18 липня 2022 року ми, звернулись із запитом на інформацію до ТУ ДСА України в дніпропетровській області, в якому просили:
1. Надати відомості про отриману заробітну плату (за останні шість
місяців) суддею Красногвардійського районного суду міста Дніпропетровська
Мащуком В. Ю.;
2. Надати
завірений належним чином витяг з трудової книжки на підтвердження офіційного
працевлаштування судді Красногвардійського районного суду міста
Дніпропетровська Мащука В. Ю.;
3. Відповідь
надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до
вищевикладених пунктів прохальної частини запиту…
19 липня 2022 року отримали ось це:
20 липня 2022 року відправили ось це:
Вих. № ЗВР-007/22 Дата: 20 липня 2022
року
Управління
Служби безпеки України
у Дніпропетровській області
вул. Святослава Хороброго, 23,
місто Дніпро, поштовий індекс: 49000
телефон: + 38 (056) 744
85 19
З А Я В А
про кримінальний
злочин передбачений частиною першою статті 109 в сукупності з частиною третьою
статті 28 Кримінального кодексу України
Я, Сергій Веніамінович Філіпенко…, діючи на
підставі нотаріальної довіреності в інтересах свого сина Олександра Сергійовича
Філіпенка, та як головний редактор друкованого засобу масової інформації
(газети) «Багнет Нації», усвідомлюючи всю ступінь відповідальності передбачену
статтями 383 і 384 КК України (про завідомо неправдиве повідомлення про
вчинення злочину та завідомо неправдиві показання), - повідомляю про кримінальний злочин, який підпадає під кваліфікацію
частини першої статті 109 в сукупності з частиною третьою статті 28
Кримінального кодексу України (Дії, вчинені з метою насильницької зміни
чи повалення конституційного ладу або захоплення державної влади, а також змова
про вчинення таких дій, - караються позбавленням волі на строк від п'яти до
десяти років з конфіскацією майна або без такої; Кримінальне правопорушення
визнається вчиненим організованою групою, якщо в його готуванні або вчиненні
брали участь декілька осіб (три і більше), які попередньо зорганізувалися у
стійке об'єднання для вчинення цього та іншого (інших) кримінальних
правопорушень, об'єднаних єдиним планом з розподілом функцій учасників групи,
спрямованих на досягнення цього плану, відомого всім учасникам групи),
вчинений фізичними особами (особами
без конституційного громадянства Самостійної української держави України і,
відповідної національності), під керівництвом ІГНАТЬЄВОЇ ГАННИ ВЯЧЕСЛАВІВНИ –
«начальника управління» юридичної особи приватного права (суб’єкта
господарювання) з назвою державного органу, а саме: «Територіальне управління
Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області» (код
ЄДРПОУ: 26239738, код економічної діяльності КВЕД: 84.11).
Детально, по факту даного закінченого кримінального
злочину, що визначено частиною першою статті 13. Кримінального кодексу України
(далі – КК України), можу повідомити наступне:
1 грудня 1991 року суверенною волею Українського
народу на Всеукраїнському
референдумі було затверджено Акт
проголошення незалежності України (документ від 24 серпня 1991 року №
1427-ХІІ) та створено Самостійну
українську державу України. Даний неоспорюваний, неспростовний факт
покладено в Преамбулу (основу) нової Конституції України (документ: 254к/96-ВР
– без змін і доповнень).
Преамбула
нової Конституції України є не
лише фундаментом конституційного ладу держави, а й відображенням історичних та
правових передумов, а також мотивів і цілей прийняття нової Конституції України.
18 липня 2022 року в рамках журналістського
розслідування, з ретельним обґрунтуванням причини свого звернення, я, звернувся
із запитом на інформацію до Територіального
управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області
(код ЄДРПОУ: 26239738), що розташовано за адресою: 49000, місто Дніпро,
проспект Дмитра Яворницького 57, кімната № 301, з метою отримання
запитуваної інформації, для подальшого приєднання необхідних копій документів
до матеріалів цивільної справи № 204/2319/22, яка знаходиться
в провадженні судді Красногвардійського районного суду міста Дніпропетровська
Мащука В. Ю. В зазначеній справі, я, є представником за довіреністю сторони
Позивача – Олександра Сергійовича Філіпенко. В рамках даного судового
провадження розглядається позовна вимога щодо відшкодування моральної і
матеріальної шкоди завданої протиправними діями посадових осіб. А підтвердження
належного складу суду, - є загальновстановленою практикою Європейського суду з
прав людини (ЄСПЛ).
В контексті зазначеного слід наголосити, що
частиною шостою статті 55 нової Конституції України (документ: 254к/96-ВР) гарантовано, що «кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами
захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань». Крім того,
в свою чергу стаття 34 нової Конституції України (документ: 254к/96-ВР) гарантує кожному громадянину
України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати
інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.
Керуючись даними нормами прямої дії, а також
вимогами норм низки законів про журналістську діяльність, мною і було подано
відповідний запит до розпорядника інформації.
19 липня 2022 року на мою електронну адресу (e-mail: svf2011@ukr.net) надійшла відповідь від
юридичної особи з назвою «Територіальне управління
Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області», в
останньому абзаці якої було зазначено, цитую: «Окрім цього, відповідно до
Рішення Ради суддів України № 11 від 25.03.2022 року, копія Вашого запиту
негайно надсилається до Служби безпеки України для ретельної перевірки» (копія
додається).
З огляду на викладене, в контексті порушених
моїх конституційних прав, повідомляю Службу безпеки України в Дніпропетровській
області про антиконституційну діяльність юридичної особи з назвою «Територіальне
управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області»
(код ЄДРПОУ: 26239738, код економічної діяльності КВЕД: 84.11), яка діє як
державний орган та фінансується з Державного бюджету, але утворена, як суб’єкт господарювання
(положенням, згідно наказу ДСАУ № 104 від 15.07.2015) - всупереч пункту 12
частини першої статті 92 нової Конституції України (документ: 254к/96-ВР), згідно якої виключно законами України визначаються,
зокрема, організація
і діяльність органів виконавчої влади, основи державної служби, організації
державної статистики та інформатики, а також всупереч положенню частини першої
статті 8 Господарського кодексу України, згідно якого держава, органи державної
влади та органи місцевого самоврядування не є суб'єктами господарювання.
Отже, керівник зазначеної юридичної
особи ІГНАТЬЄВА ГАННА ВЯЧЕСЛАВІВНА очолюючи організовану групу осіб, захопивши
приміщення територіальних громад районів у місті Дніпропетровську (Дніпрі),
імітуючи діяльність органу виконавчої гілки влади, свідомо, діє всупереч
положень чинної Конституції України та Рішень Конституційного Суду України, як
колаборант. Тим самим, підтверджуючи клятву дану в присязі держ.службовця
рашиському народу України (російською мовою), а не Українському народу,
державною мовою (копія додається).
В свою чергу слід зазначити, що сама
юридична особа приватного права з назвою «Державна судова адміністрація
України» (код ЄДРПОУ: 26255795), керівником якої було призначено ІГНАТЬЄВУ
ГАННУ ВЯЧЕСЛАВІВНУ на відповідну незаконну посаду, - була також утворена з
порушенням Конституції Указом Президента України від 29 серпня 2002 року №
780/2002 «Про Державну судову адміністрацію України» (а не законом), як
складова системи судоустрою, визначеної Законом України від 7 лютого 2002 року
№ 3018-ІІІ «Про судоустрій України», що також відбулося з грубим порушенням
принципів визначених абзацом першим пункту 12 розділу XV нової Конституції України
(документ: 254к/96-ВР), відповідно
до яких «Верховний
Суд України і Вищий арбітражний суд України здійснюють свої повноваження
відповідно до чинного законодавства України до сформування системи судів
загальної юрисдикції в Україні відповідно до статті 125 цієї Конституції, але не довше ніж п'ять
років». Тобто, остаточною датою
формування конституційної системи судоустрою, самою новою Конституції України
(документ: 254к/96-ВР), було
встановлено 28 червня 2001 року.
Повертаючись до суті закінченого кримінального злочину, обставини якого викладено в даній заяві, слід зауважити, що зазначена злочинна установа (Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області), узурпувавши виконавчу гілку влади, підпорядкувала собі частину судової гілки влади, - працевлаштувавши у свій штат всіх суддів районних судів міста Дніпра, виплачуючи «сумісникам» щомісячну заробітну плату в сурогатній валюті (гривні), статус якої не встановлений окремим законом України, згідно вимог пункту 1 частини другої статті 92 нової Конституції України (документ: 254к/96-ВР).
В даному контексті слід зазначити, що в своєму Рішенні № 3-рп/2011 від 5
квітня 2011 року справа № 1-10/2011 (яке є
обов'язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути
оскарженим)
Конституційний Суд України дійшов висновку, що судову владу реалізовують професійні судді та, у
визначених законом випадках, народні засідателі і присяжні шляхом здійснення
правосуддя (частина перша статті 127
Конституції України (254к/96-ВР),
частина друга статті 1 Закону) (2453-17). Суддею є громадянин України, який в
установленому Конституцією України (254к/96-ВР) і Законом (2453-17) порядку призначений чи
обраний суддею, займає штатну суддівську
посаду в одному із судів України і здійснює правосуддя на
професійній основі (частина четверта статті 126 Конституції України (254к/96-ВР), стаття 51 Закону) (2453-17).
Конституція України (254к/96-ВР) містить загальні вимоги щодо зайняття посади професійного судді в судах загальної юрисдикції, визначає їх способи - призначення вперше і обрання безстроково
(пункт 27 частини першої статті 85, частина четверта статті 126, частини третя,
четверта статті 127, частина перша стаття 128) (254к/96-ВР). Водночас законодавець повноважний встановлювати
додаткові вимоги до окремих категорій суддів щодо стажу, віку та їх професійного рівня
порівняно із основними вимогами для зайняття посади професійного судді (частина п'ята статті 127 Основного Закону України) (254к/96-ВР).
За Конституцією України (254к/96-ВР) набуття громадянином України статусу професійного судді пов'язане з настанням
відповідного юридичного факту - призначення
чи обрання його на цю посаду.
В данному контексті слід зауважити, що жоден
так званий «суддя» працевлаштований в ТУ ДСА України в Дніпропетровській області не набував
статусу професійного судді із-за відсутності у кожного з
них,
конституційного громадянства Самостійної української держави України.
В мотивувальній частині свого Рішення № 15-рп/2002 від 9 липня 2002 року
справа № 1-2/2002 (яке є обов'язковим до виконання на території
України, остаточним і не може бути оскарженим) Конституційний Суд України дійшов
висновку, що положення частини другої статті 124
Конституції України (254к/96-ВР) треба розглядати у системному зв'язку з іншими положеннями Основного Закону
України (254к/96-ВР), які передбачають захист судом прав і свобод людини
і громадянина, а також прав
юридичної особи, встановлюють юридичні гарантії їх реалізації, надаючи
можливість кожному захищати права і свободи
будь-якими не забороненими законом засобами (частина п'ята статті 55 Конституції
України (254к/96-ВР). Тобто кожна особа має
право вільно обирати
не заборонений законом засіб
захисту прав і свобод, у тому числі судовий захист.
Для забезпечення судового захисту Конституція України (254к/96-ВР)
у статті 124
встановила принципи здійснення
правосуддя виключно судами, неприпустимості делегування функцій судів та їх привласнення
іншими органами чи
посадовими особами та визначила юрисдикцію судів. Зазначені принципи забезпечують здійснення конституційного права на судовий захист, яке не
може бути обмежене навіть в умовах
воєнного або надзвичайного
стану (стаття 64 Конституції
України (254к/96-ВР).
В даному контексті слід наголосити, що всі районні у місті Дніпро суди
які підпорядковані ТУ ДСА України в Дніпропетровській області, та судді яких
працевлаштовані в даній судовій адміністрації, також є субєктами господарювання
та мають відповідні ідентифікатори і класифікатори (ЄДРПОУ і КВЕД).
В своєму Рішенні від 2 грудня 2019 року № 11-р/2019 Конституційний Суд
України наголосив, що «рішення Конституційного Суду України незалежно
від того, визначено в них порядок і строки їх виконання чи ні, є обов’язковими
до виконання на всій території України; органи державної влади, органи
Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, підприємства,
установи, організації, посадові та службові особи, громадяни та їх об’єднання,
іноземці, особи без громадянства повинні утримуватись від застосування чи
використання правових актів або їх положень, визнаних неконституційними;
рішення Конституційного Суду України мають пряму дію і для набрання чинності не
потребують підтверджень з боку будь-яких органів державної влади; обов’язок
виконання рішення Конституційного Суду України є вимогою Конституції України,
яка має найвищу юридичну силу щодо всіх інших
нормативно-правових актів; додаткове визначення у рішеннях, висновках
Конституційного Суду України порядку їх виконання не скасовує і не підміняє
загальної обов’язковості їх виконання (абзаци другий, третій, шостий пункту 4
мотивувальної частини Рішення від 14 грудня 2000 року № 15-рп/2000)».
Дані Рішення Конституційного Суду України є обов'язковими до виконання на території
України, остаточними і не можуть бути оскаржені.
Невиконання зазначених рішень КСУ тягне за
собою кримінальну відповідальність передбачену частиною четвертою статті 382 КК
України (Умисне
невиконання службовою особою рішення Європейського суду з прав людини, рішення
Конституційного Суду України та умисне недодержання нею висновку
Конституційного Суду України - карається позбавленням волі на строк від трьох
до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною
діяльністю на строк до трьох років).
Але, як вбачається з наведених вище фактів
які не потребують підтвердження в суді, організована злочинна група осіб
продовжує діяти всупереч чинної Конституції України, повалюючи конституційний
лад, можливо діючи в інтересах інших держав.
Відповідно до положень статті 2 Кримінального процесуального кодексу
України (далі – КПК України) завданнями кримінального провадження є захист
особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав,
свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також
забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового
розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був
притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був
обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому
процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була
застосована належна правова процедура.
Частиною першою статті 9 КПК України визначено, що під час кримінального
провадження суд, слідчий суддя, прокурор, керівник органу досудового
розслідування, слідчий, інші службові особи органів державної влади зобов’язані
неухильно додержуватися вимог Конституції України, цього Кодексу, міжнародних договорів,
згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою
України, вимог інших актів законодавства.
Положеннями Наказу ОФІСУ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА від 30.06.2020 № 298
«Про затвердження Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок
його формування та ведення» встановлені строки внесення відомостей
до ЄРДР визначені наступним чином:
«Унесення
відомостей до Реєстру здійснюється з дотриманням строків, визначених КПК
України та цим
Положенням, а саме про:
заяву,
повідомлення про вчинені кримінальні правопорушення - у термін,
визначений частиною першою статті 214 КПК України;
призначення слідчого,
дізнавача (уповноваженої особи іншого підрозділу), процесуального керівника,
прийняття до провадження (при фактичному отриманні матеріалів кримінального
провадження) – невідкладно».
В
редакції Кримінального процесуального кодексу України яка є чинною на момент
подання мною відповідної заяви про злочин визначено, що відповідно до положень
статті 214 КПК України слідчий, дізнавач
прокурор невідкладно, але не пізніше 24 годин після подання
заяви, повідомлення про вчинене кримінальне правопорушення або після
самостійного виявлення ним з будь-якого джерела обставин, що можуть свідчити
про вчинення кримінального правопорушення, зобов’язаний внести відповідні
відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань, розпочати розслідування та
через 24 години з моменту внесення таких відомостей надати заявнику витяг з
Єдиного реєстру досудових розслідувань. Слідчий, який здійснюватиме досудове
розслідування, визначається керівником органу досудового розслідування (ч. 1
ст. 214). Досудове розслідування розпочинається з моменту
внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ч. 2 ст. 214). Здійснення досудового розслідування до внесення
відомостей до реєстру або без такого внесення не допускається і тягне за собою
відповідальність, встановлену законом (ч. 3 ст. 214). Слідчий уповноважений на прийняття та реєстрацію заяв і
повідомлень про кримінальні правопорушення, зобов’язаний прийняти та
зареєструвати таку заяву чи повідомлення. Відмова у прийнятті та реєстрації
заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення не допускається (ч. 4 ст.
214).
Отже, як вбачається з положень частини
першої статті 214 КПК України обов'язок із внесення відповідних відомостей про
вчинене кримінальне правопорушення покладається на слідчого, дізнавача,
прокурора (уповноважену особу) до якого надійшла заява, повідомлення про таке
діяння, або в разі виявлення кримінального правопорушення слідчим, дізнавачем,
прокурором самостійно, з будь-якого джерела.
Крім того, визначений частиною першою статті
214 КПК України обов'язок
слідчого або прокурора не вимагає оцінки цими суб'єктами такої заяви
(повідомлення) на предмет наявності ознак складу злочину для того, щоб вчинити
процесуальну дію, яка полягає у внесенні відомостей про кримінальне
правопорушення до ЄРДР. Такі вимоги не передбачають здійснення оцінки
обґрунтованості заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення, а
передбачають лише обов'язок уповноважених органів здійснити фіксацію наданих
особою відомостей про кримінальне правопорушення, які вона надає усвідомлено
для реалізації відповідними органами завдань кримінального провадження.
Отже слідчий, дізнавач, прокурор отримавши заяву про кримінальний
злочин, зобов’язаний внести відповідні відомості до ЄРДР. Іншого статтею 214
КПК України, не передбачено.
Також хочу застерегти і нагадати
уповноваженій особі, яка прийняла дану заяву про кримінальну відповідальність
передбачену положенням частини першої статті 396 КК України (приховування злочину), згідно якого заздалегідь
не обіцяне приховування тяжкого чи особливо тяжкого злочину (наприклад:
невнесення відомостей за заявою про злочин до ЄРДР) - карається арештом на
строк до трьох місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або
позбавленням волі на той самий строк.
Враховуючи зазначене вище, а також
завдану мені антиконституційними діями організованої групи осіб під
керівництвом ІГНАТЬЄВОЇ ГАННИ ВЯЧЕСЛАВІВНИ моральну і матеріальну
шкоду (сукупно в розмірі 500 000 грн.), керуючись нормами чинного законодавства і
Рішеннями Конституційного Суду України, звертаюсь до УСБУ в Дніпропетровській
області та,
ВИМАГАЮ:
- прийняти і зареєструвати дану
заяву про вчинений кримінальний злочин, що має ознаки передбачені частиною
першою статті 109 в сукупності з частиною третьою статті 28 Кримінального
кодексу України (КК України);
- відповідно до положень частини першої статті 214 Кримінального
процесуального кодексу України (КПК України), Наказу Міністерства внутрішніх
справ України від 08.02.2019 № 100 «Про затвердження порядку ведення єдиного
обліку в органах (підрозділах) поліції заяв і повідомлень про кримінальні
правопорушення та інші події» та Наказу ОФІСУ ГЕНЕРАЛЬНОГО
ПРОКУРОРА від 30.06.2020 № 298 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр
досудових розслідувань, порядок його формування та ведення» (документи чинні на момент подання даної заяви про кримінальний злочин),
- внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР)
впродовж 24 годин після прийняття моєї заяви про вчинений кримінальний злочин
за вказаною в заяві попередньою кваліфікацією та через 24 години з моменту
внесення таких відомостей надати мені (заявнику з правами потерпілого) витяг з
Єдиного реєстру досудових розслідувань;
- на виконання вимог КПК України і Наказу
Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 575 «Про затвердження
Інструкції з організації взаємодії органів досудового розслідування з іншими
органами та підрозділами Національної поліції України в запобіганні
кримінальним правопорушенням, їх виявленні та розслідуванні» -
невідкладно розпочати досудове розслідування, у формі попереднього слідства, з
підстави вчинення кримінального злочину, за попередньою кваліфікацією,
зазначеною в моїй заяві;
- вручити мені, як заявнику з правами потерпілого, пам'ятку про
процесуальні права і обов'язки потерпілого, передбачені статтями 55-57 КПК
України;
- надати мені можливість повідомити додаткові свідчення в порядку пункту
6 частини першої статті 56 КПК України, виключно в рамках відкритого
кримінального провадження, по зазначеному факту кримінального злочину в моїй
заяві;
- згідно вимог пунктів частини
другої статті 60 КПК України: вручити мені документ, що підтверджує прийняття і
реєстрацію моєї заяви про вчинений кримінальний злочин (талон повідомлення
ЄО/ЖЄО);
- Відповідно до вимог пункту 1
частини четвертої статті 216 Кримінального процесуального кодексу України після
внесення до ЄРДР передати кримінальну справу за моєю заявою про злочин, за
підслідністю - до слідчих органів Служби безпеки України у Дніпропетровській
області;
- Повідомляти мене про кожну дію в
ході досудового розслідування письмово;
- Досудове розслідування провести
у встановлений законом строк.
ДОДАТОК:
1. Копії відповіді ТУ ДСА України в Дніпропетровській
області № Ф-3/158/17 від 23.01.2017 – на 3 (трьох) арк., стр. 01-03;
2. Копія виписки з ЄДРПОУ про ЮО ТУ ДСА України в
Дніпропетровській області – на 2 (двох)
арк., стр. 04-05;
3. Копія Положення від 25 вересня 2015 року – на 8 (вісьмох)
арк.., стр. 06-13;
4. Копія відповіді Південно-Східного міжрегіонального
управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) № ПІ-ГО-33 від 09.07.2021 року з
копією присяги ІГНАТЬЄВОЇ Г. В. – на 3 (трьох) арк.., стр. 14-16;
5. Копія запиту газети «Багнет Нації» № ЗПІ-007/044/22 від
18 липня 2022 року – на 4 (чотирьох) арк.., стр. 17-20;
6. Копії відповіді ТУ ДСА України в Дніпропетровській
області № Ф-46/1442/22 від 19.07.2022 – на 2 (двох) арк.., стр. 21-22;
7. Копія реєстраційної картки ЮО з назвою
«Державна судова адміністрація України» (код ЄДРПОУ: 26255795) – на 7 (сімох) арк.., стр. 23-29;
8. Копія наказу ДСАУ № 3 від 15 вересня 2002 року – на 1
(одному) арк.., стр. 30;
9. Копія реєстраційної
картки про реєстрацію ЮО з назвою «ТУ ДСА України
в Дніпропетровській області» -
на 8 (вісьмох) арк.., стр. 31-38;
10.
Копія
довідки про включення ЮО з назвою «ТУ ДСА України
в Дніпропетровській області» до
ЄДРПОУ – на 3 (трьох) арк.., стр. 39-41;
11.
Копія
положення від 12 листопада 2004 року – на 7 (сімох) арк.., стр. 42-48;
12.
Копія
доручення № 1740 від 06.09.2005 – на 1 (одному) арк.., стр. 49;
13.
Копія
наказу ДСАУ № 40/к від 30 січня 2007 року – на 1 (одному) арк.., стр. 50;
14.
Копія
наказу ДСАУ № 237/к від 20 квітня 2007 року – на 1 (одному) арк.., стр. 51;
15.
Копія
довідки з ЄДРПОУ про ЮО з назвою «ТУ ДСА України
в Дніпропетровській області» №
13203 – на 3 (трьох) арк.., стр. 52-54;
16.
Копія
наказу ДСАУ № 82 від 05.04.2011 – на 1 (одному) арк.., стр. 55;
17.
Копія
положення від 05.04.2011 – на 6 (шістьох) арк.., стр. 56-61;
18.
Копія
реєстраційної картки від 22.01.2013 року – на 10 (десятьох) арк.., стр. 62-71;
19.
Копія
витягу з ЄДРПОУ про ЮО з назвою «ТУ ДСА України
в Дніпропетровській області»
від 11.05.2022 – на 7 (сімох) арк.., стр. 72-78.
Всього в
додатку – 78 (сімдесят вісім) аркуші.
20 липня 2022
року
З повагою, Заявник: Сергій Веніамінович Філіпенко ____________
Матеріали по темі: Попередження
гендиректору ДП «КБ «Південне» щодо незаконності відсторонення від роботи
СКАСУВАННЯ НАКАЗУ ПРО
ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ - зразок позовної заяви
Відсторонення від роботи
працівників АТ «Укрзалізниця» є незаконними - попередження
Відсторонення від роботи через
відсутність щеплення є незаконними (ухвала суду)
Заява до Держпраці щодо
незаконного відсторонення від роботи гендиректором ДП «КБ «Південне»
Низка досудових запитів до
гендиректора ДП «КБ «Південне»
Воєнний або надзвичайний стан до
введення «карантину» в Україні не оголошувався – відповідь ВРУ
Поновлення на роботі: «акцептування» злочинної оферти
«по-багнетівськи» - позовна заява (початок)
Припиняючи самоправство і невиконання
рішення КСУ роботодавцем – заяви про злочин
Позиція Уповноваженого ВРУ з прав людини
щодо незаконного відсторонення від роботи – документ
Поновлення на роботі: «акцептування»
злочинної оферти «по-багнетівськи» - позовна заява (закінчення)
Реєстраційні документи МОЗ для додатку до
позовної заяви
Відповідь на відзив КБ «Південне» -
порушника трудового законодавства
В Дніпрі суд скасував наказ про незаконне
відсторонення від роботи невакцинованого працівника
Порушники Конституції відповідатимуть
власним гаманцем – позов щодо моральної та матеріальної шкоди
Є пропозиція – оформити явку з повинною!
(відзив на апеляцію ДП «КБ «Південне»)
Іще один цвях у домовину беззаконня –
постанова ДАС
Заявлене клопотання від 11.07.2022 - № 05
(з додатком)
Заявлене клопотання від 11.07.2022 - № 06
(з додатком)
Читайте також: Міністерство охорони здоров’я
України, як приватне підприємство – документи
МОЗ підтвердив наявність
біолабораторій США в Україні
Читайте також: Досліджено ГО «Багнет Нації»:
незаконний закон зеленського щодо COVID-19
Досліджено ГО «Багнет Нації»:
фотокопії постанов КМУ стосовно карантину коронавірусу
Зроби власну експертизу постанови
КМУ (РСР) № 211 на відповідність чинному законодавству
Правовий лікбез для правоохоронців
Дніпра щодо нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео
09.04.2020 в Дніпрі складені заяви
на поліцейських і держвиконавців (відео)
Владислав Акулов про фейковий
кабмін та нікчемність його рішень
Про правову нікчемність постанов
КМУ щодо COVID – 19 (відео)
В Дніпрі триває відновлення
конституційного ладу, навіть в умовах «карантину»
Рубіжне: Вводите карантин? –
Відповідайте за наслідки!!!
Роздрукуй, аби роздавати дебілам,
при виконанні
На складені протоколи громадяни
Дніпра відповідають кримінальними справами на поліцейських - відео
Андрій Карпович про юридичні
механізми введення карантину - відео
Просто залишу це тут: порядок
денний засідань Кабміну за останніх два місяці
Перебувати в самоізоляції – не
більше ніж рекомендації дебілам - документ
Відсутність правової експертизи
«карантинних» постанов Кабміну, є доказом злочину
Позов щодо визнання протиправними
і нечинними «карантинні» постанови КМУ
Секретаріат КМУ надав розлогу
відповідь стосовно постанов щодо COVID-19
Під вивіскою липового карантину
знищують малий і середній бізнес та готують нам голодомор
Постанови КМУ: без жодних ознак
документів державної ваги
Андрій Карпович про постанову КМУ
№ 211 - відео
Досліджуючи правові аспекти
карантину і постанов КМУ - документи
Карантиноцид, як «узаконений»
експеримент в контексті гібридного геноциду
Андрій Карпович: адмінпротокол
скасувати не складно, якщо знати про наступне…
Карантин. Зростання цін. АМКУ
паразитує…
Українці – це респонденти
досліджень, піддослідний біоматеріал? – відео
«Тайна вечеря» КМУ від 11.03.2020,
як джерело поширення інфекції антиконституційності і беззаконня
Якщо надумаєте компенсувати
втрачену вигоду від карантину
На момент введення карантину в
Україні був один хворий на COVID-19
Денис Абубакіров про барановірус і
велику політику
Нормами права по фейковому
карантину
Підняли з архіву: ЗУ «Про
забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»
Підняли з архіву: ЗУ «Про правовий
режим надзвичайного стану»
В деталях про незаконність
введення карантину в Україні
Чи законно був введений карантин?
Багнет Нації: підводимо риску щодо
першої хвилі штучного карантину – матеріали для суду
Анонс другої хвилі «жорстокого»
карантину, в контексті гібридного геноциду
На вас складають протокол про
порушення карантину. Що робити?
На вас складають протокол про
порушення карантину. Хто, складає?
Коронавірус: Реальна статистика
смертності викриває карантин абсурду
Знадобиться для скасування штрафів
за не носіння маски
Майстер-клас скасування протоколу
про «порушення умов карантину» - відео
Ліквідований суд призначає штраф
за карантин? Запитайте: хто, і на підставі чого?
Лілія Дудко: розгерметизація
правосуб’єктності Дарницького районного суду міста Києва - відео
Вагомий додаток до «карантинного»
компромату від Олександра Дзюби
КОРОНОЦИД: Використовуючи суд, як
трибуну)))
Методичний посібник «АНТИМАСКА»
стане в нагоді
Як адмінку-карантинку хотів
розглянути ліквідований суд Харкова – відео
Недосуддю Нейло – в стійло
правосуб’єктності! - відео
Андрій Карпович про правову
нікчемність карантину і приватний Кабмін
Пояснення до протоколу про
порушення маскового режиму
Повний текст пояснення по
карантину і надзвичайній ситуації від Андрія Карповича
Про незаконний карантин в
матеріалах на сайті «Багнет Нації»
ГО ОПГ «Багнет Нації»
скасовуватиме «карантинні» постанови КМУ
Штрафи за маски, як і сам закон, –
незаконні! Дізнайся чому)
АНДРІЙ КАРПОВИЧ ПРО ПРИМУСОВУ
ВАКЦИНАЦІЮ, МЕДИЧНІ ЕКСПЕРИМЕНТИ І ДОСЛІДЖЕННЯ НАД УКРАЇНЦЯМИ - ВІДЕО
Андрій Карпович і Лариса
Криворучко: кого покарають за карантин? - відео
Браво!!! Суддя Должко «розібрав на
молекули» незаконність карантину в Україні - рішення
Вакцинація замість деолігархізації?
Діалогу не сталося: корпорація АТБ
продовжує нехтувати законами корпорації "УКРАЇНА"
Правовий лікбез від вінницької
школярки для адмінресурсоосіб
Корпорація «УКРАЇНА»: ОКРУЖНИЙ
АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста Києва - реєстраційна картка
КАБМІН – КОНЦЕРН В КОРПОРАЦІЇ
«УКРАЇНА»?
Андрій Карпович про СТРАШНІ ЦИЦЬКИ
91 ДІВОК - шифр для свідомих
Влад Акулов про Картахенський
протокол, опікунів-окупантів та ЖиЗОїдів
Яка юридична вага судових рішень,
завірених такими печатками?
Так від чого лікуємось, пані та
панове? Переписка з Міністерством охорони здоров’я України
Олена Фаіст про Картахенський
протокол та живі змінені організми - відео
Про узаконений медичний
експеримент в Україні – відео Андрія Карповича
Картахенський протокол про
біобезпеку до Конвенції про біологічне різноманіття - поточна редакція
Заява про заборону проведення
медичного експерименту та видалення персональних даних
«Картахенський протокол про
біобезпеку»: читаємо поміж рядків – шостий випуск газети «Багнет Нації»
Так від чого лікуємось, пані та
панове? Переписка з МІНІСТЕРСТВОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ - 2
Запит Андрія Карповича до ДУ
«ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я МОЗ УКРАЇНИ» від 09.10.2021 року
Сьомий випуск газети «Багнет
Нації» матиме вкладиш у вигляді шаблону заяви про злочин на роботодавця
Звільнення працівників через
карантин незаконні і можуть повернутись бумерангом для роботодавців
Катерина Нечипоренко про
Нагойський протокол
ПРО НОВИЙ СВІТОВИЙ ПОРЯДОК ВЖЕ
СЬОГОДНІ
АЛГОРИТМ ДІЙ ДЛЯ РОБОТОДАВЦІВ ЩОДО
«ПЕРЕВІРЯЮЧИХ»
Про пОВІДло ОДИНДЕВ'ЯТЬ і його
добровільну дегустацію
Юлія Щербак: ЗАЯВА-ВІДМОВА ВІД
УЧАСТІ У МЕДЕКСПЕРИМЕНТІ
Медексперимент у Дніпрі на
28.10.2021
Детальне обгрунтування для
посадових осіб незаконності примусу до медексперимента
Детальне обгрунтування для
посадових осіб незаконності примусу до медексперимента
Фотокопія Постанови КМУ про
COVID-сертифікат на сайті «Багнет Нації»
Вчіться захищати свої права, як ця
смілива панянка - відео
СКАСУВАННЯ НАКАЗУ ПРО
ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ – ЗРАЗОК ЗАЯВИ
Суд виправдав перевізника та
вкотре наголосив на незаконності карантинних обмежень – постанова
Ні
примусу! Поліцейські стають на захист своїх прав
Попередження
гендиректору ДП «КБ «Південне» щодо незаконності відсторонення від роботи
СКАСУВАННЯ НАКАЗУ ПРО
ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ - зразок позовної заяви
Відсторонення від роботи
працівників АТ «Укрзалізниця» є незаконними - попередження
Воєнний або надзвичайний стан до
введення «карантину» в Україні не оголошувався – відповідь ВРУ
Позов про скасування наказу про
відсторонення від Андрія Карповича
«Воєнний стан» - панацея від «карантину»?
11 квітня набудуть чинності Гарантійні
угоди додаткового фінансування протидії COVID-19
Проект Закону про державну реєстрацію
геномної інформації людини прийнято за основу
В Дніпрі суд скасував наказ про незаконне
відсторонення від роботи невакцинованого працівника
В Україні продовжено клінічні
випробування лікарських засобів – наказ МОЗ
Як МОЗ розподілило набори для виявлення
мутацій в геномі вірусу SARS-CoV-2 – наказ № 702
Про права людини, в контексті
експериментів з геномом - національне законодавство України
Підтримати
правозахисну діяльність і друк благодійного видання (газети) ГО ОПГ «Багнет
Нації» можна переказом на картрахунок
ПриватБанку № 4731 2196 4570 7633 на ім’я Сергія Філіпенка
Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com
Немає коментарів:
Дописати коментар