- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

вівторок, 1 лютого 2022 р.

Поновлення на роботі: «акцептування» злочинної оферти «по-багнетівськи» - позовна заява (закінчення)

 

   Забігаючи наперед, зазначимо, що подана 17 січня 2022 року позовна заява про скасування наказу гендиректора ДП «КБ «Південне» Кушнарьова О. П. про відсторонення працівника від роботи без збереження заробітної плати, ухвалою судді Красногвардійського районного суду міста Дніпропетрвська Черкеза Д. Л. від 19.01.2022 року була залишена без руху, до усунення вказаних недоліків.

   27.01.2022 року було подано заяву про усунення недоліків та вже наступного дня, іншою ухвалою від 28.01.2022 року, суддя Черкез Д. Л. відкрив провадження по справі № 204/294/22, та вирішив питання її розгляду у спрощеному порядку без виклику сторін.

   Дана публікація є закінченням «трилогії» змісту поданої до суду позовної заяви, що можливо, комусь, стане в нагоді для самостійного захисту свого конституційного права на працю.

Початок і продовження тут: Поновлення на роботі: «акцептування» злочинної оферти «по-багнетівськи» - позовна заява (початок); Поновлення на роботі: «акцептування» злочинної оферти «по-багнетівськи» - позовна заява (продовження)

Підтримати правозахисну діяльність і друк благодійного видання (газети) ГО ОПГ «Багнет Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку  4731 2196 4570 7633  на ім’я Сергія Філіпенка

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Матеріали по темі: Попередження гендиректору ДП «КБ «Південне» щодо незаконності відсторонення від роботи

СКАСУВАННЯ НАКАЗУ ПРО ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ - зразок позовної заяви

Відсторонення від роботи працівників АТ «Укрзалізниця» є незаконними - попередження

Відсторонення від роботи через відсутність щеплення є незаконними (ухвала суду)

Заява до Держпраці щодо незаконного відсторонення від роботи гендиректором ДП «КБ «Південне»

Низка досудових запитів до гендиректора ДП «КБ «Південне»

Воєнний або надзвичайний стан до введення «карантину» в Україні не оголошувався – відповідь ВРУ

Поновлення на роботі: «акцептування» злочинної оферти «по-багнетівськи» - позовна заява (початок)

Припиняючи самоправство і невиконання рішення КСУ роботодавцем – заяви про злочин

Позиція Уповноваженого ВРУ з прав людини щодо незаконного відсторонення від роботи – документ

Поновлення на роботі: «акцептування» злочинної оферти «по-багнетівськи» - позовна заява (продовження)

КАРАНТИН ТА ПРОВЕДЕННЯ ІНШИХ ОБОВЯЗКОВИХ САНІТАРНИХ ТА ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ЗАХОДІВ, ЯК ДОДАТКОВІ ЗАХОДИ НАДЗВИЧАЙНОГО СТАНУ:

 

   Наразі юридичну особу з назвою державного органу «МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ» (скорочена назва МОЗ УКРАЇНИ) зареєстровано 24.07.2000 року (з датою запису в реєстрі: 03.03.2007 року), як субєкт господарюванання з кодом ЄДРПОУ 00012925 та основним видом економічної діяльності (КВЕД) 84.11 Державне управління загального характеру.

   Згідно Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань”,  в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості щодо державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: дані про розпорядчий акт, на підставі якого створено юридичну особу (крім місцевих рад та їхніх виконавчих комітетів); (частина 3, статті 9, пункт 6).

   У витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (наданий мін’юстом) дані про розпорядчий акт, на підставі якого створено юридичну особу — відсутні.

   Згідно витягу з ЄДРПОУ юридична особа МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ є:

-                Центральним органом державного управління (з кодом S.1311)

-                Та згідно КОПФГ (Класифікатор ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВИХ ФОРМ ГОСПОДАРЮВАННЯ) має код 410 (ОРГАН ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ)

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВА ФОРМА ГОСПОДАРЮВАННЯ – форма здійснювання господарської (зокрема підприємницької) діяльності з відповідною правовою основою, яка визначає характер відносин між засновниками (учасниками), режим майнової відповідальності по зобов’язаннях підприємства (організації), порядок створення, реорганізації, ліквідації, управління, розподілу одержаних прибутків, можливі джерела фінансування діяльності тощо.

   Слід зауважити, що наведене вище йде в розріз з частиною першою статті 8 Господарського кодексу України де чітко зазначено, що держава, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є суб'єктами господарювання.

   В свою чергу Наказом МОЗ № 2153 затверджено перелік тих, хто підлягає обов'язковим профілактичним щепленням проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Карантин установлено пунктом 1 Постанови № 1236 яку КАБІНЕТОМ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ видано відповідно до ст.29 Закону України № 1645-III “Про захист населення від інфекційних хвороб” (далі-Закон № 1645-III).

   Карантин встановлюється та відміняється Кабінетом Міністрів України (ч.1 ст.29 Закону № 1645-III). Питання про встановлення карантину порушує перед Кабінетом Міністрів України центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, за поданням головного державного санітарного лікаря України (ч.2 ст.29 Закону № 1645-III).У рішенні про встановлення карантину зазначаються обставини, що призвели до цього, визначаються межі території карантину, затверджуються необхідні профілактичні, протиепідемічні та інші заходи, їх виконавці та терміни проведення, встановлюються тимчасові обмеження прав фізичних і юридичних осіб та додаткові обов'язки, що покладаються на них, підстави та порядок обов’язкової самоізоляції, перебування особи в обсерваторі (обсервації), госпіталізації до тимчасових закладів охорони здоров’я (спеціалізованих шпиталів). Карантин встановлюється на період, необхідний для ліквідації епідемії чи спалаху особливо небезпечної інфекційної хвороби. На цей період можуть змінюватися режими роботи підприємств, установ, організацій, вноситися інші необхідні зміни щодо умов їх виробничої та іншої діяльності (ч.4 ст.29 Закону № 1645-III). Тимчасово, на період здійснення заходів щодо запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), передбачених карантином, встановленим Кабінетом Міністрів України, з урахуванням епідемічної ситуації, можуть бути запроваджені обмежувальні протиепідемічні заходи щодо фізичних осіб (п.2-3 розд. X ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ Закону № 1645-III).

   З наведеного випливає, що у разі прийняття рішень КАБІНЕТОМ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ щодо карантину, чинним законодавцем передбачено, що у таких рішеннях КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ має право встановлювати перелік певних обмежень моїх прав і свобод. Водночас, такі обмеження не можуть бути свавільними, мають бути передбачуваними в застосуванні і обов’язково мають відповідати приписам ст.64 Конституції України. З цією метою законодавцем передбачено наступне.

   Відповідно до ст.2 Закону № 1645-III відносини у сфері захисту населення від інфекційних хвороб регулюються Основами законодавства України про охорону здоров’я, законами України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення” (далі-Закон № 4004-XII), “Про запобігання захворюванню на синдром набутого імунодефіциту (СНІД) та соціальний захист населення” цим Законом, іншими нормативно-правовими актами.

   Відповідно до встановленого порядку Головний державний санітарний лікар України у разі введення в Україні чи в окремих її місцевостях режиму надзвичайного стану вносить центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, обґрунтоване подання для прийняття рішення щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про встановлення карантину. У поданні зазначаються: період і межі території встановлення карантину; перелік проведення необхідних профілактичних, протиепідемічних та інших заходів, які можуть бути проведені у зв’язку з введенням режиму надзвичайного стану і встановленням карантину, виконавці цих заходів; вичерпні тимчасові обмеження прав фізичних і юридичних осіб, додаткові обов’язки, що покладаються на них (п.Й ч.1 ст.40 Закону № 4004-XII).

   Тобто, подання головного державного санітарного лікаря України з пропозицією про встановлення карантину, у якому зазначаються тимчасові обмеження моїх прав і свобод, здійснюється у разі введення в України надзвичайного стану. Зміст правового режиму надзвичайного стану, порядок його введення та припинення дії, особливості діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій в умовах надзвичайного стану, додержання прав і свобод людини і громадянина, а також прав і законних інтересів юридичних осіб та відповідальність за порушення вимог або невиконання заходів правового режиму надзвичайного стану — визначається Законом України № 1550-III “Про правовий режим надзвичайного стану” (далі-Закон № 1550-III).

   Надзвичайний стан може бути введений в разі виникнення особливо тяжких надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру (стихійного лиха, катастроф, особливо великих пожеж, застосування засобів ураження, пандемій, панзоотій тощо), що створюють загрозу життю і здоров’ю значних верств населення (п.1 ч.2 ст.4 Закону № 1550-III). В разі необхідності введення надзвичайного стану з підстав, передбачених пунктом 1 частини другої статті 4 цього Закону, пропозиції щодо його введення подає Кабінет Міністрів України (реч.1 ч.4 ст.5 Закону № 1550-III). У разі введення надзвичайного стану з підстав, передбачених пунктом 1 частини другої статті 4 цього Закону, крім заходів, передбачених статтею 16 цього Закону, можуть також здійснюватися такі заходи як встановлення карантину та проведення інших обов’язкових санітарних та протиепідемічних заходів (п.4 ч.2 ст.17 Закону № 1550-III). Правовий статус та обмеження прав і свобод громадян та прав і законних інтересів юридичних осіб в умовах надзвичайного стану визначаються відповідно до Конституції України, цього Закону та інших законів України (ч.1 ст.22 Закону № 1550-III).

   З огляду на викладене вище слід зазначити, що статтею 43 Конституції України гарантовано моє право на працю, яке виходячи з диспозиції статті 64 Конституції України може бути обмежено виключно у разі введення в Україні воєнного або надзвичайного стану. Наразі в Україні не вводився ні воєнний, ні надзвичайний стан, отже обмеження мого права на працю через установлений всупереч визначеному законом порядку карантин, який є додатковим заходом надзвичайного стану, є протиправним та незаконним.

  Таким чином не встановлений відповідно до визначеного законодавством порядку карантин та проведення інших обов’язкових санітарних та протиепідемічних заходів, включно із такими протиепідемічними заходами як обов’язкова вакцинація від COVID-19, не підлягають застосуванню по відношенню до мене, і не можуть мною виконуватись апріорі.

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ НЕПОВНОВАЖНИЙ ПРОДОВЖУВАТИ ДІЮ КАРАНТИНУ:

 

   Про юридичну особу з назвою державного органу «КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ» (з кодом ЄДРПОУ: 00031101), відомості в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – відсутні.

   Натомість пунктом 1 Постанови № 1236 постановлено установити з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - COVID-19), з 19 грудня 2020 р. до 31 березня 2022 р. на території України карантин, продовживши дію карантину, встановленого постановами Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 896, № 30, ст. 1061) (далі - Постанова № 211), від 20 травня 2020 р. № 392 “Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 43, ст. 1394, № 52, ст. 1626) та від 22 липня 2020 р. № 641“ Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 63, ст. 2029).

  Диспозиція пункту 1 Постанови КМУ № 1236 прямо вказує, що було лише продовжено дію карантину установленого Постановою № 211, а не встановлено новий карантин.

   Відповідно до преамбули Постанови № 211, дію карантину, встановленого цією Постановою, продовжено на всій території України згідно з Постановами КМУ № 392 від 20.05.2020, № 500 від 17.06.2020, № 641 від 22.07.2020, № 760 від 26.08.2020, № 956 від 13.10.2020, № 1236 від 09.12.2020, № 104 від 17.02.2021, № 405 від 21.04.2021, № 611 від 16.06.2021.

  Постанову № 211 та Постанову № 1236 було видано відповідно до статті 29 Закону України № 1645-III “Про захист населення від інфекційних хвороб”. У ст.29 Закону № 1645-III відсутнє слово “продовжувати” та відмінників цього слова, отже диспозиція ст.29 Закону № 1645-III дозволяє констатувати абсолютно беззаперечний, абсолютно неспростовний, абсолютно юридично доказаний факт, що у КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ відсутні повноваження продовжувати дію карантину. Таким чином офіційно дія карантину припинилась у строки встановлені Постановою № 211.

 

ЩОДО НЕВИПЛАЧЕНОЇ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ ЗА ЧАС НЕЗАКОННОГО ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ:

 

   Як вже зазначалося вище Конституційний Суд України в своєму Рішенні від 28 серпня 2020 року № 10-р/2020 (Справа № 1-14/2020(230/20) наголосив, що обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина є можливим у випадках, визначених Конституцією України. Таке обмеження може встановлюватися виключно законом - актом, ухваленим Верховною Радою України як єдиним органом законодавчої влади в Україні. Встановлення такого обмеження підзаконним актом суперечить статтям 1, 3, 6, 8, 19, 64 Конституції України.

   Крім того, при прийнятті Постанови від 19.09.2018 р. в справі № 806/3265/17 (Пз/9901/2/18) Велика Палата Верховного Суду дійшла висновку,  що перелік підстав, які становлять легітимну мету обмежень прав і свобод особи, є вичерпним. Свобода розсуду держав щодо встановлення обмежень є вузькою. Проте, слід оцінити, чи передбачене законом таке обмеження, чи відповідає обмеження «нагальній суспільній потребі», тобто чи є воно необхідним у демократичному суспільстві і чи відповідає воно легітимній меті (див., наприклад, рішення ЄСПЛ у справі «Svyato-Mykhaylivska Parafiya v. Ukraine» від 14 червня 2007 року). Установленість обмежень законом передбачає чіткість і доступність закону, що встановлює такі обмеження. Кожна людина повинна мати відповідне уявлення про норми, які можуть бути застосовані щодо її відповідного права. Вимога чіткого закону, який передбачає обмеження права, має ту саму мету - кожна людина повинна мати можливість передбачити наслідки своєї поведінки. Рівень чіткості, який вимагається від національного законодавства, яке в будь-якому разі не може передбачати усі можливі випадки, багато в чому залежить від змісту відповідного акта, сфери, яку він регулює, чисельність й статусу тих, кому він адресований (див. рішення ЄСПЛ у справі «Groppera Radio AG and Others v. Switzerland» від 28 березня 1990 року).

   Тобто, будь-яке обмеження прав і свобод особи повинно бути чітким та законодавчо визначеним. Однак, у даному випадку обмеження моїх конституційного права на працю, у зв’язку з моєю категоричною відмовою від прийняття участі в медичному експерименті, який перебуває в стадії клінічних випробувань та досліджень, законодавством не передбачено.

   При цьому, Велика Палата Верховного Суду бере до уваги, що ЄСПЛ у своєму рішенні по справі «Х'ю Джордан проти Великої Британії»  сформулював таку позицію: «Якщо загальна політика або захід мають непропорційно шкідливі наслідки для конкретної групи, то вони (загальна політика або захід) можуть вважатися дискримінаційними, незважаючи на те, що вони не спрямовані конкретно на цю групу».

   Таким чином, незалежно від будь яких цілей, причин чи суспільного або особистого інтересу, всі органи і посадові особи держави Україна повинні діяти у відповідності до Конституції та не мають повноважень виходити за межі її норм, навіть якщо вони керуються законом, оскільки закон також не має суперечити Конституції.

   Згідно з роз’ясненнями Пленуму Верховного суду України, викладеними у пункту 10 Постанови від 24.12.1999 р. № 13 «Про практику застосування судами законодавства про оплату праці», якщо буде встановлено, що на порушення статті 46 КЗпП роботодавець із власної ініціативи без законних підстав відсторонив працівника від роботи із зупиненням виплати заробітної плати, суд має задовольнити позов останнього про стягнення у зв'язку з цим середньої заробітної плати за час вимушеного прогулу (стаття 235 КЗпП України). За порушення законодавства про працю винні особи притягаються до відповідальності згідно з законодавством.

   Відповідно до ст. 235 КЗпП України у разі звільнення без законної підстави або незаконного переведення на іншу роботу, у тому числі у зв’язку з повідомленням про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою, працівник повинен бути поновлений на попередній роботі органом, який розглядає трудовий спір. При винесенні рішення про поновлення на роботі орган, який розглядає трудовий спір, одночасно приймає рішення про виплату працівникові середнього заробітку за час вимушеного прогулу або різниці в заробітку за час виконання нижче оплачуваної роботи, але не більш як за один рік. Якщо заява про поновлення на роботі розглядається більше одного року, не з вини працівника, орган, який розглядає трудовий спір, виносить рішення про виплату середнього заробітку за весь час вимушеного прогулу.

   У відповідності до п. 32 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 06.11.1992 року, № 9 «Про практику розгляду судами трудових спорів» у випадках стягнення на користь працівника середнього заробітку у зв'язку з незаконним звільненням за час вимушеного прогулу він визначається за загальними правилами обчислення середнього заробітку, виходячи з заробітку за останні два календарні місяці роботи. При цьому враховуються положення Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 лютого 1995 року № 100. Згідно абзацу 3 пункту 2 вказаного Порядку у всіх інших випадках середньомісячна заробітна плата обчислюється виходячи з виплат за останні 2 календарні місяці роботи, що передують події, з якою пов'язана відповідна виплата.

   Відповідно до п.5 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку обчислення середньої заробітної плати» від 08.02.1995 р. № 100 нарахування виплат у всіх випадках збереження середньої заробітної плати провадиться виходячи з розміру середньоденної (годинної) заробітної плати.

   Згідно до п. 8 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку обчислення середньої заробітної плати» від 08.02.1995 року № 100 нарахування виплат, що  обчислюються із середньої заробітної плати за останні два місяці роботи, провадяться шляхом множення середньоденного (годинного) заробітку на число робочих днів/годин, а у випадках, передбачених чинним законодавством, календарних днів, які мають бути оплачені за середнім заробітком. Середньоденна (годинна) заробітна плата визначається діленням заробітної плати за фактично відпрацьовані протягом двох місяців робочі (календарні) дні на число відпрацьованих робочих днів (годин), а у випадках, передбачених чинним законодавством, - на число календарних днів за цей період.

   З урахуванням викладених положень трудового законодавства, а також ураховуючи ту обставину, що відсторонення мене від роботи є незаконне та необґрунтоване, вважаю, що з Відповідача необхідно стягнути на користь Позивача середній заробіток за весь період відсторонення від роботи.

   Відповідно до ст.. 233 КЗпП України, працівник може звернутися з заявою про вирішення трудового спору безпосередньо до районного, районного у місті, міського чи міськрайонного суду в тримісячний строк з дня, коли він дізнався або повинен був дізнатися про порушення свого права, а у справах про звільнення - в місячний строк з дня вручення копії наказу (розпорядження) про звільнення.

   Вище по тексту доказово викладено, що відсторонення мене Наказом ГД № 1822 від роботи без збереження заробітної плати є незаконним, отже відповідач має виплатити у встановленому законом порядку мою заробітну плату яку я недоотримав з вини Відповідача, за час вимушеного прогулу.

НА ВИКОНАННЯ ПУНКТІВ ЧАСТИНИ ТРЕТЬОЇ СТАТТІ 175 ЦПК УКРАЇНИ (ПОЗОВНА ЗАЯВА ПОВИННА МІСТИТИ):

   В порядку п.6 ч.3 ст.175 ЦПК України (відомості про вжиття заходів досудового врегулювання спору, якщо такі проводилися, в тому числі, якщо законом визначений обов’язковий досудовий порядок урегулювання спору) повідомляю, що як я вже зазначав вище, з метою досудового врегулювання спірного питання щодо незаконної вимоги, 03 грудня 2021 року мною, рекомендованим листом з повідомленням (Укрпошта, трекінг: 4905506203420 – відправлення прийняте: 03.12.2021, відправлення вручено особисто: 20.12.2021), на юридичну адресу підприємства (вул. Криворізька, будинок 3, м. Дніпро, 49008) було направлено письмове ПОПЕРЕДЖЕННЯ про порушення прав людини і громадянина, положень Конституції і Законів України, та про персональну відповідальність «порушника» (копія з додатками – додається), в якому я, обґрунтував незаконність введення карантину, незаконність відсторонення від роботи за відмову прийняття участі у медичному експерименті, а також попередив Генерального директора Кушнарьова О. П. про юридичну і кримінальну відповідальність за порушення чинного законодавства.

   В порядку п.7 ч.3 ст.175 ЦПК України (відомості про вжиття заходів забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви, якщо такі здійснювалися) повідомляю, що в розділі «ХРОНОЛОГІЯ ПОДІЙ», викладених вище в даній позовній заяві, я посилаюсь на подання інформаційних запитів, заяв і скарг, які разом з відповідними відповідями складатимуть ДОДАТОК до позову, на дату подання його до суду. Додаткові матеріали будуть приєднані до матеріалів справи через клопотання, в порядку встановленому статтею 43 ЦПК України.

   В порядку п.8 ч.3 ст.175 ЦПК України (перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви; зазначення доказів, які не можуть бути подані разом із позовною заявою (за наявності); зазначення щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви) повідомляю, що документи та інші докази подаються разом з позовною заявою в якості додатку (нижче).

   В порядку п.9 ч.3 ст.175 ЦПК України (попередній (орієнтовний) розрахунок суми судових витрат, які позивач поніс і які очікує понести у зв’язку із розглядом справи) повідомляю, що компенсація судових витрат, які Позивач поніс у зв’язку із розглядом даного позову, а також відшкодування моральної і матеріальної шкоди завданої неправомірними діями Відповідача, будуть предметом іншої позовної заяви, для реалізації конституційного права гарантованого статтею 56. Конституції України.

   В порядку п.10 ч.3 ст.175 ЦПК України (підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього ж відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав) підтверджую те, що мною – Позивачем, не подано іншого позову (позовів) до цього ж Відповідача з тим самим предметом та з тих самих підстав.

 

ЩОДО СУДОВОГО ЗБОРУ:

   Звертаю увагу суду, що згідно п.1, ч.1, ст. 5 Закону України «Про судовий збір» позивачі - у справах про стягнення заробітної плати та поновлення на роботі звільняються від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях.

   На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 2, 14, 17 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04.11.1950, ст. 5 Конвенції про захист прав і гідності людини (994_529) від 04.04.1997, п.7.3.2 Резолюції Парламенської Асамблеї Ради Європи  № 2361 від 27.01.2021, ст. ст. 3, 8, 19, 21, 22, 24, 28, 43, 60, 64 Конституції України, ч.4. ст. 4 ЦК Украни, ст. 232-237 КЗпП України, ст. 2, 3, 4, 5, 19, 175-177 ЦПК України,

ПРОШУ СУД:

1.              Визнати незаконним та скасувати Наказ від 14.12.2021 року № 1822, виданий генеральним директором Державного підприємства «Конструкторське бюро «Південне» ім. М. К. Янгеля» Кушнарьовим Олександром Павловичем про відсторонення Філіпенка Олександра Сергійовича від роботи без збереження заробітної плати.

 

ДОДАТОК:

 

1.              Копія Попередження від 03.12.2021 року (з додатком відповідно до власного переліку), а саме:

1.Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи приватного права з назвою «Міністерство охорони здоровя України» - на 2 (двох) арк.;

2.              Копія виписки з ЄДРПОУ про юридичну особу приватного права з назвою «Міністерство охорони здоровя України» - на 2 (двох) арк.;

3.              Копія постанови КМУ від 24 січня 2020 року № 90 та копія останнього аркушу затвердженого Положення – на 2 (двох) арк..;

4.              Копія подання від 10 березня 2020 року Міністру охорони здоров’я України І. Ємцю від заступника Міністра охорони здоров’я – на 3 (трьох) арк..;

5.              Копія запиту на інформацію від ГО ОПГ «Багнет Нації» до Верховної Ради України № ЗПІ/004/20 від 20 липня 2020 року та копія відповіді на даний запит – на 4 (чотирьох) арк.;

6.              Копія запиту на інформацію від ГО ОПГ «Багнет Нації» до Верховної Ради України № ЗПІ/005/20 від 20 липня 2020 року та копія відповіді на даний запит – на 5 (п’ятьох) арк..;

7.              Роздруківка: Європейська конвенція з прав людини – на 33 (тридцяти трьох) арк..;

8.              Роздруківка: Загальна декларація прав людини – на 6 (шістьох) арк..;

9.              Роздруківка: Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод – на 14 (чотирнадцятьох) арк..;

10.          Роздруківка: Наукова довідка ВООЗ від 24 квітня 2020 року – на 2 (двох) арк..;

11.          Примірник спеціального випуску друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації» від 30 квітня 2021 року - 1 (один) прим. на 4-х арк.;

12.          Примірник випуску друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації» від 17 серпня 2021 року №3-1 - 1 (один) прим. на 4-х арк.;

13.          Примірник випуску друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації» від 17 серпня 2021 року №3-2 - 1 (один) прим. на 4-х арк.;

14.          Примірник випуску друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації» від 7 жовтня 2021 року №6 - 1 (один) прим. на 4-х арк.;

15.          Примірник випуску друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації» від 20 жовтня 2021 року №7 - 1 (один) прим. на 4-х арк.;

16.          Примірник випуску друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації» від 25 листопада 2021 року №9 - 1 (один) прим. на 4-х арк.) – на 115 (сто п’ятнадцятьох) арк., стр. 01-115;

2.              Копія конверта і відповіді (від 23.12.2021 вих. № 14/2651) на Попередження – на 4 (чотирьох) арк.., стр. 116-119;

3.              Копія Акту від 02.12.2021 року та копії листів ознайомлення – на 3 (трьох) арк., стр. 120-122;

4.              Копія трудової книжки – на 3 (трьох) арк., стр. 123-125;

5.              Копія довідки про доходи – на 2 (двох) арк., стр. 126-127;

6.              Копія заяви від 16 грудня 2021 року про кримінальний злочин передбачений положеннями статті 356. Кримінального кодексу України (без додатку) – на 3 (трьох) арк.., стр. 128-130;

7.              Фотокопія титульної сторінки з відміткою про прийняття заяви від 16 грудня 2021 року про кримінальний злочин передбачений положеннями статті 356. Кримінального кодексу України – на 1 (одному) арк.., стр. 131;

8.              Копія талону ЖЄО № 27125 щодо реєстрації заяви від 16 грудня 2021 року про кримінальний злочин передбачений положеннями статті 356. Кримінального кодексу України – на 1 (одному) арк.., стр. 132;

9.              Копія витягу з ЄРДР № 12021046680000757 від 16.12.2021 з кваліфікацією злочину згідно частини першої статті 190. Кримінального кодексу України (шахрайство) – на 1 (одному) арк.., стр. 133;

10.          Копія скарги від 17 грудня 2021 року до слідчого судді Красногвардійського районного суду міста Дніпропетровська на бездіяльність слідчого ВП № 6 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області (без додатку) – на 5 (п’ятьох) арк.., стр. 134-138;

11.          Копія супровідного листа і ухвали від 20 грудня 2021 року – 3 (трьох) арк.., стр. 139-141;

12.          Копія запиту на інформацію від 20 грудня 2021 року до Генерального директора ДП «КБ «Південне» Кушнарьова Олександра Павловича та копія чеку поштового відправлення – на 5 (п’ятьох) арк.., стр. 142-146;

13.          Копія запиту на інформацію від 21 грудня 2021 року до Генерального директора ДП «КБ «Південне» Кушнарьова Олександра Павловича та копія чеку поштового відправлення – на 4 (чотирьох) арк.., стр. 147-150;

14.          Копія заяви від 21 грудня 2021 року до Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області (без додатку) та копія чеку поштового відправлення – на 9 (девятьох) арк.., стр. 151-159;

15.          Копія електронного запиту на інформацію від 23 грудня 2021 року № ЗПІ/141/21 від Громадської організації «Об’єднана правозахисна група «Багнет Нації» та копія відповіді від 23 грудня 2021 року № 18/07-2235 від Апарату Верховної Ради України – на 6 (шістьох) арк.., стр. 160-165;

16.          Копія електронного запиту на інформацію від 23 грудня 2021 року № ЗПІ/142/21 від Громадської організації «Об’єднана правозахисна група «Багнет Нації» та копія відповіді від 30 грудня 2021 року № 17-21/2042 від Секретаріату Кабінету Міністрів України – на 5 (п’ятьох) арк.., стр. 166-170;

17.          Копія запиту на інформацію від 23 грудня 2021 року № ЗПІ/143/21 від Громадської організації «Об’єднана правозахисна група «Багнет Нації», копія чеку поштового відправлення та копія відповіді без дати і вихідного номера від Міністерства охорони здоров’я України – на 7 (сімох) арк.., стр. 171-177;

18.          Копія електронного запиту на інформацію від 28 грудня 2021 року № ЗПІ/144/21 від Громадської організації «Об’єднана правозахисна група «Багнет Нації» та копія відповіді від 28 грудня 2021 року № 18/07-2252 від Апарату Верховної Ради України – на 6 (шістьох) арк.., стр. 178-183;

19.          Копія запиту на інформацію від 30 грудня 2021 року (з додатком – відомостями американського реєстру «Dun & Bradstreet») до Генерального директора ДП «КБ «Південне» Кушнарьова Олександра Павловича та копія чеку поштового відправлення – на 8 (вісьмох) арк.., стр. 184-191;

20.          Копії запитів на інформацію від 06 квітня 2020 року №№ 765/20 і 766/20 від Сергія Веніаміновича Філіпенка до Кабінету Міністрів України та копії відповідей від Секретаріату Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2020 року №№ 17-20/1056 і 17-20/1057, з додатком у вигляді запитуваних документів – на 28 (двадцяти вісьмох) арк.., стр. 192-219;

21.          Копія подання від 10 березня (документ без реєстраційного номеру) щодо встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 – на 3 (трьох) арк.., стр. 220-222;

22.          Копія реєстраційної картки МОЗ – на 2 (двох) арк.., стр. 223-224;

23.          Копія Наказу МОЗ від 10.07.2020 року № 1574 «Про проведення клінічних випробувань лікарських засобів та затвердження суттєвих поправок» з додатком – на 189 (ста вісімдесят дев’яти) арк.., стр. 223-413;

24.          Копія Наказу МОЗ від 20.08.2021 року № 1775 «Про проведення клінічного випробування та затвердження суттєвої поправки до протоколу клінічного випробування лікарського засобу, призначеного для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію коронавірусної хвороби (COVID-19)» з додатком – на 4 (чотирьох) арк., стр. 414-417;

25.          Копія Наказу МОЗ від 23 жовтня 2021 року № 2326 «Про внесення змін до реєстраційних матеріалів лікарських засобів, які зареєстровані компетентними органами Сполучених Штатів Америки, Швейцарської Конфедерації, Австралії, Канади, Європейського Союзу» з додатком – на 16 (шістнадцятьох) арк.., стр. 418-433;

26.          Копія Наказу МОЗ від 27 жовтня 2021 року № 2352 «Про проведення клінічного випробування та затвердження суттєвих поправок до протоколів клінічних випробувань лікарських засобів, призначених для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію коронавірусної хвороби (COVID-19)» з додатком – на 8 (восьми) арк.., стр. 434-441;

27.          Скриншоти з сайту МОЗ «Державний реєстр лікарських засобів України» - на 5 (п’ятьох) арк.., стр. 442-446;

28.          Копія Наказу МОЗ від 06.10.2021 року № 2164 «Про проведення клінічного випробування та затвердження суттєвих поправок до протоколів клінічних випробувань лікарських засобів, призначених для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію коронавірусної хвороби (COVID-19)» з додатком – на 6 (шістьох) арк.., стр. 447-452;

29.          Фотокопія Наказу від 29.11.2021 року № 1711 – на 2 (двох) арк.., стр. 453-454;

30.          Скриншоти з сайту Укрпошти щодо відомостей стосовно трекінгу: 4905506203420; 4905506206984; 4905506207280; 4905506207301; 4905506207824; 4905506209444; 4905506209754 – на 7 (сімох) арк.., стр. 455-461;

31.          Примірник випуску друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації» від 11 січня 2022 року №11 - 1 (один) прим. на 4-х арк.., стр. 462-465;

32.          Копія постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» з додатком – на 163 (ста шістдесяти трьох) арк.., стр. 466-628;

33.          Копія постанови Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2021 року № 1096 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236» з додатком – на 26 (двадцяти шістьох) арк.., стр. 629-654;

34.          Копія наказу Міністерства охорони здоров’я України від 04 жовтня 2021 року № 2153 «Про затвердження Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним щепленням» з додатком – на 3 (трьох) арк.., стр. 655-657;

35.          Копія наказу Міністерства охорони здоров’я України від 01 листопада 2021 року № 2393 «Про затвердження Змін до Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним щепленням» з додатком – на 3 (трьох) арк.., стр. 658-660;

36.          Архівна копія Статуту Державного підприємства «Конструкторське бюро «Південне» ім. М. К. Янгеля» - на 14 (чотирнадцятьох) арк.., стр. 661-674;

37.          Копія наказу Державного космічного агентства України від 29.07.2021 № 23-кп «Про призначення Кушнарьова О. П. на посаду генерального директора державного підприємства «Конструкторське бюро « Південне» ім. М. К. Янгеля» - на 1 (одному) арк.., стр. 675;

38.          Повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про юридичну особу приватного права з назвою «ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПІВДЕННЕ» ІМ. М. К. ЯНГЕЛЯ» станом на 10.01.2022 року – на 15 (п’ятнадцятьох) арк.., стр. 676-690;

39.          Копії запитів до ЦНАП Дніпровської міської ради про ДП «КБ «Південне», та МОЗ – на 6 (шістьох) арк.., стр. 691-696;

40.          Повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про юридичну особу приватного права з назвою «МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВЯ УКРАЇНИ» станом на 10.01.2022 року – на 18 (вісімнадцятьох) арк.., стр. 697-714;

41.          Копія запиту до ЦНАП Дніпровської міської ради про КМУ – на 2 (двох) арк.., стр. 715-716;

42.          Повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про юридичну особу приватного права з назвою «КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ» станом на 10.01.2022 року – на 1 (одному) арк.., стр. 717;

43.          Копія відповіді від 11.01.2022 року № 0311/13/32-к/20-к/22 надана Державною установою «ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВЯ УКРАЇНИ» - на 3 (трьох) арк.., стр. 718-720;

44.          Копія ухвали від 10 січня 2022 року судді Красногвардійського районного суду міста Дніпропетровська Токар Н. В. про зобов’язання слідчого ВП № 6 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області внести відомості до ЄРДР за заявою від 31 грудня 2021 року ЖЄО № 28224 – на 2 (двох) арк.., стр. 721-722;

45.          Копія ухвали від 10 січня 2022 року судді Красногвардійського районного суду міста Дніпропетровська Токар Н. В. про зобов’язання слідчого ВП № 6 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області внести відомості до ЄРДР за заявою від 31 грудня 2021 року ЖЄО № 28227 – на 2 (двох) арк.., стр. 723-724;

46.          Копія форма 2 затверджена наказом ГД від 07.07.2020 № 1215 «Типова форма трудового договору» - на 4 (чотирьох) арк.., стр. 725-728;

47.          Копії поштових конвертів і копії відповідей на запити від ДП «КБ «Південне» від 12.01.2022 року №№ 14/104; 14/105; 14/106; 14/107 – на 15 (п’ятнадцятьох) арк.., стр. 729-743;

48.            Копії витягів з ЄРДР № 12022041680000041 від 14.01.2022 року та № 12022046680000028 від 15.01.2022 року – на 2 (двох) арк.., стр. 744-745.        

 

      17 січня 2022 року

 

   З повагою, Позивач:  _____________ Олександр Сергійович Філіпенко

Читайте також: Міністерство охорони здоров’я України, як приватне підприємство – документи

МОЗ підтвердив наявність біолабораторій США в Україні

Читайте також: Досліджено ГО «Багнет Нації»: незаконний закон зеленського щодо COVID-19

Досліджено ГО «Багнет Нації»: фотокопії постанов КМУ стосовно карантину коронавірусу

Зроби власну експертизу постанови КМУ (РСР) № 211 на відповідність чинному законодавству

Правовий лікбез для правоохоронців Дніпра щодо нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео

09.04.2020 в Дніпрі складені заяви на поліцейських і держвиконавців (відео)

Владислав Акулов про фейковий кабмін та нікчемність його рішень

Про правову нікчемність постанов КМУ щодо COVID – 19 (відео)

В Дніпрі триває відновлення конституційного ладу, навіть в умовах «карантину»

Рубіжне: Вводите карантин? – Відповідайте за наслідки!!!

Роздрукуй, аби роздавати дебілам, при виконанні

КАРАНТИН – ФЕЙК і БЕЗЗАКОННЯ

На складені протоколи громадяни Дніпра відповідають кримінальними справами на поліцейських - відео

Андрій Карпович про юридичні механізми введення карантину - відео

Просто залишу це тут: порядок денний засідань Кабміну за останніх два місяці

Видання «Корупціонер в Україні» опублікувало відповідь Мін’юсту щодо правової експертизи постанови КМУ № 211

Перебувати в самоізоляції – не більше ніж рекомендації дебілам - документ

Відсутність правової експертизи «карантинних» постанов Кабміну, є доказом злочину

Позов щодо визнання протиправними і нечинними «карантинні» постанови КМУ

Секретаріат КМУ надав розлогу відповідь стосовно постанов щодо COVID-19

Під вивіскою липового карантину знищують малий і середній бізнес та готують нам голодомор

Постанови КМУ: без жодних ознак документів державної ваги

Андрій Карпович про постанову КМУ № 211 - відео

Досліджуючи правові аспекти карантину і постанов КМУ - документи

Карантиноцид, як «узаконений» експеримент в контексті гібридного геноциду

Андрій Карпович: адмінпротокол скасувати не складно, якщо знати про наступне…

Карантин. Зростання цін. АМКУ паразитує…

Українці – це респонденти досліджень, піддослідний біоматеріал? – відео

«Тайна вечеря» КМУ від 11.03.2020, як джерело поширення інфекції антиконституційності і беззаконня

Мін’юст підтвердив порушення щодо реєстрації, а отже і нікчемність «карантинних» постанов КМУ – відео + документ

Якщо надумаєте компенсувати втрачену вигоду від карантину

На момент введення карантину в Україні був один хворий на COVID-19

Денис Абубакіров про барановірус і велику політику

Нормами права по фейковому карантину

Підняли з архіву: ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»

Підняли з архіву: ЗУ «Про правовий режим надзвичайного стану»

В деталях про незаконність введення карантину в Україні

Чи законно був введений карантин?

Багнет Нації: підводимо риску щодо першої хвилі штучного карантину – матеріали для суду

Анонс другої хвилі «жорстокого» карантину, в контексті гібридного геноциду

На вас складають протокол про порушення карантину. Що робити?

На вас складають протокол про порушення карантину. Хто, складає?

Коронавірус: Реальна статистика смертності викриває карантин абсурду

Знадобиться для скасування штрафів за не носіння маски

Майстер-клас скасування протоколу про «порушення умов карантину» - відео

Втратило чинність розпорядження «Про введення режиму надзвичайної ситуації на території Дніпропетровської області»

Ліквідований суд призначає штраф за карантин? Запитайте: хто, і на підставі чого?

Лілія Дудко: розгерметизація правосуб’єктності Дарницького районного суду міста Києва - відео

Вагомий додаток до «карантинного» компромату від Олександра Дзюби

КОРОНОЦИД: Використовуючи суд, як трибуну)))

Методичний посібник «АНТИМАСКА» стане в нагоді

Як адмінку-карантинку хотів розглянути ліквідований суд Харкова – відео

Недосуддю Нейло – в стійло правосуб’єктності! - відео

Андрій Карпович про правову нікчемність карантину і приватний Кабмін

Пояснення до протоколу про порушення маскового режиму

Обмеження конституційних прав можливе у випадках, визначених Конституцією України – рішення КСУ (карантин)

Повний текст пояснення по карантину і надзвичайній ситуації від Андрія Карповича

Про незаконний карантин в матеріалах на сайті «Багнет Нації»

ГО ОПГ «Багнет Нації» скасовуватиме «карантинні» постанови КМУ

Штрафи за маски, як і сам закон, – незаконні! Дізнайся чому)

АНДРІЙ КАРПОВИЧ ПРО ПРИМУСОВУ ВАКЦИНАЦІЮ, МЕДИЧНІ ЕКСПЕРИМЕНТИ І ДОСЛІДЖЕННЯ НАД УКРАЇНЦЯМИ - ВІДЕО

Андрій Карпович і Лариса Криворучко: кого покарають за карантин? - відео

Браво!!! Суддя Должко «розібрав на молекули» незаконність карантину в Україні - рішення

Вакцинація замість деолігархізації?

Діалогу не сталося: корпорація АТБ продовжує нехтувати законами корпорації "УКРАЇНА"

Зупинимо карантин разом!: Клопотання щодо перевірки на відповідність Конституції відповідних постанов КМУ

Зупинимо карантин разом!: Клопотання щодо перевірки на відповідність Конституції відповідних постанов КМУ

Правовий лікбез від вінницької школярки для адмінресурсоосіб

Корпорація «УКРАЇНА»: ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста Києва - реєстраційна картка

КАБМІН – КОНЦЕРН В КОРПОРАЦІЇ «УКРАЇНА»?

Андрій Карпович про СТРАШНІ ЦИЦЬКИ 91 ДІВОК - шифр для свідомих

Влад Акулов про Картахенський протокол, опікунів-окупантів та ЖиЗОїдів

Яка юридична вага судових рішень, завірених такими печатками?

Так від чого лікуємось, пані та панове? Переписка з Міністерством охорони здоров’я України

Олена Фаіст про Картахенський протокол та живі змінені організми - відео

Про узаконений медичний експеримент в Україні – відео Андрія Карповича

Картахенський протокол про біобезпеку до Конвенції про біологічне різноманіття - поточна редакція

Заява про заборону проведення медичного експерименту та видалення персональних даних

«Картахенський протокол про біобезпеку»: читаємо поміж рядків – шостий випуск газети «Багнет Нації»

Так від чого лікуємось, пані та панове? Переписка з МІНІСТЕРСТВОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ - 2

Запит Андрія Карповича до ДУ «ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я МОЗ УКРАЇНИ» від 09.10.2021 року

Сьомий випуск газети «Багнет Нації» матиме вкладиш у вигляді шаблону заяви про злочин на роботодавця

Звільнення працівників через карантин незаконні і можуть повернутись бумерангом для роботодавців

Катерина Нечипоренко про Нагойський протокол

ПРО НОВИЙ СВІТОВИЙ ПОРЯДОК ВЖЕ СЬОГОДНІ

АЛГОРИТМ ДІЙ ДЛЯ РОБОТОДАВЦІВ ЩОДО «ПЕРЕВІРЯЮЧИХ»

Про пОВІДло ОДИНДЕВ'ЯТЬ і його добровільну дегустацію 

Юлія Щербак: ЗАЯВА-ВІДМОВА ВІД УЧАСТІ У МЕДЕКСПЕРИМЕНТІ

Медексперимент у Дніпрі на 28.10.2021

Детальне обгрунтування для посадових осіб незаконності примусу до медексперимента

Детальне обгрунтування для посадових осіб незаконності примусу до медексперимента

Фотокопія Постанови КМУ про COVID-сертифікат на сайті «Багнет Нації»

Вчіться захищати свої права, як ця смілива панянка - відео

СКАСУВАННЯ НАКАЗУ ПРО ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ – ЗРАЗОК ЗАЯВИ

Суд виправдав перевізника та вкотре наголосив на незаконності карантинних обмежень – постанова

Контрасти «багнетівщини» в порівнянні з «гуміровщиною» щодо скасування карантину – відеоблок судового засідання

Ні примусу! Поліцейські стають на захист своїх прав

Попередження гендиректору ДП «КБ «Південне» щодо незаконності відсторонення від роботи

СКАСУВАННЯ НАКАЗУ ПРО ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ - зразок позовної заяви

Відсторонення від роботи працівників АТ «Укрзалізниця» є незаконними - попередження

Воєнний або надзвичайний стан до введення «карантину» в Україні не оголошувався – відповідь ВРУ

Підтримати правозахисну діяльність і друк благодійного видання (газети) ГО ОПГ «Багнет Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку  4731 2196 4570 7633  на ім’я Сергія Філіпенка

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com


Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -