Відповідно до пункту 1 Положення про Державну податкову службу України затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 року №227 «Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України» (далі – Положення про ДПС – Додаток 8) Державна податкова служба України (ДПС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Пунктом 10 Положення про ДПС встановлено, що ДПС
очолює Голова, який призначається на посаду та звільняється з посади Кабінетом
Міністрів України відповідно до законодавства про державну службу.
Керуючись підпунктом 12 пункту 11 Положення про ДПС Голова ДПС затверджує положення про самостійні структурні підрозділи
апарату ДПС, призначає на посаду та
звільняє з посади, в тому числі покладає
виконання обов’язків за вакантними посадами, за погодженням з Міністром
фінансів керівників самостійних структурних підрозділів та їх заступників.
Відповідно до підпункту 15 пункту 11 Положення про ДПС Голова ДПС вживає в
установленому законодавством порядку заходів до утворення, ліквідації,
реорганізації територіальних органів ДПС.
Керуючись підпунктом 16 пункту 11 Положення про ДПС Голова ДПС призначає на
посаду та звільняє з посади за погодженням з Міністром фінансів керівників та заступників керівників
територіальних органів ДПС, у тому числі у разі покладення виконання
обов’язків за вакантними посадами.
Себто, даною нормою чітко передбачені юридичні дії Голови ДПС, який призначає на посаду та звільняє з посади
керівників та заступників керівників територіальних органів ДПС, у тому
числі у разі покладення виконання обов’язків за вакантними посадами.
Дана норма також
підкріплена Пунктом 10 Положення про ГУ ДПС, яким зокрема встановлено, що ГУ ДПС очолює начальник, який призначається
на посаду та звільняється з посади Головою ДПС, відповідно до законодавства
про державну службу за погодженням з Міністром фінансів, у тому числі у разі
покладання обов’язків за вакантною посадою.
Водночас Наказом Державної
податкової служби України від 04 березня 2025 року №427-о «Про покладення
виконання обов’язків на Чернецьку Т. Ю.» визначено буквально наступне, а
саме: «У зв’язку із службовою необхідністю НАКАЗУЮ: ПОКЛАСТИ на ЧЕРНЕЦЬКУ
Теодозію Юріївну, головного державного інспектора відділу перевірок у сфері
торгівлі управління податкового аудиту Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області, виконання обов’язків начальника Головного управління
ДПС у Дніпропетровській області з 04 березня 2025 року, з правом підпису
фінансових документів». Даний наказ підписано Головою - Русланом КРАВЧЕНКО (Додаток 9).
Тобто, в даному наказі відсутнє
формулювання про юридично значиму дію, яка має юридичні наслідки
персональної відповідальності у випадку
виключного призначення на посаду
Головою ДПС Русланом КРАВЧЕНКО, начальника
ГУ ДПС у Дніпропетровській області ЧЕРНЕЦЬКУ Теодозію Юріївну, у тому числі у
разі покладення на неї виконання обов’язків за вакантною посадою начальника ГУ
ДПС.
Отже зі змісту наказу не є зрозумілим, чи є призначеною на посаду
начальника ГУ ДПС у Дніпропетровській області ЧЕРНЕЦЬКА Теодозія Юріївна відповідно до законодавства про державну службу та чи несе вона персональну відповідальність за організацію та
результати його (ГУ ДПС) діяльності. Чи, на Чернецьку Т. Ю., всупереч
положенням зазначеного Положення про ДПС,
просто, безстроково, ПОКЛАДЕНО
виконання обов’язків начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області, і в такому випадку вона не несе персональну відповідальність за
організацію та результати його (ГУ ДПС)
діяльності.
Відповідно до
пункту 1 затвердженого
Наказом Державної податкової служби
України від 12.11.2020 року №643 Положення про ГОЛОВНЕ
УПРАВЛІННЯ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (раніше і далі – Положення про ГУ ДПС – Додаток 8), Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) є територіальним органом
утвореним на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби
України (далі – ДПС).
Відповідно до
положень підпункту 1 пункту 11 Положення
про ГУ ДПС начальник ГУ ДПС,
з-поміж іншого, очолює ГУ
ДПС, здійснює загальне керівництво його діяльністю, несе персональну відповідальність за
організацію та результати його діяльності.
Відповідно
до положень підпункту 16 пункту 11 Положення
про ГУ ДПС начальник ГУ ДПС,
з-поміж іншого, підписує накази ГУ ДПС.
Пунктом
13 Положення про ГУ ДПС визначено,
що ГУ ДПС утримується за рахунок
державного бюджету.
Штатну чисельність працівників ГУ ДПС затверджує Голова ДПС у межах
граничної чисельності працівників, визначеної Кабінетом Міністрів України для
територіальних органів ДПС.
Структуру ГУ ДПС затверджує Голова ДПС за погодженням з Міністром фінансів.
Організаційну структуру, штатний розпис та кошторис ГУ ДПС затверджує Голова ДПС.
Крім того дане внормування підкріплено також
положеннями пунктів самого Положення про
ДПС.
Так, відповідно до підпункту 8-1 пункту 11 Положення
про ДПС
Голова ДПС затверджує за погодженням з Міністром фінансів
структуру територіальних органів ДПС та положення про них.
Згідно підпункту 8-2
пункту 11 Положення про ДПС Голова ДПС затверджує
штатний розпис та кошторис територіальних органів ДПС.
Отже, наведеними
вище пунктами Положення про ДПС і Положення про ГУ ДПС чітко визначені
повноваження Голови ДПС вчиняти відповідну юридично значиму дію, а саме - затверджувати,
зокрема: - чисельність працівників ГУ ДПС у межах граничної
чисельності працівників, визначеної Кабінетом Міністрів України для територіальних
органів ДПС; - Структуру ГУ ДПС та
положення про них за погодженням з Міністром фінансів; -
Організаційну структуру, штатний розпис та кошторис ГУ ДПС.
Відтак, зазначене не передбачає внесення
змін і доповнень до попередньо виданих наказів Голови ДПС щодо вже затвердженої
структури ГУ ДПС, організаційної структури та його штатного розпису. Адже
Голова ДПС виключно «затверджує», а
в деяких випадках «за погодженням», і аж ніяк, не вносить
зміни і доповнення до попередньо виданих собою, або своїми попередниками
наказів. А від так, все постановлене у нанововиданих наказах, має приводитись у
відповідність до контексту вимог останнього виданого наказу.
Водночас відповідно до Наказу ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 15
травня 2025 року №579 «Про введення в дію переліку змін №15 до Організаційної
структури Головного управління ДПС у Дніпропетровській області» (далі – Наказ №579 – Додаток
10) пунктом 1 визначено, цитую: «Ввести в дію затверджений Головою
Державної податкової служби України від 12 травня 2025 року перелік змін №15 до
Організаційної структури Головного управління ДПС у Дніпропетровській області
(наказ ГУ ДПС від 06.05.2022 №95 «Про введення в дію Організаційної структури
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області») (далі – ПЗ №15), що
додається…» (копія - додається).
Даний Наказ
№579 підписа(ла)в начальник –
Теодозія ЧЕРНЕЦЬКА.
Водночас затверджений Головою Державної
податкової служби України Русланом КРАВЧЕНКО 12 травня 2025 року додаток до Наказу №579 «ПЕРЕЛІК ЗМІН №15 ДО ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області» підписано вже в. о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області Теодозією ЧЕРНЕЦЬКОЮ.
Так само в. о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області Теодозією ЧЕРНЕЦЬКОЮ підписано й «Перелік індексів структурних
підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області» та
«МОНІТОРИНГ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області з урахуванням переліку змін…» затверджених наказом
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 06.05.2022 №95 (у
редакції наказу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від
15.05.2025 №579).
Як вже зазначалося вище Голова ДПС
відповідно до Положення про ДПС не
наділений повноваженнями «затверджувати
перелік змін», до вже затвердженої організаційної структури ГУ ДПС. В свою
чергу начальник ГУ ДПС відповідно до Положення
про ГУ ДПС, не наділений повноваженнями «вводити в дію» накази свого безпосереднього керівника. Наказ – має
беззаперечно виконуватись, якщо, звісно, даний наказ не суперечить існуючому
чинному законодавству.
З цього приводу варто зазначити, що частиною
першою статті 1 Закону України від 10
грудня 2015 року №889-VIII «Про державну службу» (далі –
Закон №889-VIII), який визначає принципи,
правові та організаційні засади забезпечення публічної, професійної, політично
неупередженої, ефективної, орієнтованої на громадян державної служби, яка
функціонує в інтересах держави і суспільства, а також порядок реалізації
громадянами України права рівного доступу до державної служби, що базується на
їхніх особистих якостях та досягненнях закріплено, що державна служба -
це публічна, професійна, політично неупереджена діяльність із практичного
виконання завдань і функцій держави.
В свою чергу частиною другою статті 1 Закону №889-VIII визначено, що державний
службовець - це громадянин України, який займає посаду державної
служби в органі державної влади, іншому державному органі, його апараті
(секретаріаті) (далі - державний орган), одержує заробітну плату за рахунок
коштів державного бюджету та здійснює встановлені для цієї посади повноваження,
безпосередньо пов’язані з виконанням завдань і функцій такого державного
органу, а також дотримується принципів державної служби.
Відповідно до деяких пунктів частини першої
статті 8 Закону №889-VIII серед іншого
зазначено, що державний службовець зобов’язаний: 1) дотримуватися Конституції та законів України,
діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією
та законами України; 2) дотримуватися принципів державної служби та правил
етичної поведінки; 3) поважати гідність людини, не допускати порушення прав і
свобод людини та громадянина; 6) забезпечувати в межах наданих повноважень
ефективне виконання завдань і функцій державних органів; 7) сумлінно і
професійно виконувати свої посадові обов’язки та умови контракту про
проходження державної служби (у разі укладення); 8) виконувати рішення
державних органів, накази (розпорядження), доручення керівників, надані на
підставі та у межах повноважень, передбачених Конституцією та законами України; 11) постійно підвищувати рівень своєї
професійної компетентності та удосконалювати організацію службової діяльності.
Відповіно до положень частини другої статті
8 Закону №889-VIII у разі виявлення
державним службовцем під час його службової діяльності або поза її межами
фактів порушення вимог цього Закону з боку державних органів, їх посадових осіб
він зобов’язаний звернутися для забезпечення законності до центрального органу
виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у
сфері державної служби.
Керуючись положеннями частини
першої-дев’ятої статті 9 Закону №889-VIII державний
службовець під час виконання посадових обов’язків діє у межах повноважень,
визначених законом, і підпорядковується своєму безпосередньому керівнику або
особі, яка виконує його обов’язки, чи особі, визначеній у контракті про
проходження державної служби (у разі укладення).
Державний службовець зобов’язаний виконувати накази
(розпорядження), доручення керівника, видані в межах його повноважень, крім
випадків, передбачених частиною шостою цієї статті. Під час виконання своїх обов’язків
державний службовець не зобов’язаний виконувати доручення працівників
патронатної служби.
Наказ (розпорядження), доручення має містити конкретне
завдання, інформацію про його предмет, мету, строк виконання та особу,
відповідальну за виконання. Наказ (розпорядження) має бути
письмовим, а доручення може бути письмовим або усним.
Якщо державний службовець отримав наказ
(розпорядження), доручення не від безпосереднього керівника, а від керівника
вищого рівня, він зобов’язаний повідомити про це безпосереднього керівника.
Наказ (розпорядження), доручення може бути скасовано
керівником, який його видав, а також керівником вищого рівня або органом вищого
рівня.
Державний
службовець у разі виникнення у нього сумніву щодо законності виданого
керівником наказу (розпорядження), доручення повинен вимагати його письмового
підтвердження, після отримання якого зобов’язаний виконати такий наказ
(розпорядження), доручення. Одночасно з виконанням такого наказу
(розпорядження), доручення державний службовець зобов’язаний у письмовій формі
повідомити про нього керівника вищого рівня або орган вищого рівня. У такому разі державний службовець звільняється від
відповідальності за виконання зазначеного наказу (розпорядження), доручення,
якщо його буде визнано незаконним у встановленому законом порядку, крім
випадків виконання явно злочинного наказу (розпорядження), доручення.
Якщо державний службовець виконав наказ
(розпорядження), доручення, визнані у встановленому законом порядку
незаконними, і не вчинив дій, зазначених у частині шостій цієї статті, він
несе відповідальність за своє діяння відповідно до закону.
Керівник у разі отримання вимоги державного службовця
про надання письмового підтвердження наказу (розпорядження), доручення
зобов’язаний письмово підтвердити або скасувати відповідний наказ
(розпорядження), доручення в одноденний строк. У разі неотримання письмового
підтвердження у зазначений строк наказ (розпорядження), доручення вважається
скасованим.
За видання керівником та виконання державним
службовцем явно злочинного наказу (розпорядження), доручення відповідні особи
несуть відповідальність згідно із законом.
В контексті наведеного вище варто зазначити, що
закріплення в Основному Законі України принципу верховенства права,
невідчужуваності й непорушності прав і свобод людини і громадянина, гарантій їх
здійснення та захисту визначає зміст законів, інших нормативно-правових актів,
які повинні прийматися на основі Конституції і відповідати їй (частина друга
статті 8). Правовий порядок в
Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути
примушений робити те, що не передбачено законодавством, а органи державної
влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти
лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією
та законами України (стаття 19 Конституції України) (речення перше абзацу третього пункту 3 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України у справі від 4
серпня 2000 р. № 1222“ від 28 жовтня 2009 року №28-рп/2009).
Принцип верховенства
Конституції України поширюється на всю територію України. Конституційний Суд
України наголошує, що неухильне додержання органами державної влади та органами
місцевого самоврядування Конституції та законів України є запорукою
стабільності, підтримання громадського миру, злагоди в державі (абзац другий підпункту 3.1 пункту 3
мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України у справі від 20
березня 2014 року №3-рп/2014).
Пряма дія норм
Конституції України означає, що ці норми застосовуються безпосередньо. Законами
України та іншими нормативно-правовими актами можна лише розвивати
конституційні норми, а не змінювати їх зміст. Закони України та інші
нормативно-правові акти застосовуються лише у частині, що не суперечить
Конституції України (абзац другий
підпункту 2.1 пункту 2 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду
України у справі від 8 вересня 2016 року №6-рп/2016).
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції
України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові
особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що
передбачені Конституцією та законами України. Тобто імператив зазначеного
конституційного положення встановлює обов’язок органів державної влади та їх
посадових осіб дотримуватись принципу законності при здійсненні своїх
повноважень, що забезпечує здійснення державної влади за принципом її поділу.
Здійснення державної влади на засадах
її функціонального поділу на законодавчу, виконавчу та судову завдяки
визначеній Основним Законом України системі стримувань і противаг забезпечує
стабільність конституційного ладу, запобігає узурпації державної влади та узурпації
виключного права народу визначати і змінювати конституційний лад в Україні. (абзаци перший, другий пункту 5
мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України (Велика палата) у
справі від 20 червня 2019 року №6-р/2019).
Отже, у
підсумку, з наведеного вище мусимо констатувати перевищення владних/службових
повноважень і зловживання владою через наступні юридичні факти, які є очевидними,
задокументованими та такими, що не потребують доказування у суді:
1).
Видання Головою ДПС Русланом КРАВЧЕНКО Наказу
Державної податкової служби України від 04 березня 2025 року №427-о «Про
покладення виконання обов’язків на Чернецьку Т. Ю.», яким він не призначає ЧЕРНЕЦЬКУ Теодозію Юріївну
на посаду начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (у тому
числі у разі покладання обов’язків за вакантною посадою), а покладає виконання обов’язків начальника
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з 04 березня 2025 року, з
правом підпису фінансових документів;
2). Відтак з контексту зазначеного залишається
невизначеним юридичний статус персональної відповідальністі ЧЕРНЕЦЬКОЇ Теодозії Юріївни за організацію та
результати діяльності Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області, адже її наявний статус не передбачений нормами самих
положень про ДПС та ГУ ДПС;
3).
Видання ЧЕРНЕЦЬКОЮ Теодозією
Юріївною Наказу ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ
ОБЛАСТІ від 15 травня 2025 року №579 «Про введення в дію переліку змін №15 до
Організаційної структури Головного управління ДПС у Дніпропетровській області»,
який вона підписала як начальник, та, в той же час, підписує затверджений даним
наказом додаток, у вигляді «ПЕРЕЛІКУ ЗМІН №15 ДО ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області», «Переліку індексів
структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області»
та «МОНІТОРИНГУ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області з урахуванням переліку змін…», вже в якості в. о.
начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області;
4). Відсутність профільного закону на
виконання пункту 6 частини другої статті 92 Конституції України, яким
встановлюються військові звання, дипломатичні ранги та
інші спеціальні звання;
5). Диспозицією і кваліфікацією статті
353 Кримінального кодексу України (самовільне присвоєння владних
повноважень або звання службової особи) визначено, що самовільне
присвоєння владних повноважень або звання службової особи, поєднане із
вчиненням будь-яких суспільно небезпечних діянь, - карається
штрафом до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним
наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Те
саме діяння, пов'язане з використанням форменого одягу чи службового
посвідчення працівника правоохоронного органу, - карається обмеженням волі на строк до
чотирьох років або позбавленням волі на строк до трьох років.
Профільно-тематичні матеріали:
ДОСЛІДЖУЄМО КОНСТИТУЦІЙНІСТЬ ГУ ДПС ДНІПРА
ПОДАТКОВА ПОВИННА БУТИ
ЗАКОННОЮ, А НЕ ПРОСТО БУТИ – сороковий випуск газети «Багнет Нації»
Про
начальника ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
СБУ «на олівець»:
реєстраційна справа ДФС у Дніпропетровській області
ДФС – черговий фейк під
вивіскою з державними символами (відповідь на запит)
Встановлюємо статус
районної податкової Дніпра (проміжна відповідь ДФСУ)
Ленінська податкова Дніпра
– приватне підприємство (відповідь на запит)
Скасовуємо Постанову КМУ
«Про затвердження Положення Міністерства юстиції України»
Мін’юст не має документа
про своє утворення як державного органу (відповідь на запит)
Ще трохи, і я зареєструю
свій, приватний суд. А краще - міністерство фінансів)))
ПРИВАТНЕ МІНІСТЕРСТВО
ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ (документ)
Знищення незалежності
Держави через неконституційні органи влади – документи свідчать
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ
УКРАЇНИ/МІН'ЮСТ - матеріали реєстраційної справи
Заява про відвід
«державних виконавців» Чечелівського відділу
Матеріали реєстраційної
справи Міністерства юстиції України на сайті «Багнет Нації»
Натяк на нелегітимність -
3 (клопотання до виконавчого провадження про стягнення заборгованості)
Копія еталонного тексту
закону № 3696-ІХ (про адмінштрафи для ухилянтів) зареєстрованого Мін’юстом
Відвід "державного
виконавця" - заява, запит, відповідь
Юстиція вдруге підтвердила
нелегітимність органів місцевого самоврядування у Дніпрі (документ)
Виконачва Дніпра відповіла
на запит щодо своєї правоздатності
СБУ «на олівець» -
реєстраційна справа ГУ юстиції у Дніпропетровській області
Причесуємо під
"гребінець" Конституції - відомості про облюстицію Дніпра
Копія еталонного тексту
закону № 3633-ІХ зареєстрованого Мін’юстом
В Дніпрі складено заяви на
виконавчу про повалення конституційного ладу – відео+зразок заяви
Юстиція – ланцюгові пси
системи геноциду? (повідомлення про перепис майна)
Реєстраційні відомості
Чечелівської виконавчої служби, свідчать про повалення конституційного ладу
Зобов’язавши, паралельно
розберемо «виконавчу» на атоми – журналістський запит
ПРО ОДНУ НЕКОНСТИТУЦІЙНУ
УСТАНОВУ МІН’ЮСТА – УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ В ДНІПРІ
Запит до заступника
Міністра МІН’ЮСТУ Банчука
Закон чи «авторський
твір»: що реєструє МінЮст? – еталонна копія одного «НПА»
Мін’юст не підтвердив статусу
Кабінету Міністрів України як державного органу (відповідь на запит)
Діалог з "державним
виконавцем" Лукіним М. В.
З’ЯСОВУЄМО
ПРАВОСУБ’ЄКТНІСТЬ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ ДНІПРА – відео 1
З’ЯСОВУЄМО
ПРАВОСУБ’ЄКТНІСТЬ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ ДНІПРА – відео 2 та реєстраційна справа ЮО
Отримати витяг/виписку про
ЮО з ЄДРПОУ
Причесуємо під
"гребінець" Конституції - відомості про облюстицію Дніпра
ПРО ОДНУ НЕКОНСТИТУЦІЙНУ
УСТАНОВУ МІН’ЮСТА – УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ В ДНІПРІ
Влад Акулов про МІН’ЮСТ в
реєстрі Dun & Bradstreet – офіційні відомості
МИ МУСИМО ВИКОНАТИ
КОНСТИТУЦІЮ! - вісімнадцятий випуск газети «Багнет Нації»
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ
УКРАЇНИ/МІН'ЮСТ - матеріали реєстраційної справи
Відвід "державного
виконавця" - заява, запит, відповідь
Діалог з "державним
виконавцем" Лукіним М. В.
ДОСЛІДЖУЄМО
КОНСТИТУЦІЙНІСТЬ ГУ ДПС ДНІПРА
Читайте
також: Виконавча служба Чечелівського
району Дніпра підтвердила свій приватний статус (відповідь на скаргу і запит)
Натяк на нелегітимність -
1 (клопотання до виконавчого провадження про стягнення заборгованості)
Натяк на нелегітимність -
3 (клопотання до виконавчого провадження про стягнення заборгованості)
Натяк на нелегітимність -
4 (запити на інформацію до ДВС і суду)
Громада Дніпра відвідала
недержавну виконавчу службу (відео + заява про відвід державного виконавця)
Заява про відвід
«державних виконавців» Чечелівського відділу
Продовжують вдавати з себе
держслужбовців (відповідь на заяву до «Чечелівської ДВС»)
ГУ Юстиції у
Дніпропетровській області – підрозділ приватної структури (відповідь на запит)
Мін’юст не має документа
про своє утворення як державного органу (відповідь на запит)
Державні нотаріальні
контори як приватна власність (скрінколекція)
ПРИВАТНЕ МІНІСТЕРСТВО
ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ (документ)
Детально про фейкову
Чечелівську районну раду Дніпра (відповіді на запити)
ДФС – черговий фейк під
вивіскою з державними символами (відповідь на запит)
Реєстраційні відомості
Чечелівської виконавчої служби, свідчать про повалення конституційного ладу
Зобов’язавши, паралельно
розберемо «виконавчу» на атоми – журналістський запит
Виконачва Дніпра відповіла
на запит щодо своєї правоздатності
Суд - клеїть дурня, а
виконавча – словоблудить
Юстиція вдруге підтвердила
нелегітимність органів місцевого самоврядування у Дніпрі (документ)
В Дніпрі складено заяви на
виконавчу про повалення конституційного ладу – відео+зразок заяви
Читайте
також: Матеріали реєстраційної
справи Міністерства юстиції України на сайті «Багнет Нації»
Злочин зафіксовано –
матеріали реєстраційної справи установи з назвою «Дніпропетровська митниця ДФС»
Ще трохи, і я зареєструю
свій приватний суд, а краще міністерство фінансів
СБУ «на олівець» -
реєстраційна справа ГУ юстиції у Дніпропетровській області
СБУ «на олівець»:
реєстраційна справа ДФС у Дніпропетровській області
Юстиція вдруге підтвердила
нелегітимність органів місцевого самоврядування у Дніпрі (документ)
Мін’юст не має документа
про своє утворення як державного органу (відповідь на запит)
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ
УКРАЇНИ/МІН'ЮСТ - матеріали реєстраційної справи
Варто
ознайомитись:
Юстиція – ланцюгові пси системи геноциду? (повідомлення про перепис майна)
Юстиція вдруге підтвердила нелегітимність органів місцевого самоврядування
у Дніпрі (документ)
ПРИВАТНЕ МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ (документ)
Мін’юст про приватне НАЗК
Ілюзіон права: перетворення ВРЮ на ВРП – унікальні архівні копії
реєстраційної справи ЮО
Нас не цікавить «де відрубані руки», нас цікавить правосуб’єктність і
відповідність Конституції – досліджуємо Мін’юст
Мін’юст про приватне ДБР
Мін’юст не має документа про своє утворення як державного органу (відповідь
на запит)
Читайте також: Газету «Багнет Нації» зареєстровано –
копія свідоцтва
Першу річницю утворення ГО ОПГ
«Багнет Нації» відзначили першим випуском власної газети
Збираємо кошти на перший тираж газети
«Багнет Нації»
«Екстрений» і «Спеціальний» випуски
газети «Багнет Нації»: ми публікуємо те, про що мовчать інші
Новий номер газети «Багнет Нації», як
додаток до запиту, заяви, клопотання на правоздатність
Збираємо на друк нових випусків
газети "Багнет Нації" - оголошення
П’ятий випуск газети «Багнет Нації»
«Картахенський протокол про
біобезпеку»: читаємо поміж рядків – шостий випуск газети «Багнет Нації»
Сьомий випуск газети «Багнет Нації»
матиме вкладиш у вигляді шаблону заяви про злочин на роботодавця
Катехізис єврея СРСР українською –
восьмий випуск газети «Багнет Нації»
КОРОТКО ПРО ОРГАНИ САМООРГАНІЗАЦІЇ
НАСЕЛЕННЯ (ОСНи) – десятий випуск газети «Багнет Нації»
Поновлення на роботі за рішенням суду
– одинадцятий випуск газети «Багнет Нації»
ВІДВІД ВСІЄЇ СУДОВОЇ СИСТЕМИ… - тринадцятий випуск
газети «Багнет Нації» від 22.02.2022
Благодійному друкованому виданню
(газеті) «Багнет Нації» півтора роки – п’ятнадцятий випуск
ПРОФЕСІЙНИЙ СУДДЯ – ВИМОГА
КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ – шістнадцятий випуск газети «Багнет Нації»
СУД ВСТАНОВЛЕНИЙ ЗАКОНОМ –
сімнадцятий випуск газети «Багнет Нації»
МИ МУСИМО ВИКОНАТИ КОНСТИТУЦІЮ! -
вісімнадцятий випуск газети «Багнет Нації»
Людина є скарбом Природи… -
дев’ятнадцятий випуск газети «Багнет Нації» (з додатком)
Волевиявлення: Жити по совісті… -
двадцятий випуск газети «Багнет Нації» (з додатками)
Авторське Волевиявлення Олександра –
двадцять перший випуск газети «Багнет Нації»
Унікальні конституційні хроніки
(початок) – двадцять другий випуск газети «Багнет Нації»
Діти – майбутнє правової держави –
двадцять третій випуск газети «Багнет Нації»
Забороняємо медичні експерименти над
Людиною – двадцять п’ятий випуск газети «Багнет Нації»
Перша редакція чинної Конституції України – двадцять
сьомий випуск газети «Багнет Нації»
Конвенція про захист від насильницьких зникнень –
тридцятий випуск газети «Багнет Нації»
«Суд знає закони» – тридцять перший випуск газети «Багнет
Нації»
ЗАХИСТИ СВОЇ ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ (коротко про актуальне) –
тридцять третій випуск газети «Багнет Нації»
ТВОЄ ПРАВО НА ІНФОРМАЦІЮ – тридцять п’ятий випуск газети
«Багнет Нації»
Право на свободу та особисту недоторканність – тридцять
шостий випуск газети «Багнет Нації»
Умови та Правила не є складовою кредитного договору –
тридцять восьмий випуск газети «Багнет Нації»
ПОДАТКОВА ПОВИННА БУТИ ЗАКОННОЮ, А НЕ ПРОСТО БУТИ –
сороковий випуск газети «Багнет Нації»
ТЦК та СП від МІНОБОРОНИ - «ПЛОДИ ОТРУЙНОГО ДЕРЕВА»? –
сорок перший випуск газети «Багнет Нації»
ВСІ ВИПУСКИ ГАЗЕТИ
«БАГНЕТ НАЦІЇ»:
газета Багнет нації - Google Drive
Авторський проект Сергія
Філіпенка:
а що ж по факту? - випуск 1 (замість
Держави - КОРПОРАЦІЯ!)
а що ж по факту? – випуск 2 (замість Конституції -
УЗУРПАЦІЯ!)
а що ж по факту? - випуск 3 (замість норм права -
юридична КАЗУЇСТИКА!)
а що ж по факту? - випуск 4 (замість
держслужбовців - біометрики, апатриди та ЖЗО!)
а що ж по факту? - випуск 5 (замість ПАРЛАМЕНТУ -
якась АБРАКАДАБРА!)
а що ж по факту? – випуск 6 (замість НАРДЕПІВ –
ПОЛІТПРОЕКТИ!)
а що ж по факту? – випуск 7 (замість юридичної сили
НПА – ТУАЛЕТНИЙ ПАПІР!)
а що ж по факту? – випуск 8 (замість ПУБЛІЧНОГО –
ПРИВАТНЕ!)
Підтримати правозахисну
діяльність і друк благодійного видання (газети) ГО ОПГ «Багнет Нації» можна
переказом на картрахунок ПриватБанку № 4731 2196 4570
7633 на ім’я Сергія Філіпенка
Інформація від правління
БН: https://t.me/pravlinnyagoopgbn
Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Немає коментарів:
Дописати коментар