В продовження циклу матеріалів стосовно алгоритму дій під час незаконного відсторонення працівника роботодавцем. Дана публікація буде корисною лише для тих, хто не боїться відстоювати свої конституційні права і свободи та здатен до конкретних вчинків і дій.
Підтримати
правозахисну діяльність і друк благодійного видання (газети) ГО ОПГ «Багнет
Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку № 4731 2196 4570 7633 на ім’я Сергія Філіпенка
Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Матеріали по темі: Попередження
гендиректору ДП «КБ «Південне» щодо незаконності відсторонення від роботи
СКАСУВАННЯ
НАКАЗУ ПРО ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ - зразок позовної заяви
Відсторонення
від роботи працівників АТ «Укрзалізниця» є незаконними - попередження
Відсторонення
від роботи через відсутність щеплення є незаконними (ухвала суду)
Заява до
Держпраці щодо незаконного відсторонення від роботи гендиректором ДП «КБ «Південне»
Низка
досудових запитів до гендиректора ДП «КБ «Південне»
Воєнний або
надзвичайний стан до введення «карантину» в Україні не оголошувався – відповідь
ВРУ
Поновлення на роботі: «акцептування» злочинної
оферти «по-багнетівськи» - позовна заява (початок)
_______________________________________,
_______________________________________,
_______________________________________,
_______________________________________,
_______________________________________,
_______________________________________
Заявник: ______________________________,
_______________________________________,
Адреса:________________________________,
_______________________________________,
_______________________________________
Тел. моб.:______________________________,
e-mail: ________________________________.
дата:__________________, час:____________
Слідчий: _______________________________
Посвідчення №:_________________________
Підпис слідчого:_________________________
Поліцейському
заборонено виконувати
злочинні чи явно
незаконні
розпорядження та накази
(ч.2 ст.8 ЗУ «Про Національну поліцію»)
Здійснення досудового
розслідування,
крім випадків,
передбачених цією частиною,
до внесення відомостей
до реєстру або без
такого внесення не
допускається і тягне за собою
відповідальність,
встановлену законом
(Частина 3 статті 214
КПК України)
З А Я В А
про
кримінальний злочин передбачений положеннями статті 356, частини третьої статті
28 Кримінального кодексу України, подається в порядку частини першої статті 214
Кримінального процесуального кодексу України
Я,
_________________________________________________________________________,
паспорт
серія_____№___________ виданий
______________________________________
_____________________________________________________________________________
проживаю
за адресою: _________________________________________________________
_____________________________________________________________________________усвідомлюючи
і беручи на себе всю ступінь відповідальності передбачену статтями 383 і 384 КК України (про завідомо неправдиве повідомлення
про вчинення злочину та завідомо неправдиві показання), - повідомляю про кримінальний злочин, який
підпадає під кваліфікацію статті 356 (самоправство) в сукупності з частиною
третьою статті 28 Кримінального кодексу України, вчинений організованою групою
осіб, за основним місцем їхньої професійної діяльності та мого офіційного місця
працевлаштування (у Державному підприємстві «Конструкторське бюро «Південне»
ім. М. К. Янгеля»), а саме: Генеральним директором ДП «КБ «Південне»
Кушнарьовим Олександром Павловичем, головним бухгалтером підприємства Галиною
Конюховою, начальником відділу 140 Володимиром Шавіним, начальником відділу 2
Олексієм Петушенком та начальником служби з управління персоналом Олександром Балдіним,
які зловживаючи своїми службовими і посадовими обов’язками та перевищуючи
надані їм повноваження, протиправно, всупереч встановленому законодавством
порядку відсторонили мене від роботи без збереження заробітної плати, через
мою незгоду і відмову приймати участь в медичному експерименті та клінічних
випробовування лікарських засобів та препаратів, шляхом проходження примусової
вакцинації від так званої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SAPS-CoV-2.
Власний
підпис заявника:______________
Детально, по факту даного кримінального злочину можу
повідомити наступне:
02 грудня 2021 року близько 8 години 15
хвилин, перебуваючи на своєму робочому місті за адресою: КБП
дільниця зварювання вибухом, корпус 218, 49000, моїм безпосереднім керівником -
начальником відділу 716 Стародубець В. О., мене було
ознайомлено з виданим Генеральним директором ДП «КБ
«Південне» Кушнарьовим Олександром Павловичем Наказом від
29.11.2021 року № 1711, в першому пункті якого, зазначено: - керівникам
структурних підрозділів підприємства поінформувати працівників про необхідність
обов’язкової вакцинації проти COVID-19, згідно з
чинним законодавством України, а також про те, що у разі не проведення
профілактичного щеплення проти COVID-19 такі
працівники будуть відсторонені від роботи без збереження заробітної плати,
починаючи з 09 грудня 2021 року.
Того ж дня о 9 годині 15 хвилин було складено
акт «про відмову надати паперову копію сертифіката про проведення повного курсу
вакцинації проти COVID-19 або сертифіката про отримання одної
дози дводозової вакцини від COVID-19 або
Висновку лікаря щодо наявності протипоказань до вакцинації проти COVID-19». Крім
того, мені було надано лист ознайомлення співробітників відділу 716,
невакцинованих станом на 02.12.2021 року, з Наказом ГД № 1711 від 29.11.2021
року.
16 грудня 2021 року мене фактично, фізично не
було допущено к моєму робочому місцю охоронниками на прохідній підприємства, а
мою перепустку було заблоковано.
Вважаю, що дані дії суперечать нормам
чинного національного і міжнародного законодавства та підпадають під
кваліфікацію Кримінального кодексу України в частині положень статті 356
(самоправство), а саме: «Самоправство, тобто самовільне,
всупереч установленому законом порядку, вчинення будь-яких дій, правомірність
яких оспорюється окремим громадянином або підприємством, установою чи
організацією, якщо такими діями була заподіяна значна шкода інтересам
громадянина, державним чи громадським інтересам або інтересам власника, - карається
штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або
виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до трьох
місяців», в сукупності з положеннями частини третьої статті 28 Кримінального
кодексу України (Кримінальне правопорушення
визнається вчиненим організованою групою, якщо в його готуванні або вчиненні
брали участь декілька осіб (три і більше), які попередньо зорганізувалися у
стійке об'єднання для вчинення цього та іншого (інших) кримінальних
правопорушень, об'єднаних єдиним планом з розподілом функцій учасників групи,
спрямованих на досягнення цього плану, відомого всім учасникам групи). Адже, законною
і такою, що не суперечить Конституції України є наступна
процедура введення в Україні карантину: Президент
видає Указ про введення надзвичайного стану. Верховна Рада затверджує цей Указ.
Указ набуває чинності. Головний санітарний лікар подає в Міністерство охорони здоров`я
України подання щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про
встановлення карантину. Міністерство охорони здоров`я України порушує перед Кабінетом
Міністрів України питання про встановлення карантину. Кабінет Міністрів України
встановлює карантин. Карантин набуває чинності.
При
цьому, всі чотири дії є обов`язковими і хронологічними. Тобто, до виконання
першої та другої дії, четверта відбутись не може.
Як
відомо, надзвичайний стан в Україні не введено. Відповідно,
станом на цей момент головний санлікар ще не отримав повноважень ініціювати
карантин, а у Кабінету Міністрів не було підстав встановлювати карантин.
Відтак, слід
стверджувати, що в правовому полі чинного законодавства України карантин не
введено.
Таким чином, діюча постанова про введення карантину є незаконною і не підлягає
виконання (з рішення від 12.04.2021 року по справі № 530/75/21 судді Зіньківського
районного суду Полтавської області Должко Сергія Ростиславовича (рішення набрало законної сили 16.06.2021 року).
Окрім того,
враховуючи ту обставину, що наказ МОЗ України за № 2153 від 04.10.2021р. «Про
затвердження Переліку професій, виробництв та організацій, працівники, яких
підлягають обов`язковим профілактичним щепленням» запровадженого на
період дії карантину, встановленого у незаконний спосіб Постановою Кабінетом Міністрів України від
09.12.2020р. за № 1236,
наказ МОЗ є незаконний і не підлягає виконанню.
Таким чином,
на підставі ст.60 Конституції України кожна
людина зобов`язана відмовитись від виконання наказу МОЗ України за № 2153 від 04.10.2021р. «Про
затвердження Переліку професій, виробництв та організацій, працівники, яких
підлягають обов`язковим профілактичним щепленням». На підставі ст.19 Конституції Україниу взаємозв`язку із ст. 60 Конституції України, жодний орган
чи посадова особа, в тому числі юридичні особи, які займаються господарською
діяльністю не мають права вимагати від людини виконання вище зазначеного наказу
МОЗ України.
Дослідивши
накази МОЗ України за № 1576 від 27.07.2021р., № 1585 від 29.07.2021р., № 1599
від 29.07.2021р., № 1709 від 10.08.2021р., № 2148 від 04.10.2021р. «Про
затвердження суттєвих поправок до клінічного випробування лікарських засобів,
призначених для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та
поширенню, локалізацію та ліквідацію короновірусної хвороби СОVID-19» та коротких
характеристик лікарських засобів ВООЗ (а.с.21-87) суд приходить до висновку, що лікарські засоби від коронавірусної
хвороби СОVID-19 знаходяться в стадії клінічного випробовування на
пацієнтах з метою дослідження їх для оцінки на ефективність та безпечність (з рішення від 20 грудня 2021 року по справі № 501/4438/21, провадження №
2/501/1535/21 судді Іллічівського міського суду Одеської області Пушкарського
Дмитра Вікторовича).
В своєму Рішенні від 28
серпня 2020 року № 10-р/2020 (Справа № 1-14/2020(230/20) Конституційний Суд України наголосив, що
обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина є можливим у
випадках, визначених Конституцією України. Таке обмеження може встановлюватися виключно законом - актом, ухваленим
Верховною Радою України як єдиним органом законодавчої влади в Україні. Встановлення такого обмеження підзаконним
актом суперечить статтям 1, 3, 6, 8, 19, 64 Конституції України.
Слід зауважити, що невиконання зазначеного
рішення Конституційного Суду України тягне за собою кримінальну
відповідальність за кваліфікацією передбаченою положеннями частини четвертої статті 382
Кримінального кодексу України (Умисне
невиконання службовою особою рішення Європейського суду з прав людини, рішення
Конституційного Суду України та умисне недодержання нею висновку
Конституційного Суду України - карається позбавленням волі на строк від трьох
до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною
діяльністю на строк до трьох років).
Кримінальний кодекс України має своїм завданням
правове забезпечення охорони прав і свобод людини і громадянина, власності,
громадського порядку та громадської безпеки, довкілля, конституційного устрою України від
кримінально-протиправних посягань, забезпечення миру і безпеки людства, а також
запобігання кримінальним правопорушенням.
Кримінальне процесуальне
законодавство України складається з відповідних положень Конституції України,
міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою
України, цього Кодексу та інших законів України.
Завданнями
кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від
кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів
учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та
неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив
кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї
вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не
була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника
кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
Визначений частиною першою статті
214 КПК України обов'язок слідчого або прокурора не вимагає
оцінки цими суб'єктами такої заяви (повідомлення) на предмет наявності ознак
складу злочину для того, щоб вчинити процесуальну дію, яка полягає у внесенні
відомостей про кримінальне правопорушення до ЄРДР. Такі вимоги не передбачають
здійснення оцінки обґрунтованості заяви чи повідомлення про кримінальне
правопорушення, а передбачають лише обов'язок уповноважених органів здійснити
фіксацію наданих особою відомостей про кримінальне правопорушення, які вона
надає усвідомлено для реалізації відповідними органами завдань кримінального
провадження.
Отже слідчий, прокурор отримавши заяву про кримінальний злочин,
зобов’язаний внести відповідні відомості до ЄРДР. Іншого статтею 214 КПК
України, не передбачено.
Враховуючи зазначене вище відповідально
заявляю, що зазначеними протиправними, злочинними діями, вчиненими вказаною
вище організованою групою посадових/службових осіб – мені, і моїй діловій
репутації було завдано
моральної і матеріальної шкоди (сукупно) в розмірі 500000 (п’ятсто тисяч)
гривень.
Враховуючи зазначене вище,
керуючись нормами чинного законодавства,
ВИМАГАЮ:
- прийняти і зареєструвати дану
заяву про вчинений кримінальний злочин, що має ознаки передбачені положеннями статті 356
та частини третьої статті 28 Кримінального кодексу України
(КК України);
- відповідно до положень частини першої статті 214 Кримінального
процесуального кодексу України (КПК України), Наказу Міністерства внутрішніх
справ України від 08.02.2019 № 100 «Про затвердження порядку ведення єдиного
обліку в органах (підрозділах) поліції заяв і повідомлень про кримінальні
правопорушення та інші події» та Наказу ОФІСУ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА від 30.06.2020 № 298 «Про затвердження
Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та
ведення», - внести відповідні відомості
до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР) впродовж 24 годин після
прийняття моєї заяви про вчинений кримінальний злочин за вказаними в заяві
попередніми кваліфікаціями та через 24 години з моменту
внесення таких відомостей надати мені (заявнику) витяг/витяги з Єдиного реєстру
досудових розслідувань;
- на виконання вимог КПК України і Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 575 «Про
затвердження Інструкції з організації взаємодії органів досудового
розслідування з іншими органами та підрозділами Національної поліції України в
запобіганні кримінальним правопорушенням, їх виявленні та розслідуванні» - невідкладно розпочати досудове розслідування, у формі попереднього
слідства, з підстави вчинення кримінального злочину, за попередньою
кваліфікацією, зазначеною в моїй заяві;
- відповідною постановою визнати мене потерпілими, згідно з положеннями
частини другої статті 55 КПК України (з моменту подання заяви про вчинення щодо
мене кримінального правопорушення) від кримінального правопорушення зазначеного
в моїй заяві;
- вручити мені, як заявнику, пам'ятку, про процесуальні права і обов'язки
потерпілого, передбачені статтями 55-57 КПК України;
- надати мені можливість повідомити додаткові свідчення в порядку пункту
6 частини першої статті 56 КПК України, виключно, в рамках відкритого
кримінального провадження по зазначеному факту кримінального злочину в моїй
заяві;
- згідно вимог пунктів частини
другої статті 60 КПК України: вручити мені документ, що підтверджує прийняття і
реєстрацію моєї заяви про вчинений кримінальний злочин (талон повідомлення
ЄО/ЖЄО);
- Повідомляти мене про кожну дію в
ході досудового розслідування письмово;
- Досудове розслідування провести
у встановлений законом строк.
ДОДАТОК:
1.
Копія запиту на
інформацію від 20.12.2021 року і копія чека про поштове відправлення – на 5
(п’ятьох) арк..;
2.
Копія відповіді (№ 14/104
від 12.01.2022 року) на зазначений інформаційний запит – на 5 (п’ятьох) арк..
Всього
в додатку 10 (десять) аркушів.
ХХ січня 2022
року
З повагою, Заявник: _______________ Олександр Сергійович Філіпенко
P.
S. Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні
розпорядження чи накази. За віддання і виконання явно злочинного розпорядження
чи наказу настає юридична відповідальність
(Стаття 60. Конституції України)
_______________________________________,
_______________________________________,
_______________________________________,
_______________________________________,
_______________________________________,
_______________________________________
Заявник: ______________________________,
_______________________________________,
Адреса:________________________________,
_______________________________________,
_______________________________________
Тел. моб.:______________________________,
e-mail: ________________________________.
дата:__________________, час:____________
Слідчий: _______________________________
Посвідчення №:_________________________
Підпис слідчого:_________________________
Поліцейському
заборонено виконувати
злочинні чи явно
незаконні
розпорядження та накази
(ч.2 ст.8 ЗУ «Про Національну поліцію»)
Здійснення досудового
розслідування,
крім випадків,
передбачених цією частиною,
до внесення відомостей
до реєстру або без
такого внесення не
допускається і тягне за собою
відповідальність,
встановлену законом
(Частина 3 статті 214
КПК України)
З А Я В А
про
кримінальний злочин передбачений положеннями частини четвертої статті 382,
частини третьої статті 28 Кримінального кодексу України, подається в порядку
частини першої статті 214 Кримінального процесуального кодексу України
Я,
_________________________________________________________________________,
паспорт
серія_____№___________ виданий
______________________________________
_____________________________________________________________________________
проживаю
за адресою: _________________________________________________________
_____________________________________________________________________________усвідомлюючи
і беручи на себе всю ступінь відповідальності передбачену статтями 383 і 384 КК України (про завідомо неправдиве повідомлення
про вчинення злочину та завідомо неправдиві показання), - повідомляю про кримінальний злочин, який
підпадає під кваліфікацію частини четвертої статті 382 (невиконання рішення
суду) в сукупності з частиною третьою статті 28 Кримінального кодексу України,
вчинений організованою групою осіб за основним місцем їхньої професійної
діяльності та мого офіційного місця працевлаштування (у Державному підприємстві
«Конструкторське бюро «Південне» ім. М. К. Янгеля»), а саме: Генеральним
директором ДП «КБ «Південне» Кушнарьовим Олександром Павловичем, головним
бухгалтером підприємства Галиною Конюховою, начальником відділу 140 Володимиром
Шавіним, начальником відділу 2 Олексієм Петушенком та начальником служби з
управління персоналом Олександром Балдіним, які зловживаючи своїми службовими і
посадовими обов’язками та перевищуючи надані їм повноваження, умисно
недодержуючись висновків яких дійшов Конституційний Суд
України в своєму Рішенні від 28 серпня 2020 року № 10-р/2020 (Справа № 1-14/2020(230/20),
відсторонили мене від роботи без збереження заробітної плати, через
мою незгоду і відмову приймати участь в медичному експерименті та клінічних
випробовування лікарських засобів та препаратів, шляхом проходження примусової
вакцинації від так званої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SAPS-CoV-2.
Власний
підпис заявника:______________
Детально, по факту даного кримінального злочину можу
повідомити наступне:
02 грудня 2021 року близько 8 години 15
хвилин, перебуваючи на своєму робочому місті за адресою: КБП
дільниця зварювання вибухом, корпус 218, 49000, моїм безпосереднім керівником -
начальником відділу 716 Стародубець В. О., мене було
ознайомлено з виданим Генеральним директором ДП «КБ
«Південне» Кушнарьовим Олександром Павловичем Наказом від
29.11.2021 року № 1711, в першому пункті якого, зазначено: - керівникам
структурних підрозділів підприємства поінформувати працівників про необхідність
обов’язкової вакцинації проти COVID-19, згідно з
чинним законодавством України, а також про те, що у разі не проведення
профілактичного щеплення проти COVID-19 такі
працівники будуть відсторонені від роботи без збереження заробітної плати,
починаючи з 09 грудня 2021 року.
Того ж дня о 9 годині 15 хвилин було складено
акт «про відмову надати паперову копію сертифіката про проведення повного курсу
вакцинації проти COVID-19 або сертифіката про отримання одної
дози дводозової вакцини від COVID-19 або
Висновку лікаря щодо наявності протипоказань до вакцинації проти COVID-19». Крім
того, мені було надано лист ознайомлення співробітників відділу 716,
невакцинованих станом на 02.12.2021 року, з Наказом ГД № 1711 від 29.11.2021
року.
16 грудня 2021 року мене фактично, фізично не
було допущено к моєму робочому місцю охоронниками на прохідній підприємства, а
мою перепустку було заблоковано.
В
своєму Рішенні від 28 серпня 2020 року № 10-р/2020 (Справа № 1-14/2020(230/20), висновки якого вперто ігноруються
зазначеною вище організованою групою осіб, Конституційний Суд України наголосив, що обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина
є можливим у випадках, визначених Конституцією України.
Таке обмеження може встановлюватися
виключно законом - актом, ухваленим Верховною Радою України як єдиним органом
законодавчої влади в Україні. Встановлення
такого обмеження підзаконним актом суперечить статтям 1, 3, 6, 8, 19, 64 Конституції України.
Крім того слід враховувати, що законною
і такою, що не суперечить Конституції України є наступна
процедура введення в Україні карантину: Президент
видає Указ про введення надзвичайного стану. Верховна Рада затверджує цей Указ.
Указ набуває чинності. Головний санітарний лікар подає в Міністерство охорони здоров`я
України подання щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про
встановлення карантину. Міністерство охорони здоров`я України порушує перед Кабінетом
Міністрів України питання про встановлення карантину. Кабінет Міністрів України
встановлює карантин. Карантин набуває чинності.
При
цьому, всі чотири дії є обов`язковими і хронологічними. Тобто, до виконання
першої та другої дії, четверта відбутись не може.
Як
відомо, надзвичайний стан в Україні не введено. Відповідно,
станом на цей момент головний санлікар ще не отримав повноважень ініціювати
карантин, а у Кабінету Міністрів не було підстав встановлювати карантин.
Відтак, слід
стверджувати, що в правовому полі чинного законодавства України карантин не
введено.
Таким чином, діюча постанова про введення карантину є незаконною і не підлягає
виконання (з рішення від 12.04.2021 року по справі № 530/75/21 судді Зіньківського
районного суду Полтавської області Должко Сергія Ростиславовича (рішення набрало законної сили 16.06.2021 року).
Окрім того,
враховуючи ту обставину, що наказ МОЗ України за № 2153 від 04.10.2021р. «Про
затвердження Переліку професій, виробництв та організацій, працівники, яких
підлягають обов`язковим профілактичним щепленням» запровадженого на
період дії карантину, встановленого у незаконний спосіб Постановою Кабінетом Міністрів України від
09.12.2020р. за № 1236,
наказ МОЗ є незаконний і не підлягає виконанню.
Таким чином,
на підставі ст.60 Конституції України кожна
людина зобов`язана відмовитись від виконання наказу МОЗ України за № 2153 від 04.10.2021р. «Про
затвердження Переліку професій, виробництв та організацій, працівники, яких
підлягають обов`язковим профілактичним щепленням». На підставі ст.19 Конституції Україниу взаємозв`язку із ст. 60 Конституції України, жодний орган
чи посадова особа, в тому числі юридичні особи, які займаються господарською
діяльністю не мають права вимагати від людини виконання вище зазначеного наказу
МОЗ України.
Дослідивши
накази МОЗ України за № 1576 від 27.07.2021р., № 1585 від 29.07.2021р., № 1599
від 29.07.2021р., № 1709 від 10.08.2021р., № 2148 від 04.10.2021р. «Про
затвердження суттєвих поправок до клінічного випробування лікарських засобів,
призначених для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та
поширенню, локалізацію та ліквідацію короновірусної хвороби СОVID-19» та коротких
характеристик лікарських засобів ВООЗ (а.с.21-87) суд приходить до висновку, що лікарські засоби від коронавірусної
хвороби СОVID-19 знаходяться в стадії клінічного випробовування на
пацієнтах з метою дослідження їх для оцінки на ефективність та безпечність (з рішення від 20 грудня 2021 року по справі № 501/4438/21, провадження №
2/501/1535/21 судді Іллічівського міського суду Одеської області Пушкарського
Дмитра Вікторовича).
Враховуючи викладене вище, вважаю, що дані,
зазначені вище протиправні дії посадових/службових осіб, суперечать нормам
чинного національного і міжнародного законодавства та підпадають під
кваліфікацію Кримінального кодексу України в частині положень частини
четвертої статті 382 (невиконання рішення суду), а саме: «Умисне невиконання службовою особою рішення Європейського суду з прав
людини, рішення Конституційного Суду України та умисне недодержання нею
висновку Конституційного Суду України - карається позбавленням волі на строк
від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи
займатися певною діяльністю на строк до трьох років», в
сукупності з положеннями частини третьої статті 28 Кримінального
кодексу України (Кримінальне правопорушення
визнається вчиненим організованою групою, якщо в його готуванні або вчиненні
брали участь декілька осіб (три і більше), які попередньо зорганізувалися у
стійке об'єднання для вчинення цього та іншого (інших) кримінальних
правопорушень, об'єднаних єдиним планом з розподілом функцій учасників групи,
спрямованих на досягнення цього плану, відомого всім учасникам групи).
Кримінальний кодекс України має своїм завданням
правове забезпечення охорони прав і свобод людини і громадянина, власності,
громадського порядку та громадської безпеки, довкілля, конституційного устрою України від
кримінально-протиправних посягань, забезпечення миру і безпеки людства, а також
запобігання кримінальним правопорушенням.
Кримінальне процесуальне
законодавство України складається з відповідних положень Конституції України,
міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою
України, цього Кодексу та інших законів України.
Завданнями
кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від
кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів
учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та
неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив
кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї
вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не
була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника
кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
Визначений частиною першою статті
214 КПК України обов'язок слідчого або прокурора не вимагає
оцінки цими суб'єктами такої заяви (повідомлення) на предмет наявності ознак
складу злочину для того, щоб вчинити процесуальну дію, яка полягає у внесенні
відомостей про кримінальне правопорушення до ЄРДР. Такі вимоги не передбачають
здійснення оцінки обґрунтованості заяви чи повідомлення про кримінальне
правопорушення, а передбачають лише обов'язок уповноважених органів здійснити
фіксацію наданих особою відомостей про кримінальне правопорушення, які вона
надає усвідомлено для реалізації відповідними органами завдань кримінального
провадження.
Отже слідчий, прокурор отримавши заяву про кримінальний злочин,
зобов’язаний внести відповідні відомості до ЄРДР. Іншого статтею 214 КПК
України, не передбачено.
Враховуючи зазначене вище відповідально заявляю,
що зазначеними протиправними, злочинними діями, вчиненими вказаною вище
організованою групою посадових/службових осіб – мені, і моїй діловій репутації
було завдано
моральної і матеріальної шкоди (сукупно) в розмірі 500000 (п’ятсто тисяч)
гривень.
Враховуючи зазначене вище,
керуючись нормами чинного законодавства,
ВИМАГАЮ:
- прийняти і зареєструвати дану
заяву про вчинений кримінальний злочин, що має ознаки передбачені положеннями частини четвертої статті 382 та частини третьої
статті 28 Кримінального кодексу України
(КК України);
- відповідно до положень частини першої статті 214 Кримінального
процесуального кодексу України (КПК України), Наказу Міністерства внутрішніх
справ України від 08.02.2019 № 100 «Про затвердження порядку ведення єдиного
обліку в органах (підрозділах) поліції заяв і повідомлень про кримінальні
правопорушення та інші події» та Наказу ОФІСУ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА від 30.06.2020 № 298 «Про затвердження
Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та
ведення», - внести відповідні відомості
до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР) впродовж 24 годин після
прийняття моєї заяви про вчинений кримінальний злочин за вказаними в заяві
попередніми кваліфікаціями та через 24 години з моменту
внесення таких відомостей надати мені (заявнику) витяг/витяги з Єдиного реєстру
досудових розслідувань;
- на виконання вимог КПК України і Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 575 «Про
затвердження Інструкції з організації взаємодії органів досудового
розслідування з іншими органами та підрозділами Національної поліції України в
запобіганні кримінальним правопорушенням, їх виявленні та розслідуванні» - невідкладно розпочати досудове розслідування, у формі попереднього
слідства, з підстави вчинення кримінального злочину, за попередньою
кваліфікацією, зазначеною в моїй заяві;
- відповідною постановою визнати мене потерпілими, згідно з положеннями
частини другої статті 55 КПК України (з моменту подання заяви про вчинення щодо
мене кримінального правопорушення) від кримінального правопорушення зазначеного
в моїй заяві;
- вручити мені, як заявнику, пам'ятку, про процесуальні права і обов'язки
потерпілого, передбачені статтями 55-57 КПК України;
- надати мені можливість повідомити додаткові свідчення в порядку пункту
6 частини першої статті 56 КПК України, виключно, в рамках відкритого
кримінального провадження по зазначеному факту кримінального злочину в моїй
заяві;
- згідно вимог пунктів частини
другої статті 60 КПК України: вручити мені документ, що підтверджує прийняття і
реєстрацію моєї заяви про вчинений кримінальний злочин (талон повідомлення
ЄО/ЖЄО);
- Повідомляти мене про кожну дію в
ході досудового розслідування письмово;
- Досудове розслідування провести
у встановлений законом строк.
ДОДАТОК:
1.
Копія електронного запиту на інформацію від 23 грудня
2021 року № ЗПІ/141/21 від Громадської організації «Об’єднана правозахисна
група «Багнет Нації» та копія відповіді від 23 грудня 2021 року № 18/07-2235
від Апарату Верховної Ради України – на 6 (шістьох) арк.;
2.
Копія електронного запиту на інформацію від 28 грудня
2021 року № ЗПІ/144/21 від Громадської організації «Об’єднана правозахисна
група «Багнет Нації» та копія відповіді від 28 грудня 2021 року № 18/07-2252
від Апарату Верховної Ради України – на 6 (шістьох) арк.
Всього
в додатку 12 (дванадцять) аркушів.
ХХ січня 2022
року
З повагою, Заявник: _______________ Олександр Сергійович Філіпенко
P.
S. Ніхто не зобов'язаний виконувати явно
злочинні розпорядження чи накази. За віддання і виконання явно злочинного
розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність
(Стаття 60. Конституції України)
Читайте також: Міністерство
охорони здоров’я України, як приватне підприємство – документи
МОЗ
підтвердив наявність біолабораторій США в Україні
Читайте також: Досліджено
ГО «Багнет Нації»: незаконний закон зеленського щодо COVID-19
Досліджено
ГО «Багнет Нації»: фотокопії постанов КМУ стосовно карантину коронавірусу
Зроби
власну експертизу постанови КМУ (РСР) № 211 на відповідність чинному
законодавству
Правовий
лікбез для правоохоронців Дніпра щодо нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео
09.04.2020
в Дніпрі складені заяви на поліцейських і держвиконавців (відео)
Владислав
Акулов про фейковий кабмін та нікчемність його рішень
Про правову
нікчемність постанов КМУ щодо COVID – 19 (відео)
В Дніпрі
триває відновлення конституційного ладу, навіть в умовах «карантину»
Рубіжне:
Вводите карантин? – Відповідайте за наслідки!!!
Роздрукуй,
аби роздавати дебілам, при виконанні
На складені
протоколи громадяни Дніпра відповідають кримінальними справами на поліцейських
- відео
Андрій
Карпович про юридичні механізми введення карантину - відео
Просто
залишу це тут: порядок денний засідань Кабміну за останніх два місяці
Перебувати
в самоізоляції – не більше ніж рекомендації дебілам - документ
Відсутність
правової експертизи «карантинних» постанов Кабміну, є доказом злочину
Позов щодо
визнання протиправними і нечинними «карантинні» постанови КМУ
Секретаріат
КМУ надав розлогу відповідь стосовно постанов щодо COVID-19
Під
вивіскою липового карантину знищують малий і середній бізнес та готують нам
голодомор
Постанови
КМУ: без жодних ознак документів державної ваги
Андрій
Карпович про постанову КМУ № 211 - відео
Досліджуючи
правові аспекти карантину і постанов КМУ - документи
Карантиноцид,
як «узаконений» експеримент в контексті гібридного геноциду
Андрій
Карпович: адмінпротокол скасувати не складно, якщо знати про наступне…
Карантин.
Зростання цін. АМКУ паразитує…
Українці –
це респонденти досліджень, піддослідний біоматеріал? – відео
«Тайна
вечеря» КМУ від 11.03.2020, як джерело поширення інфекції антиконституційності
і беззаконня
Якщо
надумаєте компенсувати втрачену вигоду від карантину
На момент
введення карантину в Україні був один хворий на COVID-19
Денис
Абубакіров про барановірус і велику політику
Нормами
права по фейковому карантину
Підняли з
архіву: ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя
населення»
Підняли з
архіву: ЗУ «Про правовий режим надзвичайного стану»
В деталях
про незаконність введення карантину в Україні
Чи законно
був введений карантин?
Багнет
Нації: підводимо риску щодо першої хвилі штучного карантину – матеріали для
суду
Анонс
другої хвилі «жорстокого» карантину, в контексті гібридного геноциду
На вас
складають протокол про порушення карантину. Що робити?
На вас
складають протокол про порушення карантину. Хто, складає?
Коронавірус:
Реальна статистика смертності викриває карантин абсурду
Знадобиться
для скасування штрафів за не носіння маски
Майстер-клас
скасування протоколу про «порушення умов карантину» - відео
Ліквідований
суд призначає штраф за карантин? Запитайте: хто, і на підставі чого?
Лілія
Дудко: розгерметизація правосуб’єктності Дарницького районного суду міста Києва
- відео
Вагомий
додаток до «карантинного» компромату від Олександра Дзюби
КОРОНОЦИД:
Використовуючи суд, як трибуну)))
Методичний
посібник «АНТИМАСКА» стане в нагоді
Як
адмінку-карантинку хотів розглянути ліквідований суд Харкова – відео
Недосуддю
Нейло – в стійло правосуб’єктності! - відео
Андрій Карпович
про правову нікчемність карантину і приватний Кабмін
Пояснення
до протоколу про порушення маскового режиму
Повний
текст пояснення по карантину і надзвичайній ситуації від Андрія Карповича
Про
незаконний карантин в матеріалах на сайті «Багнет Нації»
ГО ОПГ
«Багнет Нації» скасовуватиме «карантинні» постанови КМУ
Штрафи за
маски, як і сам закон, – незаконні! Дізнайся чому)
АНДРІЙ
КАРПОВИЧ ПРО ПРИМУСОВУ ВАКЦИНАЦІЮ, МЕДИЧНІ ЕКСПЕРИМЕНТИ І ДОСЛІДЖЕННЯ НАД
УКРАЇНЦЯМИ - ВІДЕО
Андрій
Карпович і Лариса Криворучко: кого покарають за карантин? - відео
Браво!!!
Суддя Должко «розібрав на молекули» незаконність карантину в Україні - рішення
Вакцинація
замість деолігархізації?
Діалогу не
сталося: корпорація АТБ продовжує нехтувати законами корпорації
"УКРАЇНА"
Правовий
лікбез від вінницької школярки для адмінресурсоосіб
Корпорація
«УКРАЇНА»: ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста Києва - реєстраційна картка
КАБМІН –
КОНЦЕРН В КОРПОРАЦІЇ «УКРАЇНА»?
Андрій
Карпович про СТРАШНІ ЦИЦЬКИ 91 ДІВОК - шифр для свідомих
Влад Акулов
про Картахенський протокол, опікунів-окупантів та ЖиЗОїдів
Яка
юридична вага судових рішень, завірених такими печатками?
Так від
чого лікуємось, пані та панове? Переписка з Міністерством охорони здоров’я України
Олена Фаіст
про Картахенський протокол та живі змінені організми - відео
Про
узаконений медичний експеримент в Україні – відео Андрія Карповича
Картахенський
протокол про біобезпеку до Конвенції про біологічне різноманіття - поточна
редакція
Заява про
заборону проведення медичного експерименту та видалення персональних даних
«Картахенський
протокол про біобезпеку»: читаємо поміж рядків – шостий випуск газети «Багнет
Нації»
Так від
чого лікуємось, пані та панове? Переписка з МІНІСТЕРСТВОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
УКРАЇНИ - 2
Запит
Андрія Карповича до ДУ «ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я МОЗ УКРАЇНИ» від 09.10.2021
року
Сьомий
випуск газети «Багнет Нації» матиме вкладиш у вигляді шаблону заяви про злочин
на роботодавця
Звільнення
працівників через карантин незаконні і можуть повернутись бумерангом для
роботодавців
Катерина
Нечипоренко про Нагойський протокол
ПРО НОВИЙ
СВІТОВИЙ ПОРЯДОК ВЖЕ СЬОГОДНІ
АЛГОРИТМ
ДІЙ ДЛЯ РОБОТОДАВЦІВ ЩОДО «ПЕРЕВІРЯЮЧИХ»
Про пОВІДло
ОДИНДЕВ'ЯТЬ і його добровільну дегустацію
Юлія
Щербак: ЗАЯВА-ВІДМОВА ВІД УЧАСТІ У МЕДЕКСПЕРИМЕНТІ
Медексперимент
у Дніпрі на 28.10.2021
Детальне
обгрунтування для посадових осіб незаконності примусу до медексперимента
Детальне
обгрунтування для посадових осіб незаконності примусу до медексперимента
Фотокопія Постанови
КМУ про COVID-сертифікат на сайті «Багнет Нації»
Вчіться
захищати свої права, як ця смілива панянка - відео
СКАСУВАННЯ
НАКАЗУ ПРО ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ – ЗРАЗОК ЗАЯВИ
Суд
виправдав перевізника та вкотре наголосив на незаконності карантинних обмежень
– постанова
Ні примусу! Поліцейські стають на захист своїх прав
Попередження гендиректору ДП «КБ «Південне» щодо
незаконності відсторонення від роботи
СКАСУВАННЯ
НАКАЗУ ПРО ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ - зразок позовної заяви
Відсторонення
від роботи працівників АТ «Укрзалізниця» є незаконними - попередження
Воєнний або
надзвичайний стан до введення «карантину» в Україні не оголошувався – відповідь
ВРУ
Підтримати правозахисну діяльність і друк благодійного
видання (газети) ГО ОПГ «Багнет Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку № 4731 2196 4570 7633 на ім’я Сергія Філіпенка
Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Немає коментарів:
Дописати коментар