Скорочено. Повна версія в публікації: Апеляція
на трансформацію судді у адвоката ТЦК - засновано на реальних подіях))
Невже непрофесійна суддя Луніна О. С. не
розуміє контексту запитуваної мною в запиті інформації, на реалізацію положень
та виконання саме Конституції України від 28 червня 1996 року? Невже вона не
розуміє, що я вимагаю надання хоча б посилання на чинні нормативно-правові акти
(саме ЗАКОНИ), які б не суперечили чинній Конституції України. Чому
непрофесійна суддя Луніна О. С. зводить до рангу установчих документів про
утворення ТЦК та СП нормативні акти, які суперечать Конституції?
Де, закон про організацію і діяльність
Дніпропетровського ОТЦК та СП на виконання прямої норми пункту 12 частини
першої статті 92 Конституції України? Де, Закон України «Про організацію Збройних Сил України» на
виконання частини шостої статті 17 та пункту 17 частини першої статті
92 Конституції України (документ: 254к/96-ВР)? Де,
Закон України «Про правовий режим державного кордону» на
виконання частини третьої статті 17 та пункту 18 частини першої статті 92 Конституції
України (документ: 254к/96-ВР)? Де, Закон України «Про порядок
використання і захисту державних символів» на виконання пункту 4 частини
другої статті 92 Конституції України (документ: 254к/96-ВР)? Чи
непрофесійна суддя Луніна О. С. не знає про відсутність Закону України про
Великий Державний Герб України який встановлюється з урахуванням малого
Державного Герба України та герба Війська Запорізького виключно законом. І що даний
закон приймається, виключно, не менш як двома третинами від конституційного
складу Верховної Ради України. А при змішаному складі парламенту
(мажоритарно-пропорційному) відсутня навіть елементарна парламентська більшість
у 226 голосів, не кажучи вже про конституційну більшість. Чому запитувачу
інформації не надані чіткі, конкретні відповіді і посилання на конкретні
документи. Можливо тому, що їх не існує, а хтось маніпулює?
В своєму Рішенні від 26 лютого 1998 року № 1-рп/98 Конституційний
Суд України дійшов висновку, що основоположні
принципи загального, рівного і прямого виборчого права, вільне і таємне
волевиявлення громадян України на виборах народних депутатів України становлять
конституційну основу правового регулювання виборчого процессу.
В своєму Рішенні від 17 жовтня 2002 року № 17-рп/2002
Конституційний Суд України зазначає, що Верховна
Рада України
визначена в статті
75 Конституції України (254к/96-ВР) парламентом - єдиним органом
законодавчої влади в Україні. Як орган державної влади Верховна Рада
України є колегіальним органом, який складають чотириста п'ятдесят народних депутатів України.
Повноваження Верховної Ради України реалізуються спільною діяльністю народних
депутатів України на засіданнях Верховної Ради України під час її сесій. Визначення Верховної Ради України єдиним органом
законодавчої влади означає, що жоден інший орган
державної влади не уповноважений приймати закони. Верховна Рада України здійснює законодавчу владу самостійно, без участі інших органів.
Верховна Рада України за своєю природою є представницьким органом
державної влади, який
відповідно до частини першої статті 76 Конституції
України (254к/96-ВР) складають чотириста
п'ятдесят народних депутатів України - громадян
України, обраних на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного
голосування строком на чотири
роки. Формування шляхом прямих виборів і
функціонування на засадах колегіальності забезпечують Верховній Раді України характер представницького органу.
Слід зауважити, що
в абзацах першому і другому пункту 2 мотивувальної частини свого Рішення від 2
березня 1999 року № 2-рп/99 Конституційний Суд України дійшов
висновку, що стаття 6 Конституції України, закріплюючи одну з
найважливіши засад правової держави – принцип поділу влади, одночасно визначає,
що органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої
повноваження у встановлених Конституцією України межах і відповідно до законів
України. Ця вимога проводиться також у частині другій статті 19 Конституції
України, яка зобов'язує органи державної
влади та органи місцевого самоврядування, їх посадових осіб діяти лише на
підставі, в межах повноважень та у спосіб,
що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 75 Конституції України єдиним
органом законодавчої влади в Україні є парламент
- Верховна Рада України. До її найголовніших і, по суті, виключних повноважень належить прийняття
законів (пункт 3 частини першої
статті 85 Конституції України). Стаття 92 Конституції України закріплює перелік найважливіших питань,
які визначаються або
встановлюються виключно законами. Це цілком відповідає принципу пріоритетності закону в системі
нормативно-правових актів України.
Натомість повноваження
Кабінету Міністрів України, на відміну від повноважень Верховної Ради України і
Президента України, можуть визначатись не лише Конституцією України, а й
законами України. Відповідно до Конституції України організація, повноваження і
порядок діяльності Кабінету Міністрів України, інших центральних та місцевих
органів виконавчої влади визначаються Конституцією і законами України; організація і діяльність органів виконавчої
влади визначаються виключно законами України (пункт 12 частини першої
статті 92, частина друга статті 120). Водночас будь-яке повноваження Кабінету
Міністрів України або іншого органу виконавчої влади не може визначатися
законом усупереч конституційним приписам (абзац другий підпункту 3.8 пункту 3 мотивувальної
частини Рішення
Конституційного Суду України (Велика палата) у справі за конституційним
поданням 46 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України
(конституційності) частини першої статті 1, пункту 2 частини першої статті 4,
частини першої, абзаців першого, другого частини другої статті 5, абзаців
другого, третього, четвертого, п’ятого, тридцять дев’ятого, сорокового частини
третьої, частини шостої статті 8 Закону України „Про Національну комісію, що
здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг“
(справа про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах
енергетики та комунальних послуг) від 13 червня 2019 року № 5-р/2019).
То для кого Кабінет Міністрів України
розробляє та затверджує окремі положення? Для тих, хто не утворений законом і
кого не існує де-юре?
Я (Апелянт/Позивач), продовжую стверджувати щодо незаконного утворення тих установ, які сьогодні грубо порушують права громадян, такою ж незаконною мобілізацією.
Системний аналіз «легалізації» неутворених законом відповідно до положень пункту 12, 17 частини першої статті 92 Конституції України територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки як органів військового управління, що забезпечують виконання законодавства з питань військового обов’язку і військової служби, мобілізаційної підготовки та мобілізації, починається з Указу Президента України від 15 лютого 1994 року № 48/94 «Про Положення про військові комісаріати» скасованого іншим Указом Президента України від 9 жовтня 2001 року № 944/2001 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких указів Президента України».
Постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2001 року № 1235 «Про затвердження Положення про військові комісаріати» було затверджено Положення про військові комісаріати, які не утворювались у відповідності до вимог чинної Конституції України (документ: 254к/96-ВР), але існували де-факто. Дана постанова втратила чинність на підставі постанови КМ № 389 від 03.06.2013.
Наступною Постановою Кабінету Міністрів України від 3 червня 2013 року № 389 «Про затвердження Положення про військові комісаріати» (які ніколи не створювались законом), в найкращих традиціях правового нігілізму, було затверджено Положення про військові комісаріати, яке втратило свою чинність на підставі постанови КМ № 154 від 23.02.2022.
Водночас з постановою КМУ № 389 від
03.06.2013 діяла й інша Постанова
Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 року № 1054 «Про
затвердження Положення про територіальний центр комплектування
військовослужбовцями за контрактом», якою було затверджено відповідне Положення та яке також
втратило свою чинність на підставі постанови КМ № 154 від 23.02.2022.
Наступною Постановою Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 року № 154 «Про
затвердження Положення про територіальний центр комплектування та соціальної
підтримки» (яка на сьогодні
вважається чинною), вкотре, було затверджено відповідне Положення для так
званих «органів військового управління…»,
які ніколи не утворювалися відповідно до норм прямої дії чинної Конституції
України (документ: 254к/96-ВР), але продовжують існувати
де-факто, не оформлені де-юре.
В свою чергу Законом України від 6 грудня 1991 року № 1934-ХІІ «Про Збройні Сили
України» чітко врегульовано, що органи військового управління забезпечують неухильне додержання вимог Конституції
України стосовно того, що Збройні Сили України не можуть бути використані для
обмеження прав і свобод громадян або з метою повалення конституційного ладу,
усунення органів державної влади чи перешкоджання їх діяльності.
Ніякі
надзвичайні обставини, накази чи розпорядження командирів і начальників не
можуть бути підставою для будь-яких незаконних дій по відношенню до цивільного
населення, його майна та навколишнього середовища.
За
віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу військовослужбовці
несуть відповідальність згідно з законом.
По факту, це все, не виконується.
Та яким чином, припинили своє існування неутворені законом військові
комісаріати, яким на заміну прийшли неутворені законом територіальні центри
комплектування та соціальної підтримки?
Відповідь на дане питання прихована в Законі України від 30 березня 2021 року №
1357-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України
щодо удосконалення окремих питань виконання військового обов’язку та ведення
військового обліку», яким
внесено зміни і доповнення до Закону
України від 25 березня 1992 року № 2232-ХІІ «Про військовий обов’язок і
військову службу» в наступній редакції, а саме:
«1) у статті
1:
частини сьому і восьму викласти в такій
редакції:
"7. Виконання військового
обов’язку громадянами України забезпечують державні органи, органи місцевого
самоврядування, утворені відповідно до законів України військові формування,
підприємства, установи та організації незалежно від підпорядкування і форм
власності в межах їх повноважень, передбачених законом, та районні (об’єднані
районні), міські (районні у містах, об’єднані міські) територіальні центри
комплектування та соціальної підтримки, територіальні центри комплектування та
соціальної підтримки Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя
(далі - територіальні центри комплектування та соціальної підтримки).
8. Положення про територіальні центри
комплектування та соціальної підтримки затверджується Кабінетом Міністрів
України"».
Ось так, з повним порушенням конституційних
засад, легким рухом руки шулера-кнопкодава неутворені законом військові
комісаріати переназвалися у територіальні центри комплектування та соціальної
підтримки.
Відповідно до частини другої статті 19
Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування,
їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у
спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Тобто імператив
зазначеного конституційного положення встановлює обов’язок органів державної
влади та їх посадових осіб дотримуватись принципу законності при здійсненні
своїх повноважень, що забезпечує здійснення державної влади за принципом її
поділу. <…>
Здійснення державної влади на засадах її
функціонального поділу на законодавчу, виконавчу та судову завдяки визначеній
Основним Законом України системі стримувань і противаг забезпечує стабільність
конституційного ладу, запобігає узурпації державної влади та узурпації
виключного права народу визначати і змінювати конституційний лад в Україні. <…> (абзаци перший, другий пункту 5 мотивувальної частини
Рішення Конституційного Суду України (Велика палата) у справі за конституційним
поданням 62 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України
(конституційності) Указу Президента України „Про дострокове припинення
повноважень Верховної Ради України та призначення позачергових виборів“ від 20
червня 2019 року № 6-р/2019).
З огляду на викладене вище суддя Луніна О.
С., встановивши невідповідність нормативно-правових актів Конституції України
та їх суперечливість окремим положенням Основного закону, мала б, як мінімум,
зазначити про це у своєму рішенні та не брати їх до уваги. Натомість «адвокат
відповідача» непрофесійна суддя Луніна О. С. стверджує про повноту наданої
позивачу відповідачем відповіді. Яке місце для чинної Конституції України в
своєму рішенні відводить непрофесійна суддя Луніна О. С.? – Та, ніякого!!!
Хронологія даного питання:
В Дніпрі "лютують"
терцентри комплектування? Швидка правова допомога вже мчить...
Юлія Щербак: СИНЕЛЬНИКІВСЬКИЙ
РАЙОННИЙ ТЦК та СП. З ким ми маємо справу?
В Дніпрі ТЦК змушує сплатити
штраф на рахунок приватної юрособи
ТЦК не є правонаступниками
військоматів, адже останні не утворювались відповідно до КУ
СКАСОВУЄМО ПОСТАНОВУ
ВОЄНКОМА-ФАНТОМА – відео 2, ухвала і заява
Суддя Черкез визначив ДніпроОТЦК
відповідачем у справі про скасування постанови - ухвала
Суддя Черкез скасував постанову
недовоєнкома Дніпра - рішення
Запит до ОТЦК та СП Дніпра.
Впевнені, що на часі!
Як притягнути ТЦК-ашників до
відповідальності? Через моральну і матеріальну! – позов до суду
А чи належний склад суду в
справі по ТЦК та СП Дніпра?
Встановлюємо належний склад суду
в справі по ТЦК та СП Дніпра
Встановлення належного
відповідача в справі по ТЦК та СП Дніпра
Заява про виправлення описок в
ухвалі про виправлення описок в справі по ТЦК та СП Дніпра
Запит до МІНОБОРОНИ через ігнорування
звернень ТЦК та СП Дніпра
Через суд звертаємось до ТЦК та
СП Дніпра як до свідка)))
«Фігове листя» від МІНОБОРОНИ –
відповіді на запит
Як «суддя» стала АДвоКАТом у
ДніпроОТЦК та СП – ухвала і рішення Чудопалової С. В.
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі
ВІДЕО 1 і заява
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі
ВІДЕО 2 і заява
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі
ВІДЕО 3 і заява
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі
ВІДЕО 4 і заява
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі
ВІДЕО 5 і заява
Ці зламалися, несіть нових! –
відвід колегії ДАС (відео 1 + заява з додатками)
Ці зламалися, несіть нових! –
відвід колегії ДАС (відео 2 + заява з додатками)
Ці зламалися, несіть нових! –
відвід колегії ДАС (відео 3 + заява з додатками)
Ці зламалися, несіть нових! –
відвід колегії ДАС (відео 4 + заява з додатками)
Ці зламалися, несіть нових! –
відвід колегії ДАС (відео 5 + заява з додатками)
Ці зламалися, несіть нових! –
відвід колегії ДАС (відео 6 + заява з додатками)
Ці зламалися, несіть нових! –
відвід колегії ДАС (відео 7 + заява з додатками)
Відвід колегії в справі по ТЦК
та СП Дніпра - відео і заява
Суд зобов’язав ТЦК та СП Дніпра
відшкодувати моральну і матеріальну шкоду - постанова
Адмінпозов до ТЦК та СП Дніпра щодо ненадання
публічної інформації - заява
Відвід судді Луніної О. С. в справі по ТЦК та СП -
заява
Перше виконавче провадження на ТЦК та СП Дніпра
Другий відвід судді ДОАС Луніної в справі по ТЦК та
СП Дніпра
Держстат і ЄДР про Оболонський РТЦК та СП в рамках
журналістського розслідування
Відхиливши два відводи стала адвокатом у ТЦК -
рішення судді ДОАС Луніної О. С.
Апеляція на трансформацію судді на адвоката ТЦК -
засновано на реальних подіях))
Апеляція на трансформацію судді у адвоката ТЦК -
засновано на реальних подіях))
Залишилось недослідженим
судом: воєнний або надзвичайний стан
Рішення судді Должко С. Р. в
публікації: Тисну Вашу руку, пане Суддя!!!
ТЦК не є складовою структури ЗСУ – виправдувальний вирок для «ухилянта» від
мобілізації
Яка «хуцпа» оскаржує вирок судді
Должка?
«Багнет Нації» в підтримку
вироку судді Должка С. Р. – запит до прокуратури
Вирок судді Должко скасували і
направили на повторний розгляд в першу інстанцію - неповне відео
Ухвала апеляції на вирок судді Должка С. Р. - текст з
ЄДРСР
В касації на апеляцію про скасування вироку судді
Должко С. Р., відмовлено - ухвала ВС
Справу "Зінківського ухилянта" призначено
на повторний розгляд - ухвала
ДБР «мутить» справу проти судді Должко С. Р.
Читайте також: Функції військоматів перебрали
на себе приватні, комерційні установи? - документи
Реєстраційна картка ЮО
«МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»
З переляку, здуру, чи по п’яні:
що напідписував яник?
Міноборони як суб’єкт
господарювання з кодом ЄДРПОУ: 00034022
Знищення незалежності Держави
через неконституційні органи влади – документи свідчать
А ВИ ЗНАЛИ, ЩО МІН’ЮСТ БРЕШЕ???
Ще трохи, і я зареєструю свій,
приватний суд. А краще - міністерство фінансів)))
Тепер «нацгвардійці» Дніпра
попереджені, що вони утворені незаконно - документи
Міністерство охорони здоров’я
України, як приватне підприємство – документи
Витяг з ЄДРПОУ про ЮО
ПОДІЛЬСЬКИЙ РВК станом на 11.01.2023 року
Витяг з ЄДРПОУ про ЮО ДАРНИЦЬКИЙ
РТЦК та СП станом на 10.01.2023 року
Закон про кримінальну
відповідальність військових - ФІКЦІЯ!!!
Звернувся із запитом до ТЦК та
СП? Отримай повістку)))…
Офіційно - не існує: відомості
про Київський міський ТЦК та СП
ФОТОКОПІЯ ПОСТАНОВИ КМУ ПРО ТЦК
ТА СП НА САЙТІ «БАГНЕТ НАЦІЇ»
Держстат і ЄДРПОУ про Київський
обласний військовий комісаріат
В ПОШУКАХ ПРАВОСУБ’ЄКТНОСТІ ТЦК
та СП – мулька від КМУ
В ПОШУКАХ ПРАВОСУБ’ЄКТНОСТІ ТЦК
та СП – мулька від МІНОБОРОНИ
ПОСТАНОВА КМУ ПРО ПОРЯДОК
ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ ПРИЗОВНИКІВ, ВІЙСЬКОВОЗОБОВ’ЯЗАНИХ ТА РЕЗЕРВІСТІВ
Волають про спасіння їхніх душ,
викрадені ТЦК-ашниками чоловіки. Змушені реагувати…
Уповноважений ВРУ відреагував на
дії ТЦК-ашників Дніпра - документ
Про свавілля ТЦК-ашників і
правоохоронців у Чернівцях – відео і документи (матеріал оновлюється)
Андрій Карпович про питання
правосуб'єктності ТЦК та СП
Військомат… ТЦК… Дивись, не
переплутай, Кутузов!
У деяких ТЦК відсутня
процесуальна дієздатність – ухвала Верховного Суду
Ще один випадок приховування
злочинів ТЦК та СП ЦНАПівцями
Про «родинні зв’язки» МІНОБОРОНИ
з ТЦК та СП – витяг з ЄДРПОУ про МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
Повертаючись до теми ТЦК і
повісток – запити і відповіді
ГЕНОЦИД УКРАЇНЦІВ в
"особливий період" ЕПІЗОД 3 частина 1 - відео ГО ОПГ "Багнет
Нації Чернівці"
ГЕНОЦИД УКРАЇНЦІВ в особливий
період ЕПІЗОД 3 частини 2 та 3 ВИЗВОЛЕННЯ - відео
Андрій Карпович: ТЦК - незаконне воєнізоване
формування ст.260ККУ - відео
Віталій Піковський: лікбез для ТЦКашників - відео
Ярослав Косарев поліція і ТЦК збір персоналки за
вигаданих причин - відео 1 і 2
Приклад дистанційної правової допомоги щодо
незаконної мобілізації і повісток - відео
Заборонити ТЦК і освітянам маніпуляції з
персональними даними – переписка із самозванцями
Відомості з ЄДРПОУ про МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
станом на 30.12.2023
На запит до ТЦК відповіла військова частина?))
Держстат і ЄДР про Голосіївський РТЦК та СП в рамках
журналістського розслідування
Держстат і ЄДР про Деснянський РТЦК та СП в рамках
журналістського розслідування
Держстат і ЄДР про Дніпровський РТЦК та СП в рамках
журналістського розслідування
Держстат і ЄДР про Оболонський РТЦК та СП в рамках
журналістського розслідування
Читайте також: Надзвичайний стан: де-юре, а не
де-факто?
Навіщо дублювати укази вже
затверджені законами?
Проблеми правового регулювання
понять «воєнний стан», «стан війни» та «воєнний час»
Кабмін встановив порядок
застосування цивільними особами вогнепальної зброї
«Воєнний стан» - панацея від
«карантину»?
«Воєнний стан» продовжено іще на
30 діб – відповідний указ і закон
Андрій Карпович про правосуддя в
умовах воєнного стану - відео
Тероборона виконуватиме завдання
в районах ведення воєнних (бойових) дій
ВРУ вимагає визнати РФ
державою-спонсором тероризму
До парламенту внесено проект ЗУ
про примусове вилучення об’єктів права власності РФ в Україні
В Україні строк проведення
загальної мобілізації продовжать на 90 діб – законопроект № 7390
Можливо знадобиться
«відмахуватись» від знахабнілих комунальників – копії указів про НС і ВС
Реєстраційна картка ЮО
«МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»
Реєстраційна картка ЮО
«АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ»
Реєстраційна картка ЮО «ДЕРЖАВНА
МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ»
Юрій Котов: АРМІЯ. ВІДМОВА від
служби з переконань - відео
Про одну "несуттєву"
описку в документах державної ваги
Читайте
також: Газету «Багнет Нації»
зареєстровано – копія свідоцтва
Першу річницю утворення ГО ОПГ
«Багнет Нації» відзначили першим випуском власної газети
Збираємо кошти на перший тираж
газети «Багнет Нації»
«Екстрений» і «Спеціальний»
випуски газети «Багнет Нації»: ми публікуємо те, про що мовчать інші
Новий номер газети «Багнет
Нації», як додаток до запиту, заяви, клопотання на правоздатність
Збираємо на друк нових випусків
газети "Багнет Нації" - оголошення
П’ятий випуск газети «Багнет
Нації»
«Картахенський протокол про
біобезпеку»: читаємо поміж рядків – шостий випуск газети «Багнет Нації»
Сьомий випуск газети «Багнет
Нації» матиме вкладиш у вигляді шаблону заяви про злочин на роботодавця
Катехізис єврея СРСР українською
– восьмий випуск газети «Багнет Нації»
КОРОТКО ПРО ОРГАНИ
САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ (ОСНи) – десятий випуск газети «Багнет Нації»
Поновлення на роботі за рішенням
суду – одинадцятий випуск газети «Багнет Нації»
ВІДВІД ВСІЄЇ СУДОВОЇ СИСТЕМИ… -
тринадцятий випуск газети «Багнет Нації» від 22.02.2022
Благодійному друкованому виданню
(газеті) «Багнет Нації» півтора роки – п’ятнадцятий випуск
ПРОФЕСІЙНИЙ СУДДЯ – ВИМОГА
КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ – шістнадцятий випуск газети «Багнет Нації»
СУД ВСТАНОВЛЕНИЙ ЗАКОНОМ –
сімнадцятий випуск газети «Багнет Нації»
МИ МУСИМО ВИКОНАТИ КОНСТИТУЦІЮ!
- вісімнадцятий випуск газети «Багнет Нації»
Людина є скарбом Природи… -
дев’ятнадцятий випуск газети «Багнет Нації» (з додатком)
Волевиявлення: Жити по совісті…
- двадцятий випуск газети «Багнет Нації» (з додатками)
Авторське Волевиявлення
Олександра – двадцять перший випуск газети «Багнет Нації»
Унікальні конституційні хроніки
(початок) – двадцять другий випуск газети «Багнет Нації»
Діти – майбутнє правової держави
– двадцять третій випуск газети «Багнет Нації»
Забороняємо медичні експерименти
над Людиною – двадцять п’ятий випуск газети «Багнет Нації»
Перша редакція чинної Конституції України – двадцять
сьомий випуск газети «Багнет Нації»
ВСІ
ВИПУСКИ ГАЗЕТИ
«БАГНЕТ
НАЦІЇ»:
газета
Багнет нації - Google Drive
Авторський
проект Сергія Філіпенка:
а що ж по
факту? - випуск 1 (замість Держави - КОРПОРАЦІЯ!)
а що ж по факту? – випуск 2
(замість Конституції - УЗУРПАЦІЯ!)
а що ж по факту? - випуск 3
(замість норм права - юридична КАЗУЇСТИКА!)
а що ж по факту? - випуск 4
(замість держслужбовців - біометрики, апатриди та ЖЗО!)
а що ж по факту? - випуск 5
(замість ПАРЛАМЕНТУ - якась АБРАКАДАБРА!)
а що ж по факту? – випуск 6
(замість НАРДЕПІВ – ПОЛІТПРОЕКТИ!)
а що ж по факту? – випуск 7
(замість юридичної сили НПА – ТУАЛЕТНИЙ ПАПІР!)
а що ж по факту? – випуск 8
(замість ПУБЛІЧНОГО – ПРИВАТНЕ!)
Підтримати
правозахисну діяльність і друк благодійного видання (газети) ГО ОПГ «Багнет
Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку № 4731 2196 4570 7633 на ім’я Сергія Філіпенка
Інформація від правління БН: https://t.me/pravlinnyagoopgbn
Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Немає коментарів:
Дописати коментар