Справа
№ 159/8510/24
Провадження
№ 2-а/159/222/24
КОВЕЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
45008, м. Ковель, вул.
Незалежності, 15, тел.: (03352) 5-90-66,
e-mail:inbox@kv.vl.court.gov.ua,
веб-адреса: http://court.gov.ua/sud0306/
______________________________________________________________________________________
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ
УКРАЇНИ
31 грудня 2024 року
м. Ковель
Ковельський міськрайонний суд Волинської
області в складі головуючого судді Смалюха Р.Я.
за участю:
секретаря судового засідання Клевецької
О.М.
позивача ОСОБА_1
представника позивача Ясинської
Н.Я.
представника відповідача не
з`явився
розглянувши у відкритому
судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 (АДРЕСА_1, РНОКПП НОМЕР_1),
від імені якого діє адвокат Ясинська Надія Євгенівна
(Волинськаобласть,Ковельський район, селище Ратне, вул. Василя Стуса, буд.10)
до ІНФОРМАЦІЯ_1 (АДРЕСА_2), ІНФОРМАЦІЯ_2 (АДРЕСА_3) про визнання протиправною
та скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення,
ВСТАНОВИВ:
У грудні 2024 року ОСОБА_1
(далі позивач
або ОСОБА_1) звернувся з позовом до ІНФОРМАЦІЯ_1 (далі відповідач
1 або ІНФОРМАЦІЯ_3) та ІНФОРМАЦІЯ_2 (далі відповідач
2 або ІНФОРМАЦІЯ_4) з позовом в якому просив суд скасувати постанову про
адміністративне правопорушення №2199-24 від 21.11.2024 (далі оскаржувана
постанова), якою позивача притягнуто до адміністративної відповідальності за ч.
3 ст. 210-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі КУпАП).
В обґрунтування позовних
вимог ОСОБА_1 зазначає, що 21.11.2024 відповідач 1 прийняв постанову №2199-24
якою притягнув позивача до адміністративної відповідальності за ч. 3 ст. 210-1
Кодексу України про адміністративні правопорушення та наклав штраф у розмірі
17000,00 грн. у зв`язку з не уточненням ним своїх облікових даних протягом 60
днів з дня набрання чинності Указом Президента України про оголошення
мобілізації, затвердженим Верховною Радою України.
Вважає, що оскаржувана
постанова є протиправною. Позивач також покликається на те, що з 08.01.2024
перебуває на військовому обліку, дані оновив вчасно у травні 2024 коли йому
було вклеєно до його військово-облікового документа штрих-код №150220219316320900013,
який співпадає з номером, який зазначений у витязі з додатку «Резерв+». Також
ОСОБА_1 зазначає, що протягом дії особливого періоду неодноразово звертався до
підрозділів ТЦК та СП з метою отримання відстрочки від призову на військову
службу під час мобілізації, оскільки має на утриманні трьох і більше дітей
віком до 18 років. 19.05.2024 оскільки після цього неодноразово перетинав
державний кордон України. Крім того, ОСОБА_1 вказує на примітку до ст. 210
КУпАП, відповідно до якої положення ст. 210, 210-1 КУпАП не застосовуються у
випадку можливості отримання облікових даних шляхом електронної інформаційної
взаємодії з іншими інформаційно-комунікаційними системами, реєстрами, базами,
держателем яких є державні органи. Звертає увагу суду, що в оскаржуваній
постанові не вказано які ж саме облікові дані ОСОБА_1 не оновив.
ІНФОРМАЦІЯ_3 і ІНФОРМАЦІЯ_4
правом подати відзив на позовну заяву не скористались.
2. Процесуальні дії у
справі, заяви клопотання учасників справи.
Ухвалою від 23.12.2024 суд
поновив пропущений позивачем строк на звернення до адміністративного суду,
відкрив провадження в адміністративній справі за правилами ст. 286 Кодексу
адміністративного судочинства України (далі - КАС України, справу призначив до
судового розгляду на 09.00 год 31.12.2024.
Позивач та його представник
з`явились у судове засідання просили позов задовольнити.
Відповідачі у судове
засідання не з`явились, хоча були належно повідомлені про дату, час і місце
розгляду справи.
У судовому засіданні
31.12.2024 головуючий у справі оголосив, що його член сім`ї проходить
військову службу на посаді рядового складу ІНФОРМАЦІЯ_5, який як і відповідач 1
є органом військового управління без статусу юридичної особи, кожен з яких має
свого начальника. Вони не підпорядковуються один одному, однак обидва є
відокремленими структурними підрозділами однієї юридичної особи - ІНФОРМАЦІЯ_6
в якого і перебувають у підпорядкуванні.
Позивач та його представник
висловили довіру суду, відводів не заявляли.
Відповідно до ч. 3 ст. 268
КАС України неприбуття у судове засідання учасника справи, повідомленого
відповідно до положень цієї статті, не перешкоджає розгляду справи у судах
першої та апеляційної інстанцій.
Оскільки сторони були
належним чином повідомлений про дату, час і місце судового засідання, однак не
з`явилися і не повідомили про причини неявки, суд вважає з можливе розглянути
справу по суті за відсутності відповідачів та позивача.
08.01.2024 ОСОБА_1
ІНФОРМАЦІЯ_7 видане тимчасове посвідчення військовозобов`язаного № НОМЕР_2. У
посвідченні є відмітка про перебування позивача на військовому обліку у
ІНФОРМАЦІЯ_8 з 08.01.2024, а також вписаний військовий ідентифікаційний номер №
НОМЕР_3 (далі - він-код).
З електронного
військово-облікового-документа з додатка «Резерв+» видно, що ОСОБА_1 має
відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації за ч. 3 ч. 1 ст.
23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», зазначено
місце проживання, номер телефону та адресу електронної пошти позивача, дата
уточнення позивачем даних 05.11.2024
ОСОБА_1 є фізичною особою
підприємцем з 30.09.2022, що підтверджується випискою з Єдиного державного
реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
З копії паспорта суд
встановив, що ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_9 16.09.2016 уклав шлюб з ОСОБА_2, місце проживання
зареєстроване у АДРЕСА_1. А посвідченням серії НОМЕР_4 від 31.07.2023
засвідчується, що ОСОБА_1 має право на пільги, передбачені законодавством
України для багатодітних сімей строком до 11.07.2035, також у ньому міститься
інформація про його трьох неповнолітніх дітей.
21.11.2024 ТВО начальника
ІНФОРМАЦІЯ_7 прийняв постанову №2199-24, якою притягнув позивача до
адміністративної відповідальності за ч. 3 ст. 210-1 КУпАП і наклав на нього
стягнення у виді штрафу в розмірі 17000,00 грн. Постанова обґрунтована тим, що
06.11.2024 о 12.30 год у ІНФОРМАЦІЯ_10 через Єдиний державний реєстр
призовників, військовозобов`язаних та резервістів «Оберіг» встановлено, що
військовозобов`язаний ОСОБА_1 не уточнив свої облікові дані через центри
надання адміністративних послуг або електронний кабінет призовника,
військовозобов`язаного, резервіста, або у територіальному центрі комплектування
та соціальної підтримки за місцем свого перебування або знаходження з
18.05.2024 по 16.07.2024 чим порушив вимоги абз. 6 ч. 3 ст. 22 Закону України
«Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію». Зазначене адміністративне
правопорушення підтверджується протоколом про адміністративне правопорушення
від 06.11.2024, звіркою даних з Єдиного державного реєстру призовників,
військовозобов`язаних та резервістів «Оберіг» від 06.11.2024, поясненнями. У
копії постанови відсутня відмітка про отримання її позивачем.
06.11.2024 офіцером
ІНФОРМАЦІЯ_11 складено щодо позивача протокол про адміністративне праопорушення
за ч. 3 ст. 210-1 КУпАП., та призначено розгляд справи на 21.11.2024 у
приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_7. З протоколом позивач ознайомився під підпис, з
викладеним у ньому порушенням не погодився.
Рекомендованим листом
№4500100043464 зданим на відділення поштового зв`язку 28.11.2024 позивачу
відправлено копію оскаржуваної постанови з супровідним лисом від 25.11.2024
№18469 у якому зазначено про необхідність сплати штрафу у п`ятнадцятиденний
термін з дня вручення постанови.
Трекінгом поштового
відправлення №4500100043464 з сайту ДП Укрпошта підтверджується отримання
позивачем листа 06.12.2024.
Указом Президента України
№65/2022 від 24.02.2024, затвердженого Законом України №
2105-IX від
03.03.2022 ,у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України
з метою забезпечення оборони держави, підтримання бойової і мобілізаційної
готовності Збройних Сил України та інших військових формувань на території
України оголошено та проводиться загальна мобілізація, яка неодноразово
продовжувалась, зокрема указами № 272/2024 від 06.05.2024, №
470/2024 від 23.07.2024, востаннє на 90 діб Указом Президента України №741/2024
від 28.10.2024 затвердженого Законом України №
4025-IX
від 29.10.2024.
Відповідно до абз. 5 ч. 1
ст. 1 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» особливий
період - період функціонування національної економіки, органів державної влади,
інших державних органів, органів місцевого самоврядування, сил оборони і сил
безпеки, підприємств, установ і організацій, а також виконання громадянами
України свого конституційного обов`язку щодо захисту Вітчизни, незалежності та
територіальної цілісності України, що настає з моменту оголошення рішення про мобілізацію
(крім цільової) або доведення його до виконавців стосовно прихованої
мобілізації чи з моменту введення воєнного стану в Україні або в окремих її
місцевостях та охоплює час мобілізації, воєнний час і час демобілізації після
закінчення воєнних дій.
Із зазначеного вище слідує,
що з 24.02.2024 по сьогодні на території України діє особливий період.
Розглянувши та оцінивши
подані учасниками справи обґрунтування та заперечення позовних вимог, пояснення
та докази, суд дійшов висновку, що спір у справі виник з
приводу рішення суб`єкта владних повноважень щодо притягнення позивача до
адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері
мобілізаційної підготовки та мобілізації.
У ч. 2 ст. 19 Конституції
України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого
самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах
повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 3 ст.
210-1 КУпАП порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та
мобілізацію вчинене в особливий період тягне за собою накладення штрафу на
громадян від однієї тисячі до однієї тисячі п`ятисот неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян.
Територіальні центри
комплектування та соціальної підтримки розглядають справи про такі
адміністративні правопорушення: про порушення призовниками,
військовозобов`язаними, резервістами правил військового обліку, про порушення
законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, про
зіпсуття військово-облікових документів чи втрату їх з необережності (статті
210, 210-1, 211 (крім
правопорушень, вчинених військовозобов`язаними чи резервістами, які перебувають
у запасі Служби безпеки України або Служби зовнішньої розвідки України). Від
імені територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки розглядати
справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення
мають право керівники територіальних центрів комплектування та соціальної
підтримки. (ст. 235 КУпАП).
Отже притягнення до
адміністративної відповідальності за ч. 3 ст. 210-1 КУпАП входить до
повноважень ІНФОРМАЦІЯ_7 .
Відповідно до ч. 7 ст. 38
КУпАП адміністративне стягнення за вчинення в особливий період правопорушень,
передбачених статтями 210, 210-1 цього
Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але
не пізніше одного року з дня його вчинення.
Шістдесятиденний строк на
оновлення даних відповідно до абз. 7 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про
мобілізаційну підготовку та мобілізацію» сплив 16.07.2024, протокол про
адміністративне правопорушення складений 06.11.2024, що і є днем виявлення
адміністративного правопорушення. Отже, оскаржувана постанова від 21.11.2024
прийнята в межах строків визначених ч. 7 ст. 38 КУпАП.
В оскаржуваній постанові
зазначається, що 06.11.2024 о 12.30 год у ІНФОРМАЦІЯ_10 через Єдиний державний
реєстр призовників, військовозобов`язаних та резервістів «Оберіг» встановлено,
що військовозобов`язаний ОСОБА_1 не уточнив свої облікові дані через центри надання
адміністративних послуг або електронний кабінет призовника,
військовозобов`язаного, резервіста, або у територіальному центрі комплектування
та соціальної підтримки за місцем свого перебування або знаходження з
18.05.2024 по 16.07.2024 чим порушив вимоги абз. 6 ч. 3 ст. 22 Закону України
«Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», де зазначено, що інші
військовозобов`язані протягом 60 днів з дня набрання чинності указом Президента
України про оголошення мобілізації, затвердженим Верховною Радою України,
зобов`язані уточнити свої облікові дані через центри надання адміністративних
послуг або електронний кабінет платника податків призовника,
військовозобов`язаного, резервісту або у територіальному центрі комплектування
та соціальної підтримки за місцем свого перебування або знаходження, чим
порушив вище зазначену норму, тобто вчинив адміністративне правопорушення,
передбачене ч.3 ст. 210-1 КУпАП
Відповідно до абз. 7 ч. 3
ст. 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» (в редакції
на кінцевий термін уточнення даних 16.07.2024)
передбачено, що інші військовозобов`язані протягом 60 днів з дня набрання
чинності указом Президента України про оголошення мобілізації, затвердженим
Верховною Радою України, зобов`язані уточнити свої облікові дані через центри
надання адміністративних послуг або електронний кабінет призовника,
військовозобов`язаного, резервіста, або у територіальному центрі комплектування
та соціальної підтримки за місцем свого перебування або знаходження.
Отже, вимоги абз. 7 ч. 1
ст. 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію»
передбачають обов`язок військовозобов`язаного, яким є позивач, уточнити свої
облікові дані протягом 60 днів з дня набрання чинності указом президента
України про оголошення мобілізації, затвердженим Верховною Радою України.
Вказане положення Закону
України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», набуло чинності 18
травня 2024 року у зв`язку з набуттям чинності Закону України «Про внесення
змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження
військової служби, мобілізації та військового обліку» від 11 квітня 2024 року
№3633-IX.
У період з 18.05.2024 по
день складання протоколу про адміністративне правопорушення за ч. 3 ст. 210-1
КУпАП щодо позивача, Президент України лише приймав укази про
продовження строку загальної мобілізації №
470/2024від 23.07.2024 та № 741/2024 від 28.10.2024, які
не є тотожними указу про загальну мобілізацію,
який, наприклад, був прийнятий 24.02.2022 за № 65/2022.
Крім того, станом на 24
лютого 2022 року стаття 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та
мобілізацію» не передбачала обов`язку інших військовозобов`язаних протягом 60
днів з дня набрання чинності указом Президента України про оголошення мобілізації,
затвердженим Верховною Радою України, уточнювати свої облікові дані через
центри надання адміністративних послуг або електронний кабінет призовника,
військовозобов`язаного, резервіста або у територіальному центрі комплектування
та соціальної підтримки за місцем свого перебування або знаходження.
Відповідно до ст. 58
Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної
дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують
відповідальність особи.
Отже, суд дійшов висновку,
що обов`язок уточнити свої облікові дані протягом 60 днів з дня набрання
чинності указом президента України про оголошення мобілізації, затвердженим
Верховною Радою України у військовозобов`язаних може виникнути лише після
18.05.2024 (дата набрання чинності Законом України №3633-IX
від 11.04.2024) і лише у випадку, якщо Президент України прийме указ про
оголошення мобілізації.
Після 18.05.2024 Президент
України не приймав указу про оголошення мобілізації, а тому суд дійшов
висновку, що у позивача не виникло обов`язку виконати припис абз. 7 ч. 3 ст. 22
Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».
На підставі наведеного суд
дійшов висновку про відсутність події адміністративного правопорушення, що
відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП є безумовною підставою для закриття
провадження у справі.
Відповідно до ст. 17 Закону
України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з
прав людини», суди застосовують при розгляді справ Європейську конвенцію з прав
людини та практику Суду як джерело права.
У п. 272 рішення у справі
«Нечипорук і Йонкало проти України» від 21.07.2011 (заява №42310/04), Суд
зазначає, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип
належного здійснення правосуддя, у рішеннях судів та органів, що вирішують
спори, має бути належним чином викладено підстави, на яких вони ґрунтуються.
Міра, до якої застосовується обов`язок обґрунтовувати рішення, може бути різною
залежно від характеру самого рішення і має визначатись з урахуванням обставин
відповідної справи.
Отже, дійшовши висновку,
про відсутність події адміністративного правопорушення передбаченого ч. 3 ст.
210-1 КУпАП суть якого викладена в оскаржуваній постанові, суд не вбачає за
доцільне надавати мотивовану оцінку іншим аргументам сторін, адже вони
стосуються доведення відсутності вини позивача, встановлення якої є
обов`язковим лише у разі існування події адміністративного правопорушення, та
не спростовують висновків викладених вище.
Суд зауважує, що
положеннями пункту 1 частини 2 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення»
Закону України №3633-ІХ від 11.04.2024 «Про внесення змін до деяких
законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби,
мобілізації та військового обліку», визначено, що під час дії Указу Президента
України "Про загальну мобілізацію" від 24 лютого 2022 року № 65/2022,
затвердженого Законом України "Про затвердження Указу Президента України
"Про загальну мобілізацію" від 03 березня 2022 року № 2105-IX,
громадяни України, які перебувають на військовому обліку, зобов`язані протягом
60 днів з дня набрання чинності цим Законом уточнити
адресу проживання, номери засобів зв`язку, адреси електронної пошти (за
наявності електронної пошти) та інші персональні дані: у разі перебування на
території України - шляхом прибуття самостійно до територіального центру
комплектування та соціальної підтримки за місцем перебування на військовому
обліку чи за своїм місцем проживання, або до центру надання адміністративних
послуг, або через електронний кабінет призовника, військовозобов`язаного,
резервіста (за наявності).
Однак, відповідач приймаючи
оскаржувану постанови про притягнення позивача до адміністративної
відповідальності за ч. 3 ст. 210 КУпАП, обставини щодо можливого порушення
вказаного нормативного акту не встановлював, посилання на них в оскаржуваній
постанові відсутні, а тому суд не застосовує положення цієї норми права до
спірних правовідносин.
Виходячи з мотивів
наведених вище, суд дійшов висновку, що оскаржувана постанова прийнята не на
підставі вимог закону, що є порушенням ст. 19 Конституції України.
Відповідно до ч. 6 ст. 286
КАС України за наслідками розгляду справи з приводу рішень, дій чи
бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до
адміністративної відповідальності місцевий загальний суд як адміністративний
має право, зокрема скасувати рішення суб`єкта владних повноважень і закрити
справу про адміністративне правопорушення.
Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС
України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне
вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного
захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних
осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Підсумовуючи наведене,
вивчивши матеріали справи, повно, всебічно, об`єктивно з`ясувавши обставини
справи, оцінивши докази безпосередньо досліджені в судовому засіданні, з точки
зору належності, допустимості, достовірності кожного доказу окремо, а у сукупності
- з точки зору достатності та взаємозв`язку, застосувавши законодавство, що
регулює спірні правовідносини, виходячи з мотивів наведених вище, керуючись
внутрішнім переконанням суд дійшов висновку, що оскаржувана постанова ТВО
начальника ІНФОРМАЦІЯ_7 про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної
відповідальності за ч. 3 ст. 210-1 КУпАП є протиправною, а тому позовні вимоги
слід задовольнити повністю. Постанову про адміністративне правопорушення
№2199-24 від 21.11.2024 належить скасувати і закрити справу про адміністративне
правопорушення у зв`язку з відсутністю події адміністративного правопорушення
(п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП).
Оскільки позов пред`явлено
до двох відповідачів: ІНФОРМАЦІЯ_7 і ІНФОРМАЦІЯ_6, вирішуючи питання до кого ж
із них є підставними заявлені позивачем вимоги у цій справі, суд зазначає таке.
Відповідно до пунктів 7, 9
ч. 1 ст. 4 КАС України відповідачем в адміністративному судочинстві
є суб`єкт владних повноважень, а у випадках, визначених законом, й інші особи,
до яких звернена вимога позивача, а суб`єктом владних повноважень є орган
державної влади (у тому числі без статусу юридичної особи), орган місцевого
самоврядування, орган військового управління, їх посадова чи службова особа,
інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на
підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або
наданні адміністративних послуг.
Згідно з п.1 Положення про
територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України №154 від 23.02.2022 (далі Положення
про ТЦК та СП), територіальні центри комплектування та соціальної підтримки є
органами військового управління, що забезпечують виконання законодавства з
питань військового обов`язку і військової служби, мобілізаційної підготовки та
мобілізації.
Територіальні центри комплектування
та соціальної підтримки Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та
Севастополя є юридичними особами публічного права, мають самостійний баланс, реєстраційні
рахунки в органах Казначейства. Районні територіальні центри комплектування та
соціальної підтримки є відокремленими підрозділами відповідних територіальних
центрів комплектування та соціальної підтримки Автономної Республіки Крим,
областей, міст Києва та Севастополя. Територіальний центр комплектування та
соціальної підтримки має печатку із зображенням Державного Герба України і
своїм найменуванням (п. 7 Положення про ТЦК та СП).
Враховуючи, що зазначені
вище вимоги КАС України передбачають, що відповідачем в адміністративному
судочинстві може бути орган державної влади (у тому числі без статусу юридичної
особи) та орган військового управління, якими зокрема є територіальні центри
комплектування та соціальної підтримки, суд дійшов висновку про підставність
позовних вимог позивача саме до ІНФОРМАЦІЯ_7, оскільки з його діяльності виник
спір.
Відповідно до ч. 1 ст. 139
КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є
суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню
або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок
бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем
усправі, або якщо відповідачем усправі виступала його посадова чи службова особа.
На підставі викладеного,
сплачений позивачем судовий збір в розмірі 605,60 грн необхідно стягнути в його
користь з відповідача.
Керуючись статтями 242-246,
250, 255, 286 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов ОСОБА_1 до
ІНФОРМАЦІЯ_1 задовольнити повністю.
Визнати протиправною та скасувати
постанову ТВО начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 №2199-24 від 21.11.2024 про притягнення
ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 3 ст. 210-1 КУпАП та
накладення на нього адміністративного стягнення у виді штрафу в розмірі 17000
грн.
Провадження у справі про
адміністративне правопорушення про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної
відповідальності за ч. 3 ст.210-1КУпАП - закрити.
Стягнути на користь ОСОБА_1
судовий збір у розмірі 605,60 грн за рахунок бюджетних асигнувань ІНФОРМАЦІЯ_1
.
Рішення суду набирає
законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма
учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної
скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення
апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження
або проголошення рішення судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного
перегляду.
Рішення може бути оскаржене
до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня його
проголошення, шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду
апеляційної інстанції.
Повне найменування сторін
та інших учасників процесу:
Позивач ОСОБА_1
(АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1).
Представник позивача Ясинська
Надія Євгенівна (АДРЕСА_4).
Відповідач 1- ІНФОРМАЦІЯ_12
( АДРЕСА_2 ).
Відповідач 2 -
ІНФОРМАЦІЯ_13 ( АДРЕСА_3 )
Повний текст судового
рішення складено 31.12.2024.
Суддя
Р. Я. Смалюх
https://reyestr.court.gov.ua/Review/124171619
Хронологія даного питання:
В Дніпрі "лютують" терцентри комплектування? Швидка правова
допомога вже мчить...
Юлія Щербак: СИНЕЛЬНИКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ТЦК та СП. З ким ми маємо справу?
В Дніпрі ТЦК змушує сплатити штраф на рахунок приватної юрособи
ТЦК не є правонаступниками військоматів, адже останні не утворювались
відповідно до КУ
СКАСОВУЄМО ПОСТАНОВУ ВОЄНКОМА-ФАНТОМА – відео 2, ухвала і заява
Суддя Черкез визначив ДніпроОТЦК відповідачем у справі про скасування
постанови - ухвала
Суддя Черкез скасував постанову недовоєнкома Дніпра - рішення
Запит до ОТЦК та СП Дніпра. Впевнені, що на часі!
Як притягнути ТЦК-ашників до відповідальності? Через моральну і
матеріальну! – позов до суду
А чи належний склад суду в справі по ТЦК та СП Дніпра?
Встановлюємо належний склад суду в справі по ТЦК та СП Дніпра
Встановлення належного відповідача в справі по ТЦК та СП Дніпра
Заява про виправлення описок в ухвалі про виправлення описок в справі по
ТЦК та СП Дніпра
Запит до МІНОБОРОНИ через ігнорування звернень ТЦК та СП Дніпра
Через суд звертаємось до ТЦК та СП Дніпра як до свідка)))
«Фігове листя» від МІНОБОРОНИ – відповіді на запит
Як «суддя» стала АДвоКАТом у ДніпроОТЦК та СП – ухвала і рішення
Чудопалової С. В.
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі ВІДЕО 1 і заява
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі ВІДЕО 2 і заява
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі ВІДЕО 3 і заява
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі ВІДЕО 4 і заява
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі ВІДЕО 5 і заява
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 1 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 2 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 3 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 4 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 5 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 6 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 7 + заява з
додатками)
Відвід колегії в справі по ТЦК та СП Дніпра - відео і заява
Суд зобов’язав ТЦК та СП Дніпра відшкодувати моральну і матеріальну шкоду
- постанова
Адмінпозов
до ТЦК та СП Дніпра щодо ненадання публічної інформації - заява
Відвід
судді Луніної О. С. в справі по ТЦК та СП - заява
Перше
виконавче провадження на ТЦК та СП Дніпра
Другий
відвід судді ДОАС Луніної в справі по ТЦК та СП Дніпра
Держстат і
ЄДР про Оболонський РТЦК та СП в рамках журналістського розслідування
Відхиливши
два відводи стала адвокатом у ТЦК - рішення судді ДОАС Луніної О. С.
Апеляція на
трансформацію судді на адвоката ТЦК - засновано на реальних подіях))
Апеляція на
трансформацію судді у адвоката ТЦК - засновано на реальних подіях))
Залишилось
недослідженим судом: воєнний або надзвичайний стан
Залишилось
недослідженим судом: НЕКОНСТИТУЦІЙНА ПРИРОДА ТЦК та СП
Заява про
злочин на начальника ТЦК та СП в Дніпрі
Скарга
слідчому судді щодо невнесення до ЄРДР заяви на ТЦК та СП Дніпра
Витяг з ЄДР
про МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ на 19.03.2024 року
Встановлюємо
конституційну правосуб'єктність "судді" Луніної О. С.
Клопотання
про приєднання матеріалів до кримінальної справи по ТЦК Дніпра
Скарга на
бездіяльність слідчого щодо невнесення відомостей до ЄРДР
Детально
про юросіб правонаступником яких виступає МІНОБОРОНИ
Справа по
ТЦК: відвід головуючого Семененка Я. В. 07.05.2024 - відео + клопотання + заява
У ВП не
видають ЄРДР по ТЦК - викликаємо СОГ
Заява на
слідчого через фальшування відомостей в ЄРДР - відео + заява
Невнесення
відомостей до ЄРДР - скарга слідчому судді
Запит від
«Багнет Нації» щодо закону про мобілізацію
Повторний
запит до ВРУ з приводу закону про мобілізацію
Запит до
МІН'ЮСТУ щодо закону про мобілізацію
Відповіді
від ВРУ, ОПУ і МІН’ЮСТУ щодо закону про мобілізацію
Запит від
ГО ОПГ "Багнет Нації" до ТЦК та СП і ВЛК Дніпра
Копія
еталонного тексту закону № 3633-ІХ зареєстрованого Мін’юстом
Заборона
передачі персоналки до ТЦК та СП - заява до роботодавця
Справа по
ТЦК та СП Дніпра: відвід колегії суддів ТААС
Копія
еталонного тексту закону № 3696-ІХ (про адмінштрафи для ухилянтів)
зареєстрованого Мін’юстом
Судове
засідання у справі по ТЦК та СП Дніпра 11.06.2024 - відео
Апеляція
скасувала незаконне рішення по ТЦК та СП Дніпра 09.07.2024 - відео і заяви про
відвід
Протиправна
бездіяльність = четвертий позов до ТЦК та СП Дніпра
Досить чудити давайте судити
або трохи про суддю Чудопалову у справі по ТЦК та СП Дніпра
Перший відвід судді
Чудопалової у справі по ТЦК та СП Дніпра
Низка заяв у справі по ТЦК та
СП Дніпра від 16.09.2024
Як однією ухвалою
"забанити" дві заяви про відвід - практика судді Безрук Т. В.
Третій відвід судді
Чудопалової у справі по ТЦК та СП Дніпра
Низка заяв у справі по ТЦК та
СП Дніпра від 23.09.2024
Низка заяв у справі по ТЦК та
СП Дніпра від 02.10.2024
Суддя Білик не відвела суддю
Чудопалову у справі по ТЦК та СП Дніпра - ухвала
Заява по 206-й КПК щодо незаконного тримання
людини під вартою
Суддя Дружинін не відвів
суддю Чудопалову у справі по ТЦК та СП Дніпра - ухвала
Надайте мені читабельну
повістку - запит до Дніпро ОТЦК та СП
Рішення у справі по ТЦК та СП
Дніпра - повний текст
П’ятий позов до ТЦК та СП
Дніпра або: «Закон – один для всіх!» - позовна заява
Запит по судді Калугіній у
справі по ТЦК та СП Дніпра
Відвід судді ДОАС Калугіної
Н. Є. у справі по ТЦК та СП Дніпра
Заперечення на відзив ТЦК та
СП Дніпра
Судді Калугіній Н. Є. під
ялинку - друга заява про відвід
Суддя ДОАС Калугіна не вбачає
підстав для відводу у справі по ТЦК та СП Дніпра
Рішення судді Должко С. Р. в
публікації: Тисну Вашу руку, пане Суддя!!! ТЦК не є складовою структури ЗСУ –
виправдувальний вирок для «ухилянта» від мобілізації
Яка «хуцпа» оскаржує вирок судді Должка?
«Багнет Нації» в підтримку вироку судді Должка С. Р. – запит до
прокуратури
Вирок судді Должко скасували і направили на повторний розгляд в першу
інстанцію - неповне відео
Ухвала
апеляції на вирок судді Должка С. Р. - текст з ЄДРСР
В касації
на апеляцію про скасування вироку судді Должко С. Р., відмовлено - ухвала ВС
Справу
"Зінківського ухилянта" призначено на повторний розгляд - ухвала
ДБР
«мутить» справу проти судді Должко С. Р.
Микола
Гольбін про справу зінківського ухилянта - відео + рішення судів
Читайте також: Функції військоматів перебрали на себе приватні, комерційні установи? -
документи
Реєстраційна картка ЮО «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»
З переляку, здуру, чи по п’яні: що напідписував яник?
Міноборони як суб’єкт господарювання з кодом ЄДРПОУ: 00034022
Знищення незалежності Держави через неконституційні органи влади –
документи свідчать
А ВИ ЗНАЛИ, ЩО МІН’ЮСТ БРЕШЕ???
Ще трохи, і я зареєструю свій, приватний суд. А краще - міністерство
фінансів)))
Тепер «нацгвардійці» Дніпра попереджені, що вони утворені незаконно -
документи
Міністерство охорони здоров’я України, як приватне підприємство –
документи
Витяг з ЄДРПОУ про ЮО ПОДІЛЬСЬКИЙ РВК станом на 11.01.2023 року
Витяг з ЄДРПОУ про ЮО ДАРНИЦЬКИЙ РТЦК та СП станом на 10.01.2023 року
Закон про кримінальну відповідальність військових - ФІКЦІЯ!!!
Звернувся із запитом до ТЦК та СП? Отримай повістку)))…
Офіційно - не існує: відомості про Київський міський ТЦК та СП
ФОТОКОПІЯ ПОСТАНОВИ КМУ ПРО ТЦК ТА СП НА САЙТІ «БАГНЕТ НАЦІЇ»
Держстат і ЄДРПОУ про Київський обласний військовий комісаріат
В ПОШУКАХ ПРАВОСУБ’ЄКТНОСТІ ТЦК та СП – мулька від КМУ
В ПОШУКАХ ПРАВОСУБ’ЄКТНОСТІ ТЦК та СП – мулька від МІНОБОРОНИ
ПОСТАНОВА КМУ ПРО ПОРЯДОК ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ ПРИЗОВНИКІВ,
ВІЙСЬКОВОЗОБОВ’ЯЗАНИХ ТА РЕЗЕРВІСТІВ
Волають про спасіння їхніх душ, викрадені ТЦК-ашниками чоловіки. Змушені
реагувати…
Уповноважений ВРУ відреагував на дії ТЦК-ашників Дніпра - документ
Про свавілля ТЦК-ашників і правоохоронців у Чернівцях – відео і документи
(матеріал оновлюється)
Андрій Карпович про питання правосуб'єктності ТЦК та СП
Військомат… ТЦК… Дивись, не переплутай, Кутузов!
У деяких ТЦК відсутня процесуальна дієздатність – ухвала Верховного Суду
Ще один випадок приховування злочинів ТЦК та СП ЦНАПівцями
Про «родинні зв’язки» МІНОБОРОНИ з ТЦК та СП – витяг з ЄДРПОУ про
МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
Повертаючись до теми ТЦК і повісток – запити і відповіді
ГЕНОЦИД УКРАЇНЦІВ в "особливий період" ЕПІЗОД 3 частина 1 -
відео ГО ОПГ "Багнет Нації Чернівці"
ГЕНОЦИД УКРАЇНЦІВ в особливий період ЕПІЗОД 3 частини 2 та 3 ВИЗВОЛЕННЯ -
відео
Андрій
Карпович: ТЦК - незаконне воєнізоване формування ст.260ККУ - відео
Віталій
Піковський: лікбез для ТЦКашників - відео
Ярослав
Косарев поліція і ТЦК збір персоналки за вигаданих причин - відео 1 і 2
Приклад
дистанційної правової допомоги щодо незаконної мобілізації і повісток - відео
Заборонити
ТЦК і освітянам маніпуляції з персональними даними – переписка із самозванцями
Відомості з
ЄДРПОУ про МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ станом на 30.12.2023
На запит до
ТЦК відповіла військова частина?))
Держстат і
ЄДР про Голосіївський РТЦК та СП в рамках журналістського розслідування
Держстат і
ЄДР про Деснянський РТЦК та СП в рамках журналістського розслідування
Держстат і
ЄДР про Дніпровський РТЦК та СП в рамках журналістського розслідування
Держстат і
ЄДР про Оболонський РТЦК та СП в рамках журналістського розслідування
Чернівці:
найкоротша розмова з ТЦКунами
Відмова від
отримання повістки не створює склад адмінправопорушення - рішення суду
Суд визнав
незаконним утримання "ухилянта" у розподільчому центрі Миколаївського
ОТЦК та СП - ухвала
Суд
скасував адмінштраф за неоновлення даних в ТЦК та СП - рішення
Посилань на
інфосистему «Оберіг» чинне законодавство не містить - рішення суду
«СЛУЖБОВЕ
ПОСВІДЧЕННЯ» уповноваженої особи від ТЦК та СП: на що варто звернути увагу
На шляху до тоталітарної
демократії – журналістське розслідування Миколи Тивонюка
Напад ТЦКашників на
журналіста Піковського внесуть до ЄРДР - ухвала Житомирського апеляційного суду
Читайте також: Надзвичайний стан: де-юре, а не де-факто?
Навіщо дублювати укази вже затверджені законами?
Проблеми правового регулювання понять «воєнний стан», «стан війни» та
«воєнний час»
Кабмін встановив порядок застосування цивільними особами вогнепальної
зброї
«Воєнний стан» - панацея від «карантину»?
«Воєнний стан» продовжено іще на 30 діб – відповідний указ і закон
Андрій Карпович про правосуддя в умовах воєнного стану - відео
Тероборона виконуватиме завдання в районах ведення воєнних (бойових) дій
ВРУ вимагає визнати РФ державою-спонсором тероризму
До парламенту внесено проект ЗУ про примусове вилучення об’єктів права
власності РФ в Україні
В Україні строк проведення загальної мобілізації продовжать на 90 діб –
законопроект № 7390
Можливо знадобиться «відмахуватись» від знахабнілих комунальників – копії
указів про НС і ВС
Реєстраційна картка ЮО «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»
Реєстраційна картка ЮО «АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ
УКРАЇНИ»
Реєстраційна картка ЮО «ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ»
Юрій Котов: АРМІЯ. ВІДМОВА від служби з переконань - відео
Про одну "несуттєву" описку в документах державної ваги
Від теорії
до практики з ГО ОПГ «Багнет Нації». Ніхто не відсидиться під корягою)))
12.04.2024
Від теорії
до практики з ГО ОПГ «Багнет Нації». "Закон" прийнято, що далі?!
19.04.2024
Микола
Гольбін про справу зінківського ухилянта - відео + рішення судів
ТЦК не має
права затримувати людей - рішення суду
Не оновив
дані - і що? - рішення суду
Штраф від ТЦК в 17000 грн. скасовано - рішення суду
Суд скасував штраф в 17000 за
неоновлення військово-облікових даних - рішення
Читайте також: Газету «Багнет Нації» зареєстровано – копія свідоцтва
Першу річницю утворення ГО ОПГ «Багнет Нації» відзначили першим випуском
власної газети
Збираємо кошти на перший тираж газети «Багнет Нації»
«Екстрений» і «Спеціальний» випуски газети «Багнет Нації»: ми публікуємо
те, про що мовчать інші
Новий номер газети «Багнет Нації», як додаток до запиту, заяви,
клопотання на правоздатність
Збираємо на друк нових випусків газети "Багнет Нації" -
оголошення
П’ятий випуск газети «Багнет Нації»
«Картахенський протокол про біобезпеку»: читаємо поміж рядків – шостий
випуск газети «Багнет Нації»
Сьомий випуск газети «Багнет Нації» матиме вкладиш у вигляді шаблону
заяви про злочин на роботодавця
Катехізис єврея СРСР українською – восьмий випуск газети «Багнет Нації»
КОРОТКО ПРО ОРГАНИ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ (ОСНи) – десятий випуск
газети «Багнет Нації»
Поновлення на роботі за рішенням суду – одинадцятий випуск газети «Багнет
Нації»
ВІДВІД ВСІЄЇ СУДОВОЇ СИСТЕМИ… - тринадцятий випуск газети «Багнет Нації»
від 22.02.2022
Благодійному друкованому виданню (газеті) «Багнет Нації» півтора роки –
п’ятнадцятий випуск
ПРОФЕСІЙНИЙ СУДДЯ – ВИМОГА КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ – шістнадцятий випуск
газети «Багнет Нації»
СУД ВСТАНОВЛЕНИЙ ЗАКОНОМ – сімнадцятий випуск газети «Багнет Нації»
МИ МУСИМО ВИКОНАТИ КОНСТИТУЦІЮ! - вісімнадцятий випуск газети «Багнет
Нації»
Людина є скарбом Природи… - дев’ятнадцятий випуск газети «Багнет Нації»
(з додатком)
Волевиявлення: Жити по совісті… - двадцятий випуск газети «Багнет Нації»
(з додатками)
Авторське Волевиявлення Олександра – двадцять перший випуск газети
«Багнет Нації»
Унікальні конституційні хроніки (початок) – двадцять другий випуск газети
«Багнет Нації»
Діти – майбутнє правової держави – двадцять третій випуск газети «Багнет
Нації»
Забороняємо медичні експерименти над Людиною – двадцять п’ятий випуск
газети «Багнет Нації»
Перша
редакція чинної Конституції України – двадцять сьомий випуск газети «Багнет
Нації»
Конвенція
про захист від насильницьких зникнень – тридцятий випуск газети «Багнет Нації»
«Суд знає
закони» – тридцять перший випуск газети «Багнет Нації»
ЗАХИСТИ СВОЇ ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
(коротко про актуальне) – тридцять третій випуск газети «Багнет Нації»
ТВОЄ ПРАВО НА ІНФОРМАЦІЮ –
тридцять п’ятий випуск газети «Багнет Нації»
Право на свободу та особисту
недоторканність – тридцять шостий випуск газети «Багнет Нації»
ВСІ ВИПУСКИ ГАЗЕТИ
«БАГНЕТ НАЦІЇ»:
газета Багнет нації - Google Drive
Авторський проект Сергія
Філіпенка:
а що ж по факту? - випуск 1 (замість Держави - КОРПОРАЦІЯ!)
а що ж по факту? – випуск 2 (замість Конституції - УЗУРПАЦІЯ!)
а що ж по факту? - випуск 3 (замість норм права - юридична КАЗУЇСТИКА!)
а що ж по факту? - випуск 4 (замість держслужбовців - біометрики,
апатриди та ЖЗО!)
а що ж по факту? - випуск 5 (замість ПАРЛАМЕНТУ - якась АБРАКАДАБРА!)
а що ж по факту? – випуск 6 (замість НАРДЕПІВ – ПОЛІТПРОЕКТИ!)
а що ж по факту? – випуск 7 (замість юридичної сили НПА – ТУАЛЕТНИЙ ПАПІР!)
а що ж по факту? – випуск 8 (замість ПУБЛІЧНОГО – ПРИВАТНЕ!)
Підтримати правозахисну
діяльність і друк благодійного видання (газети) ГО ОПГ «Багнет Нації» можна
переказом на картрахунок ПриватБанку № 4731 2196 4570
7633 на ім’я Сергія Філіпенка
Інформація від правління
БН: https://t.me/pravlinnyagoopgbn
Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Немає коментарів:
Дописати коментар