В своєму Рішенні від 30 червня 2009 року № 16-рп/2009 Конституційний Суд України дійшов висновку, що суди здійснюють правосуддя з метою забезпечення захисту прав і свобод людини і громадянина, прав і законних інтересів юридичних осіб, інтересів суспільства і держави. Винесення судом законного, обґрунтованого і справедливого рішення неможливе без проведення ним всебічного, повного, об'єктивного дослідження усіх обставин справи. При цьому судове рішення повинно базуватись на принципах верховенства права, неупередженості, незалежності, змагальності сторін та рівності усіх учасників судового процесу.
Відповідно до
сталої практики ЄСПЛ з’ясування всіх
обставин у справі має бути офіційним та спиратися на активну позицію суду з
метою задоволення публічного інтересу при забезпеченні балансу інтересів сторін
у справі, а саме:
-
з урахуванням вимог щодо якості закону (доступності, передбачуваності, чіткого визначення меж
дискреційних повноважень) на підставі рішень ЄСПЛ у справах «Vogt v. Germany» (заява № 17851/91, п. 48), «Rekvényi v. Hungary» (заява № 25390/94, п. 34);
-
з огляду на легітимну мету, розтлумачену, зокрема, у рішенні ЄСПЛ у справі «Sidiropoulos and other v. Greece» (заява № 26695/95, п. 38);
-
відповідно
до «необхідності в демократичному суспільстві» згідно
з позицією ЄСПЛ у справах «Weber v. Switzerland» (заява № 3688/04, п. 51),
«Worms v. Austria» (заява № 22714/93, п. 47), «Гримковська проти України» (заява
№ 38182/03, п. п. 72-73), «Goodwin v United Kingdom» (заява № 17488/90, п. 40),
«Ляшко проти України» (заява № 21040/02, п. 47), «Fressoz and Roire v. France»
(заява № 29183/95, п. п. 45, 54) тощо.
Таким чином, у
практиці ЄСПЛ закріпився підхід, відповідно до якого суди під час вирішення справи
мають балансувати між принципами офіційного з’ясування всіх обставин справи,
рівності сторін та змагальності.
В своїй Постанові № 9 від 01.11.1996 року «Про
застосування Конституції України при здійсненні правосуддя» Пленум Верховного
Суду України робить висновок, що «Оскільки
Конституція України, як зазначено в її
статті 8, має найвищу юридичну силу, а
її норми є нормами прямої дії, суди при
розгляді конкретних справ мають
оцінювати зміст будь-якого закону чи іншого нормативно-правового акта з точки
зору його відповідності Конституції і в усіх необхідних випадках застосовувати
Конституцію як акт прямої дії. Судові рішення мають
грунтуватись на Конституції, а також на чинному законодавстві, яке не
суперечить їй».
В своєму Рішенні
від 21 липня 2021 року № 5-р(ІІ)/2021 Другий сенат Конституційного Суду України
наголосив, що: «Однією
із загальних засад конституційного ладу є гарантія звернення до суду
безпосередньо на підставі Конституції України для захисту конституційних прав і
свобод (друге речення частини третьої статті 8 Конституції України). Право на судовий захист прав і свобод гарантовано
приписом частини
першої статті 55
Конституції України. Крім того, кожному гарантовано право на оскарження в суді
рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого
самоврядування, посадових і службових осіб (частина
друга статті 55
Основного Закону України).
Механізм реалізації
права на судовий захист визначає законодавець виключно в законах України (пункт 14 частини першої статті 92 Конституції України).
Конституційний Суд України зазначив, зокрема, що „законодавчо визначений
механізм реалізації права на судовий захист <…> є однією з конституційних
гарантій реалізації інших прав і свобод, їх утвердження й захисту за допомогою
правосуддя“ (перше речення абзацу сімнадцятого підпункту 2.3 пункту 2 мотивувальної частини Рішення від 13 червня
2019 року № 4-р/2019), що „правосуддя за
своєю суттю визнається таким лише за умови, що воно відповідає вимогам
справедливості і забезпечує ефективне поновлення в правах“ (перше речення
абзацу десятого пункту 9 мотивувальної частини Рішення від
30 січня 2003 року № 3-рп/2003) та що „кожен
під час розгляду будь-якої справи, в тому числі кримінальної, щодо діяння, у
вчиненні якого обвинувачується, має право на правосуддя, яке відповідало б
вимогам справедливості“ (друге речення абзацу першого пункту 5 мотивувальної частини Рішення від 2 листопада
2004 року № 15-рп/2004).
Приписами частини другої статті 129 Конституції України
визначено основні засади судочинства, що їх Конституційний Суд України
розглядає як конституційні гарантії права на судовий захист (абзац перший підпункту 3.2 пункту 3
мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 2 листопада 2011
року № 13-рп/2011). Тому сутнісний зміст права на судовий захист слід
визначати з урахуванням конституційно установлених засад судочинства як
гарантій, що забезпечують його ефективну реалізацію.
Крім того, варто
зважати на приписи чинних міжнародних договорів, згоду на обов’язковість яких
надано Верховною Радою України, та на практику тлумачення й застосування цих
договорів міжнародними органами, зокрема Європейським судом із прав людини,
юрисдикцію яких визнано Україною.
Як вже зазначалося вище частина третя статті 2 КАС України передбачає, що
основними засадами (принципами) адміністративного судочинства є, зокрема,
офіційне з’ясування всіх обставин у справі. Саме принцип з’ясування всіх обставин у справі є
характерною особливістю адміністративного судочинства, складовими ознаками якої
також можна вважати принцип активної участі суду, принцип доказового або
інквізиційного провадження, а також принцип об’єктивної істини.
Відповідно до положень
статті 4 та статті 16 Закону України від
17 лютого 2022 року № 2073-ІХ «Про адміністративну процедуру» одним з
принципів адміністративної процедури є принцип офіційності; адміністративний
орган зобов’язаний встановлювати обставини, що мають значення для вирішення справи,
і за необхідності збирати для цього документи та інші докази з власної
ініціативи, у тому числі без залучення особи витребовувати документи та
відомості, отримувати погодження та висновки, необхідні для вирішення справи.
Адміністративний
орган не може зобов’язувати особу самостійно отримувати документи та інші
докази, необхідні для здійснення адміністративного провадження, якщо такий
обов’язок не визначено законом.
Адміністративний
орган не може вимагати від особи надання документів та відомостей, що
перебувають у володінні адміністративного органу або іншого органу державної
влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого
самоврядування, підприємства, установи або організації, що належить до сфери
управління такого органу.
Визначення національним законодавством принципу
офіційності цілком узгоджується з вимогами європейських рекомендацій.
Так, зокрема,
відповідно до пункту 4с Рекомендацій CM/Rec
(2004)20 (Recommendation СМ/Rec(2004)20 of the Committee of Ministers to member states on judicial review of administrative acts)
Комітету Міністрів державам-членам щодо судового перегляду адміністративних
актів (прийнята Комітетом Міністрів 15 грудня 2004 року на 909-му засіданні на
рівні постійних представників) право на справедливий розгляд охоплює собою,
зокрема, правило, згідно з яким якщо національне законодавство не передбачає
винятків у важливих випадках, адміністративний орган повинен надати суду
документи та інформацію, що стосуються справи.
Згідно з
пунктами 61-72 Пояснювальної записки до цих Рекомендацій зазначений елемент
права на справедливий суд також означає, що суб’єкт публічної адміністрації
зобов'язаний вказати всі факти, які він врахував, під час прийняття
оскаржуваного акта.
Виконання цих
вимог можна домогтися шляхом накладення на суб’єкта публічної адміністрації
обов'язку подати всі необхідні документи до суду або, наділивши суд
повноваженням витребувати такі документи; щодо фактів суд повинен бути
компетентний встановити їх заново або принаймні виправити фактичні помилки; у
деяких правових системах адміністративним судам дозволено виносити рішення про
незаконність акта на підставі, яка не наводилась зацікавленою стороною, якщо суд
визнає його незаконним; адміністративний суд покликаний усунути існуючу
нерівність між сторонами, наприклад, витребувати від сторін додаткові докази
або інформацію, необхідну для вирішення справи.
Частинами
п’ятою і шостою статті 13 Закону України від 2 червня 2016 року № 1402-VIII «Про
судоустрій і статус суддів» визначено, що висновки щодо застосування норм права,
викладені у постановах Верховного Суду, є обов’язковими для всіх суб’єктів
владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий
акт, що містить відповідну норму права. Висновки щодо застосування норм права,
викладені у постановах Верховного Суду, враховуються іншими судами при
застосуванні таких норм права.
В свою чергу Верховний Суд у складі Об`єднаної
палати Касаційного цивільного суду в своїй постанові від 20 червня 2019 року у справі №632/580/17
(провадження №61-51сво18)
дійшов висновку, що: «юридичними фактами є певні факти реальної дійсності, з
якими нормою права пов`язується настання правових наслідків, зокрема
виникнення, зміна або припинення цивільних прав та обов`язків. Тлумачення частини третьої статті 11
Цивільного кодексу України свідчить, що правові норми самі по собі не можуть
створювати суб`єктивних прав та обов`язків, оскільки необхідна наявність саме
юридичного факту».
У національній
судовій практиці правові висновки щодо поняття та особливостей застосування
принципу офіційності, передбаченого статтею 9 КАС України, сформовані Верховним
Судом, зокрема, у постановах від 26 червня
2018 р. у справі № 826/2810/17, від 29 листопада 2019 р. у справі № 818/154/16
та у справі № 818/3263/15, від 18 травня 2020 р. у справі № 640/1440/19, від 20
квітня 2021 р. у справі № 817/1269/17 та від 3 жовтня 2022 р. у справі №
400/1510/19.
Крім
того, з принципом офіційності певним чином пов'язаний принцип «jura novit
curia» (суд знає закони). Зокрема, відповідно до правового висновку Великої
Палати Верховного Суду (далі – ВП ВС), викладеного у постанові від 8 червня
2021 р. у справі № 662/397/15-ц, та у подальшому застосовний у низці постанов Верховного Суду, цей принцип полягає в тому,
що: 1) суд знає право; 2) суд самостійно
здійснює пошук правових норм щодо спору безвідносно до посилання сторін; 3) суд
самостійно застосовує право до фактичних обставин спору (da mihi factum, dabo
tibi jus).
Нормами прямої
дії частин першої і другої статті 19 Конституції України (документ: 254к/96-ВР) закріплено, що правовий порядок в Україні
ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити
те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та
органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі,
в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами
України.
Відповідно до положень частин першої і другої статті 60 Конституції
України (документ: 254к/96-ВР)
визначено, що ніхто не зобов'язаний
виконувати явно злочинні розпорядження чи накази.
За віддання і виконання явно
злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність.
Положеннями частин першої і другої статті 68 Конституції України (документ: 254к/96-ВР)
встановлено, що кожен зобов'язаний неухильно
додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і
свободи, честь і гідність інших людей.
Незнання законів не звільняє
від юридичної відповідальності.
В свою чергу імперативною нормою частини другої статті 61 Конституції
України (документ: 254к/96-ВР)
визначено, що юридична відповідальність особи
має індивідуальний характер.
Отже, враховуючи
аргументи наведені вище, Позивач, в межах позовних вимог, для встановлення
причинно-наслідкового зв’язку у сукупності і у сув’язі юридичних фактів, законних підстав, дій і повноважень
Відповідача, вважає за необхідне звернутись до суду із клопотанням про
витребування належних, допустимих, достовірних і достатніх доказів необхідних
для своєчасного, всебічного, повного та об’єктивного встановлення всіх обставин і вирішення спірних питань, та у підсумку - винесення обґрунтованого, справедливого, неупередженого та своєчасного судового рішення, за результатами
розгляду адміністративної справи №160/15300/25.
Відтак, Позивач,
для приєднання до матеріалів даної справи, просить Суд, витребувати завірені
належним чином копії наступних документів, якими регулюються забезпечення
виконання завдань та визначених функцій відповідних установ і структурних
підрозділів Відповідача, а саме:
1. Положення
про ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ (код ЄДРПОУ: 08353525);
2. Положення
про ЦЕНТРАЛЬНО-ЧЕЧЕЛІВСЬКИЙ ОБ'ЄДНАНИЙ РАЙОННИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР
КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ (код ЄДРПОУ: 09834296);
3. Положення
про (всі наявні) структурні
підрозділи районних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки
та утворених у їх складі структурних підрозділів (відділів, відділень, груп,
служб).
ДОДАТОК:
1.
Копія відповіді
Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та
соціальної підтримки від 23.04.2025 року №130/4/321 (з додатком і супровідними
документами) – на 12 (дванадцятьох) арк.., стор. 1-12;
2.
Роздруківка з сайта Верховної Ради України наказу Міністерства оборони України від 17.10.2023 №605 «Про затвердження Переліку відомостей
Міністерства оборони України, які містять службову інформацію (ПСІ-2023)» (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0605322-23#top) - на 32 (тридцяти двох) арк.., стор. 13-44.
Всього
у додатку 44 (сорок чотири) пронумерованих аркушів.
Хронологія
даного питання:
В Дніпрі "лютують" терцентри
комплектування? Швидка правова допомога вже мчить...
Юлія Щербак: СИНЕЛЬНИКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ТЦК та СП. З ким ми маємо справу?
В Дніпрі ТЦК змушує сплатити штраф на рахунок приватної юрособи
ТЦК не є правонаступниками військоматів, адже останні не утворювались
відповідно до КУ
СКАСОВУЄМО ПОСТАНОВУ ВОЄНКОМА-ФАНТОМА – відео 2, ухвала і заява
Суддя Черкез визначив ДніпроОТЦК відповідачем у справі про скасування
постанови - ухвала
Суддя Черкез скасував постанову недовоєнкома Дніпра - рішення
Запит до ОТЦК та СП Дніпра. Впевнені, що на часі!
Як притягнути ТЦК-ашників до відповідальності? Через моральну і
матеріальну! – позов до суду
А чи належний склад суду в справі по ТЦК та СП Дніпра?
Встановлюємо належний склад суду в справі по ТЦК та СП Дніпра
Встановлення належного відповідача в справі по ТЦК та СП Дніпра
Заява про виправлення описок в ухвалі про виправлення описок в справі по
ТЦК та СП Дніпра
Запит до МІНОБОРОНИ через ігнорування звернень ТЦК та СП Дніпра
Через суд звертаємось до ТЦК та СП Дніпра як до свідка)))
«Фігове листя» від МІНОБОРОНИ – відповіді на запит
Як «суддя» стала АДвоКАТом у ДніпроОТЦК та СП – ухвала і рішення
Чудопалової С. В.
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі ВІДЕО 1 і заява
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі ВІДЕО 2 і заява
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі ВІДЕО 3 і заява
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі ВІДЕО 4 і заява
АПЕЛЯЦІЯ по ТЦК та СП у Дніпрі ВІДЕО 5 і заява
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 1 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 2 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 3 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 4 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 5 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 6 + заява з
додатками)
Ці зламалися, несіть нових! – відвід колегії ДАС (відео 7 + заява з
додатками)
Відвід колегії в справі по ТЦК та СП Дніпра - відео і заява
Суд зобов’язав ТЦК та СП Дніпра відшкодувати моральну і матеріальну шкоду
- постанова
Адмінпозов
до ТЦК та СП Дніпра щодо ненадання публічної інформації - заява
Відвід
судді Луніної О. С. в справі по ТЦК та СП - заява
Перше
виконавче провадження на ТЦК та СП Дніпра
Другий
відвід судді ДОАС Луніної в справі по ТЦК та СП Дніпра
Держстат і
ЄДР про Оболонський РТЦК та СП в рамках журналістського розслідування
Відхиливши
два відводи стала адвокатом у ТЦК - рішення судді ДОАС Луніної О. С.
Апеляція на
трансформацію судді на адвоката ТЦК - засновано на реальних подіях))
Апеляція на
трансформацію судді у адвоката ТЦК - засновано на реальних подіях))
Залишилось
недослідженим судом: воєнний або надзвичайний стан
Залишилось
недослідженим судом: НЕКОНСТИТУЦІЙНА ПРИРОДА ТЦК та СП
Заява про
злочин на начальника ТЦК та СП в Дніпрі
Скарга
слідчому судді щодо невнесення до ЄРДР заяви на ТЦК та СП Дніпра
Витяг з ЄДР
про МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ на 19.03.2024 року
Встановлюємо
конституційну правосуб'єктність "судді" Луніної О. С.
Клопотання
про приєднання матеріалів до кримінальної справи по ТЦК Дніпра
Скарга на
бездіяльність слідчого щодо невнесення відомостей до ЄРДР
Детально
про юросіб правонаступником яких виступає МІНОБОРОНИ
Справа по
ТЦК: відвід головуючого Семененка Я. В. 07.05.2024 - відео + клопотання + заява
У ВП не
видають ЄРДР по ТЦК - викликаємо СОГ
Заява на
слідчого через фальшування відомостей в ЄРДР - відео + заява
Невнесення
відомостей до ЄРДР - скарга слідчому судді
Запит від
«Багнет Нації» щодо закону про мобілізацію
Повторний
запит до ВРУ з приводу закону про мобілізацію
Запит до
МІН'ЮСТУ щодо закону про мобілізацію
Відповіді
від ВРУ, ОПУ і МІН’ЮСТУ щодо закону про мобілізацію
Запит від
ГО ОПГ "Багнет Нації" до ТЦК та СП і ВЛК Дніпра
Копія
еталонного тексту закону № 3633-ІХ зареєстрованого Мін’юстом
Заборона
передачі персоналки до ТЦК та СП - заява до роботодавця
Справа по
ТЦК та СП Дніпра: відвід колегії суддів ТААС
Копія
еталонного тексту закону № 3696-ІХ (про адмінштрафи для ухилянтів)
зареєстрованого Мін’юстом
Судове
засідання у справі по ТЦК та СП Дніпра 11.06.2024 - відео
Апеляція
скасувала незаконне рішення по ТЦК та СП Дніпра 09.07.2024 - відео і заяви про
відвід
Протиправна
бездіяльність = четвертий позов до ТЦК та СП Дніпра
Досить
чудити давайте судити або трохи про суддю Чудопалову у справі по ТЦК та СП
Дніпра
Перший
відвід судді Чудопалової у справі по ТЦК та СП Дніпра
Низка заяв
у справі по ТЦК та СП Дніпра від 16.09.2024
Як однією
ухвалою "забанити" дві заяви про відвід - практика судді Безрук Т. В.
Третій
відвід судді Чудопалової у справі по ТЦК та СП Дніпра
Низка заяв
у справі по ТЦК та СП Дніпра від 23.09.2024
Низка заяв
у справі по ТЦК та СП Дніпра від 02.10.2024
Суддя Білик
не відвела суддю Чудопалову у справі по ТЦК та СП Дніпра - ухвала
Заява по
206-й КПК щодо незаконного тримання людини під вартою
Суддя
Дружинін не відвів суддю Чудопалову у справі по ТЦК та СП Дніпра - ухвала
Надайте
мені читабельну повістку - запит до Дніпро ОТЦК та СП
Рішення у
справі по ТЦК та СП Дніпра - повний текст
П’ятий
позов до ТЦК та СП Дніпра або: «Закон – один для всіх!» - позовна заява
Запит по
судді Калугіній у справі по ТЦК та СП Дніпра
Відвід
судді ДОАС Калугіної Н. Є. у справі по ТЦК та СП Дніпра
Заперечення
на відзив ТЦК та СП Дніпра
Судді
Калугіній Н. Є. під ялинку - друга заява про відвід
Суддя ДОАС
Калугіна не вбачає підстав для відводу у справі по ТЦК та СП Дніпра
Суд
зобов’язав ТЦК та СП Дніпра виконати закон – рішення судді Калугіної Н. Є.
Шостий
позов до ТЦК та СП Дніпра. Це вже третя заява про відшкодування моральної шкоди
Виконавчі
листи до ТЦК та СП Дніпра напередодні звернення до Виконавчої і Казначейства
На
виконання рішення суду по ТЦК та СП Дніпра – заяви до Казначейства та
Виконавчої
Шосту
справу по ТЦК та СП Дніпра прийнято до розгляду - ухвала
ПОРУШЕННЯ
ПРАВ у СПРАВІ по ТЦК та СП Дніпра – заява про виправлення описок
ПЕРШИЙ
ВІДВІД судді Чапали Г. В. у справі по ТЦК та СП Дніпра
ДРУГИЙ
ВІДВІД судді Чапали Г. В. у справі по ТЦК та СП Дніпра
ДніпроОТЦК
та СП – БОРЖНИК у виконавчому провадженні № 77517253 – постанова
ТРЕТІЙ
ВІДВІД судді Чапали Г. В. у справі по ТЦК та СП Дніпра
Є Рішення у
шостій справі по ТЦК та СП Дніпра
Заява про
зобов’язання подати звіт про виконання судового рішення у справі по ТЦК та СП
Дніпра
КСУ про
перевірку на конституційність деяких НПА - запит у справі по ТЦК та СП Дніпра
Сьомий
"хрестовий похід" на ТЦК та СП Дніпра розпочато 22.04.2025
Подано
сьомий позов до ТЦК та СП Дніпра - четвертий, щодо відшкодування моральної
шкоди
Подано
сьомий позов до ТЦК та СП Дніпра - четвертий, щодо відшкодування моральної
шкоди
Скасування
розпорядження ТЦК з додатком повісткою
Самовідвід
у справі по ТЦК та СП Дніпра - ухвала судді ДОАС Лозицької І. О.
Чечелівський суд Дніпра про
незаконне перейменування
Встановлюємо повноваження воєнкома ТЦК та СП
Дніпра – 9-та позовна заява
Повноваження воєнкома Дніпра
встановить або спростує суд – ухвала судді ДОАС Юркова Е. О.
Відвід
судді у справі щодо повноважень воєнкома Дніпра
Витребування Положення ТЦК та СП
Дніпра у справі щодо повноважень воєнкома
Рішення
судді Должко С. Р. в публікації: Тисну Вашу руку, пане Суддя!!! ТЦК не є складовою структури ЗСУ –
виправдувальний вирок для «ухилянта» від мобілізації
Яка «хуцпа» оскаржує вирок судді Должка?
«Багнет Нації» в підтримку вироку судді Должка С. Р. – запит до
прокуратури
Вирок судді Должко скасували і направили на повторний розгляд в першу
інстанцію - неповне відео
Ухвала
апеляції на вирок судді Должка С. Р. - текст з ЄДРСР
В касації
на апеляцію про скасування вироку судді Должко С. Р., відмовлено - ухвала ВС
Справу
"Зінківського ухилянта" призначено на повторний розгляд - ухвала
ДБР
«мутить» справу проти судді Должко С. Р.
Микола
Гольбін про справу зінківського ухилянта - відео + рішення судів
Заява до
ВРП на підтримку Судді Должко
Читайте
також: Функції військоматів перебрали на себе приватні, комерційні установи? -
документи
Реєстраційна картка ЮО «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»
З переляку, здуру, чи по п’яні: що напідписував яник?
Міноборони як суб’єкт господарювання з кодом ЄДРПОУ: 00034022
Знищення незалежності Держави через неконституційні органи влади –
документи свідчать
А ВИ ЗНАЛИ, ЩО МІН’ЮСТ БРЕШЕ???
Ще трохи, і я зареєструю свій, приватний суд. А краще - міністерство
фінансів)))
Тепер «нацгвардійці» Дніпра попереджені, що вони утворені незаконно -
документи
Міністерство охорони здоров’я України, як приватне підприємство –
документи
Витяг з ЄДРПОУ про ЮО ПОДІЛЬСЬКИЙ РВК станом на 11.01.2023 року
Витяг з ЄДРПОУ про ЮО ДАРНИЦЬКИЙ РТЦК та СП станом на 10.01.2023 року
Закон про кримінальну відповідальність військових - ФІКЦІЯ!!!
Звернувся із запитом до ТЦК та СП? Отримай повістку)))…
Офіційно - не існує: відомості про Київський міський ТЦК та СП
ФОТОКОПІЯ ПОСТАНОВИ КМУ ПРО ТЦК ТА СП НА САЙТІ «БАГНЕТ НАЦІЇ»
Держстат і ЄДРПОУ про Київський обласний військовий комісаріат
В ПОШУКАХ ПРАВОСУБ’ЄКТНОСТІ ТЦК та СП – мулька від КМУ
В ПОШУКАХ ПРАВОСУБ’ЄКТНОСТІ ТЦК та СП – мулька від МІНОБОРОНИ
ПОСТАНОВА КМУ ПРО ПОРЯДОК ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ ПРИЗОВНИКІВ,
ВІЙСЬКОВОЗОБОВ’ЯЗАНИХ ТА РЕЗЕРВІСТІВ
Волають про спасіння їхніх душ, викрадені ТЦК-ашниками чоловіки. Змушені
реагувати…
Уповноважений ВРУ відреагував на дії ТЦК-ашників Дніпра - документ
Про свавілля ТЦК-ашників і правоохоронців у Чернівцях – відео і документи
(матеріал оновлюється)
Андрій Карпович про питання правосуб'єктності ТЦК та СП
Військомат… ТЦК… Дивись, не переплутай, Кутузов!
У деяких ТЦК відсутня процесуальна дієздатність – ухвала Верховного Суду
Ще один випадок приховування злочинів ТЦК та СП ЦНАПівцями
Про «родинні зв’язки» МІНОБОРОНИ з ТЦК та СП – витяг з ЄДРПОУ про
МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
Повертаючись до теми ТЦК і повісток – запити і відповіді
ГЕНОЦИД УКРАЇНЦІВ в "особливий період" ЕПІЗОД 3 частина 1 -
відео ГО ОПГ "Багнет Нації Чернівці"
ГЕНОЦИД УКРАЇНЦІВ в особливий період ЕПІЗОД 3 частини 2 та 3 ВИЗВОЛЕННЯ -
відео
Андрій
Карпович: ТЦК - незаконне воєнізоване формування ст.260ККУ - відео
Віталій
Піковський: лікбез для ТЦКашників - відео
Ярослав
Косарев поліція і ТЦК збір персоналки за вигаданих причин - відео 1 і 2
Приклад
дистанційної правової допомоги щодо незаконної мобілізації і повісток - відео
Заборонити
ТЦК і освітянам маніпуляції з персональними даними – переписка із самозванцями
Відомості з
ЄДРПОУ про МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ станом на 30.12.2023
На запит до
ТЦК відповіла військова частина?))
Держстат і
ЄДР про Голосіївський РТЦК та СП в рамках журналістського розслідування
Держстат і
ЄДР про Деснянський РТЦК та СП в рамках журналістського розслідування
Держстат і
ЄДР про Дніпровський РТЦК та СП в рамках журналістського розслідування
Держстат і
ЄДР про Оболонський РТЦК та СП в рамках журналістського розслідування
Чернівці:
найкоротша розмова з ТЦКунами
Відмова від
отримання повістки не створює склад адмінправопорушення - рішення суду
Суд визнав
незаконним утримання "ухилянта" у розподільчому центрі Миколаївського
ОТЦК та СП - ухвала
Суд
скасував адмінштраф за неоновлення даних в ТЦК та СП - рішення
Посилань на
інфосистему «Оберіг» чинне законодавство не містить - рішення суду
«СЛУЖБОВЕ
ПОСВІДЧЕННЯ» уповноваженої особи від ТЦК та СП: на що варто звернути увагу
На шляху до
тоталітарної демократії – журналістське розслідування Миколи Тивонюка
Напад
ТЦКашників на журналіста Піковського внесуть до ЄРДР - ухвала Житомирського
апеляційного суду
Надсилання
повісток не є доказом їх вручення - постанова ВП ВС
Позитивне
рішення суду щодо скасування штрафу накладеного ТЦК та СП
Суд
зобов'язав внести відомості до ЄРДР по 345-1 КК України - відео
Факт
викрадення журналіста «Багнет Нації» ТЦКашниками зафіксовано в ЄРДР
Суддя
Перекупка І. Г. зобов'язав доставити незаконно викраденого ТЦК журналіста БН до
суду - відео
Журналіст
Багнет Нації повернувся з "відрядження" ТЦК та СП - відео
Правління
ГО ОПГ «Багнет Нації» інформує
ДЕЯКІ ОФІЦІЙНІ
ВІДОМОСТІ про ТЦК та СП та МІНОБОРОНИ
Читайте
також: Надзвичайний стан: де-юре, а не де-факто?
Навіщо дублювати укази вже затверджені законами?
Проблеми правового регулювання понять «воєнний стан», «стан війни» та
«воєнний час»
Кабмін встановив порядок застосування цивільними особами вогнепальної
зброї
«Воєнний стан» - панацея від «карантину»?
«Воєнний стан» продовжено іще на 30 діб – відповідний указ і закон
Андрій Карпович про правосуддя в умовах воєнного стану - відео
Тероборона виконуватиме завдання в районах ведення воєнних (бойових) дій
ВРУ вимагає визнати РФ державою-спонсором тероризму
До парламенту внесено проект ЗУ про примусове вилучення об’єктів права
власності РФ в Україні
В Україні строк проведення загальної мобілізації продовжать на 90 діб –
законопроект № 7390
Можливо знадобиться «відмахуватись» від знахабнілих комунальників – копії
указів про НС і ВС
Реєстраційна картка ЮО «МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ»
Реєстраційна картка ЮО «АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ
УКРАЇНИ»
Реєстраційна картка ЮО «ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ»
Юрій Котов: АРМІЯ. ВІДМОВА від служби з переконань - відео
Про одну "несуттєву" описку в документах державної ваги
Від теорії
до практики з ГО ОПГ «Багнет Нації». Ніхто не відсидиться під корягою)))
12.04.2024
Від теорії
до практики з ГО ОПГ «Багнет Нації». "Закон" прийнято, що далі?!
19.04.2024
Микола
Гольбін про справу зінківського ухилянта - відео + рішення судів
ТЦК не має
права затримувати людей - рішення суду
Не оновив
дані - і що? - рішення суду
Штраф від
ТЦК в 17000 грн. скасовано - рішення суду
Надсилання
повісток не є доказом їх вручення - постанова ВП ВС
Суд
скасував штраф в 17000 грн. через недоведеність складу адмінправопорушення
Суд
скасував постанову ТЦК та 17000 грн. штрафу - постанова ТААС
Читайте також: Газету «Багнет Нації» зареєстровано – копія свідоцтва
Першу річницю утворення ГО ОПГ «Багнет Нації» відзначили першим випуском
власної газети
Збираємо кошти на перший тираж газети «Багнет Нації»
«Екстрений» і «Спеціальний» випуски газети «Багнет Нації»: ми публікуємо
те, про що мовчать інші
Новий номер газети «Багнет Нації», як додаток до запиту, заяви,
клопотання на правоздатність
Збираємо на друк нових випусків газети "Багнет Нації" -
оголошення
П’ятий випуск газети «Багнет Нації»
«Картахенський протокол про біобезпеку»: читаємо поміж рядків – шостий
випуск газети «Багнет Нації»
Сьомий випуск газети «Багнет Нації» матиме вкладиш у вигляді шаблону
заяви про злочин на роботодавця
Катехізис єврея СРСР українською – восьмий випуск газети «Багнет Нації»
КОРОТКО ПРО ОРГАНИ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ (ОСНи) – десятий випуск
газети «Багнет Нації»
Поновлення на роботі за рішенням суду – одинадцятий випуск газети «Багнет
Нації»
ВІДВІД ВСІЄЇ СУДОВОЇ СИСТЕМИ… - тринадцятий випуск газети «Багнет Нації»
від 22.02.2022
Благодійному друкованому виданню (газеті) «Багнет Нації» півтора роки –
п’ятнадцятий випуск
ПРОФЕСІЙНИЙ СУДДЯ – ВИМОГА КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ – шістнадцятий випуск
газети «Багнет Нації»
СУД ВСТАНОВЛЕНИЙ ЗАКОНОМ – сімнадцятий випуск газети «Багнет Нації»
МИ МУСИМО ВИКОНАТИ КОНСТИТУЦІЮ! - вісімнадцятий випуск газети «Багнет
Нації»
Людина є скарбом Природи… - дев’ятнадцятий випуск газети «Багнет Нації»
(з додатком)
Волевиявлення: Жити по совісті… - двадцятий випуск газети «Багнет Нації»
(з додатками)
Авторське Волевиявлення Олександра – двадцять перший випуск газети
«Багнет Нації»
Унікальні конституційні хроніки (початок) – двадцять другий випуск газети
«Багнет Нації»
Діти – майбутнє правової держави – двадцять третій випуск газети «Багнет
Нації»
Забороняємо медичні експерименти над Людиною – двадцять п’ятий випуск
газети «Багнет Нації»
Перша
редакція чинної Конституції України – двадцять сьомий випуск газети «Багнет
Нації»
Конвенція
про захист від насильницьких зникнень – тридцятий випуск газети «Багнет Нації»
«Суд знає
закони» – тридцять перший випуск газети «Багнет Нації»
ЗАХИСТИ
СВОЇ ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ (коротко про актуальне) – тридцять третій випуск газети
«Багнет Нації»
ТВОЄ ПРАВО
НА ІНФОРМАЦІЮ – тридцять п’ятий випуск газети «Багнет Нації»
Право на
свободу та особисту недоторканність – тридцять шостий випуск газети «Багнет
Нації»
Умови та
Правила не є складовою кредитного договору – тридцять восьмий випуск газети
«Багнет Нації»
ПОДАТКОВА ПОВИННА
БУТИ ЗАКОННОЮ, А НЕ ПРОСТО БУТИ – сороковий випуск газети «Багнет Нації»
ТЦК та СП від МІНОБОРОНИ -
«ПЛОДИ ОТРУЙНОГО ДЕРЕВА»? – сорок перший випуск газети «Багнет Нації»
ВСІ ВИПУСКИ ГАЗЕТИ
«БАГНЕТ НАЦІЇ»:
газета Багнет нації - Google Drive
Авторський
проект Сергія Філіпенка:
а що ж по факту? - випуск 1 (замість Держави - КОРПОРАЦІЯ!)
а що ж по факту? – випуск 2 (замість Конституції - УЗУРПАЦІЯ!)
а що ж по факту? - випуск 3 (замість норм права - юридична КАЗУЇСТИКА!)
а що ж по факту? - випуск 4 (замість держслужбовців - біометрики,
апатриди та ЖЗО!)
а що ж по факту? - випуск 5 (замість ПАРЛАМЕНТУ - якась АБРАКАДАБРА!)
а що ж по факту? – випуск 6 (замість НАРДЕПІВ – ПОЛІТПРОЕКТИ!)
а що ж по факту? – випуск 7 (замість юридичної сили НПА – ТУАЛЕТНИЙ
ПАПІР!)
а що ж по факту? – випуск 8 (замість ПУБЛІЧНОГО – ПРИВАТНЕ!)
Підтримати
правозахисну діяльність і друк благодійного видання (газети) ГО ОПГ «Багнет
Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку № 4731 2196
4570 7633 на ім’я Сергія Філіпенка
Інформація
від правління БН: https://t.me/pravlinnyagoopgbn
Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Немає коментарів:
Дописати коментар