Читачі нашого ресурсу, попросили нас, опублікувати заявлені нами під час судового засідання 11.07.2022 року клопотання, розділивши їх в окремих публікаціях, і обов’язково, з додатками.
Немає нічого простішого)))…
Суддя: Мащук В. Ю.
Справа № 204/2319/22
Провадження № 2/204/1385/22
КЛОПОТАННЯ № 05
щодо зобов’язання Відповідача приєднати до матеріалів справи докази на
підтвердження державної правосуб’єктності, як державного підприємства
В провадженні судді Красногвардійського районного суду м. Дніпропетровська Мащука В. Ю.
знаходиться моя цивільна позовна заява до юридичної особи з назвою «Державне
підприємство «Конструкторське бюро «Південне» імені М. К. Янгеля» (Справа № 204/2319/22; Провадження № 2/204/1385/22) щодо відшкодування завданої мені незаконними діями посадової особи
моральної і матеріальної шкоди.
Сьогодні, наслідками невиконання положень
нової Конституції України від 28 червня 1996 року (документ: 254к/96-ВР) з боку органів
державної влади та органів місцевого самоврядування, їхніх службових і
посадових осіб, - є кровопролитна, руйнівна війна з Російською Федерацією. Кожна особа, яка вдавала з себе
посадову або службову особу у відсутність доказів введення в дію нової Конституції України від 28 червня 1996 року
(документ: 254к/96-ВР)
Українським народом на всеукраїнському референдумі і, як наслідок, у
відсутність конституційного громадянства обіймала ту чи іншу посаду, є
колаборантом – зрадником.
Ми, як свідомі громадяни Самостійної
української держави України, маємо вимагати додержання та беззаперечного
виконання положень нової Конституції України від 28 червня 1996 року (документ:
254к/96-ВР), від будь-якої
особи.
З цього приводу слід зазначити, що питання
державної правосуб’єктності має ключове значення в контексті розгляду даної
справи з міркувань того, що першою вимогою Позивача в прохальній частині даної
Позовної заяви, зокрема, зазначено: «Стягнути з Відповідача (Державного підприємства «Конструкторське бюро «Південне» імені М. К.
Янгеля»), за рахунок (САМЕ) державного бюджету… моральну і
матеріальну шкоду».
Зазначу, що питання з’ясування державної
правосуб’єктності Відповідача (саме як державного підприємства) з боку
Позивача, відбувалося фактично одразу після його незаконного відсторонення 16 грудня 2021 року від роботи без
збереження заробітної плати. Для цього 20 грудня 2021 року на юридичну адресу
Відповідача було направлено запит на публічну інформацію (копія додавалася
раніше), в якому Позивач, зокрема,
просив, надати завірену належним чином фотокопію з оригіналу Розпорядчого акту про утворення саме
Державного підприємства «Конструкторське
бюро «Південне» імені М. К. Янгеля. Наразі, копію зазначеного
документу (Розпорядчого акту) я, і досі не отримав, тому мені, як Позивачу,
важко самостійно визначати державну правосуб’єктність, а відповідно і
організаційно-правову форму Відповідача.
До того ж слід наголосити, що установчій
документ (Акт) на підтвердження правосуб’єктності САМЕ як державного органу, виявився відсутнім і у матеріалах реєстраційної
справи зазначеної юридичної особи ПРИВАТНОГО ПРАВА ДП «КБ «ПІВДЕННЕ» з кодом
ЄДРПОУ: 14308304. Зазначені копії вже приєднувались до матеріалів справи як
додатки до клопотання № 04.
Свої доводи з приводу невизначеності щодо
правосуб’єктності Відповідача, я, також викладав у Відповіді на Відзив від 18
лютого 2022 року (по справі Справа № 204/294/22, Провадження № 2/204/1031/22) де наголошував, що:
«…в
контексті свого Відзиву Відповідач робить хибні висновки нехтуючи не тільки
нормами чинного законодавства, а й беззаперечними доказами, долученими в якості
додатків до позовної заяви.
Дане твердження базується на факті сприйняття Відповідачем постанов
виданих установою з назвою «КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ» (з посиланням на статтю
117 КУ), як норм, обов’язкових до
виконання. В той же час, разом з позовною заявою, в додатках, Позивачем, було
додано витяг з ЄДРПОУ від 10.01.2022 року, в якому зазначено, що в єдиному
державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських
формувань записів про КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ (код ЄДРПОУ: 00031101), не
знайдено. Крім того, разом із заявою, Позивачем було додано витяг з ЄДРПОУ, а
також реєстраційну картку юридичної особи приватного права з назвою
«МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ: 00012925), накази якої,
Відповідач. наполегливо (аж до порушення трудового законодавства через
відсторонення), рекомендує виконувати людині і громадянину.
Апофеозом правового нігілізму є й те, що Відповідач, знову і знову,
стверджує про те, що він (відповідач) є державним підприємством, яке
опосередковано через Державне космічне агентство України (код ЄДРПОУ: 00041482)
підпорядковано Кабінету Міністрів України. На підтвердження цього, разом з
відзивом, Відповідач надає дві перші сторінки свого Статуту.
На підставі зазначеного, прошу суд взяти до уваги обґрунтування
Відповідача з даного приводу враховуючи той факт, що відповідно до положень
статті 81 Цивільного кодексу України «Юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права».
Також, обов’язково врахувати, що «Юридична
особа приватного права створюється на підставі установчих документів відповідно
до статті 87 цього Кодексу. Юридична особа приватного права може
створюватися та діяти на підставі модельного
статуту в порядку, визначеному законом». А також врахувати, що «Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом
Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки
Крим або органу місцевого самоврядування. Порядок утворення та правовий статус юридичних
осіб публічного права встановлюються Конституцією
України та ЗАКОНОМ».
Крім того, прошу суд взяти до уваги норми статті 87 Цивільного кодексу
України, відповідно до яких для створення юридичної особи
її учасники (засновники) розробляють установчі документи, які викладаються
письмово і підписуються всіма учасниками (засновниками), якщо законом не
встановлений інший порядок їх затвердження. Юридична
особа приватного права може створюватися та діяти на підставі модельного статуту, затвердженого Кабінетом Міністрів України, що після його
прийняття учасниками стає установчим документом. Засновники
(учасники) юридичної особи, утвореної на підставі модельного статуту, можуть у
встановленому законом порядку затвердити статут, який є установчим документом,
та провадити діяльність на його підставі.
Також, прошу суд враховувати визначення положень статті 56-57
Господарського кодексу України, згідно яких «Суб'єкт господарювання може
створюватися та діяти на підставі модельного статуту, затвердженого
Кабінетом Міністрів України, що після його прийняття учасниками стає установчим
документом» (ч.4 ст.56), «Якщо суб'єкт господарювання створюється та діє на
підставі модельного статуту в рішенні про його створення, яке підписується
усіма засновниками, зазначаються відомості про його найменування, мету і
предмет господарської діяльності, а також інформація про провадження діяльності
на основі модельного статуту» (ч.5 ст.56), «Установчими документами суб'єкта
господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, а у
випадках, передбачених законом, статут (положення) суб'єкта господарювання»
(ч.1 ст.57), «В установчих документах повинні бути зазначені найменування
суб'єкта господарювання, мета і предмет господарської діяльності, склад і
компетенція його органів управління, порядок прийняття ними рішень, порядок
формування майна, розподілу прибутків та збитків, умови його реорганізації та
ліквідації, якщо інше не передбачено законом» (ч.2 ст.57), «Статут суб'єкта
господарювання повинен містити відомості про його найменування, мету і предмет
діяльності, розмір і порядок утворення статутного капіталу та інших фондів,
порядок розподілу прибутків і збитків, про органи управління і контролю, їх компетенцію,
про умови реорганізації та ліквідації суб'єкта господарювання, а також інші
відомості, пов'язані з особливостями організаційної форми суб'єкта
господарювання, передбачені законодавством. Статут може
містити й інші відомості, що не суперечать законодавству» (ч.4 ст. 57), «Статут (положення) затверджується власником майна
(засновником) суб'єкта господарювання чи його представниками, органами або
іншими суб'єктами відповідно до закону» (ч.5 ст. 57).
Отже, з огляду на положення частини п’ятої статті 57 Господарського
кодексу України Статут Державного підприємства «Конструкторське бюро «Південне»
ім. М. К. Янгеля» затверджено так званим «власником майна» – Державним
космічним агентством України. Адже про це, навіть, свідчить розміщений на
титульній сторінці Статуту відтиск так званої гербової печатки, на якому,
відповідно до положень статті 20. Конституції України, зображено головний
елемент Державного Герба України - Знак Княжої
Держави Володимира Великого (малий Державний Герб України - тризуб), опис
та порядок використання якого й досі не затверджено двома третинами від
конституційного складу Верховної Ради України, окремим ЗАКОНОМ..
У попередньому судовому засіданні по даній справі, яке відбулося 14 червня 2022
року Відповідачем було висловлено припушення щодо можливої наявності
Розпорядчого акту про утворення
підприємства з назвою «ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ПІВДЕННЕ ІМ.
М. К. ЯНГЕЛЯ» у його засновника – підприємства з назвою «ДЕРЖАВНЕ КОСМІЧНЕ
АГЕНСТВО УКРАЇНИ».
З цього приводу Позивачем було заявлено клопотання щодо оголошення
перерви в судовому засіданні задля звернення до підприємства/установи з назвою
«ДЕРЖАВНЕ КОСМІЧНЕ АГЕНСТВО УКРАЇНИ», з відповідним запитом про отримання
відповідних копій документів, а саме: Розпорядчого
акту про утворення підприємства з назвою «ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО
КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ПІВДЕННЕ ІМ. М. К. ЯНГЕЛЯ»
17
червня 2022 року нами, в рамках журналістського розслідування
друкованого засобу масової інформації (газети) «Багнет Нації», було сформовано
і направлено запит на інформацію до юридичної особи з назвою «ДЕРЖАВНЕ КОСМІЧНЕ
АГЕНСТВО УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ: 00041482), в якому ми, зокрема, просили:
1.
Надати завірену належним чином фотокопію
з оригіналу Розпорядчого акту про створення
відповідним компетентним органом юридичної
особи публічного права з назвою «ДЕРЖАВНЕ КОСМІЧНЕ АГЕНСТВО УКРАЇНИ»;
2. Надати завірену належним чином фотокопію з оригіналу Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної
особи публічного права з назвою «ДЕРЖАВНЕ КОСМІЧНЕ АГЕНСТВО УКРАЇНИ»;
3.
Надати завірені належним чином відомості (виписку) з Єдиного державного
реєстру про юридичну особу публічного права з назвою «ДЕРЖАВНЕ КОСМІЧНЕ
АГЕНСТВО УКРАЇНИ»;
4.
Надати завірену належним чином повну фотокопію з оригіналу договору
оренди займаних приміщень (будівлі) за адресою: 01010, місто Київ, вул.
Московська, будинок 8, корпус 30, в яких наразі перебуває і здійснює свою
діяльність юридична особа з назвою «ДЕРЖАВНЕ
КОСМІЧНЕ АГЕНСТВО УКРАЇНИ»;
5. Надати
копію відбитку (відтиску) власної печатки юридичної особи з назвою «ДЕРЖАВНЕ КОСМІЧНЕ АГЕНСТВО УКРАЇНИ» із зображенням Державного Герба України та своїм
найменуванням;
6. Надати завірену належним чином копію
власного бланка юридичної особи з назвою «ДЕРЖАВНЕ КОСМІЧНЕ АГЕНСТВО УКРАЇНИ»;
7.
Надати достовірну інформацію – реквізити власного рахунку юридичної особи з назвою
«ДЕРЖАВНЕ
КОСМІЧНЕ АГЕНСТВО УКРАЇНИ» в Казначействі;
8.
Надати завірену належним чином фотокопію з оригіналу протоколу засідання
засновників юридичної особи з назвою «ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО
«ПІВДЕННЕ» ІМ. М. К. ЯНГЕЛЯ» (код ЄДРПОУ: 14308304);
9.
Надати завірену належним чином повну фотокопію з оригіналу Розпорядчого акту про утворення юридичної особи з назвою «ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО
«ПІВДЕННЕ» ІМ. М. К. ЯНГЕЛЯ» (код ЄДРПОУ: 14308304).
21
червня 2022 року на нашу електронну пошту (e-mail: svf2011@ukr.net)
надійшов лист-відповідь від юридичної особи з назвою «ДЕРЖАВНЕ КОСМІЧНЕ
АГЕНСТВО УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ: 00041482), в якому зазначалося, що, цитуємо: «Відповідно
до статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», наказу ДКА
України від 14.04.2022 року № 87, Указу Президента України від 24 лютого 2022
року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» в Державному космічному
агентстві України на час воєнного стану тимчасово призупинено інформування про
стан виконання актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів
України, актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та надання відповідей на
звернення підприємств, установ та організацій, звернення громадян та запити на
публічну інформацію, що не стосується воєнного стану, військової діяльності,
надання медичної допомоги, евакуації населення тощо.
Враховуючи викладене, Ваш запит буде розглянуто після припинення або
скасування воєнного стану».
Цього ж дня (21 червня 2022 року) нашими журналістами в
місті Києві, через ЦНАП, було отримано копію першої реєстраційної картки
юридичної особи з назвою «Національне космічне агентство України» з кодом
ЄДРПОУ: 00041482, з датою реєстрації від 21.10.2005 року.
Враховуючи зазначене, 24 червня 2022 року нами було отримано платний
витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та
громадських формувань про юридичну особу з кодом ЄДРПОУ: 00041482 і назвою
«Державне космічне агентство України», з якого нам стало відомо, що дійсно,
17.05.2011 року відбулася зміна найменування юридичної особи з «Національне
космічне агентство України» на «Державне космічне агентство України», без
посилання на будь-яку норму чинного законодавства.
Досліджуючи опубліковані на офіційному сайті Верховної Ради України (https://www.rada.gov.ua) електронні
версії Указу Президента України від 22 липня 1997 року № 665/97 «Про Положення
про Національне космічне агентство України», Постанови Кабінету Міністрів
України від 13 грудня 2006 року № 1722 «Про затвердження Положення про
Національне космічне агенство України», Указу Президента України від 8 квітня
2011 року № 442/2011 «Питання Державного космічного агенства України» та
Постанови Кабінету Міністрів україни від 14 травня 2015 року № 281 «Про
затвердження Положення про Державне космічне агентство України», якими затверджені
типові положення відповідних юридичних осіб приватного права, читаємо:
«Національне/Державне космічне
агентство України (НКА/ДКА) є центральним органом виконавчої влади, діяльність
якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через
Віце-прем’єр-міністра України - Міністра з питань стратегічних галузей
промисловості та який реалізує державну політику у сфері космічної діяльності.
НКА/ДКА у своїй діяльності
керується Конституцією і законами України, указами
Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно
до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими
актами законодавства».
Кожен із зазначених документів закінчується
пунктом: «НКА/ДКА є юридичною особою публічного права, має печатку
із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки,
рахунки в органах Казначейства».
Як, ми, вже дослідили раніше, Державний Герб
України ніколи не затверджувався відповідним законом, прийнятим двома третинами
від конституційного складу парламенту, а Казначейство (Державна казначейська
служба України), фактично, як і Національне космічне агенство України, а в подальшому
Державне космічне агенство України, утворено з додержанням виключно Цивільного
кодексу України, як юридична особа приватного права. Адже, ми бачимо відверте
невиконання положення пункту 12 частини першої статті 92. Конституції України,
згідно якого виключно законами України визначаються організація і діяльність
органів виконавчої влади, основи державної служби, організації державної
статистики та інформатики.
З цього приводу також слід зауважити, що юридичну особу приватного права
з назвою «ДЕРЖАВНЕ КОСМІЧНЕ АГЕНСТВО УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ: 00041482),
відповідно до відомостей Міністерства юстиції України (скріншоти додавалися
раніше), вперше, було зареєстровано
29 лютого 1992 року, а юридичну особу приватного права з назвою «ДЕРЖАВНЕ
ПІДПРИЄМСТВО КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ПІВДЕННЕ ІМ. М. К. ЯНГЕЛЯ» (код ЄДРПОУ:
14308304), вперше, було
зареєстровано 18 березня 1992 року. Тобто, менш ніж за три тижні.
На момент утворення зазначених юридичних осіб приватного права діяли й
досі чинні положення Закону України від 12 вересня 1991 року № 1543-ХІІ «Про
правонаступництво України». Положеннями статті 2 даного закону було закріплено,
що до ухвалення нової Конституції України на території
України діє Конституція (Основний Закон) Української РСР (документ 888-09).
Положеннями статті 3 даного закону визначено, що закони Української РСР та
інші акти, ухвалені Верховною Радою Української РСР, діють на
території України, оскільки вони не суперечать
законам України, ухваленим після проголошення незалежності України.
Відповідно до положень статті 11 Конституції (Основного Закону)
Української РСР (документ 888-09) «Державна власність – спільне надбання всього радянського народу, основна форма соціалістичної власності. У
виключній власності держави є: земля, її надра, води, ліси. Державі належать
основні засоби виробництва в промисловості, будівництві і сільському господарстві, засоби транспорту і зв'язку, банки, майно
організованих державою торговельних, комунальних та інших підприємств, основний
міський житловий фонд, а також інше майно, необхідне для здійснення завдань держави».
Отже, з огляду на зазначене, виникає логічне питання: на підставі чого і
якого майна, до прийняття нової Конституції України, були утворені і зареєстровані
як юридичні особи приватного права - установи з назвами: «ДЕРЖАВНЕ КОСМІЧНЕ
АГЕНСТВО УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ: 00041482), зареєстроване 29 лютого 1992 року і
«ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ПІВДЕННЕ ІМ. М. К. ЯНГЕЛЯ» (код
ЄДРПОУ: 14308304), зареєстроване 18 березня 1992 року (???).
Крім того, постає питання щодо того, яким чином зазначені юридичні особи
(агентство і КБ) підпорядковані незареєстрованій в Україні, а зареєстрованій в
американському реєстрі «Dun & Bradstreet» установі з назвою «КАБІНЕТ
МІНІСТРІВ УКРАЇНИ» (в якості КОНЦЕРНУ КОРПОРАЦІЇ «УКРАЇНА»), де й самі мають
відповідну реєстрацію (???).
Тобто, підсумовуючи можна констатувати той факт, що ці дві юридичні
особи приватного права (агентство і КБ), після проголошення незалежності
України і до моменту прийняття нової Конституції України, приймали активну
участь у роздержавленні (викраденні) державної власності Української РСР, в
інтересах інших держав.
І, навіть сьогодні, нехтуючи волею Українського народу вони зухвало, відкрито
і нахабно, продовжують ігнорувати Конституцію і ЗАКОНИ України, виконуючи
злочинні накази і розпорядження, та продовжують грабувати утворену за
результатами Всеукраїнського референдуму 1 грудня 1991 року Самостійну
українську державу України, використовуючи державну власність і сплачуючи
податки на транзитні рахунки корпорації «УКРАЇНА», через приватні фіскальні
структури.
На підтвердження даної тези слід звернути увагу суду на відомості
Міністерства юстиції України розміщені в Єдиному державному реєстрі юридичних
осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідно до яких
юридична особа приватного права з назвою «ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНСТРУКТОРСЬКЕ
БЮРО «ПІВДЕННЕ» ІМ. М. К. ЯНГЕЛЯ» (код ЄДРПОУ: 14308304), як платник податків та
платник єдиного внеску, сплачує податки до іншої юридичної особи приватного
права з назвою «ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ,
ПРАВОБЕРЕЖНА ДПІ (ЧЕЧЕЛОВСЬКИЙ Р-Н М. ДНІПРА)», з кодом ЄДРПОУ: 44118658, який
не ідентифікує зазначену юр.особу, у власному ж реєстрі. Більше того,
зазначений код ЄДРПОУ: 44118658 одночасно належить іншій юридичній особі
приватного права з назвою «ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ,
СОБОРНА ДПІ (СОБОРНИЙ Р-Н М. ДНІПРА)», до якої сплачує податки іще одна
юридична особа приватного права з назвою «ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У
ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ» (код ЄДРПОУ: 43145015)».
Слід зазначити, що мої обґрунтовані та підкріплені беззаперечними
доказами у вигляді відповідних копій документів доводи, не розглядалися судом
першої інстанції (справа №
204/294/22, провадження № 2/204/1031/22), адже не були предметом спору. А сам
предмет спору, у вигляді порушення чинного трудового законодавства Відповідачем
(в указаній справі), - був явним і очевидним.
Враховуючи зазначене вище, задля правильного
застосування відповідних норм законодавства по відношенню до Відповідача,
звертаюсь до суду і, -
ПРОШУ:
1.
Зобов’язати Відповідача приєднати
до матеріалів цивільної справи (Справа № 204/2319/22; Провадження № 2/204/1385/22) завірену належним
чином копію Розпорядчого акту про
утворення юридичної особи публічного права з відповідною назвою - «Державне підприємство
«Конструкторське бюро «Південне» імені М. К. Янгеля»;
2.
Зобов’язати Відповідача приєднати
до матеріалів цивільної справи (Справа № 204/2319/22; Провадження № 2/204/1385/22) завірену належним
чином копію Акту прийому-передачі державного власності на базі якої утворено
юридичну особу публічного права з відповідною назвою - «Державне підприємство
«Конструкторське бюро «Південне» імені М. К. Янгеля»;
3.
Зобов’язати
Відповідача приєднати до матеріалів цивільної справи (Справа № 204/2319/22; Провадження № 2/204/1385/22) завірену належним чином копію договору оренди земельної ділянки,
укладеного з відповідною територіальною громадою Красногвардійського району у
місті Дніпропетровську.
ДОДАТОК:
1.
Архівна копія «першої» реєстраційної картки від
21.10.2005 року з матеріалів реєстраційної справи юридичної особи приватного
права з назвою «Національне космічне агентство України» (код ЄДРПОУ: 00041482) – на 12 (дванадцятьох) арк.;
2.
Копія витягу з Єдиного державного реєстру
юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про юридичну
особу приватного права з назвою «Державне космічне агентство України» (код ЄДРПОУ: 00041482) – на 9 (дев’ятьох) арк.;
3.
Витяги з електронної бази сайту Верховної Ради України (https://www.rada.gov.ua) електронних версій, а саме: Указу Президента України від
22 липня 1997 року № 665/97 «Про Положення про Національне космічне агентство
України», Постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2006 року № 1722
«Про затвердження Положення про Національне космічне агенство України», Указу
Президента України від 8 квітня 2011 року № 442/2011 «Питання Державного
космічного агенства України» та Постанови Кабінету Міністрів україни від 14
травня 2015 року № 281 «Про затвердження Положення про Державне космічне
агентство України» – на 55 (п’ятдесяти п’яти) арк.
Всього в додатку 76 (сімдесят шість)
аркушів.
11 липня 2022 року
Матеріали по темі: Попередження гендиректору ДП «КБ «Південне» щодо
незаконності відсторонення від роботи
СКАСУВАННЯ
НАКАЗУ ПРО ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ - зразок позовної заяви
Відсторонення
від роботи працівників АТ «Укрзалізниця» є незаконними - попередження
Відсторонення
від роботи через відсутність щеплення є незаконними (ухвала суду)
Заява до
Держпраці щодо незаконного відсторонення від роботи гендиректором ДП «КБ
«Південне»
Низка
досудових запитів до гендиректора ДП «КБ «Південне»
Воєнний або
надзвичайний стан до введення «карантину» в Україні не оголошувався – відповідь
ВРУ
Поновлення на роботі: «акцептування» злочинної
оферти «по-багнетівськи» - позовна заява (початок)
Припиняючи самоправство і
невиконання рішення КСУ роботодавцем – заяви про злочин
Позиція Уповноваженого ВРУ з
прав людини щодо незаконного відсторонення від роботи – документ
Поновлення на роботі:
«акцептування» злочинної оферти «по-багнетівськи» - позовна заява (закінчення)
Реєстраційні документи МОЗ
для додатку до позовної заяви
Відповідь на відзив КБ
«Південне» - порушника трудового законодавства
В Дніпрі суд скасував наказ
про незаконне відсторонення від роботи невакцинованого працівника
Порушники Конституції
відповідатимуть власним гаманцем – позов щодо моральної та матеріальної шкоди
Є пропозиція – оформити явку
з повинною! (відзив на апеляцію ДП «КБ «Південне»)
Іще один
цвях у домовину беззаконня – постанова ДАС
Читайте також: Міністерство
охорони здоров’я України, як приватне підприємство – документи
МОЗ
підтвердив наявність біолабораторій США в Україні
Читайте також: Досліджено
ГО «Багнет Нації»: незаконний закон зеленського щодо COVID-19
Досліджено
ГО «Багнет Нації»: фотокопії постанов КМУ стосовно карантину коронавірусу
Зроби
власну експертизу постанови КМУ (РСР) № 211 на відповідність чинному
законодавству
Правовий
лікбез для правоохоронців Дніпра щодо нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео
09.04.2020
в Дніпрі складені заяви на поліцейських і держвиконавців (відео)
Владислав
Акулов про фейковий кабмін та нікчемність його рішень
Про правову
нікчемність постанов КМУ щодо COVID – 19 (відео)
В Дніпрі
триває відновлення конституційного ладу, навіть в умовах «карантину»
Рубіжне:
Вводите карантин? – Відповідайте за наслідки!!!
Роздрукуй,
аби роздавати дебілам, при виконанні
На складені
протоколи громадяни Дніпра відповідають кримінальними справами на поліцейських
- відео
Андрій
Карпович про юридичні механізми введення карантину - відео
Просто
залишу це тут: порядок денний засідань Кабміну за останніх два місяці
Перебувати
в самоізоляції – не більше ніж рекомендації дебілам - документ
Відсутність
правової експертизи «карантинних» постанов Кабміну, є доказом злочину
Позов щодо
визнання протиправними і нечинними «карантинні» постанови КМУ
Секретаріат
КМУ надав розлогу відповідь стосовно постанов щодо COVID-19
Під
вивіскою липового карантину знищують малий і середній бізнес та готують нам
голодомор
Постанови
КМУ: без жодних ознак документів державної ваги
Андрій
Карпович про постанову КМУ № 211 - відео
Досліджуючи
правові аспекти карантину і постанов КМУ - документи
Карантиноцид,
як «узаконений» експеримент в контексті гібридного геноциду
Андрій
Карпович: адмінпротокол скасувати не складно, якщо знати про наступне…
Карантин.
Зростання цін. АМКУ паразитує…
Українці –
це респонденти досліджень, піддослідний біоматеріал? – відео
«Тайна
вечеря» КМУ від 11.03.2020, як джерело поширення інфекції антиконституційності
і беззаконня
Якщо
надумаєте компенсувати втрачену вигоду від карантину
На момент
введення карантину в Україні був один хворий на COVID-19
Денис
Абубакіров про барановірус і велику політику
Нормами
права по фейковому карантину
Підняли з архіву:
ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»
Підняли з
архіву: ЗУ «Про правовий режим надзвичайного стану»
В деталях
про незаконність введення карантину в Україні
Чи законно
був введений карантин?
Багнет
Нації: підводимо риску щодо першої хвилі штучного карантину – матеріали для
суду
Анонс
другої хвилі «жорстокого» карантину, в контексті гібридного геноциду
На вас
складають протокол про порушення карантину. Що робити?
На вас
складають протокол про порушення карантину. Хто, складає?
Коронавірус:
Реальна статистика смертності викриває карантин абсурду
Знадобиться
для скасування штрафів за не носіння маски
Майстер-клас
скасування протоколу про «порушення умов карантину» - відео
Ліквідований
суд призначає штраф за карантин? Запитайте: хто, і на підставі чого?
Лілія
Дудко: розгерметизація правосуб’єктності Дарницького районного суду міста Києва
- відео
Вагомий
додаток до «карантинного» компромату від Олександра Дзюби
КОРОНОЦИД:
Використовуючи суд, як трибуну)))
Методичний
посібник «АНТИМАСКА» стане в нагоді
Як
адмінку-карантинку хотів розглянути ліквідований суд Харкова – відео
Недосуддю Нейло
– в стійло правосуб’єктності! - відео
Андрій
Карпович про правову нікчемність карантину і приватний Кабмін
Пояснення
до протоколу про порушення маскового режиму
Повний
текст пояснення по карантину і надзвичайній ситуації від Андрія Карповича
Про
незаконний карантин в матеріалах на сайті «Багнет Нації»
ГО ОПГ
«Багнет Нації» скасовуватиме «карантинні» постанови КМУ
Штрафи за
маски, як і сам закон, – незаконні! Дізнайся чому)
АНДРІЙ
КАРПОВИЧ ПРО ПРИМУСОВУ ВАКЦИНАЦІЮ, МЕДИЧНІ ЕКСПЕРИМЕНТИ І ДОСЛІДЖЕННЯ НАД
УКРАЇНЦЯМИ - ВІДЕО
Андрій
Карпович і Лариса Криворучко: кого покарають за карантин? - відео
Браво!!!
Суддя Должко «розібрав на молекули» незаконність карантину в Україні - рішення
Вакцинація
замість деолігархізації?
Діалогу не
сталося: корпорація АТБ продовжує нехтувати законами корпорації "УКРАЇНА"
Правовий
лікбез від вінницької школярки для адмінресурсоосіб
Корпорація
«УКРАЇНА»: ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста Києва - реєстраційна картка
КАБМІН –
КОНЦЕРН В КОРПОРАЦІЇ «УКРАЇНА»?
Андрій
Карпович про СТРАШНІ ЦИЦЬКИ 91 ДІВОК - шифр для свідомих
Влад Акулов
про Картахенський протокол, опікунів-окупантів та ЖиЗОїдів
Яка
юридична вага судових рішень, завірених такими печатками?
Так від
чого лікуємось, пані та панове? Переписка з Міністерством охорони здоров’я
України
Олена Фаіст
про Картахенський протокол та живі змінені організми - відео
Про
узаконений медичний експеримент в Україні – відео Андрія Карповича
Картахенський
протокол про біобезпеку до Конвенції про біологічне різноманіття - поточна редакція
Заява про
заборону проведення медичного експерименту та видалення персональних даних
«Картахенський
протокол про біобезпеку»: читаємо поміж рядків – шостий випуск газети «Багнет
Нації»
Так від
чого лікуємось, пані та панове? Переписка з МІНІСТЕРСТВОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
УКРАЇНИ - 2
Запит
Андрія Карповича до ДУ «ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я МОЗ УКРАЇНИ» від 09.10.2021
року
Сьомий
випуск газети «Багнет Нації» матиме вкладиш у вигляді шаблону заяви про злочин
на роботодавця
Звільнення
працівників через карантин незаконні і можуть повернутись бумерангом для
роботодавців
Катерина
Нечипоренко про Нагойський протокол
ПРО НОВИЙ
СВІТОВИЙ ПОРЯДОК ВЖЕ СЬОГОДНІ
АЛГОРИТМ
ДІЙ ДЛЯ РОБОТОДАВЦІВ ЩОДО «ПЕРЕВІРЯЮЧИХ»
Про пОВІДло
ОДИНДЕВ'ЯТЬ і його добровільну дегустацію
Юлія
Щербак: ЗАЯВА-ВІДМОВА ВІД УЧАСТІ У МЕДЕКСПЕРИМЕНТІ
Медексперимент
у Дніпрі на 28.10.2021
Детальне
обгрунтування для посадових осіб незаконності примусу до медексперимента
Детальне
обгрунтування для посадових осіб незаконності примусу до медексперимента
Фотокопія
Постанови КМУ про COVID-сертифікат на сайті «Багнет Нації»
Вчіться
захищати свої права, як ця смілива панянка - відео
СКАСУВАННЯ
НАКАЗУ ПРО ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ – ЗРАЗОК ЗАЯВИ
Суд
виправдав перевізника та вкотре наголосив на незаконності карантинних обмежень
– постанова
Ні примусу! Поліцейські стають на захист своїх прав
Попередження гендиректору ДП «КБ «Південне» щодо
незаконності відсторонення від роботи
СКАСУВАННЯ
НАКАЗУ ПРО ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ - зразок позовної заяви
Відсторонення
від роботи працівників АТ «Укрзалізниця» є незаконними - попередження
Воєнний або
надзвичайний стан до введення «карантину» в Україні не оголошувався – відповідь
ВРУ
Позов про скасування наказу
про відсторонення від Андрія Карповича
«Воєнний стан» - панацея від
«карантину»?
11 квітня набудуть чинності
Гарантійні угоди додаткового фінансування протидії COVID-19
Проект Закону про державну
реєстрацію геномної інформації людини прийнято за основу
В Дніпрі суд скасував наказ
про незаконне відсторонення від роботи невакцинованого працівника
В Україні продовжено
клінічні випробування лікарських засобів – наказ МОЗ
Як МОЗ розподілило набори
для виявлення мутацій в геномі вірусу SARS-CoV-2 – наказ № 702
Про права людини, в
контексті експериментів з геномом - національне законодавство України
Підтримати
правозахисну діяльність і друк благодійного видання (газети) ГО ОПГ «Багнет
Нації» можна переказом на картрахунок
ПриватБанку № 4731 2196 4570 7633 на ім’я Сергія Філіпенка
Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Немає коментарів:
Дописати коментар