- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

пʼятниця, 11 вересня 2020 р.

Заява до ЦВК про заборону реєстрації кандидатів на місцеві вибори 2020 року від політичної партії “СЛУГА НАРОДУ”

                                                                            

До Центральної виборчої комісії

01196 м. Київ пл. Лесі Українки 1

              тел.+38 (044) 286-84-62

               тел./факс: (044) 286-82-88

    e-mail post@cvk.gov.ua

 

                                                                   Андрій Петрович Карпович

                                                                   e-mail: zimbabve1996@gmail.com

                                                                               svf2011@ukr.net

 

ЗАЯВА

 

(про заборону реєстрації кандидатів від політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" на місцевих виборах 2020 року)

 

  Я, Андрій Петрович Карпович за національністю Українець, народився в УРС Республіці і є людиною громадянином УРС Республіки (по правонаступництву України).  16 липня 1990 року  Верховною Радою УРСР було проголошено Декларацію про державний суверенітет України, розділом II якої встановлено:

  - Громадяни Республіки всіх національностей становлять народ України;

  - Народ України  є єдиним джерелом державної влади в Республіці.

 

   Здійснюючи Декларацію про державний суверенітет України , 24 серпня 1991 року Верховною Радою УРСР було проголошено Акт незалежності України який затверджено найвищою формою волевиявлення народу України — Всеукраїнським референдумом 1 грудня 1991 року.

 

  Керуючись Актом проголошення незалежності України від 24 серпня 1991 року, схваленим 1 грудня 1991 року всенародним голосуванням, 28 червня 1996 року Верховною Радою України було прийнято Закон України № 254/96-ВР “Про прийняття Конституції України і введення її в дію” статтею 1 якого постановлено прийняти Конституцію України (254к/96-ВР).

 

 Конституція України , відповідно до положень статті 160 Конституції України (254к/96-ВР) - набуває чинності з дня її прийняття.

 

  Положеннями статті 8 чинної Конституції України (254к/96-ВР) встановлено , що Конституція України має найвищу юридичну силу і норми прямої дії.

 

  Положеннями статті 5 чинної Конституції України (254к/96-ВР) встановлено ,що носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

 

  З метою здійснення державної влади безпосередньо, положеннями статті  38 чинної Конституції України (254к/96-ВР) закріплено моє невідчужуване, непорушне , не вичерпне та таке, що не може бути скасоване, право людини громадянина України (не фізичної особи-іноземного елемента) брати участь в управлінні державними справами, зокрема, шляхом передбаченим положеннями статті 40 чинної Конституції України (254к/96-ВР) , а саме направляти індивідуальне звернення до органів державної влади України які  зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

 

  На виконання статті 40 чинної Конституції України (254к/96-ВР) з метою забезпечення моєї участі  в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади у разі викриття недоліків у їх роботі, 2 жовтня 1996 року Верховною Радою України було прийнято Конституційний Закон України № 393/96-ВР “Про звернення громадян” положеннями статті 1 якого закріплено моє  невідчужуване , непорушне, не вичерпне та таке , що не може бути скасоване , право людини громадянина України звертатись із зауваженнями до органів державної влади України та вимагати виправити недоліки в їх роботі.

 

  Я , людина громадянин України Андрій Петрович Карпович відповідно до положень статті 68 чинної Конституції України (254к/96-ВР) зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України і у разі виявлення недоліків в роботі органів державної влади України  зобов'язаний звернутись до такого органу з вимогою негайно вжити заходів щодо усунення таких недоліків.

 

  Недоліком в роботі Центральної виборчої комісії , є наступне.

 

  Положеннями пункту 2 частини 1 статті 12 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” закріплено право політичних партій брати участь  у виборах Президента України, до Верховної Ради України, до інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб у порядку, встановленому відповідними законами України.

 

 Політичні партії в Україні відповідно до положень частини 2 статті 3 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” створюються і діють тільки із всеукраїнським статусом.

 

   Всеукраїнський статус політичної партії має на меті забезпечення утворення і реєстрації протягом шести місяців з дня реєстрації  в порядку, встановленому цим Законом, своїх обласних організацій у більшості областей України, містах Києві, Севастополі та в Автономній Республіці Крим ,що встановлено чатини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні”.

 

  Зі змісту вищевикладеного випливає беззаперечний , юридично обґрунтований факт , що в будь-якому випадку з момента реєстрації політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” 31 березня 2016 року але не пізніше 30 вересня 2016 року ця політична партія зобовязана утворити та зареєструвати свої саме обласні організації , а не будь-які інші в як мінімум 14 областях України.

 

   Однак , незважаючи на чітко встановлені строки та вимоги , політичною партією “СЛУГА НАРОДУ” не було виконано вимоги Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” , що підтверджується наступними офіційними доказами.

 

  До територіальних органів Міністерства юстиції України було подано запит на інформацію щодо обласних організацій політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” відповідями на який повідомлено наступне:

 

   -  Відповіддю № 16939/ПІ/К/816/05.6 від 23 червня 2020 року (додаток № 1) від Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) яке обслуговує Харківську , Донецьку , Луганську області повідомлено:

 

    1)  У Донецькій області станом на 23 червня 2020 року  інші структурні утворення політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” ( у тому числі обласні або обласні (регіональні)) в установленому законодавством порядку не зареєстровані , документів для державної реєстрації не надходило – що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією “СЛУГА НАРОДУ” вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року , але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій .

 

   2) У Луганській області станом на 23 червня 2020 року  інші структурні утворення політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” ( у тому числі обласні або обласні (регіональні)) в установленому законодавством порядку не зареєстровані, документів для державної реєстрації не надходило – що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією “СЛУГА НАРОДУ” вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

 

   3)  У Харківській області відповідно до відомостей Єдиного реєстру громадських формувань , Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб – підприємців та громадських формувань 12 червня 2020 року була зареєстрована Харківська обласна організація політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” -  що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки , вісім місяців і 12 днів , чим в будь -якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

 

  - Відповіддю № ПІ-К-14513/03-07 від 25 червня 2020 року (додаток № 2 ) від Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) яке обслуговує Одеську, Миколаївську, Херсонську області повідомлено:

 

    4)  Станом на 22 червня 2020 року відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру  юридичних осіб,фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та Реєстру політичних партій відсутні відомості щодо державної реєстрації структурних утворень політичної партії “СЛУГА НАРОДУ”  у межах Одеської області у назві яких присутнє словосполучення “обласна організація” – що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією “СЛУГА НАРОДУ” вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

 

    5)  Станом на 22 червня 2020 року відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру  юридичних осіб,фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та Реєстру політичних партій відсутні відомості щодо державної реєстрації структурних утворень політичної партії “СЛУГА НАРОДУ”  у межах Миколаївської області  у назві яких присутнє словосполучення “обласна організація” – що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією “СЛУГА НАРОДУ” вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року , але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій .

 

   6) Станом на 22 червня 2020 року відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру  юридичних осіб,фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та Реєстру політичних партій відсутні відомості щодо державної реєстрації структурних утворень політичної партії “СЛУГА НАРОДУ”  у межах Херсонської області у назві яких присутнє словосполучення “обласна організація” – що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією “СЛУГА НАРОДУ” вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року , але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій .

 

    -  Відповідями з Південно – Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) яке обслуговує Дніпропетровську , Кіровоградську , Запорізьку області повідомлено:

 

    7)  У Дніпропетровській області відповідь № ПІ-К-79 від 25 червня 2020 року (додаток № 3 ) серед організацій, які зареєстровані у Дніпропетровській області, структурні утворення політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” не значаться - що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією “СЛУГА НАРОДУ” вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III  “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій .

 

    8)  У Запорізькій області відповідь № ПІ-К-79/05.5 від 24 червня 2020 року (додаток № 4) станом на 22 червня 2020 року відсутні зареєстровані структурні утворення (осередки) політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” - що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією “СЛУГА НАРОДУ” вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

 

  9)  У Кіровоградській області відповідь № ПІ-К-52/01-37/06 від 24 червня 2020 року (додаток № 5 ) станом на 22 червня 2020 року відсутні структурні утворення політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” які мають власну назву “обласна організація” - що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією “СЛУГА НАРОДУ” вимог частини 7, статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій .

 

   -  Відповіддю  №  ПІ/К/90/20 від 26 червня 2020 року ( додаток № 6) від Північно – Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції ( м. Суми) яке обслуговує Полтавську , Сумську , Чернігівську області повідомлено:

 

     10) Станом на 22 червня 2020 року на території Полтавської області ,обласні організації політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” незареєстровані  - що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією “СЛУГА НАРОДУ” вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

   

      11)  Станом на 22 червня 2020 року на території Сумської області ,обласні організації політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” незареєстровані  - що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією “СЛУГА НАРОДУ” вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій .

 

    12) На території Чернігівської області зареєстрована Чернігівська обласна організація політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” (дата реєстрації 16 червня 2020 року) - що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки , вісім місяців і 16 днів, чим в будь -якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

 

Відповіддю  № ПІ-К-11-13/243 від 24 червня 2020 року (додаток № 7) від Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції ( м. Київ) яке обслуговує м. Київ, Київську, Черкаську області повідомлено:

 

    13)  Київська міська місцева організація політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” зареєстрована 15 липня 2016 року – отже в м. Києві виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні”.

 

    14) Відповідно до відомостей Єдиного реєстру громадських формувань станом на 22 червня 2020 року структурні утворення політичної партії “СЛУГА НАРОДУ”, які мають власну назву “обласна організація”/”обласна регіональна організація” в межах Київської області відсутні - що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією “СЛУГА НАРОДУ” вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

 

   15) Відповідно до відомостей Єдиного реєстру громадських формувань станом на 22 червня 2020 року структурні утворення політичної партії “СЛУГА НАРОДУ”, які мають власну назву “обласна організація”/”обласна регіональна організація” в межах Черкаської області відсутні - що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією “СЛУГА НАРОДУ” вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

 

-  Відповіддю № ПІ-К-40/01-33 від 26 червня 2020 року (додаток № 8) від Південно – Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції ( м. Івано – Франківськ ) яке обслуговує Івано – Франківську , Чернівецьку , Закарпатську , Тернопільську області повідомлено:

 

     16) На території  Івано - Франківської області зареєстрована Івано – Франківська обласна організація політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” 18 червня 2020 року  - що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки, вісім місяців і 18 днів , чим в будь -якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року , але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

 

     17)  На території  Чернівецької області зареєстрована Чернівецька обласна організація політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” 19 червня 2020 року  - що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки , вісім місяців і 19 днів, чим в будь-якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

 

   18)  На території Закарпатської області станом на 22 червня 2020 року відсутні зареєстровані структурні утворення політичної партії “СЛУГА НАРОДУ”-  що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією “СЛУГА НАРОДУ” вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

 

  19) На території Тернопільської області станом на 22 червня 2020 року відсутні зареєстровані структурні утворення політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” -   що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією “СЛУГА НАРОДУ” вимог частини 7 статті  11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій .

 

  - Відповідями з Центрально – Західного управління Міністерства юстиції України (м. Хмельницький) яке обслуговує Хмельницьку , Житомирську , Вінницьку області повідомлено :

 

   20) Відповіддю № ПІ-К-127/11-15/32/2956 від 24 червня 2020 року (додаток № 9), що Хмельницьку обласну організацію політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” зареєстровано 23 червня 2020 року - що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки, вісім місяців і 23 дні, чим в будь-якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

 

    21) Відповіддю № ПІ-К-127/10487 від 25 червня 2020 року (додаток № 10), що Житомирську обласну організацію політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” зареєстровано 19 червня 2020 року - що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки, вісім місяців і 19 днів, чим в будь -якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

 

   22) Відповіддю № ПІ-К-127/11-15/32/5.4/343-20 від 26 червня 2020 року (додаток № 11, що Вінницька обласна організація політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” зареєстрована 10 червня 2020 року - що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки , вісім місяців і 10 днів, чим в будь -якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

 

   - Відповіддю № 68/2/3-20 від 23 червня 2020 року (додаток  № 12 ) від  Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) яке обслуговує Рівненську, Львівську, Волинську області повідомлено:

 

  23) Що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб,фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, Єдиному реєстрі громадських формувань містяться записи про державну реєстрацію Рівненської обласної організації політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” яка зареєстрована  10 червня 2020 року, код ЄДРПОУ 43655001 - що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки, вісім місяців і 10 днів , чим в будь-якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

 

   24) Будь-які інші обласні структурні утворення чи первинні осередки зазначеної політичної партії на території Львівської області відсутні  -чим в будь -якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

 

   25) Будь-які інші обласні структурні утворення чи первинні осередки зазначеної політичної партії на території Волинської області відсутні  - чим в будь-якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

 

    Детальний аналіз вищевикладеного свідчить про наступне.

 

  Адміністративно – територіальний устрій України відповідно до положень статті 133 Конституції України (254к/96-ВР) становить 24 області та АР Крим, м. Київ та м. Севастополь – тобто загальним підсумком 27 адміністративно- територіальних одиниць.

 

    Рішенням Конституційного Суду України № 9-рп/2007 (справа № 1-3/2007) від  16 жовтня  2007 року  розтлумачено, що до обласних організацій політичних партій прирівняно  республіканську партійну організацію Автономної Республіки Крим та міські   партійні   організації  Києва  і  Севастополя.

 

     З урахуванням того, що з 2014 року АР Крим окуповано Російською федерацією і через це фізично неможливо утворити та зареєструвати  республіканську партійну організацію Автономної Республіки Крим та міську партійну організацію політичної партії “СЛУГА НАРОДУ”, залишається 24 області і м. Київ у більшості з яких політична партія “СЛУГА НАРОДУ” зобов’язана забезпечити утворення та реєстрацію протягом шести місяців обласних організацій з моменту реєстрації самої партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року.

 

    У м. Києві зареєстровано 15 липня 2016 року  отже вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо Київської партійної організації політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” - виконано.

 

    У 16 адміністративно – територіальних одиницях, а саме у Донецькій, Луганській, Одеській, Миколаївській, Херсонській, Дніпропетровській, Запорізькій, Кіровоградській, Полтавській, Сумській, Черкаській, Київській, Закарпатській, Тернопільській, Львівській, Волинській областях станом на 22 червня 2020 року (дата подання звернення до Відповідача ) відсутні обласні організації  політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” - отже в будь-якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

 

    У 8 адміністративно – територіальних одиницях, а саме у Харківській,  Чернігівській, Івано – Франківській, Чернівецькій, Хмельницькій, Житомирській, Вінницькій, Рівненській областях зареєстровано обласні організації політичної партії “СЛУГА НАРОДУ”  з пропущеним строком утворення і реєстрації в три і більше роки  отже в будь-якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні” щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

  

   Зі зміту вищевикладеного випливає беззаперечний, юридично обґрунтований факт , що політчина партія “СЛУГА НАРОДУ” діє в межі і спосіб які прямо суперечать Конституції України (254к/96-ВР) та Закону України № 2365-III “Про політичні партії в Україні”  і не має права приймати участь у місцевих виборах 2020 року.

 

  До Окружного адміністративного суду м. Києва подано позовну заяву щодо анулювання свідоцтва про реєстрацію політичної партії “СЛУГА НАРОДУ” справа № 640/17548/20 і до вирішення справи судом та винесення остаточного рішення останньої судової інтстанції – НАКАЗУЮ:

 

1. Нагайно заборонити реєстрацію кандидатів на місцеві вибори 2020 року від політичної партії “СЛУГА НАРОДУ”;

 

2. Негайно довести до відома усіх без виключення територіальних виборчих комісій відомості щодо заборони реєстрації кандидатів на місцеві вибори 2020 року від політичної партії “СЛУГА НАРОДУ”;

 

3. Відзвітувати переді мною про вжиті заходи щодо заборони  реєстрації кандидатів на місцеві вибори 2020 року від політичної партії “СЛУГА НАРОДУ”;

 

  Додатки:

№ 1  Відповідь № 16939/ПІ/К/816/05.6 від 23 червня 2020 року – 1 аркуш;

№ 2  Відповідь № ПІ-К-14513/03-07 від 25 червня 2020 року – 1 аркуш;

№ 3 Відповідь № ПІ-К-79 від 25 червня 2020 року – 1 аркуш;

№ 4 Відповідь № ПІ-К-79/05.5 від 24 червня 2020 року – 1 аркуш;

№ 5 Відповідь № ПІ-К-52/01-37/06 від 24 червня 2020 року - 1 аркуш;

№ 6 Відповідь №  ПІ/К/90/20 від 26 червня 2020 року – 1 аркуш;

№ 7 Відповідь № ПІ-К-11-13/243 від 24 червня 2020 року – 2 аркуші;

№ 8 Відповідь № ПІ-К-40/01-33 від 26 червня 2020 року – 1 аркуш;

№ 9 Відповідь № ПІ-К-127/11-15/32/2956 від 24 червня 2020 року – 2 аркуші;

№ 10 Відповідь № ПІ-К-127/10487 від 25 червня 2020 року – 2 аркуші;

№ 11 Відповідь № ПІ-К-127/11-15/32/5.4/343-20 від 26 червня 2020 року – 2 аркуші;

№ 12 Відповідь № 68/2/3-20 від 23 червня 2020 року – 1 аркуш;

 

10 вересня 2020 року    



















Читайте також: Міраж ЦВК – ілюзія виборів в неконституційних ОТГ

ЦВК знову не підтвердила своєї легітимності – відповідь на запит

«Майдан-3» має відбутись трансформацією свідомості через усвідомлення відповідальності – досліджуємо ТВК в ОТГ

Нелегітимна ЦВК – інструмент легітимації неконституційного устрою в Україні

Територіальні виборчі комісії – приватні підприємства неконституційної системи в Україні (документи)

Йдучи на вибори, ще раз перегляньте ці документи

Випотрошені нутрощі Дніпропетровської обласної виборчої комісії імені однойменної облради – відповідь на запит

ЦВК – нелегітимний орган – матеріали реєстраційної справи

Копії присяг членів оновленої ЦВК на сайті «Багнет Нації»

Посадові оклади членів ЦВК та працівників її підрозділів

Прозондуй свою ДВК на відповідність закону – запит до ДВК

Залишаємо за собою право голосу, задля виконання положень Конституції – заява ГО «Багнет Нації»

Дніпропетровська обласна виборча комісія як приватна установа – витяг з ЄДРПОУ

Центральна виборча комісія як приватна установа – витяг з ЄДРПОУ

ЦВК в іноземному реєстрі «Dun & Bradstreet»

Ліквідація районів – черговий етап позбавлення публічної власності

Читайте також:  ВРУ – конгломерат суб’єктів підприємницької діяльності

Українську землю хочуть продати через приватні партійно-комерційні проекти олігархів – відомості Мін’юсту

Чому Мін’юст приховує інформацію про реєстрацію політичних партій?

Вимога про заборону незаконної діяльності партії «Слуга народу»

Хочемо з’ясувати, як реєстрували партію «Слуга народу»

«Багнет Нації» продовжує досліджувати реєстрацію ПП «Слуга народу», ПП «Голос» та інших

Скарга до Міністерства юстиції України щодо заборони діяльності політичної партії «Слуга Народу»

Скарга до Мін’юсту щодо реєстрації партії «Слуга народу» - документ з додатками

Є кінцевий варіант скарги щодо незаконної реєстрації ПП «Слуга народу»

Анулювання свідоцтва про реєстрацію № 377-п.п. - ПП «СЛУГА НАРОДУ»

Позовна заява про анулювання свідоцтва про реєстрацію партії "СЛУГА НАРОДУ"

ПП «Слуга народу»: де-юре – фейк, а де-факто – здача національних інтересів

Повертаючись до анулювання свідоцтва про реєстрацію політичної партії «СЛУГА НАРОДУ» - витяг з позовної заяви

Суд розгляне позов про скасування реєстрації ПП «Слуга народу»

ОАСК вагається в питанні відкриття справи щодо скасування реєстрації ПП «Слуга народу»?

Андрій Карпович: Або судимо по закону, або… - скарга до ВРП

Читайте також: Інформаційна бомба або початок кінця: Увага!!! Всі міські, сільські, районні і обласні ради зареєстровані як суб’єкти підприємницької діяльності – унікальні документи на сайті "Багнет Нації"

Інформаційна бомба або початок кінця: законодавства, яке регулює утворення органів влади і місцевого самоврядування, не існує – відповідь ВРУ

Читайте також: Як сприймати відсутність Великої Державної Печатки України на документах особливої державної ваги? - (оновлюється)

Читайте також: Міністерство охорони здоров’я України, як приватне підприємство – документи

МОЗ підтвердив наявність біолабораторій США в Україні

Читайте також: Досліджено ГО «Багнет Нації»: незаконний закон зеленського щодо COVID-19

Досліджено ГО «Багнет Нації»: фотокопії постанов КМУ стосовно карантину коронавірусу

Зроби власну експертизу постанови КМУ (РСР) № 211 на відповідність чинному законодавству

Правовий лікбез для правоохоронців Дніпра щодо нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео

09.04.2020 в Дніпрі складені заяви на поліцейських і держвиконавців (відео)

Владислав Акулов про фейковий кабмін та нікчемність його рішень

Про правову нікчемність постанов КМУ щодо COVID – 19 (відео)

В Дніпрі триває відновлення конституційного ладу, навіть в умовах «карантину»

Рубіжне: Вводите карантин? – Відповідайте за наслідки!!!

Роздрукуй, аби роздавати дебілам, при виконанні

КАРАНТИН – ФЕЙК і БЕЗЗАКОННЯ

На складені протоколи громадяни Дніпра відповідають кримінальними справами на поліцейських - відео

Андрій Карпович про юридичні механізми введення карантину - відео

Просто залишу це тут: порядок денний засідань Кабміну за останніх два місяці

Видання «Корупціонер в Україні» опублікувало відповідь Мін’юсту щодо правової експертизи постанови КМУ № 211

Перебувати в самоізоляції – не більше ніж рекомендації дебілам - документ

Відсутність правової експертизи «карантинних» постанов Кабміну, є доказом злочину

Позов щодо визнання протиправними і нечинними «карантинні» постанови КМУ

Секретаріат КМУ надав розлогу відповідь стосовно постанов щодо COVID-19

Під вивіскою липового карантину знищують малий і середній бізнес та готують нам голодомор

Постанови КМУ: без жодних ознак документів державної ваги

Андрій Карпович про постанову КМУ № 211 - відео

Досліджуючи правові аспекти карантину і постанов КМУ - документи

Карантиноцид, як «узаконений» експеримент в контексті гібридного геноциду

Андрій Карпович: адмінпротокол скасувати не складно, якщо знати про наступне…

Карантин. Зростання цін. АМКУ паразитує…

Українці – це респонденти досліджень, піддослідний біоматеріал? – відео

«Тайна вечеря» КМУ від 11.03.2020, як джерело поширення інфекції антиконституційності і беззаконня

Мін’юст підтвердив порушення щодо реєстрації, а отже і нікчемність «карантинних» постанов КМУ – відео + документ

Якщо надумаєте компенсувати втрачену вигоду від карантину

На момент введення карантину в Україні був один хворий на COVID-19

Денис Абубакіров про барановірус і велику політику

Нормами права по фейковому карантину

Підняли з архіву: ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»

Підняли з архіву: ЗУ «Про правовий режим надзвичайного стану»

В деталях про незаконність введення карантину в Україні

Чи законно був введений карантин?

Багнет Нації: підводимо риску щодо першої хвилі штучного карантину – матеріали для суду

Анонс другої хвилі «жорстокого» карантину, в контексті гібридного геноциду

На вас складають протокол про порушення карантину. Що робити?

На вас складають протокол про порушення карантину. Хто, складає?

Коронавірус: Реальна статистика смертності викриває карантин абсурду

Знадобиться для скасування штрафів за не носіння маски

Майстер-клас скасування протоколу про «порушення умов карантину» - відео

Втратило чинність розпорядження «Про введення режиму надзвичайної ситуації на території Дніпропетровської області»

Ліквідований суд призначає штраф за карантин? Запитайте: хто, і на підставі чого?

Лілія Дудко: розгерметизація правосуб’єктності Дарницького районного суду міста Києва - відео

Вагомий додаток до «карантинного» компромату від Олександра Дзюби

КОРОНОЦИД: Використовуючи суд, як трибуну)))

Методичний посібник «АНТИМАСКА» стане в нагоді

Як адмінку-карантинку хотів розглянути ліквідований суд Харкова – відео

Недосуддю Нейло – в стійло правосуб’єктності! - відео

Андрій Карпович про правову нікчемність карантину і приватний Кабмін

Пояснення до протоколу про порушення маскового режиму

       

1 коментар:

  1. Дякуємо Андрію Карповичу за важливі пропозиції і звернення про заборону Партії ,,Слуга Народу,, та заборону приймати участь незаконно утворених обласних осередків з порушенням всіх норм чинного законодавства Партії СН! Дуже велика робота яку зробив Андрій Карповичу, сподіваємось не пройде даром. Давайте всі разом підтримаємо всі запити і неуможливимо цьому угрупуванню під назвою ,,Слуга Народу,, приймати участь в місцевих виборах!!!

    ВідповістиВидалити

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -