- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

пʼятницю, 1 травня 2020 р.

Не дозволимо узурпацію місцевого самоврядування в Дніпрі

   Майже півтора роки ГО «Багнет Нації», в судах Дніпра, обстоює право кожного жителя міста на місцеве самоврядування, визначене нормами чинної Конституції України. Адже, наразі, на це право кожного, зазіхає утворена в неконституційний спосіб установа з назвою «Дніпровська міська рада», яка своїм незаконним, неконституційним рішенням, перетворює адміністративно-територіальні одиниці (райони у місті), на території без адміністрацій. Тобто, фактично знищує визначені Конституцією України первинні субєкти місцевого самоврядування (територіальні громади районів у місті) через знищення їх представницьких органів місцевого самоврядування (ради).

   Сьогодні у дніпрян є унікальна можливість заявити про себе як про громадян – представників відповідних територіальних громад у місті Дніпрі.
   Враховуючи обмежені технічні можливості нашого сайту, пропонуємо свідомим громадянам приєднатися до адміністративної справи в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору.
   Для цього достатньо відправити заповнену, підписану, відскановану заяву «про залучення» на вказану у заяві електронну адресу Дніпровського окружного адміністративного суду.
   Дякуємо за підтримку.

Дніпропетровський окружний
                                   адміністративний суд
49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4,
             e-mail: inbox@adm.dp.court.gov.ua
               Суддя: Кадникова Ганна Володимирівна
               Справа: № 160/7958/18

Заявник: Громадян(ка)ин України,
_____________________________________,
Адреса:______________________________,
_____________________________________,
_____________________________________,
Паспорт серія: ______ №_______________,
Моб. тел..:____________________________,
e-mail: svf2011@ukr.net ________________.

З А Я В А
про залучення в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача  

   В провадженні судді Дніпропетровського окружного адміністративного суду Кадникової Г. В. знаходиться адміністративна справа № 160/7958/18 за позовом Позивачів Сколкова Олександра Олександровича та Пославського Олександра Олександровича до Дніпровської міської ради, щодо скасування рішення від 25.04.2018 № 95/31 «Про функціонування районних у місті рад та їх виконавчих органів».
   Вважаю, що дане, незаконне рішення прийняте установою, юридичною особою приватного права (суб’єктом господарювання з ідентифікаційним кодом ЄДРПОУ: 26510514; та кодом економічної діяльності КВЕД: 84.11), яка має назву «Дніпровська міська рада», безпосередньо, негативно, впливатиме на мої права, свободи, інтереси і обов’язки як громадянина та представника відповідної територіальної громади району у місті Дніпрі. Адже відповідно до положень статті 1. Конституції Україна є суверенна і незалежна, демократична, соціальна, правова держава. Відповідно до положень статті 3. Основного закону людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави. Згідно положень статті 5. Конституції носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами. Ніхто не може узурпувати державну владу. Статтею 7. Конституції встановлено, що в Україні визнається і гарантується місцеве самоврядування.
   Частиною першою статті 133. Основного закону визначено, що систему адміністративно-територіального устрою України складають: Автономна Республіка Крим, області, райони, міста, райони в містах, селища і села.
   Відповідно до положень частини третьої статті 140. Конституції місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою (юридичною особою публічного права) в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи.
   Положеннями частини першої статті 144. Конституції України встановлено, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
   Відповідно до визначень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» територіальна громада - жителі, об'єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями, або добровільне об'єднання жителів кількох сіл, що мають єдиний адміністративний центр;
   адміністративно-територіальна одиниця - область, район, місто, район у місті, селище, село;
   представницький орган місцевого самоврядування - виборний орган (рада), який складається з депутатів і відповідно до закону наділяється правом представляти інтереси територіальної громади і приймати від її імені рішення;
   місцевий референдум - форма прийняття територіальною громадою рішень з питань, що належать до відання місцевого самоврядування, шляхом прямого голосування;
   загальні збори - зібрання всіх чи частини жителів села (сіл), селища, міста для вирішення питань місцевого значення.
   Слід зауважити, що приймаючи своє незаконне рішення від 25.04.2018 № 95/31 «Про функціонування районних у місті рад та їх виконавчих органів» юридична особа приватного права (суб’єкт господарювання з ідентифікаційним кодом ЄДРПОУ: 26510514; та кодом економічної діяльності КВЕД: 84.11) та назвою «Дніпровська міська рада» грубо знехтувала правом кожного окремого представника відповідної районної територіальної громади в місті Дніпро, на самовизначення через безпосереднє волевиявлення.
   Ліквідовуючи своїм незаконним рішенням районні у місті Дніпрі ради (не утворювати районні у місті Дніпрі ради після закінчення строку повноважень – зазначено в рішенні від 25.04.2018 № 95/31) юридична особа приватного права з назвою «Дніпровська міська рада», яка на сьогодні незаконно виконує делеговані їй в неконституційний спосіб функції органу місцевого самоврядування, без відповідного волевиявлення в конституційний спосіб через рішення на місцевому референдумі відповідних районних у місті територіальних громад, залишаючи адміністративно-територіальні одиниці без адміністрацій (перетворюючи їх на території), вчиняє дію направлену на узурпацію місцевого самоврядування та повалення конституційного ладу в Україні.
   Варто наголосити, що відповідно до положень статті 109 Кримінального кодексу України за дії, спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади передбачена відповідальність у вигляді позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої.
   Отже, незаконне рішення утвореної в неконституційний спосіб установи з назвою «Дніпровська міська рада» не тільки грубо порушує моє конституційне право, свободи, інтереси і обов’язки як громадянина та представника відповідної територіальної громади району у місті Дніпрі на гарантоване мені Конституцією України і Європейською хартією місцеве самоврядування, а й фактично, робить мене співучасником кримінального злочину за правовою кваліфікацією статті 109 КК України. 
   Частиною першою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України) встановлено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб’єктів владних повноважень.
   В своїй ухвалі від 25.04.2019 року залучаючи до справи № 160/7958/18 третіх осіб на стороні позивача суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Олійник В. М. дійшов беззаперечного висновку стосовно впливу прийнятого остаточного рішення, зазначивши в своєму рішенні наступне: «Враховуючи те, що оскаржуваним рішенням відповідача було вирішено не утворювати районні у місті Дніпрі ради після закінчення строку повноважень: Амур-Нижньодніпровську районну у місті Дніпрі раду; Індустріальну районну у місті Дніпрі раду; Новокодацьку районну у місті Дніпрі раду; Самарську районну у місті Дніпрі раду; Центральну районну у місті Дніпрі раду; Соборну районну у місті Дніпрі раду; Чечелівську районну у місті Дніпрі раду; Шевченківську районну у місті Дніпрі раду, суд вважає, що рішення у справі може вплинути на права, свободи, інтереси або обов’язки вищевказаних рад.
   У зв'язку з цим суд приходить до висновку про необхідність залучення останніх до участі у даній справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору, на стороні позивачів» (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/81473411).
   Враховуючи даний висновок судді Олійника В. М. слід зауважити, що якщо рішення суду може вплинути на права, свободи, інтереси та обов’язки вищевказаних рад, які являються представницькими органами місцевого самоврядування відповідних територіальних громад районів у місті Дніпро, це безпосередньо впливатиме також і на мої права, свободи, інтереси і обов’язки, як громадянина та представника відповідної територіальної громади району у місті Дніпрі. 
   Згідно частини другої статті 49 КАС України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов’язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов’язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
   Враховуючи зазначене вище, керуючись Конституцією України, нормами міжнародного права яке є частиною українського законодавства та нормами Кодексу адміністративного судочинства України,
П Р О Ш У:
-                     Залучити мене у адміністративну справу № 160/7958/18 в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача/позивачів; 
-                     За результатами розгляду моєї заяви винести окрему обґрунтовану, вмотивовану ухвалу, та надіслати її на мою зазначену вище адресу.


«____» _______________ 2020 року

З повагою, Заявник: ________________________________ (_________________________)




    

Фінансову підтримку діяльності ГО «Багнет Нації» можна здійснити на картку ПриватБанку 5168 7427 1422 2175 на ім’я Сергій Філіпенко. Дякуємо за Ваш внесок у відновлення конституційного устрою України!

Хронологія даного питання в матеріалах на сайті "Багнет Нації": Поцріот філатов вирішив влаштувати державний переворот?

Група відомих правозахисників Дніпра представлятиме позивачів у справі проти Дніпроміськради

Жодних «шкурняків» - виключно інтереси громади: яке рішення Дніпроміськради ми скасовуємо

Окружний адмінсуд Дніпра зобов’язав міськраду надати правоустановчі документи

Суддя Лозицька самовідвелася у справі щодо рішення Дніпроміськради. І тому є вагомі причини…

В своїй ухвалі про самовідвід суддя Лозицька заявили про тиск щодо неї з боку представників позивачів

Заяви судді Лозицької є безпідставними, а її поведінка неприпустимою – черговий запит до суду

No comments – укази про призначення судді Лозицької І. О.

Між молотом і ковадлом: вже третій суддя накивав п’ятами від розгляду справи про незаконне рішення приватної Дніпроміськради

Верховна Рада не реєструвала, а Казначейство не обслуговує: як вилазить «фількина грамота» щодо компетенції (легітимності) Дніпроміськради

Дисциплінарна скарга до ВРП і ВККСУ стосовно поведінки судді окружного адмінсуду Дніпра

Дніпропетровський окружний адмінсуд про повноваження своїх суддів

В Дніпрі відбулося підготовче засідання щодо скасування незаконного рішення «міської ради»

Підсумовуючи друге підготовче засідання в справі щодо скасування рішення Дніпроміськради

«Антиконституційний хор» судді Олійника?

Суддя Олійник підтвердив відсутність «в природі» правоустановчих документів Дніпроміськради

В справі по скасуванню рішення ДМР заявлено відвід судді Олійнику

Навіщо суддя Олійник В. М. перевищує владні повноваження?

Судді ДОАС Олійнику В. М., вдруге, заявлено про відвід

16.07.2019: відвід судді ДОАС Олійника В. М., втретє – відеоблок

30.07.2019 відвід судді ДОАС Олійника В. М., втретє – заява + відео

Сказано – Зроблено!: скарга до ВРП на поведінку судді ДОАС Олійника В. М.

Дніпро: у справі щодо скасування незаконного рішення Дніпроміськради "самовідвівся" четвертий суддя (відео)

Найкращою рекламою діяльності ГО «Багнет Нації», є ухвала судді ДОАС Олійника В. М., про самовідвід

Найкращою рекламою діяльності ГО «Багнет Нації» є ухвала судді ДОАС Олійника В. М., про самовідвід

Дніпро: у справі щодо скасування незаконного рішення неконституційної міськради самовідвівся п’ятий суддя

Суддя ДОАС Олійник поскаржився до ВРП і ГПУ про втручання в його діяльність

Дніпро: на підтвердження нелегітимності міськради самовідвівся шостий суддя – ухвала

В Дніпрі відводять суддю із-за його призначення Президентом УРСР Зеленським

Відсутність державних символів і повноважень не є аргументацією для відводу судді

ВРП не підтвердила тиску на правосуддя з боку ГО «Багнет Нації» - висновок і рішення ВРП

В Дніпрі зареєстровано заяву про злочин на мера Філатова і членів його злочинного угруповання

В Дніпрі відбулася Установча конференція ГО «Державотворець», трохи суду, і багато силовиків

Підсумки місячного «кошмарингу» системи: шосте коло правового коловрату

Дніпро: Коловратовірус як інфекційноконституційна пошесть в лікуванні недосуддів Жовтневого суду УРСР

Поліцейські Соборного ВП Дніпра вивчатимуть КПК в рамках відкритих на них кримінальних проваджень

"Державотворці" Дніпра започаткували «правовий коловрат» в Соборному районі міста

В Дніпрі складено вісім заяв про злочин на колегію суддів ТААС

Наша пісня гарна й нова… «ДМР! Де, установчі документи???»

В Дніпрі триває відновлення конституційного ладу, навіть в умовах «карантину»

Суддя ДОАС Голобутовський переніс засідання у зв’язку з неявкою відповідача (відео і текст клопотання)

Конституційна драма: черговий самовідвід судді у справі щодо скасування незаконного рішення ДМР – ухвала

Читайте також: КОАТУУ | Державний класифікатор об'єктів адміністративно-територіального устрою України

АМУР-НИЖНЬОДНІПРОВСЬКА РАЙОННА У МІСТІ ДНІПРІ РАДА, ЯК СУБ’ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ

ІНДУСТРІАЛЬНА РАЙОННА У МІСТІ ДНІПРІ РАДА, ЯК СУБ’ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ

НОВОКОДАЦЬКА (ЛЕНІНСЬКА) РАЙОННА У МІСТІ ДНІПРІ РАДА, ЯК СУБ’ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ

САМАРСЬКА РАЙОННА У МІСТІ ДНІПРІ РАДА, ЯК СУБ’ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ

СОБОРНА (ЖОВТНЕВА) РАЙОННА У МІСТІ ДНІПРІ РАДА, ЯК СУБ’ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ

ЦЕНТРАЛЬНА (КІРОВСЬКА) РАЙОННА У МІСТІ ДНІПРІ РАДА, ЯК СУБ’ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ

ЧЕЧЕЛІВСЬКА (КРАСНОГВАРДІЙСЬКА) РАЙОННА У МІСТІ ДНІПРІ РАДА, ЯК СУБ’ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ


ШЕВЧЕНКІВСЬКА (БАБУШКІНСЬКА) РАЙОННА У МІСТІ ДНІПРІ РАДА, ЯК СУБ’ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ

Сталося!!! Мін’юст підтвердив, що Дніпроміськрада – приватна установа!

СБУ «на олівець»: реєстраційна справа виконавчого комітету ДМР

«Громадські слухання» по обговоренню проекту статуту територіальної громади Дніпра

Викидень Дніпровської міськради КП «Міські причали» ДМР – реєстраційні документи

КП «Жилсервіс – 2» ДМР: матеріали реєстраційної справи

«Курка – то не птах, а Дніпроміськрада – то не орган місцевого самоврядування!» – документи реєстраційної справи ДМР

КП «Жилсервіс – 2» ДМР: вся суть КП, в табличці із пап’є-маше

КП «Теплотранс» зізнається у скоєному злочині і пропонує стати співучасником – відповідь на запит

Когнітивний дисонанс: КП «Муніципальна варта» ДМР з КВЕДом діяльності приватних охоронних структур – реєстраційні документи

Ляпи невігласів, чи свідоме підроблення документів – реєстраційні дані Дніпроміськради і її виконкому

Виконавчий комітет ДМР – неконституційний орган (документи свідчать)

Дніпропетровська міська рада – неконституційний орган (документи свідчать)

Інформаційна бомба або початок кінця: Увага!!! Всі міські, сільські, районні і обласні ради зареєстровані як суб’єкти підприємницької діяльності – унікальні документи на сайті "Багнет Нації"

Дніпроміськрада та виконавчий комітет, як приватні підприємства – витяги з реєстру

Дніпроміськрада – сурогатний орган місцевого самоврядування (відповіді на інфозапити)

Інформаційна бомба або початок кінця: законодавства, яке регулює утворення органів влади і місцевого самоврядування, не існує – відповідь ВРУ

Конституційна драма: черговий самовідвід судді у справі щодо скасування незаконного рішення ДМР – ухвала


Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -