповідач повідомляє, що ним взято до уваги зміст мого звернення, але він (Відповідач) керується не Конституцією України, а наказами  МОЗ і постановами КМУ (копія додається).      

   16 грудня 2021 року мій прохід через прохідну нашого підприємства було заблоковано охоронниками, які посилаючись на наказ і наявний у них список, фізично перешкодили моєму потраплянню на робоче місце. При цьому, копії наказу про моє відсторонення від роботи без збереження заробітної плати, на момент не допуску мене до робочого місця, я не отримував.

   Того ж дня (16 грудня 2021 року) мною, було складено заяву про кримінальний злочин передбачений положеннями статті 356. Кримінального кодексу України (далі – КК України), та подано її в порядку положень частини першої статті 214. Кримінального процесуального кодексу України (далі – КПК України) до слідчого ВП № 6 ДРУП ГУНП (ЖЄО № 27125).

   17 грудня 2021 року мною, в порядку статті 303 КПК України, було подано скаргу до слідчого судді Красногвардійського районного суду міста Дніпропетровська на бездіяльність слідчого ВП № 6 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області, який не вніс відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань (далі – ЄРДР) у продовж 24-х годин, як того вимагає частина перша статті 214 КПК України. І, вже 20 грудня 2021 року своїм рішенням слідчий суддя Красногвардійського районного суду Токар Н. В. зобов’язала слідчого виконати передбачену законодавством процесуальну дію – внести до ЄРДР відомості про кримінальне правопорушення, викладене в моїй заяві про злочин від 16.12.2021 року.

   20 грудня 2021 року я, задля подальшого застосування відповідної інформації в суді, письмово, рекомендованим листом з повідомленням (Укрпошта, трекінг: 4905506206984 – відправлення прийняте: 20.12.2021, відправлення вручено особисто: 23.12.2021 - скриншот додається), звернувся до Генерального директора ДП «КБ «Південне» Кушнарьова Олександра Павловича із запитом на публічну інформацію, в якому вимагав надати:

1.                Надати завірену належним чином фотокопію (згідно вимог чинного ДСТУ 4163:2020) Наказу (передбачувано - № 1822 від 14, чи 15 грудня 2021 року) про моє відсторонення від роботи;

2.                Надати завірену належним чином архівну фотокопію (згідно вимог чинного ДСТУ 9031:2020) Розпорядчого акту про створення Державного підприємства «Конструкторське бюро «Південне» імені М. К. Янгеля (код ЄДРПОУ: 14308304);

3.                Надати завірену належним чином архівну фотокопію (згідно вимог чинного ДСТУ 9031:2020) Свідоцтва про державну реєстрацію Державного підприємства «Конструкторське бюро «Південне» імені М. К. Янгеля (код ЄДРПОУ: 14308304);

4.                Надати завірену належним чином фотокопію (згідно вимог чинного ДСТУ 4163:2020) відомостей (витяг, виписку) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (ЄДРПОУ) про Державне підприємство «Конструкторське бюро «Південне» імені М. К. Янгеля (код ЄДРПОУ: 14308304);

5.                Надати завірену належним чином фотокопію (згідно вимог чинного ДСТУ 4163:2020) наказу про призначення Генеральним директором Державного підприємства «Конструкторське бюро «Південне» імені М. К. Янгеля (код ЄДРПОУ: 14308304) фізичну особу – КУШНАРЬОВА ОЛЕКСАНДРА ПАВЛОВИЧА;

6.                Надати завірену належним чином фотокопію (згідно вимог чинного ДСТУ 4163:2020) наказу про призначення представника Державного підприємства «Конструкторське бюро «Південне» імені М. К. Янгеля (код ЄДРПОУ: 14308304) фізичну особу – КАМИШОВА ОЛЕКСАНДРА АНАТОЛІЙОВИЧА;

7.                Надати завірену належним чином архівну фотокопію (згідно вимог чинного ДСТУ 9031:2020) Статуту Державного підприємства «Конструкторське бюро «Південне» імені М. К. Янгеля (код ЄДРПОУ: 14308304).  

   Відповідь на даний запит від ДП «КБ «Південне» отримана 12.01.2022 року – копія додається.

   21 грудня 2021 року я, задля подальшого застосування відповідної інформації в суді, письмово, рекомендованим листом з повідомленням (Укрпошта, трекінг: 4905506207280 – відправлення прийняте: 21.12.2021, відправлення вручено особисто: 23.12.2021 - скриншот додається) звернувся до Генерального директора ДП «КБ «Південне» Кушнарьова Олександра Павловича із запитом на публічну інформацію, в якому вимагав надати:

1.                Надати завірені належним чином відомості щодо рівня заробітної плати, отриманої на посаді Генерального директора Державного підприємства «Конструкторське бюро «Південне» імені М. К. Янгеля (код ЄДРПОУ: 14308304) фізичною особою (особою без громадянства Самостійної української держави України) – КУШНАРЬОВИМ ОЛЕКСАНДРОМ ПАВЛОВИЧЕМ, з моменту його призначення на відповідну посаду (з 30.07.2021 року), і до моменту надання відповіді на даний запит;

2.                Надати завірені належним чином достовірні відомості щодо проходження обов’язкової вакцинації проти COVID-19 Генеральним директором Державного підприємства «Конструкторське бюро «Південне» імені М. К. Янгеля (код ЄДРПОУ: 14308304) фізичною особою (особою без громадянства Самостійної української держави України) – КУШНАРЬОВИМ ОЛЕКСАНДРОМ ПАВЛОВИЧЕМ.

   Відповідь на даний запит від ДП «КБ «Південне» отримана 12.01.2022 року – копія додається.

   Того ж дня (21 грудня 2021 року) я, письмово, рекомендованим листом з повідомленням (Укрпошта, трекінг: 4905506207301 – відправлення прийняте: 21.12.2021, відправлення вручено особисто: 23.12.2021 - скриншот додається) звернувся із заявою до Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області з вимогою:

1.  Надати завірений належним чином (згідно вимог чинного ДСТУ 4163:2020) висновок органу з назвою «Головне управління Держпраці у Дніпропетровській області» щодо оцінки законності або незаконності відсторонення мене від роботи;

2.    Надати завірені належним чином (згідно вимог чинного ДСТУ 4163:2020) копії письмового реагування органу з назвою «Головне управління Держпраці у Дніпропетровській області» та копії пояснень від порушника ДП «КБ «Південне», стосовно факту незаконного відсторонення від роботи.

   На момент подання даного позову до суду відповіді від ГУ Держпраці в Дніпропетровській області не надходило.

23  грудня 2021 року нашою Громадською організацією «Обєднана правозахисна група «Багнет Нації», за допомогою ресурсу «ДОСТУП ДО ПРАВДИ» (https://dostup.pravda.com.ua), було сформовано і направлено в електронному вигляді запит на публічну інформацію (№ ЗПІ/141/21) до Верховної Ради України, в якому, ми, між іншим, запитували:

1.                Надати завірені належним чином (згідно вимог чинного ДСТУ 4163:2020) фотокопії з оригіналів першої і останніх сторінок (підписані Президентом України і головою Верховної Ради України) нормативно-правового акту, а саме: Закону України від 16 березня 2000 року № 1550-ІІІ «Про правовий режим надзвичайного стану»;

2.                Надати завірені належним чином (згідно вимог чинного ДСТУ 4163:2020) фотокопії з оригіналів першої і останніх сторінок (підписані Президентом України і головою Верховної Ради України) нормативно-правового акту, а саме: Закону України від 6 квітня 2000 року № 1645-ІІІ «Про захист населення від інфекційних хвороб»;

3.                Надати завірені належним чином (згідно вимог чинного ДСТУ 4163:2020) фотокопії з оригіналів першої і останніх сторінок (підписані Президентом України і головою Верховної Ради України) нормативно-правового акту, а саме: Кодексу цивільного захисту України від 2 жовтня 2012 року № 5403-VI;

4.                Надати достовірну інформацію стосовно того, чи вводився (коли-небудь) в Україні надзвичайний стан відповідно до порядку встановленого частиною першою статті 5 Закону України від 16 березня 2000 року № 1550-ІІІ «Про правовий режим надзвичайного стану».

   З відповіді від 23 грудня 2021 року № 18/07-2235, яка надійшла з Апарату Верховної Ради України на вищезазначений запит вбачається, що «Станом на день надходження запиту на інформацію, 23.12.2021 року, надзвичайний стан в Україні або окремих її місцевостях не вводився» (відповідні копії додаються).

   Того ж дня (23 грудня 2021 року), нашою Громадською організацією «Обєднана правозахисна група «Багнет Нації», за допомогою ресурсу «ДОСТУП ДО ПРАВДИ» (https://dostup.pravda.com.ua), було сформовано і направлено в електронному вигляді запит на публічну інформацію (№ ЗПІ/142/21) до Кабінету Міністрів України, в якому, ми, між іншим, запитували:

-                     Надати повну фотокопію з оригіналу (згідно вимог чинного ДСТУ 4163:2020) Розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 року № 338-р «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режимі надзвичайної ситуації».

   З відповіді від 30 грудня 2021 року № 17-12/2042, яка надійшла від Секретаріату Кабінету Міністрів України на вищезазначений запит вбачається, що вперше, саме Розпорядженням КМУ від 25 березня 2020 року № 338-р, було встановлено єдину державну систему цивільного захисту на всій території України в режимі надзвичайної ситуації до 24 квітня 2020 року (відповідні копії додаються).

   Також 23 грудня 2021 року від нашої Громадської організації «Об’єднана правозахисна група «Багнет Нації», рекомендованим листом з повідомленням (Укрпошта, трекінг: 4905506207824 – відправлення прийняте: 23.12.2021, відправлення вручено за довіреністю: 04.01.2022 – скриншот додається), було направлено сформований запит про надання публічної інформації (№ ЗПІ/143/21) до Міністерства охорони здоров’я України, з вимогою:

1.                Надати завірені належним чином (згідно вимог чинного ДСТУ 4163:2020) фотокопії з оригіналів подання про призначення на посаду, а також Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 229-р «Про призначення Ляшка В. К. заступником Міністра охорони здоров’я України - головним державним санітарним лікарем України»;

2.                Надати достовірну інформацію стосовно того, чи виділявся в Україні штам гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

   Копія отриманої відповіді від МОЗ (без дати і без номеру), а також копія відповіді від 11.01.2022 року № 0311/13/32-к/20-к/22 надана Державною установою «ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВЯ УКРАЇНИ»  – додаються.

   28 грудня 2021 року нашою Громадською організацією «Обєднана правозахисна група «Багнет Нації», за допомогою ресурсу «ДОСТУП ДО ПРАВДИ» (https://dostup.pravda.com.ua), було сформовано і направлено в електронному вигляді запит на публічну інформацію (№ ЗПІ/144/21) до Верховної Ради України, в якому, ми, між іншим, запитували:

1. Надати завірені належним чином (згідно вимог чинного ДСТУ 4163:2020) фотокопії з оригіналів першої і останніх сторінок (підписані Президентом України і головою Верховної Ради України) нормативно-правового акту, а саме: Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VIII «Про правовий режим воєнного стану»;

2. Надати завірені належним чином (згідно вимог чинного ДСТУ 4163:2020) фотокопію з оригіналу (підписаного Президентом України) нормативно-правового акту, а саме: Указу Президента України від 26 листопада 2018 року № 393/2018 «Про введення воєнного стану в Україні», який було внесено на розгляд до Верховної Ради України;

3. Надати завірені належним чином (згідно вимог чинного ДСТУ 4163:2020) фотокопії з оригіналів першої і останніх сторінок (підписані Президентом України і головою Верховної Ради України) нормативно-правового акту, а саме: Закону України від 26 листопада 2018 року № 2630-VIII «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні»;

4. Надати достовірну інформацію (включно на дату відповіді на даний запит) стосовно того, чи вводився в Україні воєнний стан після закінчення попереднього, встановленого Законом України від 26 листопада 2018 року № 2630-VIII «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні».

   З відповіді від 28 грудня 2021 року № 18/07-2252, яка надійшла з Апарату Верховної Ради України на вищезазначений запит вбачається, що «У зазначений у запиті період воєнний стан в Україні або окремиї її місцевостях не вводився» (відповідні копії додаються).

   30 грудня 2021 року я вкотре, задля подальшого застосування відповідної інформації в суді, письмово, рекомендованим листом з повідомленням (Укрпошта, трекінг: 4905506209444 – відправлення прийняте: 30.12.2021, відправлення вручено особисто: 03.01.2022 - скриншот додається), звернувся до Генерального директора ДП «КБ «Південне» Кушнарьова Олександра Павловича із запитом на публічну інформацію, в якому вимагав надати:

1. Надати завірену належним чином фотокопію (згідно вимог чинного ДСТУ 4163:2020) Присяги державного службовця складеної теперішнім Генеральним директором Державного підприємства «Конструкторське бюро «Південне» імені М. К. Янгеля (код ЄДРПОУ: 14308304) фізичною особою (особою без громадянства Самостійної української держави України) – КУШНАРЬОВИМ ОЛЕКСАНДРОМ ПАВЛОВИЧЕМ;

2. Надати завірені належним чином достовірні відомості стосовно законності реєстрації режимного підприємства - Державного підприємства «Конструкторське бюро «Південне» імені М. К. Янгеля (код ЄДРПОУ: 14308304) в американському реєстрі «Dun & Bradstreet» (KONSTRUKTORSKE BYURO PIVDENNE IM. M. K. YANGELYA, DPD-U-N-S Nummer: 56-545-9500) на фізичну особу (особу без громадянства Самостійної української держави України) – КУШНАРЬОВА ОЛЕКСАНДРА ПАВЛОВИЧА;

3. Надати завірену належним чином фотокопію (згідно вимог чинного ДСТУ 4163:2020) доручення Генерального директора ДП «КБ «Південне» № 36.4914.035 ДГД.

   Відповідь на даний запит від ДП «КБ «Південне» отримана 12.01.2022 року – копія додається.

   30 грудня 2021 року звернувшись до ВП № 6 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області, я отримав витяг з ЄРДР № 12021046680000757 від 16.12.2021 з кваліфікацією згідно частини першої статті 190. Кримінального кодексу України (шахрайство), яка не відповідає заявленій мною кваліфікації вчиненого Кушнарьовим О. П. злочину.

   Цього ж дня (30 грудня 2021 року), поштовим листом, я також одержав першу відповідь від Відповідача на своє відправлення (Попередження) від 03 грудня 2021 року, в якій він обґрунтовує свої дії, посилаючись на накази МОЗ та постанови КМУ.

   31 грудня 2021 року, в рамках журналістського розслідування, від нашого друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації» до ВП № 6 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області, було подано сформований інформаційний запит, в якому ми вимагали:

1.                Надати завірену належним чином копію Розпорядчого акту про утворення ВП № 6 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області;

2.                Надати завірену належним чином копію Наказу про призначення теперішнього керівника ВП № 6 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області;

3.                Надати завірену належним чином копію Присяги складеної теперішнім керівником ВП № 6 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області;

4.                Надати завірену належним чином копію Договору оренди приміщення з відповідною територіальною громадою району у місті Дніпро, в якому перебуває ВП № 6 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області за фактичною адресою: вул.. Боброва, 12, місто Дніпро, 49003.

   Відповіді на зазначений запит на момент подання даного позову до суду, я, так, і не отримав.

   Крім того, 31 грудня 2021 року мною, було подано повторно заяву про злочин, вчиненого гендиректором ДП «КБ «Південне» Кушнарьовим О. П., за кваліфікацією згідно статті 356. КК України (самоправство), а також заяву про злочин на дізнавача підрозділу дізнавання ВП № 6 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області Войтаніка І. Ю., за попередньою кваліфікацією злочину, скоєного посадовою особою, згідно статті 365 (Перевищення влади або службових повноважень працівником правоохоронного органу), 366 (Службове підроблення), 367 (Службова недбалість) Кримінального кодексу України.

   04 січня 2022 року, після підтвердження факту невнесення моїх двох заяв про злочин до ЄРДР, мною було подано дві скарги на бездіяльність слідчого (уповноважену особу) ВП № 6 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області до Красногвардійського районного суду міста Дніпропетровська.

   Крім того, цього ж дня (04 січня 2022 року), мною, письмово, рекомендованим листом з повідомленням (Укрпошта, трекінг: 4905506209754 – відправлення прийняте: 04.01.2022, відправлення вручено особисто: 06.01.2022 - скриншот додається), було направлено запит на публічну інформацію до Генерального директора ДП «КБ «Південне» Кушнарьова Олександра Павловича, в якому вимагав надати:

1.                  Надати завірену належним чином фотокопію (згідно вимог чинного ДСТУ 4163:2020) посадової інструкції слюсаря-ремонтника відділу 716 дільниці 2;

2.                Надати завірену належним чином фотокопію (згідно вимог чинного ДСТУ 4163:2020) відповідного останнього трудового договору (контракту), укладеного між мною і підприємством.  

   Відповідь на даний запит від ДП «КБ «Південне» отримана 12.01.2022 року – копія додається.

   12 січня 2022 року мною, було отримано дві ухвали (від 10.01.2022 року) слідчого судді Красногвардійського районного суду міста Дніпропетровська Токар Н. В., якими мої скарги на бездіяльність слідчого було задоволено, в повному обсязі. Цього ж дня зазначені ухвали були зареєстровані в канцелярії ВП № 6 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області, на виконання уповноваженою особою, та внесення відповідних відомостей до ЄРДР.

   13 січня 2022 року мною, по пошті, було отримано чотири листи з відповідями ДП «КБ «Південне» від 12.01.2022 року, на подані раніше запити на інформацію.

   14 січня 2022 року від слідчого ВП № 6 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області я отримав витяг з ЄРДР № 12022041680000041, про внесення відомостей за моєю заявою від 31.12.2021 року на дізнавача зазначеної установи Войтаніка І. Ю., який вніс недостовірні відомості до ЄРДР за попередньою моєю заявою від 16.12.2021 року складеної про злочин вчинений генеральним директором ДП «КБ «Південне» Кушнарьовим О. П.

   15 січня 2022 року мною документально було зафіксовано черговий факт неповаги до суду з боку слідчих ВП № 6 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області, що знайшло своє відображення в отриманому мною черговому витязі з ЄРДР № 12022046680000028, з внесеними до нього, завідомо сфальшованими даними.

   Цього ж дня (15 січня 2022 року), мною, до ВП № 6 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області, було подано іще дві заяви про злочин – вкотре (втретє) на генерального директора ДП «КБ «Південне» Кушнарьова О. П., за кваліфікацією статті 356 КК України (самоправство) (талон ЖЄО № 953 від 15.01.2022 року) та на службову особу ВП № 6 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області начальника сектору дізнання Жмака М. Є, за кваліфікацією згідно ч.1 ст. 366 (службове підроблення) КК України (талон ЖЄО № 954 від 15.01.2022 року).   

 

АРГУМЕНТАЦІЯ РОБОТОДАВЦЯ ЩОДО ВІДСТОРОНЕННЯ МЕНЕ ВІД РОБОТИ:

 

   Судячи зі змісту Наказу від 29.11.2021 року № 1711, а пізніше Наказу від 14.12.2021 року № 1822 про моє відсторонення від роботи без збереження заробітної плати, а також листа-відповіді від 23.12.2021 року № 14/2651, необхідність обов’язкової вакцинації проти COVID-19 Генеральним директором ДП «КБ «Південне» Кушнарьовим Олександром Павловичем вмотивована виконанням наказів МОЗ від 04.10.2021 року № 2135, від 01.11.2021 року № 2393, з урахуванням статті 10 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», статті 12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», статті 27 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», постанов КМУ від 04.03.2015 року № 83, від 09.12.2020 року № 1236, від 20.10.2021 року № 1096, а також з урахуванням доручення Генерального директора ДП «КБ «Південне» № 36.4914.035 ДГД.

 

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА КОНТРАРГУМЕНТАЦІЯ В РІШЕННЯХ УКРАЇНСЬКИХ СУДІВ ЩОДО НЕЗАКОННОСТІ ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ, НЕЗАКОННОСТІ ВВЕДЕННЯ КАРАНТИНУ ТА ПРОВЕДЕННЯ МЕДИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ:

 

   В своїй Постанові від 01 квітня 2020 року по справі № 761/12073/18, провадження № 61-13444св19 Верховний суд дійшов висновку, що статтею 46 КЗпП України передбачено, що відсторонення працівників від роботи власником або уповноваженим ним органом допускається у разі: появи на роботі в нетверезому стані, у стані наркотичного або токсичного сп`яніння; відмови або ухилення від обов`язкових медичних оглядів, навчання, інструктажу і перевірки знань з охорони праці та протипожежної охорони; в інших випадках, передбачених ЗАКОНОДАВСТВОМ (!!!).

   Відсторонення працівника від роботи - це призупинення виконання ним своїх трудових обов`язків за рішенням уповноважених на це компетентних органів з підстав, передбачених законодавством, що, як правило, відбувається з одночасним призупиненням виплати йому заробітної плати.

   Відсторонення від роботи можливе лише у випадках, що передбачені законодавством. Про це оголошується наказом або розпорядженням керівника підприємства, установи чи організації, і про це працівник повинен бути повідомлений. Термін відсторонення встановлюється до усунення причин, що його зумовили. Працівник має право оскаржити наказ про відсторонення від роботи у встановленому законом порядку.

   Разом з тим за змістом статті 46 КЗпП України допускається відсторонення працівника або у випадках, перелічених у статті, або в інших випадках, які повинні бути також передбачені певним нормативним документом.

   Отже, такої підстави відсторонення, як відмова виконувати незаконні вимоги керівника, нормами статті 46 КЗпП України не передбачено, будь-якого іншого нормативно-правового акта, який би надавав право роботодавцю відсторонювати від посади працівника за невиконання незаконних вимог керівника, не встановлено.

   В своєму Рішенні від 28 серпня 2020 року № 10-р/2020 (Справа № 1-14/2020(230/20) Конституційний Суд України наголосив, що обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина є можливим у випадках, визначених Конституцією України. Таке обмеження може встановлюватися виключно законом - актом, ухваленим Верховною Радою України як єдиним органом законодавчої влади в Україні. Встановлення такого обмеження підзаконним актом суперечить  статтям 1 3,  6 8 19 64  Конституції України.

   В своєму рішенні від 12.04.2021 року по справі № 530/75/21 суддя Зіньківського районного суду Полтавської області Должко Сергій Ростиславович (рішення набрало законної сили 16.06.2021 року) зазначає, що виходячи із змісту Конституції України, карантин в Україні, що введений органом влади шляхом видання нормативно-правового (підзаконного) акту, повинен строго відповідати  закону і Конституції. Основним аспектом законності, поряд із змістом акту, є строге дотримання встановленої законом процедури, оскільки органи влади і їх посадові особи повинні діяти виключно в межах повноважень, встановлених законом і Конституцією. Не може вважатись законним акт, навіть правильний за змістом, який виданий із порушенням процедури, оскільки в такому випадку будуть невільовані норми верховенства права і буде порушений правопорядок.

   Відповідно до ст. 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» карантин встановлюється і відміняється Кабінетом Міністрів України. Проте, Кабмін не є абсолютно вільним в цьому питанні - це повноваження Кабміну обмежене законом. Це обмеження полягає у встановленні жорсткої і безальтернативної процедури.

   Зазначена стаття закону встановлює, що питання про встановлення карантину порушує перед Кабінетом Міністрів України центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я, за поданням головного державного санітарного лікаря України.

   В свою чергу, головний державний санітарний лікар, також, не є абсолютно вільним в цьому питанні. Його повноваження на ініціювання карантину, виникають лише в тому випадку, коли в Україні вже введено надзвичайний стан, підпункт й частини 1 статті 40 Повноваження головного державного санітарного лікаря України Закону України Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення встановлює:

   У разі введення в Україні чи в окремих її місцевостях режиму надзвичайного стану вносить центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я, обґрунтоване подання для прийняття рішення щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про встановлення карантину .

   Відтак, законною і такою, що не суперечить Конституції України є наступна процедура введення в Україні карантину: Президент видає Указ про введення надзвичайного стану. Верховна Рада затверджує цей Указ. Указ набуває чинності. Головний санітарний лікар подає в Міністерство охорони здоров`я України подання щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про встановлення карантину. Міністерство охорони здоров`я України порушує перед Кабінетом Міністрів України питання про встановлення карантину. Кабінет Міністрів України встановлює карантин. Карантин набуває чинності.

   При цьому, всі чотири дії є обов`язковими і хронологічними. Тобто, до виконання першої та другої дії, четверта відбутись не може.

   Як відомо, надзвичайний стан в Україні не введено. Відповідно, станом на цей момент головний санлікар ще не отримав повноважень ініціювати карантин, а у Кабінету Міністрів не було підстав встановлювати карантин. Відтак, слід стверджувати, що в правовому полі чинного законодавства України карантин не введено.

   Таким чином, діюча постанова про введення карантину є незаконною і не підлягає виконанню. На підставі ст. 60 Конституції України кожна людина зобов`язана відмовитись від виконання постанови Уряду про введення карантину. На підставі ст. 19 Конституції України у взаємозв`язку із ст. 60 Конституції України, жодний орган чи посадова особа не має права вимагати від людини виконання постанови Уряду про введення карантину.

   Виходячи з даного системного, комплексного аналізу і узагальнення діючого законодавства України фахівцем права (яким є суддя Должко С. Р.), автоматично, слід поставити під сумнів не тільки постанови КМУ, а й видані накази МОЗ, на які посилається Відповідач.

   Дану правову позицію в своєму рішенні від 07 грудня 2021 року по справі № 136/2084/21, провадження № 2/136/447/21 (на момент подання даного позову до суду зазначене рішення іще не вступило в законну силу), обґрунтовує суддя Липовецького районного суду Вінницької області Кривенко Дмитро Теймуразович, аргументуючи наступним:

   Як визначено в ст. 46 КЗпП України відсторонення працівників від роботи власником або уповноваженим ним органом допускається у разі: появи на роботі в нетверезому стані, у стані наркотичного або токсичного сп`яніння; відмови або ухилення від обов`язкових медичних оглядів, навчання, інструктажу і перевірки знань з охорони праці та протипожежної охорони; в інших випадках, передбачених законодавством.

   Так, відповідно до ст. 10 Закону України "Про Основи законодавства України про охорону здоров`я" встановлено обов`язки громадян у сфері охорони здоров`я, серед яких зокрема передбачено: а) піклуватись про своє здоров`я та здоров`я дітей, не шкодити здоров`ю інших громадян; б) у передбачених законодавством випадках проходити профілактичні медичні огляди і робити щеплення.

   Крім того, згідно з ч.ч. 1,2 ст. 12 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" профілактичні щеплення проти дифтерії, кашлюка, кору, поліомієліту, правця, туберкульозу є обов`язковими і включаються до календаря щеплень. Працівники окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких може призвести до зараження цих працівників та (або) поширення ними інфекційних хвороб, підлягають обов`язковим профілактичним щепленням також проти інших відповідних інфекційних хвороб. У разі відмови або ухилення від обов`язкових профілактичних щеплень у порядку, встановленому законом, ці працівники відсторонюються від виконання зазначених видів робіт. Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням проти інших відповідних інфекційних хвороб, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я.

   Наказом МОЗ України від 04.10.2021  № 2153, відповідно до статті 10 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров`я", статті 12 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", пункту 8 Положення про Міністерство охорони здоров`я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 267 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 січня 2020 року № 90), та з метою забезпечення епідемічного благополуччя населення України, попередження інфекцій, керованих засобами специфічної профілактики,  затверджено «Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням».

   Згідно Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням до вказаного переліку увійшли працівники центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів; місцевих державних адміністрацій та їх структурних підрозділів, закладів вищої, післядипломної, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної), загальної середньої, у тому числі спеціальних, дошкільної, позашкільної освіти, закладів спеціалізованої освіти та наукових установ незалежно від типу та форми власності.

   Сам наказ МОЗ України від 04.10.2021  № 2153 не містить положень про обов`язковість профілактичних щепленнь проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, а лише затверджує «Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням» (в подальшому Переліком).

   Обов`язковість профілактичних щепленнь проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, визначено відповідним Переліком, який підписаний Генеральним директором Директорату громадського здоров`я та профілактики захворюваності і який відповідно не уповноважений визначати окремі професії, виробництва та організації, діяльність яких може призвести до зараження цих працівників та (або) поширення ними інфекційних хвороб.

   Тобто фактично обов`язковість профілактичних щепленнь проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 наказом МОЗ України від 04.10.2021  № 2153 для певних професій, виробництв та організацій не визначена, а затверджено лише «Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням».

   Відповідно ч. 1 ст. 12 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" визначено, що лише профілактичні щеплення проти дифтерії, кашлюка, кору, поліомієліту, правця, туберкульозу є обов`язковими і включаються до календаря щеплень.

   Тобто фактично з прийняттям відповідного наказу правове регулювання та визначення тих профілактичних щеплень, які є обов`язковими не змінилось, а відтак відсторонення працівника, який і входить до переліку затвердженого наказом МОЗ України від 04.10.2021  № 2153 є незаконним, оскільки саме до компетенції МОЗ України входить повноваження визначати Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням проти інших відповідних інфекційних хвороб, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я, що відповідно і зобов`язує МОЗ самостійно визначати відповідні хвороби та інфекції.

   В будь-якому випадку, відповідно до п. 4 Положення про організацію і проведення профілактичних щеплень, яке затверджене  Наказом Міністерства охорони здоров`я України 16.09.2011  № 595 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров`я України 11.08.2014 № 551) щеплення дозволяється проводити тільки зареєстрованими в Україні вакцинами/анатоксинами згідно з  Календарем профілактичних щеплень в Україні, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров`я України від 16.09.2011 року № 595 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров`я України від 11.08.2014  № 551), та інструкціями із застосування вакцини або анатоксину, затвердженими в установленому порядку. Профілактичні щеплення проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 до вказаного Календаря профілактичних щеплень в Україні не включені, а відтак посилання та обґрунтування відповідачем необхідності наявності доказів щеплення проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 є незаконним.

   В своєму рішенні від 20 грудня 2021 року по справі № 501/4438/21, провадження № 2/501/1535/21 (на момент подання даного позову до суду зазначене рішення іще не вступило в законну силу) суддя Іллічівського міського суду Одеської області Пушкарський Дмитро Вікторович зазначає, що Конституційний Суд України наголосив, що обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина є можливим у випадках, визначених Конституцією України.

   Таке обмеження може встановлюватися виключно законом актом, ухваленим Верховною Радою України як єдиним органом законодавчої влади в Україні.

   Встановлення такого обмеження підзаконним актом суперечить ст.ст. 13681964 Конституції України.

   Таким чином, діюча Постанова КМУ від 09.12.2020р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» зі змінами внесеними Постановою КМУ від 20.10.2021р. № 1096 про введення карантину є незаконною і не підлягає виконанню.

   На підставі ст.60 Конституції України кожна людина зобов`язана відмовитись від виконання постанови Уряду про введення карантину. На підставі ст.19 Конституції Україниу взаємозв`язку із ст. 60 Конституції України, жодний орган чи посадова особа, втому числі юридичні особи, які займаються господарською діяльністю не мають права вимагати від людини виконання постанови Уряду про введення карантину.

   Окрім того, враховуючи ту обставину, що наказ МОЗ України за № 2153 від 04.10.2021р. «Про затвердження Переліку професій, виробництв та організацій, працівники, яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням» запровадженого на період дії карантину, встановленого у незаконний спосіб  Постановою Кабінетом Міністрів України від 09.12.2020р. за № 1236, наказ МОЗ є незаконний і не підлягає виконанню.

   Таким чином, на підставі ст.60 Конституції України кожна людина зобов`язана відмовитись від виконання наказу МОЗ України за № 2153 від 04.10.2021р. «Про затвердження Переліку професій, виробництв та організацій, працівники, яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням». На підставі ст.19 Конституції Україниу взаємозв`язку із ст. 60 Конституції України, жодний орган чи посадова особа, в тому числі юридичні особи, які займаються господарською діяльністю не мають права вимагати від людини виконання вище зазначеного наказу МОЗ України.

   Дослідивши накази МОЗ України за № 1576 від 27.07.2021р., № 1585 від 29.07.2021р., № 1599 від 29.07.2021р., № 1709 від 10.08.2021р., № 2148 від 04.10.2021р. «Про затвердження суттєвих поправок до клінічного випробування лікарських засобів, призначених для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію короновірусної хвороби СОVID-19» та коротких характеристик лікарських засобів ВООЗ (а.с.21-87) суд приходить до висновку, що лікарські засоби від коронавірусної хвороби СОVID-19 знаходяться в стадії клінічного випробовування на пацієнтах з метою дослідження їх для оцінки на ефективність та безпечність.

   Крім того, своїм рішенням від 08 грудня 2021 року по справі № 640/35887/21 (на момент подання даного позову до суду зазначене рішення іще не вступило в законну силу), за позовом Публічного акціонерного товариства «Укрнафта» до Міністерства охорони здоров`я України, Окружний адміністративний суд міста Києва ухвалив: Зупинити дію  наказу Міністерства охорони здоров`я України «Про затвердження Змін до Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням» від 01.11.2021 року № 2393, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 08.11.2021 р. за № 1452/37074, в частині застосування пункту шостого (6. Підприємств, установ та організацій, включених до Переліку об`єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 року № 83) Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним щепленням, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров`я України від 04.10.2021 року № 2153, до Публічного акціонерного товариства «Укрнафта» (ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ 00135390), до моменту набрання законної сили судовим рішенням по цій справі.

   Отже, наведене вище підтверджує беззаперечний факт того, що для чіткого дотримання положень частини другої статті 19, що перебуває в системному, правовому зв’язку з положеннями статті 60 Конституції України, обов’язком Відповідача, на тлі не введеного на законодавчому рівні карантину, мала бути відмова щодо виконання злочинних розпоряджень і наказів МОЗ і КМУ, а також здійснення звернення до суду, для захисту конституційних прав і свобод своїх працівників та Позивача. Але Відповідач, конституційним алгоритмом вирішення даного питання, не скористався.  

   Чекайте на продовження, після відкриття провадження. Далі буде…

Читайте також: Міністерство охорони здоров’я України, як приватне підприємство – документи

МОЗ підтвердив наявність біолабораторій США в Україні

Читайте також: Досліджено ГО «Багнет Нації»: незаконний закон зеленського щодо COVID-19

Досліджено ГО «Багнет Нації»: фотокопії постанов КМУ стосовно карантину коронавірусу

Зроби власну експертизу постанови КМУ (РСР) № 211 на відповідність чинному законодавству

Правовий лікбез для правоохоронців Дніпра щодо нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео

09.04.2020 в Дніпрі складені заяви на поліцейських і держвиконавців (відео)

Владислав Акулов про фейковий кабмін та нікчемність його рішень

Про правову нікчемність постанов КМУ щодо COVID – 19 (відео)

В Дніпрі триває відновлення конституційного ладу, навіть в умовах «карантину»

Рубіжне: Вводите карантин? – Відповідайте за наслідки!!!

Роздрукуй, аби роздавати дебілам, при виконанні

КАРАНТИН – ФЕЙК і БЕЗЗАКОННЯ

На складені протоколи громадяни Дніпра відповідають кримінальними справами на поліцейських - відео

Андрій Карпович про юридичні механізми введення карантину - відео

Просто залишу це тут: порядок денний засідань Кабміну за останніх два місяці

Видання «Корупціонер в Україні» опублікувало відповідь Мін’юсту щодо правової експертизи постанови КМУ № 211

Перебувати в самоізоляції – не більше ніж рекомендації дебілам - документ

Відсутність правової експертизи «карантинних» постанов Кабміну, є доказом злочину

Позов щодо визнання протиправними і нечинними «карантинні» постанови КМУ

Секретаріат КМУ надав розлогу відповідь стосовно постанов щодо COVID-19

Під вивіскою липового карантину знищують малий і середній бізнес та готують нам голодомор

Постанови КМУ: без жодних ознак документів державної ваги

Андрій Карпович про постанову КМУ № 211 - відео

Досліджуючи правові аспекти карантину і постанов КМУ - документи

Карантиноцид, як «узаконений» експеримент в контексті гібридного геноциду

Андрій Карпович: адмінпротокол скасувати не складно, якщо знати про наступне…

Карантин. Зростання цін. АМКУ паразитує…

Українці – це респонденти досліджень, піддослідний біоматеріал? – відео

«Тайна вечеря» КМУ від 11.03.2020, як джерело поширення інфекції антиконституційності і беззаконня

Мін’юст підтвердив порушення щодо реєстрації, а отже і нікчемність «карантинних» постанов КМУ – відео + документ

Якщо надумаєте компенсувати втрачену вигоду від карантину

На момент введення карантину в Україні був один хворий на COVID-19

Денис Абубакіров про барановірус і велику політику

Нормами права по фейковому карантину

Підняли з архіву: ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»

Підняли з архіву: ЗУ «Про правовий режим надзвичайного стану»

В деталях про незаконність введення карантину в Україні

Чи законно був введений карантин?

Багнет Нації: підводимо риску щодо першої хвилі штучного карантину – матеріали для суду

Анонс другої хвилі «жорстокого» карантину, в контексті гібридного геноциду

На вас складають протокол про порушення карантину. Що робити?

На вас складають протокол про порушення карантину. Хто, складає?

Коронавірус: Реальна статистика смертності викриває карантин абсурду

Знадобиться для скасування штрафів за не носіння маски

Майстер-клас скасування протоколу про «порушення умов карантину» - відео

Втратило чинність розпорядження «Про введення режиму надзвичайної ситуації на території Дніпропетровської області»

Ліквідований суд призначає штраф за карантин? Запитайте: хто, і на підставі чого?

Лілія Дудко: розгерметизація правосуб’єктності Дарницького районного суду міста Києва - відео

Вагомий додаток до «карантинного» компромату від Олександра Дзюби

КОРОНОЦИД: Використовуючи суд, як трибуну)))

Методичний посібник «АНТИМАСКА» стане в нагоді

Як адмінку-карантинку хотів розглянути ліквідований суд Харкова – відео

Недосуддю Нейло – в стійло правосуб’єктності! - відео

Андрій Карпович про правову нікчемність карантину і приватний Кабмін

Пояснення до протоколу про порушення маскового режиму

Обмеження конституційних прав можливе у випадках, визначених Конституцією України – рішення КСУ (карантин)

Повний текст пояснення по карантину і надзвичайній ситуації від Андрія Карповича

Про незаконний карантин в матеріалах на сайті «Багнет Нації»

ГО ОПГ «Багнет Нації» скасовуватиме «карантинні» постанови КМУ

Штрафи за маски, як і сам закон, – незаконні! Дізнайся чому)

АНДРІЙ КАРПОВИЧ ПРО ПРИМУСОВУ ВАКЦИНАЦІЮ, МЕДИЧНІ ЕКСПЕРИМЕНТИ І ДОСЛІДЖЕННЯ НАД УКРАЇНЦЯМИ - ВІДЕО

Андрій Карпович і Лариса Криворучко: кого покарають за карантин? - відео

Браво!!! Суддя Должко «розібрав на молекули» незаконність карантину в Україні - рішення

Вакцинація замість деолігархізації?

Діалогу не сталося: корпорація АТБ продовжує нехтувати законами корпорації "УКРАЇНА"

Зупинимо карантин разом!: Клопотання щодо перевірки на відповідність Конституції відповідних постанов КМУ

Зупинимо карантин разом!: Клопотання щодо перевірки на відповідність Конституції відповідних постанов КМУ

Правовий лікбез від вінницької школярки для адмінресурсоосіб

Корпорація «УКРАЇНА»: ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста Києва - реєстраційна картка

КАБМІН – КОНЦЕРН В КОРПОРАЦІЇ «УКРАЇНА»?

Андрій Карпович про СТРАШНІ ЦИЦЬКИ 91 ДІВОК - шифр для свідомих

Влад Акулов про Картахенський протокол, опікунів-окупантів та ЖиЗОїдів

Яка юридична вага судових рішень, завірених такими печатками?

Так від чого лікуємось, пані та панове? Переписка з Міністерством охорони здоров’я України

Олена Фаіст про Картахенський протокол та живі змінені організми - відео

Про узаконений медичний експеримент в Україні – відео Андрія Карповича

Картахенський протокол про біобезпеку до Конвенції про біологічне різноманіття - поточна редакція

Заява про заборону проведення медичного експерименту та видалення персональних даних

«Картахенський протокол про біобезпеку»: читаємо поміж рядків – шостий випуск газети «Багнет Нації»

Так від чого лікуємось, пані та панове? Переписка з МІНІСТЕРСТВОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ - 2

Запит Андрія Карповича до ДУ «ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я МОЗ УКРАЇНИ» від 09.10.2021 року

Сьомий випуск газети «Багнет Нації» матиме вкладиш у вигляді шаблону заяви про злочин на роботодавця

Звільнення працівників через карантин незаконні і можуть повернутись бумерангом для роботодавців

Катерина Нечипоренко про Нагойський протокол

ПРО НОВИЙ СВІТОВИЙ ПОРЯДОК ВЖЕ СЬОГОДНІ

АЛГОРИТМ ДІЙ ДЛЯ РОБОТОДАВЦІВ ЩОДО «ПЕРЕВІРЯЮЧИХ»

Про пОВІДло ОДИНДЕВ'ЯТЬ і його добровільну дегустацію 

Юлія Щербак: ЗАЯВА-ВІДМОВА ВІД УЧАСТІ У МЕДЕКСПЕРИМЕНТІ

Медексперимент у Дніпрі на 28.10.2021

Детальне обгрунтування для посадових осіб незаконності примусу до медексперимента

Детальне обгрунтування для посадових осіб незаконності примусу до медексперимента

Фотокопія Постанови КМУ про COVID-сертифікат на сайті «Багнет Нації»

Вчіться захищати свої права, як ця смілива панянка - відео

СКАСУВАННЯ НАКАЗУ ПРО ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ – ЗРАЗОК ЗАЯВИ

Суд виправдав перевізника та вкотре наголосив на незаконності карантинних обмежень – постанова

Контрасти «багнетівщини» в порівнянні з «гуміровщиною» щодо скасування карантину – відеоблок судового засідання

Ні примусу! Поліцейські стають на захист своїх прав

Попередження гендиректору ДП «КБ «Південне» щодо незаконності відсторонення від роботи

СКАСУВАННЯ НАКАЗУ ПРО ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ - зразок позовної заяви

Відсторонення від роботи працівників АТ «Укрзалізниця» є незаконними - попередження

Воєнний або надзвичайний стан до введення «карантину» в Україні не оголошувався – відповідь ВРУ

Підтримати правозахисну діяльність і друк благодійного видання (газети) ГО ОПГ «Багнет Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку  4731 2196 4570 7633  на ім’я Сергія Філіпенка

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com


Немає коментарів:

Дописати коментар