- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

пʼятницю, 17 вересня 2021 р.

Викриваючи газові оборудки – Преамбула позову в суд

 Передмова Андрія Карповича: Ітак, шановні громадяни, читаємо преамбулу "поєми" з позову в суд по газу. Прочитавши її ви самі зрозумієте, як нам Європа принесла всі ті грабіжницькі тарифи по сплаті за газ (вклонімося ПОП низенько, який доки верещав "Путін нападьот" - ратифікував ярмо на шию громадянам). Але, але, але, якщо почати мислити, шукати, читати, що і робить ГО ОПГ "Багнет Нації", то можна і тут вивернуть все на користь споживачів - громадян України, і як то кажуть їхнім же салом, їм же і по пиці. Ну а відповідачам раджу добре вчити законодаство, тому що "лупцюватимемо" вас в суді добре, і такими фактами які не публікуватимуться завчасно.

1.Обставина перша - ПРЕАМБУЛА.

1. 16 вересня 2014 року Верховною Радою України було прийнято Закон України № 1678-VII, яким ратифіковано УГОДУ ПРО АСОЦІАЦІЮ між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (далі - УГОДА). Виходячи зі змісту глави 11 УГОДИ , сторони погодились утворити прозорий внутрішній ринок природного газу, прозорий ринок транспортування, розподілу, постачання природного із встановленою забороною подвійного ціноутворення тощо. Пунктом 2 частини 1 статті 268 глави 11 УГОДИ, сторони домовились встановити загальні правила для внутрішнього ринку природного газу відповідно до Директиви 2003/55/ЄС Європейського парламенту та Ради від 26 червня 2003 року (далі - Директива 2003/55/ЄС).

З наведеного випливає, що положення глави 11 УГОДИ кореспондуються до положень Директиви 2003/55/ЄС, і створення прозорого і чесного ринку природного газу має здійснюватись з обов’язковим урахуванням положень Директиви 2003/55/ЄС.

2.Статтею 1 Директиви 2003/55/ЄС затверджено, що ця Директива встановлює спільні правила для транспортування, розподілу, постачання та зберігання природного газу. Вона визначає правила, що стосуються організації та функціонування галузі природного газу, виходу на ринок, критеріїв та процедур для надання дозволу на здійснення транспортування, розподілу та зберігання природного газу і роботи систем.

2.1.«Транспортування» відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 Директиви 2003/55/ЄС - означає транспортування природного газу з використанням системи трубопроводів високого тиску, за винятком трубопроводів на родовищах, з метою доставки споживачам, але не включаючи постачання. Будь-яка фізична або юридична особа, що здійснює функції транспортування та несе відповідальність за експлуатацію, забезпечення технічного обслуговування та, у разі необхідності, розвиток системи транспортування в даній місцевості, а також, де це доцільно, з'єднувальних трубопроводів з іншими системами і за забезпечення довготривалої спроможності системи задовольняти обгрунтовані потреби щодо транспортування газу, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 2 Директиви 2003/55/ЄС – є «оператор газової системи».

2.2. «Розподіл» відповідно до відповідно до пункту 5 частини 1 статті 2 Директиви 2003/55/ЄС - означає транспортування природного газу з використанням місцевих або регіональних газопровідних мереж з метою його доставки споживачам, але не включаючи постачання. Будь-яка фізична або юридична особа, що здійснює функції розподілу та несе відповідальність за експлуатацію, забезпечення технічного обслуговування та, у разі необхідності, розвиток розподільчої системи в даній місцевості, а також, де це доцільно, з'єднувальних трубопроводів з іншими системами та за забезпечення довготривалої спроможності системи задовольняти обгрунтовані потреби щодо розподілу газу, відповідно до пункту 6 частини 1 статті 2 Директиви 2003/55/ЄС – є «оператор газорозподільної системи»

2.3. Споруди, що використовуються для накопичення запасів природного газу і знаходиться у власності та/або експлуатується газовим підприємством, в тому числі частина терміналів ЗПГ (зрідження природного газу), що використовується для зберігання, але за винятком частини, що використовується для виробництва ЗПГ та за винятком потужностей, які зарезервовані виключно для операторів газотранспортних систем і необхідні їм для виконання своїх функцій , відповідно до пункту 9 частини 1 статті 2 Директиви 2003/55/ЄС – є «сховище». Будь-яка фізична або юридична особа, що здійснює функції зберігання та несе відповідальність за експлуатацію сховища , відповідно до пункту 10 частини 1 статті 2 Директиви 2003/55/ЄС – є «оператор системи зберігання».

2.4.Термінал, що використовується для зрідження (скраплення) природного газу або ввезення, розвантаження та регазифікації ЗПГ і повинен включати допоміжні послуги та тимчасове сховище для процесу регазифікації і подальшої доставки до системи транспортування, але не повинен включати будь-яку частину терміналів ЗПГ, що використовується для зберігання ЗПГ , відповідно до пункту 11 частини 1 статті 2 Директиви 2003/55/ЄС – є «Термінал ЗПГ». Будь-яка фізична або юридична особа, що здійснює функції зрідження природного газу або ввезення, розвантаження та регазифікації ЗПГ і несе відповідальність за експлуатацію терміналу ЗПГ , відповідно до пункту 12 частини 1 статті 2 Директиви 2003/55/ЄС – є «Оператор системи ЗПГ».

2.5. «Допоміжні послуги» відповідно до пункту 14 частини 1 статті 2 Директиви 2003/55/ЄС - всі послуги, що необхідні для доступу до та експлуатації транспортних та/або розподільчих мереж та/або терміналів ЗПГ та/або сховищ, в тому числі засоби для вирівнювання навантаження та перемішування, але за винятком потужностей, які зарезервовані виключно для операторів газотранспортних систем і необхідні їм для виконання своїх функцій.

2.6.Будь-які транспортні мережі, розподільчі мережі, термінали ЗПГ та/або сховища, що знаходяться у власності та/або експлуатуються газовим підприємством, в тому числі засоби для зберігання в трубопроводі, та підрозділи, що надають допоміжні послуги, і засоби суміжних підприємств, які необхідні для надання доступу до передачі, розподілу та ЗПГ, відповідно до пункту 13 частини 1 статті 2 Директиви 2003/55/ЄС – є «система».

Аналіз зазначених положень Директиви 2003/55/ЄС дає всі підстави стверджувати, що внутрішньодержавні системи України, включно із внутрішньодержавними системами розташованими на території Київської області призначені для здійснення транспортування, розподілу та зберігання природного газу, що не включає в себе постачання природного газу.

2.7. «Постачання» відповідно до пункту 7 частини 1 статті 2 Директиви 2003/55/ЄС - означає продаж, в тому числі перепродаж, природного газу (в тому числі ЗПГ) споживачам. Будь-яка фізична або юридична особа, що здійснює функції постачання відповідно до пункту 8 частини 1 статті 2 Директиви 2003/55/ЄС - є «постачальним підприємством».

З урахуванням того, що внутрішньо державна система (в тому числі ЗПГ) України, включно із внутрішньодержавною (в тому числі ЗПГ) системою розташованою на території Київської області призначені для здійснення транспортування, розподілу та зберігання природного газу, що не включає в себе постачання природного газу, продаж/перепродаж/постачання споживачам природного газу внутрішньодержавною (в тому числі ЗПГ) системою розташованою на території Київської області не здійснюється.

2.8. Споживачі, що купують природний газ для своїх власних потреб , відповідно до пункту 27 частини 1 статті 2 Директиви 2003/55/ЄС – є «кінцеві споживачі». Кінцеві споживачі та оптові споживачі природного газу та газові підприємства, та купують природний газ відповідно пункту 24 частини 1 статті 2 Директиви 2003/55/ЄС – є «споживачі». Споживачі, що купують природний газ для свого власного споживання, відповідно до пункту 25 частини 1 статті 2 Директиви 2003/55/ЄС – є «побутові споживачі».

З наведеного випливає, що побутовий споживач є покупцем природного газу у юридичної особи яка здійснює постачання (продаж) природного газу. Будь-які фізичні або юридичні особи, до яких здійснюють постачання або яким здійснюється постачання з боку системи, відповідно до пункту 23 частини 1 статті 2 Директиви 2003/55/ЄС – є «користувачами системи».

Вище по тексту доказово та обґрунтовано викладено, що внутрішньодержавні системи України, включно із внутрішньодержавними системами на території Київської області призначені для здійснення транспортування, розподілу та зберігання природного газу, що не включає в себе постачання природного газу, що не включає в себе постачання (продаж/перепродаж) природного газу, отже постачання (продаж/перпродаж) природного газу споживачам внутрішньодержавними системами на території Київської області – в реальності не здійснюється.

3.В підсумку зазначене вказує, що в Україні мав бути створений прозорий та чесний ринок природного газу, з обов’язковим урахуванням та чесним тлумаченням і застосуванням положень Директиви 2003/55/ЄС.

Однак замість створення чесного, відкритого та прозорого ринку природного газу в Україні включно із створенням такого ринку на території Київської області, окремі юридичні особи, а саме юридична особа АТ «КИЇВОБЛГАЗ» ЄДРПОУ 20578072 та її дочірнє підприємство юридична особа ТОВ «КИЇВОБГАЗ ЗБУТ» ЄДРПОУ 39592941, створили шахрайську схему, яка полягає незаконному заволодінні коштами споживача під виглядом послуги з постачання (продажу/перепродажу) природного газу яка насправді ніколи в реальності не надавалась, ніколи не здійснювалась. і всі отримані від споживача кошти зазначеними шахраями юридичною особою АТ «КИЇВОБЛГАЗ» ЄДРПОУ 20578072 та її дочірнім підприємством юридичною особою ТОВ «КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ» ЄДРПОУ 39592941 підлягають поверненню споживачу з відсотками, що також підтверджується змістом відповідних Директив ЄЕС щодо захисту прав споживачів.

Наступним викладаю юридично обґрунтовані та документально підтвердженні факти створення юридичною особою АТ «КИЇВОБЛГАЗ» ЄДРПОУ 20578072 та її дочірнім підприємством юридичною особою ТОВ «КИЇВОБГАЗ ЗБУТ» ЄДРПОУ 39592941, шахрайської схеми по незаконному заволодінню коштами споживача під виглядом надання послуги з постачання (продажу/перепродажу) природного газу.

Підтримати діяльність ГО ОПГ «Багнет Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку № 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергія Філіпенка

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Читайте також: ТЕМА «ДНІПРОГАЗ» на сайті «Багнет Нації»В Дніпрі чергова скарга на дії слідчого СБУ в справі «Дніпрогаз»

СБУ Дніпра внесло до ЄРДР відомості по справі щодо безчинств Дніпрогазу

В Дніпрі суд «вмовив» слідчих СБУ відкрити справу по Дніпрогазу – ухвала + відео

В Дніпрі суд «допоможе» слідчим СБУ внести відомості до ЄРДР

В СБУ Дніпра зареєстровано заяву про злочини ПАТ «Дніпрогаз» та ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут»

Справа «Дніпрогаз»: клопотання № 07 – допитати членів ОЗУ «Дніпрогаз»

Справа «Дніпрогаз»: клопотання № 04 - Дніпрогаз, йди на три букви! – До СБУ!

Справа «Дніпрогаз»: клопотання № 03 – епізод незаконного опломбування та заява про залучення як потерпілого

Вікторина запитань до ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут»

Вікторина запитань до ПАТ «Дніпрогаз»

Справа «Дніпрогаз»: клопотання № 02 - встановити правосуб’єктність монополіста

Дещо з матеріалів реєстраційної справи ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут»

Дещо з матеріалів реєстраційної справи ПАТ «Дніпрогаз»

Дещо з матеріалів реєстраційної справи ВАТ «Дніпропетровськгаз»

Поради Дніпрогазу: Гноби їх, без жалю!

«На нет и суда нет»: Дніпрогаз засекретив інформацію про «борги» від самих же «боржників»

На злочинні дії керівників ПАТ «Дніпрогаз», відповімо кримінальними провадженнями – ухвала суду

Демонтуючи «гвинтики» Дніпрогазу - ухвала суду

Суд зобов’язав СБУ внести до ЄРДР справу по Дніпрогазу - відео

Репресіями ЗАКОНУ по безчинствах Дніпрогазу

Проти Дніпрогазу, не попреш. - А ми, - спробуємо!

Як без зайвого клопоту відписати свою власність кіпрському Дніпрогазу – інструкція для фізосіб

Деякі «пікантні» подробиці про ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут» - матеріали реєстраційної справи

Слідчі прокуратури і поліції Дніпра на варті офшорних інтересів Дніпрогазу?

І знов «вода» від Дніпрогазу – відповідь на запит

Майдан і АТО разом узяті, тут і зараз

Підрахуям до відома: вартість поставки 1 куб. м. газу у Дніпрі складає 0,71 грн.

Забороняю від’єднувати мене від газопостачання! – заява Громадянина

Кримінальному провадженню по крадіжці вкраденого газу – бути!

У Дніпрі суд зобов’язав внести до ЄРДР заяву про крадіжку вкраденого газу (відео)

«Кури бамбук, читай газету» - контекст переписки щодо встановлення права на користування газорозподільною системою ПАТ «Дніпрогаз»

Як у Дніпрі шукали підтвердження на право користування газорозподільною системою компанією ПАТ «Дніпрогаз»

Газ в 12,5 рази дешевше – математика громадянина-власника по формулі «Дніпро мінус»

Заяву про крадіжку газу не вносять в ЄРДР – звертаємось до суду (відео)

«Дніпрогаз» не бажає виконувати чинне законодавство

«Каюсь! Я - скупщик краденого газа!» - явка з повинною у Дніпрі (відео + документи)

Дніпрогаз як фактор розпалювання ворожнечі всередині країни?

Фізособі! Вас вб’є Дніпрогаз!

Дніпрогаз жартує з вогнем народного гніву (відео)

Дніпрогаз, згадай Мандриківську!

Вивчайте права та користуйтесь ними або як вгамувати «Дніпрогаз» (відео)

«Дніпрогаз» застерігає та залишає за собою право (відповідь на запит)

Зло має бути покарано (черговий запит до ПАТ «Дніпрогаз»)

Заплати за газ – стань злочинцем! (запити до АМКУ і Дніпроміськради)

Вас запитували про офшори та анексію комунальної власності (відповідь АМКУ щодо ПАТ «Дніпрогаз»)

Запит до Антимонопольного комітету України стосовно монополіста ПАТ «Дніпрогаз»

Відсьогодні, я не сплачую за газ, або палкий «привіт» кіпрським офшорам

Тема «Дніпрогаз» на сайті «Багнет Нації»

«Газовий» спротив: Дніпро пропонує не чекати на Бандеру, а діяти!

«Газовий» спротив: Дніпро пропонує не чекати на Бандеру, а діяти!

До справи по Дніпрогазу долучили документи на підтвердження його «офшорності»

Справа «Дніпрогаз»: ми не сидимо, склавши руки

Справу по Дніпрогазу блокуючи ховають через суддю-могильника?

Дніпро: Конституція проти КіпрГазЗбут – судове засідання (повне відео)

Як в Чернівцях газовики захоплюють власність тер.громади - відео

Як ТОВ «СУМИГАЗ» змушує Охтирський міськрайсуд свідчити проти себе – запит і відповідь

 Якщо ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» «увірвалося» в ваше життя - 1 (позовна заява)

Якщо ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» «увірвалося» в ваше життя - 2 (заява про закриття провадження)

Якщо ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» «увірвалося» в ваше життя - 3 (досудове попередження-вимога)

Якщо ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» «увірвалося» в ваше життя - 4 (волевиявлення)

Якщо ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» «увірвалося» в ваше життя - 5 (запит щодо правоздатності судді)

ЗАЯВА ДО ОБЛГАЗУ ПРО ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ ЖЕРТВІ ШАХРАЙСЬКИХ СХЕМ

Всеукраїнський серіал "Вуж на сковорідці" або як ОБЛГАЗБУТИ нажили собі головну біль в обличчі ГО ОПГ "Багнет Нації"

Андрій Карпович: на «газовиках» потрібно починати заробляти – запит до ТОВ «КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ»

Як відбити бажання «ЧЕРНІВЦІГАЗ» стягувати плату за транспортування газу – судові перипетії

Як переконати «ЧЕРНІВЦІГАЗ» в необов’язковості оплати за транспортування газу – судові перипетії

Корпорація «УКРАЇНА»: реєстраційна картка НАК «НАФТОГАЗ УКРАЇНИ»

Як Чернівцігаз Збут ухиляється від поставлених у запиті конкретних питань

Реєстраційна картка ТОВ «Чернівцігаз Збут» - архівні матеріали для кримінальної справи

Протокол про утворення ПАТ «Чернівцігаз» - архівні матеріали для кримінальної справи

Протокол зборів ПАТ «Чернівцігаз» - архівні матеріали для кримінальної справи

Реєстраційна картка ВАТ «Чернівцігаз» - архівні матеріали для кримінальної справи

Протокол зборів ВАТ «Чернівцігаз» - архівні матеріали для кримінальної справи

Роздержавлення ДП «Чернівцігаз» - архівні матеріали для кримінальної справи

Андрій Карпович про «гаплик» шахрайських схем ОБЛГАЗЗБУТів – відео та гіперпосилання


1 коментар:

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -