- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

понеділок, 18 березня 2024 р.

Заява про злочин на начальника ТЦК та СП в Дніпрі

 

ПОПЕРЕДЖЕННЯ: Здійснення досудового розслідування,  крім випадків, передбачених цією частиною, до внесення відомостей до реєстру або без такого внесення не допускається і тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

(ч.3 ст.214 КПК України)

 

Поліцейському заборонено виконувати злочинні чи явно незаконні розпорядження та накази.

(ч.2 ст.8 ЗУ «Про Національну поліцію»)

 

 

З А Я В А

в порядку положень статті 214. Кримінального процесуального кодексу України, про кримінальний злочин передбачений положеннями статті 356. Кримінального кодексу України (самоправство), вчинений начальником суб’єкта без статусу юридичної особи з назвою «Центрально-Чечеловський обєднанний районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки» підполковником А. КЛИМЕНКО

 

   Я, Сергій Веніамінович Філіпенко (заявник з правами потерпілого), року народження, паспорт виданий, проживаю за адресою: місто Дніпро, усвідомлюючи і беручи на себе всю ступінь відповідальності передбаченої статтями 383 і 384 КК України (про завідомо неправдиве повідомлення про вчинення злочину та завідомо неправдиві показання), - повідомляю про кримінальний злочин, який підпадає під кваліфікацію статті 356 Кримінального кодексу України (самоправство), вчинений начальником суб’єкта без статусу юридичної особи з назвою «Центрально-Чечеловський обєднанний районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки» підполковником А. КЛИМЕНКО.

 

                                           Власний підпис заявника:_____________________

 

Детально по факту даного кримінального злочину можу повідомити про наступне:

 

   14 березня 2024 року, мною, від виконавчого директора ТОВ «» ОСОБА, під особистий підпис, було отримано підроблену повістку № 15 808 від 13.06.2024 (!??), невстановленого законом зразка, з підробленою печаткою приватної юридичної особи з кодом ЄДРПОУ: 09834296 (ідентифікатор: КРАСНОГВАРДІЙСЬКО-КІРОВСЬКИЙ ОБЄДНАНИЙ РАЙОННИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КОМІСАРІАТ), відповідно до якої, мені, належить з’явитися до Центрально-Чечелівського ОРТЦК та СП 19.03.2024 о 9:00 за адресою: вул.. Степана Бандери, буд. 16, на підставі Розпорядження № 4/2467 від 13.03.2024.

   Разом з повісткою мені було вручено Наказ № 6-К від 14.03.2024 за підписом виконавчого директора ТОВ «» ОСОБА про увільнення мене від роботи на час виклику до Центрально-Чечелівського ОРТЦК та СП, із збереженням місця роботи, займаної посади і середньої заробітної плати (копії зазначених «документів» - додаються).

   В обгрунтування моєї явки до Центрально-Чечелівського ОРТЦК та СП наведено частину десяту статті 1 Закону України від 25 березня 1992 року № 2232-ХІІ «Про військовий обов’язок і військову службу», частину першу статті 22 Закону України від 21 жовтня 1993 року № 3543-ХІІ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», Указ Президента України від 24.02.2022 року № 69/2022 та Розпорядження Начальника Дніпровської РВА Дніпропетровській області від 08.12.2023р. № МР-51/16-04*, а також Конституція України та Закон України «Про оборону України.    

   З огляду на наведене вище зауважу, що згідно положень статті 60. Конституції України ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази.

   За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність.

   Також зауважу, що нещодавно (06 листопада 2023 року), я, як сторона/учасник (представник за довіреністю Філіпенка Олександра Сергійовича) по справі звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду (справа № 160/28859/23) в порядку положень норми прямої дії статті 55. Конституції України (документ: 254к/96-ВР) із адміністративною позовною заявою щодо відновлення гарантованого мені статтею 34. Конституції України і Законом України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» права, на отримання публічної інформації. Адже моє конституційне право, гарантоване самою Конституцією, було грубо порушене бездіяльністю службових/посадових осіб юридичної особи з назвою «Дніпропетровський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки» (код ЄДРПОУ: 08353525), яка полягала в ненаданні мені відповідей на мої запити на публічну інформацію, а саме: від 07 січня 2023 року до Центрально-Чечелівського об’єднаного районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (код ЄДРПОУ: 09834296); від 22 березня 2023 року та від 10 червня 2023 року до Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки.

   Наразі, дана справа прийнята до перегляду у провадження суддею Третього апеляційного адміністративного суду Семененко Я. В. щодо поновлення порушених конституційних прав і свобод, з огляду на неправомірне рішення судді Дніпропетровського окружного адміністративного суду Луніної О.С. від 23 січня 2024 року, ухваленого за результатами розгляду адміністративної позовної заяви до Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, стосовно невиконання відповідачем положень статті 34 Конституції України та Закону України «Про доступ до публічної інформації», в частині ненадання належних відповідей на мої інформаційні запити.

   Зауважу, що протиправні дії службових/посадових осіб зазначених вище установ були, мною, також, раніше оскаржені в цивільному порядку у справі 204/493/23 (щодо скасування постанови про накладання адміністративного стягнення у вигляді штрафу), та в справі № 203/1882/23 (щодо відшкодування моральної і матеріальної шкоди, завданої мені незаконними діями службових/посадових осіб Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, при здійсненні своїх повноважень).

   В зазначених справах було постановлено:

 

Справа № 204/493/23 про скасування постанови

 

   Суддею Красногвардійського районного суду міста Дніпропетровська Черкезом Д. Л. 15 березня 2023 року в справі № 204/493/23, провадження № 2-а/204/30/23 було ухвалено рішення, згідно якого Суд,

 

В И Р І Ш И В:

   Позовну заяву Філіпенко Олександра Сергійовича до Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення – задовольнити.

   Постанову за справою про адміністративне правопорушення від 06 січня 2023 року, винесену начальником Центрально-Чечелівського об’єднаного районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки підполковником Міщенко В.В., про притягнення до адміністративної відповідальності Філіпенко Олександра Сергійовича за ч. 2 ст. 210 КУпАП та накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу у розмірі 1 700,00 грн. – скасувати.

   Провадження у справі про адміністративне правопорушення про притягнення до адміністративної відповідальності Філіпенко Олександра Сергійовича за ч. 2 ст. 210 КУпАП – закрити.

   Стягнути з Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, вул. С. Бандери, 16, ЄДРПОУ - 08353525) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Філіпенко Олександра Сергійовича, року народження (місце проживання: 49055, м. Дніпро) судовий збір у розмірі 536,80 грн. (п’ятсот тридцять шість гривень, 80 копійок).

 

Справа № 203/1882/23 по відшкодуванню моральної і матеріальної шкоди

 

   Своєю постановою від 25 жовтня 2023 року Дніпровський апеляційний суд

 

ПОСТАНОВИВ:

 

   Апеляційну скаргу Філіпенка Олександра Сергійовича задовольнити частково.

   Рішення Красногвардійського районного суду м.Дніпропетровська від 13 липня 2023 року скасувати.

   Позовні вимоги Філіпенка Олександра Сергійовича  до Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки про відшкодування матеріальної та моральної шкоди, завданої незаконними рішеннями посадової особи задовольнити частково.

   Стягнути з Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки на користь Філіпенка Олександра Сергійовича моральну шкоду в розмірі 1 000,00 грн.

   У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.

   Стягнути з Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки на користь Філіпенка Олександра Сергійовича судові витрати, що складаються із судового збору в розмірі 3 355,00 грн.

 

ЗАПИТИ на ПУБЛІЧНУ ІНФОРМАЦІЮ, які БУЛИ ПРИЄДНАНІ до МАТЕРІАЛІВ ОБОХ СПРАВ:

 

   Зауважу, що в своїх заявах і клопотаннях поданих в рамках обох, зазначених вище цивільних судових проваджень, я повідомляв суди обох інстанцій про той факт, що мною, направлялися інформаційні запити з вимогою на отримання завірених належним чином копій установчих документів не тільки до Центрально-Чечелівського об'єднаного районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (запит від 07 січня 2023 року), Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (запит від 22 березня 2023 року та запит від 10 червня 2023 року), а й до Міністерства оборони України (запит від 12 червня 2023 року). Але, слід зазначити, що змістовних відповідей, а тим більше копій запитуваних документів від відповідних ТЦК та СП, Я, так, і не отримав.

   Дана обставина, а також відсутність інформації про установи з назвами «Центрально-Чечелівський об'єднаний районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки» (код ЄДРПОУ: 09834296) та «Дніпропетровський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки» (з наявним кодом ЄДРПОУ: 08353525) в відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, наштовхують на небезпідставні сумніви щодо легального перебування і діяльності зазначених установ на території України, під час воєнного стану.

   З цього приводу також слід наголосити, що відомості про зазначені вище установи також відсутні і в реєстраційних відомостях в розділі «дані про відокремлені підрозділи юридичної особи» самої юридичної особи (приватного права - суб’єкта господарювання) з назвою «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ: 00034022), яка, в свою чергу є правонаступником наступних юридичних осіб, а саме:

ЗАХІДНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ (ЄДРПОУ: 24982002);

ПІВДЕННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ (ЄДРПОУ: 24981994);

СХІДНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ (ЄДРПОУ: 26614946).

   Отже, питання правосуб’єктності одного і того ж Відповідача по двом цивільним справам мало б бути досліджено більш детально, з огляду на приєднані мною копії відповідних документів і запитів на публічну інформацію, які залишилися без відповідей. А також з огляду на ті суперечливі відомості, які були долучені мною до матеріалів даних справ, про вказані вище установи.

   Так в запиті на інформацію від 07 січня 2023 року до Центрально-Чечелівського ОРТЦК та СП для встановлення конституційної правосуб’єктності у самої установи та на підтвердження повноважень службових і посадових осіб, які діють від імені та в інтересах зазначеної установи (трекінг відправлення Укрпошта від 09.01.2023, № 4905506378840 – відправлення вручено особисто - 13.01.2023).

   В своєму запиті на публічну інформацію, я, ВИМАГАВ:

1. Надати завірену належним чином фотокопію Розпорядчого акту (ЗАКОНУ) про утворення Центрально-Чечелівського об'єднаного районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, як орган/установу державної влади в Україні;

2. Надати завірену належним чином фотокопію Наказу про призначення начальником Центрально-Чечелівського об'єднаного районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки підполковника Міщенка Володимира Володимировича;

3. Надати завірену належним чином фотокопію Наказу про призначення на посаду офіцера відділення ОБССЗ Центрально-Чечелівського об'єднаного районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки старшого лейтенанта Велієва Хасара Сафаралійовича;

4. Надати посилання на нормативно-правовий акт (ЗАКОН), яким визначені військові і спеціальні звання відповідно до статті 92 Конституції України;

5. Надати завірену належним чином фотокопію Положення, яким регулюється діяльність Центрально-Чечелівського об'єднаного районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;

6. Надати завірену належним чином фотокопію Посадової інструкції, якою регулюється діяльність посадових і службових осіб Центрально-Чечелівського об'єднаного районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;

7. Надати відомості про нормативно-правовий акт (ЗАКОН), яким встановлено право працівників Центрально-Чечелівського об'єднаного районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки розглядати і виносити рішення (постанови) в справах про адміністративні правопорушення;

8.  Надати завірені належним чином фотокопії супровідних документів, якими уповноважувались дії працівників Центрально-Чечелівського об'єднаного районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки в робочий час на перевірку документів у осіб поза межами будівлі Центрально-Чечелівського об'єднаного районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, розташованого за адресою: місто Дніпро, вулиця Шмідта, 16;

9.  Надати відомості про конкретну норму нормативно-правового акту (ЗАКОНУ), яким визначено право працівників ТЦК та СП вчиняти перевірку документів поза межами будівель/споруд, в яких розміщені відповідні ТЦК та СП;

10.  Надати відомості про конкретну норму нормативно-правового акту (ЗАКОНУ), якою визначено статус Центрально-Чечелівського об'єднаного районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, як режимного об’єкту;

11.  Надати достовірні відомості щодо того, ким, коли і на підставі чого була замовлена і виготовлена гербова печатка Центрально-Чечелівського об'єднаного районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки; 

12. Відповідь на даний запит надати впродовж встановленого відповідним законом строку (п'ять днів), листом, на мою домашню адресу: 49055, м. Дніпро.

   Зауважу, що відповіді на зазначений запит, я, так, і не отримав.

   В продубльованому запиті на публічну інформацію задля підтвердження правосуб’єктності (правоздатності, дієздатності і деліктоздатності) належного відповідача та встановлення повноважень осіб, які можуть діяти від імені та в інтересах відповідної «юридичної особи публічного права» (як дослівно зазначено в постанові КМУ від 23 лютого 2022 року № 154 «Про затвердження Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки»), в запиті на інформацію від 22 березня 2023 року та від 10 червня 2023 року до Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (трекінг відправлення Укрпошта від 09.01.2023, № 490550636279 – відправлення вручено за довіреністю - 23.03.2023), я, ВИМАГАВ:

1. Надати повну, змістовну відповідь на мій попередній інформаційний запит, направлений 07 січня 2023 року до Центрально-Чечелівського об'єднаного районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, і отриманого даною установою відповідно трекінга Укрпошти;

2. На виконання норми прямої дії пункту 12 частини першої статті 92. Конституції України (документ: 254к/96-ВР), згідно якої «Виключно законами України визначаються, зокрема, організація і діяльність органів виконавчої влади, основи державної служби, організації державної статистики та інформатики», - надати завірену належним чином фотокопію Розпорядчого акту (ЗАКОНУ) про утворення юридичної особи публічного права – установи з назвою «Дніпропетровський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки»;

3.  На виконання норми прямої дії пункту 17 частини першої статті 92. Конституції України (документ: 254к/96-ВР), згідно якої «Виключно законами України визначаються, зокрема, основи національної безпеки, організації Збройних Сил України і забезпечення громадського порядку», - надати достовірну інформацію у вигляді посилання на відповідний чинний Закон України «Про організацію Збройних Сил України»;

4.   На виконання норми прямої дії пункту 18 частини першої статті 92. Конституції України (документ: 254к/96-ВР), згідно якої «Виключно законами України визначаються, зокрема, правовий режим державного кордону», - надати достовірну інформацію у вигляді посилання на відповідний чинний Закон України «Про правовий режим державного кордону»;

5.   На виконання норми прямої дії пункту 2 частини другої статті 92. Конституції України (документ: 254к/96-ВР), згідно якої «Виключно законами України встановлюються, зокрема, порядок направлення підрозділів Збройних Сил України до інших держав; порядок допуску та умови перебування підрозділів збройних сил інших держав на території України», - надати достовірну інформацію у вигляді посилання на відповідні чинні Закони України «Про порядок направлення підрозділів Збройних Сил України до інших держав» та «Про порядок допуску та умови перебування підрозділів збройних сил інших держав на території України»;

6.   На виконання норми прямої дії пункту 4 частини другої статті 92. Конституції України (документ: 254к/96-ВР), згідно якої «Виключно законами України встановлюються, зокрема, порядок використання і захисту державних символів», - надати достовірну інформацію у вигляді посилання на відповідний чинний Закон України «Про порядок використання і захисту державних символів»;

7.   На виконання норми прямої дії пункту 5 частини другої статті 92. Конституції України (документ: 254к/96-ВР), згідно якої «Виключно законами України встановлюються, зокрема, державні нагороди», - надати достовірну інформацію у вигляді посилання на відповідний чинний Закон України «Про державні нагороди»;

8.   На виконання норми прямої дії пункту 6 частини другої статті 92. Конституції України (документ: 254к/96-ВР), згідно якої «Виключно законами України встановлюються, зокрема, військові звання, дипломатичні ранги та інші спеціальні звання», - надати достовірну інформацію у вигляді посилання на відповідний чинний Закон України «Про військові звання, дипломатичні ранги та інші спеціальні звання»;

9.   На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 року № 154 «Про затвердження Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки» і норми прямої дії частини третьої статті 20. Конституції України (документ: 254к/96-ВР), згідно якої «Великий Державний Герб України встановлюється з урахуванням малого Державного Герба України та герба Війська Запорізького законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України», - надати зразок власного бланка і зразок відбитку гербової печатки установи з назвою «Дніпропетровський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки»; 

10. Відповідь на даний запит надати впродовж встановленого відповідним законом строку (п'ять днів), листом, на мою домашню адресу: 49055, м. Дніпро та в електронному вигляді на мою електронну адресу e-mail: svf2011@ukr.net. 

   Даний запит мною було сформовано і направлено до відповідного розпорядника інформації (Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки), з огляду на суперечливі відомості, які містяться в офіційному витягу з ЄДРПОУ від 17.02.2023 року (код 182052780030) про юридичну особу з кодом ЄДРПОУ: 08353525 та назвою «Дніпропетровський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки». Адже на момент формування даного витягу (від 17.02.2023 10:20:28), цитую: «в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань записів (про зазначену юридичну особу) не знайдено».

   Зауважу, що і на даний запит, на момент подання адміністративної позовної заяви до Дніпропетровського окружного адміністративного суду відповіді, я, так, і не отримав.

   З огляду на викладене вище вважаю, що мої виважено обґрунтовані запити на публічну інформацію в обставинах, що склалися через спровоковані, протиправні дії працівників зазначених вище установ, є доречними і обов’язковими в умовах розгляду спірних питань в зазначених вище судових провадженнях. А ігнорування моїх законних звернень через письмові запити, - є грубим порушенням посадовими/службовими особами чинного законодавства і моїх конституційних прав і свобод.

   Отже, враховуючи наведене вище, розцінюю даний факт самоправства, яке полягає у примушуванні мене до певних незаконних дій, - як тиск на сторону у судовій справі, яка наразі перебуває в провадженні кваліфікованого судді, і по якій, іще, не прийнято будь-яке остаточне рішення.

   Про незаконність дій зазначених вище юридичних осіб приватного права, якими є установи з назвами «Дніпропетровський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки» (код ЄДРПОУ: 08353525) та «Центрально-Чечелівський об’єднанний районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки (код ЄДРПОУ: 09834296), свідчить відсутність будь-яких реєстраційних даних в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а також системний аналіз «легалізації» не утворених ЗАКОНОМ відповідно до положень пункту 12, 17 частини першої статті 92 Конституції України територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, як органів військового управління, що забезпечують виконання законодавства з питань військового обов’язку і військової служби, мобілізаційної підготовки та мобілізації.
   Адже хронологія утворення цих недоорганів починається з Указу Президента України від 15 лютого 1994 року № 48/94 «Про Положення про військові комісаріати» скасованого іншим Указом Президента України від 9 жовтня 2001 року № 944/2001 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких указів Президента України».
   Постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2001 року № 1235 «Про затвердження Положення про військові комісаріати» було затверджено Положення про військові комісаріати, які не утворювались у відповідності до вимог чинної Конституції України (документ: 254к/96-ВР), але існували де-факто. Дана постанова втратила чинність на підставі постанови КМ № 389 від 03.06.2013.
   Наступною Постановою Кабінету Міністрів України від 3 червня 2013 року № 389 «Про затвердження Положення про військові комісаріати» (які ніколи не створювались законом), в найкращих традиціях правового нігілізму, було затверджено Положення про військові комісаріати, яке втратило свою чинність на підставі постанови КМ № 154 від 23.02.2022.  

   Одночасно з постановою КМУ № 389 від 03.06.2013 діяла й інша Постанова Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 року № 1054 «Про затвердження Положення про територіальний центр комплектування військовослужбовцями за контрактом», якою було затверджено відповідне Положення та яке також втратило свою чинність на підставі постанови КМ № 154 від 23.02.2022.     

   Наступною Постановою Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 року № 154 «Про затвердження Положення про територіальний центр комплектування та соціальної підтримки» (яка на сьогодні вважається чинною), вкотре, було затверджено відповідне Положення для так званих «органів військового управління…», які ніколи не утворювалися відповідно до норм прямої дії чинної Конституції України (документ: 254к/96-ВР), але продовжують існувати де-факто, не оформлені де-юре.

   В свою чергу Законом України від 6 грудня 1991 року № 1934-ХІІ «Про Збройні Сили України» чітко врегульовано, що органи військового управління забезпечують неухильне додержання вимог  Конституції України  стосовно того, що Збройні Сили України не можуть бути використані для обмеження прав і свобод громадян або з метою повалення конституційного ладу, усунення органів державної влади чи перешкоджання їх діяльності.

Ніякі надзвичайні обставини, накази чи розпорядження командирів і начальників не можуть бути підставою для будь-яких незаконних дій по відношенню до цивільного населення, його майна та навколишнього середовища.

   За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу військовослужбовці несуть відповідальність згідно з законом.

   Але, по факту, це все, не виконується.

   Тож яким чином, припинили своє існування не утворені законом військові комісаріати, яким на заміну прийшли не утворені законом територіальні центри комплектування та соціальної підтримки?

   Відповідь на дане питання прихована в Законі України від 30 березня 2021 року № 1357-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань виконання військового обов’язку та ведення військового обліку», яким внесено зміни і доповнення до Закону України від 25 березня 1992 року № 2232-ХІІ «Про військовий обов’язок і військову службу» в наступній редакції, а саме:

«1) у статті 1:

частини сьому і восьму викласти в такій редакції:

"7. Виконання військового обов’язку громадянами України забезпечують державні органи, органи місцевого самоврядування, утворені відповідно до законів України військові формування, підприємства, установи та організації незалежно від підпорядкування і форм власності в межах їх повноважень, передбачених законом, та районні (об’єднані районні), міські (районні у містах, об’єднані міські) територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, територіальні центри комплектування та соціальної підтримки Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя (далі - територіальні центри комплектування та соціальної підтримки).

8. Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки затверджується Кабінетом Міністрів України"».

   Отже, очевидним є факт порушення норм прямої дії чинної Конституції України, що свідчить про незаконність організації і діяльності зазначених вище юридичних осіб, без реєстрації в ЄДР.

   Кримінальний кодекс України має своїм завданням правове забезпечення охорони прав і свобод людини і громадянина, власності, громадського порядку та громадської безпеки, довкілля, конституційного устрою України від кримінально-протиправних посягань, забезпечення миру і безпеки людства, а також запобігання кримінальним правопорушенням.

   Кримінальне процесуальне законодавство України складається з відповідних положень Конституції України, міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, цього Кодексу та інших законів України.

   Завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

   Диспозицією і кваліфікацією статті 356 КК України встановлено, що: «Самоправство, тобто самовільне, всупереч установленому законом порядку, вчинення будь-яких дій, правомірність яких оспорюється окремим громадянином або підприємством, установою чи організацією, якщо такими діями була заподіяна значна шкода інтересам громадянина, державним чи громадським інтересам або інтересам власника, - карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до трьох місяців».

   Саме відповідно до кваліфікації зазначеної вище статті 356 КК України, мною, подається дана заява про злочин.

   В редакції Кримінального процесуального кодексу України, яка є чинною на момент подання мною відповідної заяви про злочин, визначено, що відповідно до положень статті 214 КПК України: Слідчий, дізнавач, прокурор невідкладно, але не пізніше 24 годин після подання заяви, повідомлення про вчинене кримінальне правопорушення або після самостійного виявлення ним з будь-якого джерела обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, зобов’язаний внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань, розпочати розслідування та через 24 години з моменту внесення таких відомостей надати заявнику витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань. Слідчий, який здійснюватиме досудове розслідування, визначається керівником органу досудового розслідування, а дізнавач - керівником органу дізнання, а в разі відсутності підрозділу дізнання - керівником органу досудового розслідування (ч. 1 ст. 214) {Частина перша статті 214 із змінами, внесеними згідно із Законами № 2213-VIII від 16.11.2017, № 2617-VIII від 22.11.2018}. Досудове розслідування розпочинається з моменту внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань. Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення затверджуються Офісом Генерального прокурора за погодженням з Міністерством внутрішніх справ України, Службою безпеки України, Національним антикорупційним бюро України, Державним бюро розслідувань, органом, що здійснює контроль за додержанням податкового законодавства (ч. 2 ст. 214) {Частина друга статті 214 із змінами, внесеними згідно із Законами № 1698-VII від 14.10.2014№ 187-IX від 04.10.2019}. Здійснення досудового розслідування до внесення відомостей до реєстру або без такого внесення не допускається і тягне за собою відповідальність, встановлену законом (ч. 3 ст. 214). Слідчий, прокурор, інша службова особа, уповноважена на прийняття та реєстрацію заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення, зобов’язані прийняти та зареєструвати таку заяву чи повідомлення. Відмова у прийнятті та реєстрації заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення не допускається (ч. 4 ст. 214). Слідчий, дізнавач невідкладно у письмовій формі повідомляє керівника органу прокуратури про початок досудового розслідування, підставу початку досудового розслідування та інші відомості, передбачені частиною п’ятою цієї статті (ч. 6 ст. 214) {Частина шоста статті 214 із змінами, внесеними згідно із Законами № 1697-VII від 14.10.2014№ 2617-VIII від 22.11.2018}.

   Отже, як вбачається з наведених вище положень статті 214 КПК України обов'язок із внесення відповідних відомостей про вчинене кримінальне правопорушення покладається на слідчого, дізнавача, прокурора (уповноважену особу) до якого надійшла заява, повідомлення про таке діяння, або в разі виявлення кримінального правопорушення слідчим, дізнавачем, прокурором, самостійно, з будь-якого джерела.

   Крім того, визначений частиною першою статті 214 КПК України обов'язок слідчого, дізнавача або прокурора не вимагає оцінки цими суб'єктами такої заяви (повідомлення) на предмет наявності ознак складу злочину для того, щоб вчинити процесуальну дію, яка полягає у внесенні відомостей про кримінальне правопорушення до ЄРДР. Такі вимоги не передбачають здійснення оцінки обґрунтованості заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення, а передбачають лише обов'язок уповноважених органів здійснити фіксацію наданих особою відомостей про кримінальне правопорушення, які вона надає усвідомлено для реалізації відповідними органами завдань кримінального провадження.

   Подана мною заява про вчинене кримінальне правопорушення є обґрунтованою і відповідає фактичним обставинам справи. Крім того, я беру на себе повну відповідальність, передбачену положеннями статті 383 Кримінального кодексу України за завідомо неправдиве повідомлення про вчинення злочину.

   Отже, слідчий, дізнавач, прокурор отримавши мою заяву про кримінальний злочин, зобов’язаний внести відповідні відомості до ЄРДР згідно вимог статті 214 КПК України, а не розглядати заяву про злочин, як звернення громадян, згідно положень Закону України «Про звернення громадян».

   Враховуючи зазначене вище відповідально заявляю, що зазначеними протиправними, злочинними діями, які підпадають під кваліфікацію статті 356 Кримінального кодексу України (самоправство), вчиненими начальником суб’єкта без статусу юридичної особи з назвою «Центрально-Чечеловський об’єднанний районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки» підполковником А. КЛИМЕНКО – мені було завдано моральної і матеріальної шкоди (сукупно) в розмірі 500000 (п’ятсот тисяч) гривень.    

   Частинами першою і другою статті 68. Конституції України встановлено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.

   Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.

   В свою чергу частиною другою статті 61. Конституції України закріплено, що юридична відповідальність особи має індивідуальний характер.

   Враховуючи зазначене вище, керуючись наведеними вище нормами чинного законодавства,

 

ВИМАГАЮ:

 

-  прийняти і зареєструвати дану заяву про кримінальний злочин, що має ознаки передбачені положеннями статті 356 Кримінального кодексу України (самоправство), вчинений начальником суб’єкта без статусу юридичної особи з назвою «Центрально-Чечеловський об’єднанний районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки» підполковником А. КЛИМЕНКО;

- відповідно до положень частини першої статті 214 Кримінального процесуального кодексу України (КПК України), Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 08.02.2019 № 100 «Про затвердження порядку ведення єдиного обліку в органах (підрозділах) поліції заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події» та Наказу ОФІСУ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА від 30.06.2020 № 298 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення», - внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР) впродовж 24 годин після прийняття моєї заяви про вчинений кримінальний злочин за вказаною в заяві попередньою кваліфікацією та через 24 години з моменту внесення таких відомостей надати мені (заявнику, з правами потерпілого) витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР);

- на виконання вимог КПК України і Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 575 «Про затвердження Інструкції з організації взаємодії органів досудового розслідування з іншими органами та підрозділами Національної поліції України в запобіганні кримінальним правопорушенням, їх виявленні та розслідуванні» - невідкладно розпочати досудове розслідування, у формі попереднього слідства, з підстави вчинення кримінального правопорушення, за попередньою кваліфікацією, зазначеною в моїй заяві;

- вручити мені, як заявнику, пам'ятку, про процесуальні права і обов'язки потерпілого, передбачені статтями 55-57 КПК України;

- надати мені можливість повідомити додаткові свідчення в порядку пункту 6 частини першої статті 56 КПК України, виключно, в рамках відкритого кримінального провадження по зазначеному факту кримінального правопорушення в моїй заяві;

-  згідно вимог пунктів частини другої статті 60 КПК України: вручити мені документ, що підтверджує прийняття і реєстрацію моєї заяви про вчинений кримінальний злочин (талон повідомлення ЄО/ЖЄО);

-  Повідомляти мене про кожну дію в ході досудового розслідування письмово;

-  Досудове розслідування провести у встановлений законом строк.

 

ДОДАТОК:

 

1.    Копії повістки № 15 808 від 13.06.2024  – на 1 (одному) арк.;

2.    Копія Наказу № 6-К від 14.03.2024   – на 1 (одному) арк.;

3.    Копія Розпорядження № 4/2467 від 13.03.2024  – на 1 (одному) арк.

 

   Всього в додатку 3 (три) аркуші.

 

   18 березня 2024 року

 

З повагою, Заявник

з правами потерпілого:  _______________ Сергій Веніамінович Філіпенко

Хронологія даного питання: 

В Дніпрі "лютують" терцентри комплектування? Швидка правова допомога вже мчить...

Юлія Щербак: СИНЕЛЬНИКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ТЦК та СП. З ким ми маємо справу?

СКАСОВУЄМО ПОСТАНОВУ ВОЄНКОМА

В Дніпрі ТЦК змушує сплатити штраф на рахунок приватної юрособи

ТЦК не є правонаступниками військоматів, адже останні не утворювались відповідно до КУ

СКАСОВУЄМО ПОСТАНОВУ ВОЄНКОМА-ФАНТОМА – відео 2, ухвала і заява

Суддя Черкез визначив ДніпроОТЦК відповідачем у справі про скасування постанови - ухвала

Суддя Черкез скасував постанову недовоєнкома Дніпра - рішення

Запит до ОТЦК та СП Дніпра. Впевнені, що на часі!

Як притягнути ТЦК-ашників до відповідальності? Через моральну і матеріальну! – позов до суду

Не треба експромтом імпровізувати-декомунізувати… Треба, відповідати за скоєне! – заява про виправлення описок в ухвалах судді

А чи належний склад суду в справі по ТЦК та СП Дніпра?

Встановлюємо належний склад суду в справі по ТЦК та СП Дніпра

Встановлення належного відповідача в справі по ТЦК та СП Дніпра

Заява про виправлення описок в ухвалі про виправлення описок в справі по ТЦК та СП Дніпра

Запит до МІНОБОРОНИ через ігнорування звернень ТЦК та СП Дніпра

Через суд звертаємось до ТЦК та СП Дніпра як до свідка)))

«Фігове листя» від МІНОБОРОНИ – відповіді на запит

Як «суддя» стала АДвоКАТом у ДніпроОТЦК та СП – ухвала і рішення Чудопалової С. В.

АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі ВІДЕО 1 і заява

АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі ВІДЕО 2 і заява

АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі ВІДЕО 3 і заява

АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі ВІДЕО 4 і заява

АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі ВІДЕО 5 і заява

Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 1 + заява з додатками)

Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 2 + заява з додатками)

Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 3 + заява з додатками)

Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 4 + заява з додатками)

Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 5 + заява з додатками)

Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 6 + заява з додатками)

Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 7 + заява з додатками)

Відвід колегії в справі по ТЦК та СП Дніпра - відео і заява

Суд зобов’язав ТЦК та СП Дніпра відшкодувати моральну і матеріальну шкоду - постанова

Адмінпозов до ТЦК та СП Дніпра щодо ненадання публічної інформації - заява

Відвід судді Луніної О. С. в справі по ТЦК та СП - заява

Перше виконавче провадження на ТЦК та СП Дніпра

Другий відвід судді ДОАС Луніної в справі по ТЦК та СП Дніпра

Держстат і ЄДР про Оболонський РТЦК та СП в рамках журналістського розслідування

Відхиливши два відводи стала адвокатом у ТЦК - рішення судді ДОАС Луніної О. С.

Апеляція на трансформацію судді на адвоката ТЦК - засновано на реальних подіях))

Апеляція на трансформацію судді у адвоката ТЦК - засновано на реальних подіях))

Залишилось недослідженим судом: воєнний або надзвичайний стан

Залишилось недослідженим судом: НЕКОНСТИТУЦІЙНА ПРИРОДА ТЦК та СП

Рішення судді Должко С. Р. в публікації: Тисну Вашу руку, пане Суддя!!! ТЦК не є складовою структури ЗСУ – виправдувальний вирок для «ухилянта» від мобілізації

Йдіть в касацію! Апеляція повернула скаргу на вирок судді Должко С. Р. заявникові – ухвала Полтавського апеляційного суду

Яка «хуцпа» оскаржує вирок судді Должка?

«Багнет Нації» в підтримку вироку судді Должка С. Р. – запит до прокуратури

Вирок судді Должко скасували і направили на повторний розгляд в першу інстанцію - неповне відео

Невідповідність Конституції як нововиявлені факти для перегляду справи, з огляду на відповідь Офісу Генпрокурора

Ухвала апеляції на вирок судді Должка С. Р. - текст з ЄДРСР

В касації на апеляцію про скасування вироку судді Должко С. Р., відмовлено - ухвала ВС

Справу "Зінківського ухилянта" призначено на повторний розгляд - ухвала

ДБР «мутить» справу проти судді Должко С. Р.

Читайте також: Функції військоматів перебрали на себе приватні, комерційні установи? - документи

Реєстраційна картка ЮО «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»

З переляку, здуру, чи по п’яні: що напідписував яник?

Міноборони як суб’єкт господарювання з кодом ЄДРПОУ: 00034022

Знищення незалежності Держави через неконституційні органи влади – документи свідчать

А ВИ ЗНАЛИ, ЩО МІН’ЮСТ БРЕШЕ???

Ще трохи, і я зареєструю свій, приватний суд. А краще - міністерство фінансів)))

Тепер «нацгвардійці» Дніпра попереджені, що вони утворені незаконно - документи

Міністерство охорони здоров’я України, як приватне підприємство – документи

УКРАЇНА більше не корпорація?

Витяг з ЄДРПОУ про ЮО ПОДІЛЬСЬКИЙ РВК станом на 11.01.2023 року

Витяг з ЄДРПОУ про ЮО ДАРНИЦЬКИЙ РТЦК та СП станом на 10.01.2023 року

Закон про кримінальну відповідальність військових - ФІКЦІЯ!!!

ОДНЕ ПИТАННЯ ДО НЕДОВОЄНКОМА

Звернувся із запитом до ТЦК та СП? Отримай повістку)))…

Офіційно - не існує: відомості про Київський міський ТЦК та СП

Висновок Мін’юсту щодо постанови КМУ про ТЦК – «відповідний із зауваженнями в частині невідповідності вимогам нормопроектувальної техніки»

ФОТОКОПІЯ ПОСТАНОВИ КМУ ПРО ТЦК ТА СП НА САЙТІ «БАГНЕТ НАЦІЇ»

Держстат і ЄДРПОУ про Київський обласний військовий комісаріат

В ПОШУКАХ ПРАВОСУБ’ЄКТНОСТІ ТЦК та СП – мулька від КМУ

В ПОШУКАХ ПРАВОСУБ’ЄКТНОСТІ ТЦК та СП – мулька від МІНОБОРОНИ

ПОСТАНОВА КМУ ПРО ПОРЯДОК ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ ПРИЗОВНИКІВ, ВІЙСЬКОВОЗОБОВ’ЯЗАНИХ ТА РЕЗЕРВІСТІВ

Волають про спасіння їхніх душ, викрадені ТЦК-ашниками чоловіки. Змушені реагувати…

Уповноважений ВРУ відреагував на дії ТЦК-ашників Дніпра - документ

Про свавілля ТЦК-ашників і правоохоронців у Чернівцях – відео і документи (матеріал оновлюється)

Андрій Карпович про питання правосуб'єктності ТЦК та СП

Військомат… ТЦК… Дивись, не переплутай, Кутузов!

У деяких ТЦК відсутня процесуальна дієздатність – ухвала Верховного Суду

Ще один випадок приховування злочинів ТЦК та СП ЦНАПівцями

Про «родинні зв’язки» МІНОБОРОНИ з ТЦК та СП – витяг з ЄДРПОУ про МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

Повертаючись до теми ТЦК і повісток – запити і відповіді

ТЦК документів не мають, а повістки вручають – звернення жінки Світлани до Уповноваженого ВРУ з прав людини

ГЕНОЦИД УКРАЇНЦІВ в "особливий період" ЕПІЗОД 3 частина 1 - відео ГО ОПГ "Багнет Нації Чернівці"

Тисну Вашу руку, пане Суддя!!! ТЦК не є складовою структури ЗСУ – виправдувальний вирок для «ухилянта» від мобілізації

ГЕНОЦИД УКРАЇНЦІВ в особливий період ЕПІЗОД 3 частини 2 та 3 ВИЗВОЛЕННЯ - відео

Андрій Карпович: ТЦК - незаконне воєнізоване формування ст.260ККУ - відео

Віталій Піковський: лікбез для ТЦКашників - відео

Ярослав Косарев поліція і ТЦК збір персоналки за вигаданих причин - відео 1 і 2

Приклад дистанційної правової допомоги щодо незаконної мобілізації і повісток - відео

Заборонити ТЦК і освітянам маніпуляції з персональними даними – переписка із самозванцями

Відомості з ЄДРПОУ про МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ станом на 30.12.2023

На запит до ТЦК відповіла військова частина?))

Держстат і ЄДР про Голосіївський РТЦК та СП в рамках журналістського розслідування

Держстат і ЄДР про Деснянський РТЦК та СП в рамках журналістського розслідування

Держстат і ЄДР про Дніпровський РТЦК та СП в рамках журналістського розслідування

Держстат і ЄДР про Оболонський РТЦК та СП в рамках журналістського розслідування

Чернівці: найкоротша розмова з ТЦКунами

Читайте також: Надзвичайний стан: де-юре, а не де-факто?

Навіщо дублювати укази вже затверджені законами?

Проблеми правового регулювання понять «воєнний стан», «стан війни» та «воєнний час»

Кабмін встановив порядок застосування цивільними особами вогнепальної зброї

Кабмін санкціонував застосування членами добровольчих формувань територіальних громад стрілецької зброї та інших видів озброєння

«Воєнний стан» - панацея від «карантину»?

«Воєнний стан» продовжено іще на 30 діб – відповідний указ і закон

Андрій Карпович про правосуддя в умовах воєнного стану - відео

Тероборона виконуватиме завдання в районах ведення воєнних (бойових) дій

ВРУ вимагає визнати РФ державою-спонсором тероризму

До парламенту внесено проект ЗУ про примусове вилучення об’єктів права власності РФ в Україні

Зеленський запропонував парламенту продовжити строк дії воєнного стану на 90 діб – законопроект № 7389

В Україні строк проведення загальної мобілізації продовжать на 90 діб – законопроект № 7390

Можливо знадобиться «відмахуватись» від знахабнілих комунальників – копії указів про НС і ВС

Реєстраційна картка ЮО «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»

Реєстраційна картка ЮО «АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ»

Реєстраційна картка ЮО «ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ»

Юрій Котов: АРМІЯ. ВІДМОВА від служби з переконань - відео

Зеленський не підписував закону про багатонаціональні навчання на території України у 2022 році – відповідь Апарату ВРУ

Про одну "несуттєву" описку в документах державної ваги

Читайте також: Газету «Багнет Нації» зареєстровано – копія свідоцтва

Першу річницю утворення ГО ОПГ «Багнет Нації» відзначили першим випуском власної газети

Збираємо кошти на перший тираж газети «Багнет Нації»

«Екстрений» і «Спеціальний» випуски газети «Багнет Нації»: ми публікуємо те, про що мовчать інші

Приватна «Дніпроміськрада» - рудимент минулого, який знищує наше майбутнє – другий випуск газети «Багнет Нації»

Новий номер газети «Багнет Нації», як додаток до запиту, заяви, клопотання на правоздатність

Збираємо на друк нових випусків газети "Багнет Нації" - оголошення

П’ятий випуск газети «Багнет Нації»

«Картахенський протокол про біобезпеку»: читаємо поміж рядків – шостий випуск газети «Багнет Нації»

Сьомий випуск газети «Багнет Нації» матиме вкладиш у вигляді шаблону заяви про злочин на роботодавця

Катехізис єврея СРСР українською – восьмий випуск газети «Багнет Нації»

«Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ» - дев’ятий випуск газети «Багнет Нації»

КОРОТКО ПРО ОРГАНИ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ (ОСНи) – десятий випуск газети «Багнет Нації»

Поновлення на роботі за рішенням суду – одинадцятий випуск газети «Багнет Нації»

Продовження теми медичного експерименту в умовах незаконного карантину – дванадцятий випуск газети «Багнет Нації»

ВІДВІД ВСІЄЇ СУДОВОЇ СИСТЕМИ… - тринадцятий випуск газети «Багнет Нації» від 22.02.2022

Публічне сповіщення оферта від Українського Народу до МОЗ України – чотирнадцятий випуск газети «Багнет Нації»

Благодійному друкованому виданню (газеті) «Багнет Нації» півтора роки – п’ятнадцятий випуск

ПРОФЕСІЙНИЙ СУДДЯ – ВИМОГА КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ – шістнадцятий випуск газети «Багнет Нації»

СУД ВСТАНОВЛЕНИЙ ЗАКОНОМ – сімнадцятий випуск газети «Багнет Нації»

МИ МУСИМО ВИКОНАТИ КОНСТИТУЦІЮ! - вісімнадцятий випуск газети «Багнет Нації»

Людина є скарбом Природи… - дев’ятнадцятий випуск газети «Багнет Нації» (з додатком)

Волевиявлення: Жити по совісті… - двадцятий випуск газети «Багнет Нації» (з додатками)

Авторське Волевиявлення Олександра – двадцять перший випуск газети «Багнет Нації»

Унікальні конституційні хроніки (початок) – двадцять другий випуск газети «Багнет Нації»

Діти – майбутнє правової держави – двадцять третій випуск газети «Багнет Нації»

Права людини - комплекс природних і непорушних свобод… - двадцять четвертий випуск газети «Багнет Нації»

Забороняємо медичні експерименти над Людиною – двадцять п’ятий випуск газети «Багнет Нації»

Факти, що мають юридичне значення – проект Конституції доопрацьований ТСК – двадцять шостий випуск газети «Багнет Нації»

Перша редакція чинної Конституції України – двадцять сьомий випуск газети «Багнет Нації»

Ключове з Рішення КСУ від 8 червня 2022 року №3-р(ІІ)/2022 (справа щодо презумпції невинуватості) – двадцять восьмий випуск газети «Багнет Нації»

Декларація правозахисника & Конституція України – двадцять дев’ятий (високосний) випуск газети «Багнет Нації»

ВСІ ВИПУСКИ ГАЗЕТИ

«БАГНЕТ НАЦІЇ»:

газета Багнет нації - Google Drive

Авторський проект Сергія Філіпенка:

а що ж по факту? - випуск 1 (замість Держави - КОРПОРАЦІЯ!)

а що ж по факту? – випуск 2 (замість Конституції - УЗУРПАЦІЯ!)

а що ж по факту? - випуск 3 (замість норм права - юридична КАЗУЇСТИКА!)

а що ж по факту? - випуск 4 (замість держслужбовців - біометрики, апатриди та ЖЗО!)

а що ж по факту? - випуск 5 (замість ПАРЛАМЕНТУ - якась АБРАКАДАБРА!)

а що ж по факту? – випуск 6 (замість НАРДЕПІВ – ПОЛІТПРОЕКТИ!)

а що ж по факту? – випуск 7 (замість юридичної сили НПА – ТУАЛЕТНИЙ ПАПІР!)

а що ж по факту? – випуск 8 (замість ПУБЛІЧНОГО – ПРИВАТНЕ!)

Підтримати правозахисну діяльність і друк благодійного видання (газети) ГО ОПГ «Багнет Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку № 4731 2196 4570 7633  на ім’я Сергія Філіпенка

Інформація від правління БН: https://t.me/pravlinnyagoopgbn

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Бастіон: https://bastyon.com/bagnetnacii?fbclid=IwAR1cHy1NB2HPcZVMknoXYVTD19UG106y4tcvsWb0fdZxy_BsqLu9LwCCqAM&fbclid=IwAR1cHy1NB2HPcZVMknoXYVTD19UG106y4tcvsWb0fdZxy_BsqLu9LwCCqAM


Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -