- Український народ як носій суверенітету і єдине джерело влади може реалізувати своє право визначати конституційний лад в Україні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі - з Рішення КСУ № 6-рп/2005 від 05.10.2005. Умисне невиконання службовою особою рішення ЄСПЛ, рішення КСУ та умисне недодержання нею висновку КСУ - карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – ч. 4 ст. 382 КК України -

понеділок, 20 лютого 2023 р.

З’ЯСОВУЄМО ПРАВОСУБ’ЄКТНІСТЬ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ ДНІПРА – відео 1

 

ДРУГИЙ ПРАВОБЕРЕЖНИЙ ВІДДІЛ

ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ У

ЧЕЧЕЛІВСЬКОМУ ТА НОВОКОДАЦЬКОМУ

РАЙОНАХ МІСТА ДНІПРА

ПІВДЕННОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО

УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ

(М. ОДЕСА) код ЄДРПОУ: 44896456; КВЕД 84.23

Україна, 49128, місто Дніпро,

вул.. Юрія Кондратюка, буд. 108

 

Олександр Сергійович Філіпенко

e-mail: svf2011@ukr.net

 

 

ЗАПИТ

на публічну інформацію в порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації»

 

   13 лютого 2023 року зайшовши на своєму смартфоні у мобільний додаток UKRSIBBANK, для перевірки наявного на рахунку зарплатної карти залишку коштів, мені стало відомо про блокування мого рахунку з 15 годин 40 хвилин від 07 лютого 2023 року.

   Зателефонувавши безпосередньо до відділення Укрсіббанку мене поінформували, що блокування моїх коштів відбувається в рамках відкритого виконавчого провадження.

   У відомостях на сайті МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ Єдиний реєстр боржників я з’ясував, що дійсно, на моє ім’я відкрито виконавче провадження (номер ВП: 70010734) державним виконавцем Лукіним Михайлом Віталійовичем.

   В контексті зазначеного вище, керуючись положеннями статті 34. Конституції України, Закону України «Про доступ до публічної інформації» та пункту 6 частини першої статті 2 Закону України «Про виконавче провадження», звертаюсь до Вас і, 

 

ВИМАГАЮ:

 

1.             Надати завірену належним чином фотокопію Розпорядчого акту (ЗАКОНУ) про утворення державного органу з назвою «ДРУГИЙ ПРАВОБЕРЕЖНИЙ ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ У ЧЕЧЕЛІВСЬКОМУ ТА НОВОКОДАЦЬКОМУ РАЙОНАХ МІСТА ДНІПРА ПІВДЕННОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА)»;

2.             Надати копії відбитку (відтиску) печатки та власного бланку державного органу з назвою «ДРУГИЙ ПРАВОБЕРЕЖНИЙ ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ У ЧЕЧЕЛІВСЬКОМУ ТА НОВОКОДАЦЬКОМУ РАЙОНАХ МІСТА ДНІПРА ПІВДЕННОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА)»;

3.             Надати завірену належним чином фотокопію наказу про призначення керівника (голови) органу з назвою «ДРУГИЙ ПРАВОБЕРЕЖНИЙ ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ У ЧЕЧЕЛІВСЬКОМУ ТА НОВОКОДАЦЬКОМУ РАЙОНАХ МІСТА ДНІПРА ПІВДЕННОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА)» Астапенкову Катерину Миколаївну;

4.             Надати завірену належним чином фотокопію присяги державного службовця складеної Астапенковою Катериною Миколаївною;

5.             Надати завірену належним чином фотокопію службового посвідчення встановленого зразка оформленого на Астапенкову Катерину Миколаївну;

6.             Надати достовірні відомості про отриману заробітну плату на посаді керівника органу з назвою «ДРУГИЙ ПРАВОБЕРЕЖНИЙ ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ У ЧЕЧЕЛІВСЬКОМУ ТА НОВОКОДАЦЬКОМУ РАЙОНАХ МІСТА ДНІПРА ПІВДЕННОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА)» Астапенковою Катериною Миколаївною в період: з моменту призначення на відповідну посаду, і до моменту надання відповіді на даний запит;

7.             Надати завірену належним чином фотокопію присяги державного службовця складеної Лукіним Михайлом Віталійовичем;

8.             Надати завірену належним чином фотокопію службового посвідчення встановленого зразка оформленого на Лукіна Михайла Віталійовича;

9.             Надати достовірні відомості про отриману заробітну плату Лукіним Михайлом Віталійовичем за весь період перебування його на відповідній посаді державного виконавця;

10.         Надати завірену належним чином фотокопію відповідного виконавчого документа;

11.         Надати завірену належним чином фотокопію відповідної постанови про відкриття виконавчого провадження з підстав надходження відповідного виконавчого документа, а також копії всих наявних документів виконавчого провадження ВП: 70010734;

12.         Відповідь надіслати в строк визначений законом (п’ять днів), в паперовому вигляді на мою зазначену вище домашню адресу, а також в електронному вигляді на мою електронну адресу: e-mail: svf2011@ukr.net

 

   14 лютого 2023 року

   З повагою: Олександр Сергійович Філіпенко  ______________________


























Матеріали по темі: Попередження гендиректору ДП «КБ «Південне» щодо незаконності відсторонення від роботи

СКАСУВАННЯ НАКАЗУ ПРО ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ - зразок позовної заяви

Відсторонення від роботи працівників АТ «Укрзалізниця» є незаконними - попередження

Відсторонення від роботи через відсутність щеплення є незаконними (ухвала суду)

Заява до Держпраці щодо незаконного відсторонення від роботи гендиректором ДП «КБ «Південне»

Низка досудових запитів до гендиректора ДП «КБ «Південне»

Воєнний або надзвичайний стан до введення «карантину» в Україні не оголошувався – відповідь ВРУ

Поновлення на роботі: «акцептування» злочинної оферти «по-багнетівськи» - позовна заява (початок)

Припиняючи самоправство і невиконання рішення КСУ роботодавцем – заяви про злочин

Позиція Уповноваженого ВРУ з прав людини щодо незаконного відсторонення від роботи – документ

Поновлення на роботі: «акцептування» злочинної оферти «по-багнетівськи» - позовна заява (продовження)

Поновлення на роботі: «акцептування» злочинної оферти «по-багнетівськи» - позовна заява (закінчення)

Реєстраційні документи МОЗ для додатку до позовної заяви

Докази проведення медичного експерименту і випробувань лікарських засобів, додаємо до позову – клопотання про приєднання

Відповідь на відзив КБ «Південне» - порушника трудового законодавства

В Дніпрі суд скасував наказ про незаконне відсторонення від роботи невакцинованого працівника

Порушники Конституції відповідатимуть власним гаманцем – позов щодо моральної та матеріальної шкоди

Є пропозиція – оформити явку з повинною! (відзив на апеляцію ДП «КБ «Південне»)

Засідання щодо відшкодування моральної і матеріальної шкоди через незаконне відсторонення від роботи – відео + клопотання

Звідки візьметься довіра до тих, хто підриває економічну безпеку держави, отримуючи сурогатну гривню – заява про відвід

Іще один цвях у домовину беззаконня – постанова ДАС

Продовжуємо «відвойовувати» моральну і матеріальну через незаконне відсторонення від роботи – відео засідання і клопотання

Заявлене клопотання від 11.07.2022 - № 05 (з додатком)

Заявлене клопотання від 11.07.2022 - № 06 (з додатком)

Заява до УСБУ в Дніпропетровській області на ТУ ДСАУ Дніпра

Справа про відшкодування моральної і матеріальної, через незаконне відсторонення від роботи - відео + клопотання з додатком

Відвід 1 колегії Верховного суду в справі про незаконне відсторонення від роботи

Відвід 2 колегії Верховного суду в справі про незаконне відсторонення від роботи

Відвід 3 колегії Верховного суду в справі про незаконне відсторонення від роботи

Відвід 4 колегії Верховного суду в справі про незаконне відсторонення від роботи

Відвід 5 колегії Верховного суду в справі про незаконне відсторонення від роботи

Шедеврально!!! «ВЕРХОВНИЙ» жжжот: nemo iudex in causa sua (ніхто не може бути суддею у власній справі) – ухвала ВС

Як виконати ухвалу ВС у відсутність відповідного законодавства? - заява про роз'яснення

Намагаємось встановити правосуб'єктність колегії ВС

Генпрокурору. Заява про злочин на колегію ВЕРХОВНОГО СУДУ

«ВЕРХОВНИЙ СУД» має виправити описки, які суперечать чинній Конституції України – заява згідно статті 269 ЦПК України

Заява про злочин на колегію Верховного суду

Клопотання до ВС про звернення до КСУ

Суд зобов'язав КБ "ПІВДЕННЕ" відшкодувати моральну і матеріальну шкоду завдану незаконним відстороненням від роботи - ухвала

Гібридний самовідвід колегії недосуддів недоВерховного - ухвала

В справі про відшкодування моральної і матеріальної шкоди самовідвелася колегія апеляційної інстанції - ухвали

ВСТАНОВЛЮЄМО НАЛЕЖНИЙ СКЛАД СУДУ – клопотання № 01

ВСТАНОВЛЮЄМО НАЛЕЖНИЙ СКЛАД СУДУ – клопотання № 02

Читайте також: Міністерство охорони здоров’я України, як приватне підприємство – документи

МОЗ підтвердив наявність біолабораторій США в Україні

Читайте також: Досліджено ГО «Багнет Нації»: незаконний закон зеленського щодо COVID-19

Досліджено ГО «Багнет Нації»: фотокопії постанов КМУ стосовно карантину коронавірусу

Зроби власну експертизу постанови КМУ (РСР) № 211 на відповідність чинному законодавству

Правовий лікбез для правоохоронців Дніпра щодо нікчемності постанов КМУ (РСР) – відео

09.04.2020 в Дніпрі складені заяви на поліцейських і держвиконавців (відео)

Владислав Акулов про фейковий кабмін та нікчемність його рішень

Про правову нікчемність постанов КМУ щодо COVID – 19 (відео)

В Дніпрі триває відновлення конституційного ладу, навіть в умовах «карантину»

Рубіжне: Вводите карантин? – Відповідайте за наслідки!!!

Роздрукуй, аби роздавати дебілам, при виконанні

КАРАНТИН – ФЕЙК і БЕЗЗАКОННЯ

На складені протоколи громадяни Дніпра відповідають кримінальними справами на поліцейських - відео

Андрій Карпович про юридичні механізми введення карантину - відео

Просто залишу це тут: порядок денний засідань Кабміну за останніх два місяці

Видання «Корупціонер в Україні» опублікувало відповідь Мін’юсту щодо правової експертизи постанови КМУ № 211

Перебувати в самоізоляції – не більше ніж рекомендації дебілам - документ

Відсутність правової експертизи «карантинних» постанов Кабміну, є доказом злочину

Позов щодо визнання протиправними і нечинними «карантинні» постанови КМУ

Секретаріат КМУ надав розлогу відповідь стосовно постанов щодо COVID-19

Під вивіскою липового карантину знищують малий і середній бізнес та готують нам голодомор

Постанови КМУ: без жодних ознак документів державної ваги

Андрій Карпович про постанову КМУ № 211 - відео

Досліджуючи правові аспекти карантину і постанов КМУ - документи

Карантиноцид, як «узаконений» експеримент в контексті гібридного геноциду

Андрій Карпович: адмінпротокол скасувати не складно, якщо знати про наступне…

Карантин. Зростання цін. АМКУ паразитує…

Українці – це респонденти досліджень, піддослідний біоматеріал? – відео

«Тайна вечеря» КМУ від 11.03.2020, як джерело поширення інфекції антиконституційності і беззаконня

Мін’юст підтвердив порушення щодо реєстрації, а отже і нікчемність «карантинних» постанов КМУ – відео + документ

Якщо надумаєте компенсувати втрачену вигоду від карантину

На момент введення карантину в Україні був один хворий на COVID-19

Денис Абубакіров про барановірус і велику політику

Нормами права по фейковому карантину

Підняли з архіву: ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»

Підняли з архіву: ЗУ «Про правовий режим надзвичайного стану»

В деталях про незаконність введення карантину в Україні

Чи законно був введений карантин?

Багнет Нації: підводимо риску щодо першої хвилі штучного карантину – матеріали для суду

Анонс другої хвилі «жорстокого» карантину, в контексті гібридного геноциду

На вас складають протокол про порушення карантину. Що робити?

На вас складають протокол про порушення карантину. Хто, складає?

Коронавірус: Реальна статистика смертності викриває карантин абсурду

Знадобиться для скасування штрафів за не носіння маски

Майстер-клас скасування протоколу про «порушення умов карантину» - відео

Втратило чинність розпорядження «Про введення режиму надзвичайної ситуації на території Дніпропетровської області»

Ліквідований суд призначає штраф за карантин? Запитайте: хто, і на підставі чого?

Лілія Дудко: розгерметизація правосуб’єктності Дарницького районного суду міста Києва - відео

Вагомий додаток до «карантинного» компромату від Олександра Дзюби

КОРОНОЦИД: Використовуючи суд, як трибуну)))

Методичний посібник «АНТИМАСКА» стане в нагоді

Як адмінку-карантинку хотів розглянути ліквідований суд Харкова – відео

Недосуддю Нейло – в стійло правосуб’єктності! - відео

Андрій Карпович про правову нікчемність карантину і приватний Кабмін

Пояснення до протоколу про порушення маскового режиму

Обмеження конституційних прав можливе у випадках, визначених Конституцією України – рішення КСУ (карантин)

Повний текст пояснення по карантину і надзвичайній ситуації від Андрія Карповича

Про незаконний карантин в матеріалах на сайті «Багнет Нації»

ГО ОПГ «Багнет Нації» скасовуватиме «карантинні» постанови КМУ

Штрафи за маски, як і сам закон, – незаконні! Дізнайся чому)

АНДРІЙ КАРПОВИЧ ПРО ПРИМУСОВУ ВАКЦИНАЦІЮ, МЕДИЧНІ ЕКСПЕРИМЕНТИ І ДОСЛІДЖЕННЯ НАД УКРАЇНЦЯМИ - ВІДЕО

Андрій Карпович і Лариса Криворучко: кого покарають за карантин? - відео

Браво!!! Суддя Должко «розібрав на молекули» незаконність карантину в Україні - рішення

Вакцинація замість деолігархізації?

Діалогу не сталося: корпорація АТБ продовжує нехтувати законами корпорації "УКРАЇНА"

Зупинимо карантин разом!: Клопотання щодо перевірки на відповідність Конституції відповідних постанов КМУ

Зупинимо карантин разом!: Клопотання щодо перевірки на відповідність Конституції відповідних постанов КМУ

Правовий лікбез від вінницької школярки для адмінресурсоосіб

Корпорація «УКРАЇНА»: ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста Києва - реєстраційна картка

КАБМІН – КОНЦЕРН В КОРПОРАЦІЇ «УКРАЇНА»?

Андрій Карпович про СТРАШНІ ЦИЦЬКИ 91 ДІВОК - шифр для свідомих

Влад Акулов про Картахенський протокол, опікунів-окупантів та ЖиЗОїдів

Яка юридична вага судових рішень, завірених такими печатками?

Так від чого лікуємось, пані та панове? Переписка з Міністерством охорони здоров’я України

Олена Фаіст про Картахенський протокол та живі змінені організми - відео

Про узаконений медичний експеримент в Україні – відео Андрія Карповича

Картахенський протокол про біобезпеку до Конвенції про біологічне різноманіття - поточна редакція

Заява про заборону проведення медичного експерименту та видалення персональних даних

«Картахенський протокол про біобезпеку»: читаємо поміж рядків – шостий випуск газети «Багнет Нації»

Так від чого лікуємось, пані та панове? Переписка з МІНІСТЕРСТВОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ - 2

Запит Андрія Карповича до ДУ «ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я МОЗ УКРАЇНИ» від 09.10.2021 року

Сьомий випуск газети «Багнет Нації» матиме вкладиш у вигляді шаблону заяви про злочин на роботодавця

Звільнення працівників через карантин незаконні і можуть повернутись бумерангом для роботодавців

Катерина Нечипоренко про Нагойський протокол

ПРО НОВИЙ СВІТОВИЙ ПОРЯДОК ВЖЕ СЬОГОДНІ

АЛГОРИТМ ДІЙ ДЛЯ РОБОТОДАВЦІВ ЩОДО «ПЕРЕВІРЯЮЧИХ»

Про пОВІДло ОДИНДЕВ'ЯТЬ і його добровільну дегустацію 

Юлія Щербак: ЗАЯВА-ВІДМОВА ВІД УЧАСТІ У МЕДЕКСПЕРИМЕНТІ

Медексперимент у Дніпрі на 28.10.2021

Детальне обгрунтування для посадових осіб незаконності примусу до медексперимента

Детальне обгрунтування для посадових осіб незаконності примусу до медексперимента

Фотокопія Постанови КМУ про COVID-сертифікат на сайті «Багнет Нації»

Вчіться захищати свої права, як ця смілива панянка - відео

СКАСУВАННЯ НАКАЗУ ПРО ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ – ЗРАЗОК ЗАЯВИ

Суд виправдав перевізника та вкотре наголосив на незаконності карантинних обмежень – постанова

Контрасти «багнетівщини» в порівнянні з «гуміровщиною» щодо скасування карантину – відеоблок судового засідання

Ні примусу! Поліцейські стають на захист своїх прав

Попередження гендиректору ДП «КБ «Південне» щодо незаконності відсторонення від роботи

СКАСУВАННЯ НАКАЗУ ПРО ВІДСТОРОНЕННЯ ВІД РОБОТИ - зразок позовної заяви

Відсторонення від роботи працівників АТ «Укрзалізниця» є незаконними - попередження

Воєнний або надзвичайний стан до введення «карантину» в Україні не оголошувався – відповідь ВРУ

Позов про скасування наказу про відсторонення від Андрія Карповича

«Воєнний стан» - панацея від «карантину»?

11 квітня набудуть чинності Гарантійні угоди додаткового фінансування протидії COVID-19

Проект Закону про державну реєстрацію геномної інформації людини прийнято за основу

В Дніпрі суд скасував наказ про незаконне відсторонення від роботи невакцинованого працівника

В Україні продовжено клінічні випробування лікарських засобів – наказ МОЗ

Як МОЗ розподілило набори для виявлення мутацій в геномі вірусу SARS-CoV-2 – наказ № 702

МОЗ скасувало спрощену процедуру видачі рецептів на ліки за програмою «Доступні ліки» та медичного свідоцтва про народження

Установчі документи Державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України»

Про права людини, в контексті експериментів з геномом - національне законодавство України

нтГЕІ визначилася з БУСТЕРНОЮ для ДІТЕЙ – наказ МОЗ

Оперативний штаб МОЗ затвердив використання вакцини Jynneos проти віспи мавп на території України

Нововведення для Живих Змінених Організмів та Розумних сертифікатопокупців))) від 06 12,2022

Підтримати правозахисну діяльність і друк благодійного видання (газети) ГО ОПГ «Багнет Нації» можна переказом на картрахунок ПриватБанку № 4731 2196 4570 7633  на ім’я Сергія Філіпенка

Телеграм: https://t.me/bagnetnacii
Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/bagnetnacii
Сайт: http://bagnetnacii.blogspot.com

Бастіон: https://bastyon.com/bagnetnacii?fbclid=IwAR1cHy1NB2HPcZVMknoXYVTD19UG106y4tcvsWb0fdZxy_BsqLu9LwCCqAM&fbclid=IwAR1cHy1NB2HPcZVMknoXYVTD19UG106y4tcvsWb0fdZxy_BsqLu9LwCCqAM

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ

20.04.2016  № 1183/5



Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 квітня 2016 р.
за № 617/28747

Про затвердження Типового положення про управління забезпечення примусового виконання рішень міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України, Типового положення про відділ державної виконавчої служби міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України

{Заголовок в редакції Наказу Міністерства юстиції № 3941/5 від 09.12.2019}

{Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції
№ 2832/5 від 29.09.2016
№ 3404/5 від 29.11.2016
№ 1292/5 від 26.04.2018
№ 3284/5 від 22.10.2018
№ 3941/5 від 09.12.2019
№ 1336/5 від 07.04.2020
№ 4580/5 від 22.12.2021
№ 313/5 від 20.01.2023}

Відповідно до Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228, пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2016 року № 99 «Про реформування територіальних органів Міністерства юстиції та розвиток системи надання безоплатної правової допомоги» та з метою забезпечення належної організації роботи органів державної виконавчої служби НАКАЗУЮ:

1. Затвердити такі, що додаються:

1) Типове положення про управління забезпечення примусового виконання рішень міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України;

2) Типове положення про відділ державної виконавчої служби міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України.

{Пункт 1 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 3941/5 від 09.12.2019}

2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства юстиції України від 10 квітня 2012 року № 549/5 «Про затвердження Положення про управління державної виконавчої служби головних управлінь юстиції в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, Положення про районний, районний у місті, міський (міста обласного значення), міськрайонний, міжрайонний відділ державної виконавчої служби», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10 квітня 2012 року за № 547/20860 (із змінами).

3. Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України (Терлецька О.О.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади».

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра юстиції України з питань виконавчої служби Шкляра С.В.

Міністр

П. Петренко




ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
20.04.2016  № 1183/5



Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 квітня 2016 р.
за № 617/28747

ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про управління забезпечення примусового виконання рішень міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України

{Заголовок в редакції Наказу Міністерства юстиції № 3941/5 від 09.12.2019}

{У тексті Типового положення слова «управління державної виконавчої служби», «головні територіальні управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі», «головне територіальне управління юстиції» у всіх відмінках замінено відповідно словами «управління забезпечення примусового виконання рішень», «міжрегіональні управління Міністерства юстиції України», «міжрегіональне управління юстиції» у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства юстиції № 3941/5 від 09.12.2019}

{У тексті Типового положення слова «міжрегіональне управління юстиції» у всіх відмінках замінено словами «міжрегіональне управління» у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства юстиції № 313/5 від 20.01.2023}

1. Управління забезпечення примусового виконання рішень міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України (далі - Управління) є територіальним органом державної виконавчої служби, входить до системи органів Міністерства юстиції України як структурний підрозділ міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України (далі - міжрегіональне управління) та є підзвітним і підконтрольним Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України (далі - Департамент).

{Пункт 1 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 3941/5 від 09.12.2019}

2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами та дорученнями Президента України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем'єр-міністра України, наказами Міністерства юстиції України, дорученнями Міністра юстиції України, його заступників, директора Департаменту, наказами міжрегіонального управління, а також цим Положенням.

3. Основними завданнями Управління є:

реалізація державної політики у сфері організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) (далі - виконання рішень);

підготовка пропозицій щодо формування та реалізації державної політики у сфері виконання рішень;

організація, контроль та здійснення примусового виконання рішень у випадках, передбачених законом.

4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:

1) організовує, контролює здійснення примусового виконання рішень у випадках, передбачених законом, відповідним відділом примусового виконання рішень та відділом державної виконавчої служби міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України (далі - Відділ);

2) забезпечує доступ державних виконавців до баз даних і реєстрів, у тому числі електронних, що містять інформацію про боржників, їхнє майно, в тому числі кошти;

3) організовує інформаційне забезпечення виконавчого провадження, зокрема електронного документообігу, забезпечує ведення автоматизованої системи виконавчого провадження та забезпечує здійснення контролю за внесенням державними виконавцями відомостей про вчинені виконавчі дії;

{Підпункт 3 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1292/5 від 26.04.2018}

4) здійснює державний нагляд та контроль за додержанням законодавства про виконавче провадження, правильністю, своєчасністю та повнотою вчинення виконавчих дій державними виконавцями;

5) аналізує результати діяльності з питань примусового виконання рішень відповідного відділу примусового виконання рішень, Відділу, розробляє заходи щодо підвищення ефективності їх функціонування;

6) забезпечує ведення обліково-статистичної звітності відділом примусового виконання рішень та Відділом, контролює її ведення, узагальнює та аналізує стан виконання рішень державними виконавцями;

7) за дорученням Департаменту представляє інтереси Департаменту під час розгляду справ у судах загальної юрисдикції, готує матеріали до розгляду цих справ;

8) за дорученням Департаменту проводить перевірки діяльності приватних виконавців;

{Пункт 4 доповнено новим підпунктом 8 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 3284/5 від 22.10.2018}

9) погоджує питання щодо виплати винагороди державним виконавцям;

10) розглядає звернення громадян та юридичних осіб з питань, пов'язаних із виконанням рішень, аналізує стан цієї роботи, виявляє та усуває причини, що призводять до подання громадянами скарг;

11) розглядає запити на отримання публічної інформації;

12) організовує освітньо-роз'яснювальну роботу, в тому числі в засобах масової інформації, з питань, що стосуються виконання покладених на Управління завдань;

13) забезпечує через телефонну «гарячу лінію» надання відповідним структурним підрозділом:

довідково-консультативної допомоги з питань примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб);

інформації з автоматизованої системи виконавчого провадження фізичній особі - стороні виконавчого провадження, яке перебуває (перебувало) на виконанні в органах державної виконавчої служби, за умови її ідентифікації в порядку, визначеному Положенням про автоматизовану систему виконавчого провадження, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 05 серпня 2016 року № 2432/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 12 серпня 2016 року за № 1126/29256;

{Пункт 4 доповнено новим підпунктом 13 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 4580/5 від 22.12.2021}

14) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенції, готує та вносить пропозиції щодо його вдосконалення директору Департаменту, начальнику міжрегіонального управління;

15) здійснює аналітичне, інформаційне, методичне та організаційне забезпечення виконання рішень;

16) здійснює інші повноваження на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства юстиції України, міжрегіонального управління.

5. Управління з метою організації своєї діяльності:

1) бере участь в організації роботи з підвищення кваліфікації кадрів Управління та підготовки звітів з кадрових питань;

2) здійснює контроль та координує діяльність Відділу;

3) вносить начальнику відповідного міжрегіонального управління подання, погоджене з директором Департаменту, щодо нагородження державними нагородами та заохочення працівників Управління, Відділу;

4) вносить начальнику відповідного міжрегіонального управління пропозиції щодо організаційного та матеріально-технічного забезпечення діяльності Управління, Відділу;

5) бере участь у межах своєї компетенції у забезпеченні дотримання державної таємниці в Управлінні, Відділі;

{Підпункт 6 пункту 5 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 1292/5 від 26.04.2018}

6) забезпечує в межах повноважень проведення заходів щодо запобігання корупції;

{Підпункт 6 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1292/5 від 26.04.2018}

7) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

8) забезпечує організацію роботи щодо реалізації Порядку погашення заборгованості за рішеннями суду, виконання яких гарантується державою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 вересня 2014 року № 440.

6. Управління має право:

1) залучати до виконання завдань, покладених на Управління, участі у вивченні окремих питань вчених і фахівців, спеціалістів органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій (за погодженням з їх керівниками), представників інститутів громадянського суспільства;

2) одержувати в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб;

3) скликати наради, ініціювати питання про утворення (скликання) консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів і служб (рад, комісій, колегій, робочих груп тощо) для сприяння здійсненню покладених на Управління завдань;

4) здійснювати перевірки та брати участь у перевірках роботи Відділу;

5) користуватися відповідними інформаційними базами даних державних органів.

7. Управління здійснює свої повноваження як безпосередньо, так і через Відділ.

8. Управління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами відповідного міжрегіонального управління, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

9. Управління очолює начальник Управління забезпечення примусового виконання рішень (далі - начальник Управління), який за посадою може бути заступником керівника міжрегіонального управління.

{Абзац перший пункту 9 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 313/5 від 20.01.2023}

Начальник Управління та його заступники (у тому числі заступник начальника Управління - начальник відділу примусового виконання рішень) призначаються на посади та звільняються з посад державним секретарем Міністерства юстиції України у встановленому законодавством порядку.

{Абзац другий пункту 9 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 3404/5 від 29.11.2016}

Рішення щодо заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності начальника Управління та його заступників приймається державним секретарем Міністерства юстиції України у встановленому законодавством порядку. 

{Абзац третій пункту 9 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 3404/5 від 29.11.2016}

Начальник Відділу, заступник начальника Відділу, завідувач сектору у складі Управління, державні службовці, службовці та працівники Управління призначаються на посади та звільняються з посад начальником міжрегіонального управління у встановленому законодавством порядку.

{Абзац четвертий пункту 9 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 3404/5 від 29.11.2016}

Дисциплінарні провадження щодо керівників, державних виконавців та інших працівників Управління порушуються, у тому числі на підставі відповідного подання директора Департаменту державної виконавчої служби, шляхом видання суб'єктом призначення відповідного наказу (розпорядження).

{Абзац п'ятий пункту 9 в редакції Наказів Міністерства юстиції № 3404/5 від 29.11.2016№ 1336/5 від 07.04.2020}

Начальник Управління здійснює контроль за виконанням покладених на Управління, відділ примусового виконання рішень, інші структурні підрозділи Управління, Відділ завдань і здійснення ними своїх повноважень відповідно до законодавства.

10. Начальник Управління:

1) очолює Управління, здійснює керівництво його діяльністю, діяльністю Відділу, за дорученням Міністра юстиції України, заступників Міністра, директора Департаменту, начальника відповідного міжрегіонального управління представляє Управління у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями та підзвітний Міністру юстиції України, його заступникам, директору Департаменту, начальнику відповідного міжрегіонального управління за організацію та результати діяльності Управління;

2) організовує роботу Управління, Відділу з виконання завдань, покладених на міжрегіональне управління, з питань реалізації державної політики у сфері примусового виконання рішень;

3) вносить на розгляд начальнику відповідного міжрегіонального управління, директору Департаменту пропозиції щодо формування та реалізації державної політики у сфері примусового виконання рішень;

4) забезпечує виконання Управлінням, Відділом Конституції та законів України, указів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, доручень Прем'єр-міністра України, наказів Міністерства юстиції України, доручень Міністра юстиції України, його заступників, директора Департаменту, наказів міжрегіонального управління;

5) звітує перед Міністром юстиції України, директором Департаменту, начальником міжрегіонального управління щодо виконання покладених на Управління завдань та планів роботи;

6) вносить на розгляд начальника відповідного міжрегіонального управління пропозиції щодо проекту структури, штатного розпису та кошторису на утримання міжрегіонального управління в частині, що стосується Управління, Відділу;

7) укладає договори з особами, залученими до проведення чи організації виконавчих дій, оплата за якими здійснюється за рахунок авансового внеску стягувача;

{Пункт 10 доповнено новим підпунктом 7 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 2832/5 від 29.09.2016}

8) вносить на розгляд начальника відповідного міжрегіонального управління пропозиції щодо заохочення або порушення дисциплінарного провадження стосовно керівників, державних виконавців та інших працівників територіальних органів державної виконавчої служби;

{Підпункт 8 пункту 10 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 3404/5 від 29.11.2016; із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1336/5 від 07.04.2020}

{Підпункт 9 пункту 10 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 3404/5 від 29.11.2016}

{Підпункт 10 пункту 10 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 3404/5 від 29.11.2016}

{Підпункт 11 пункту 10 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 3404/5 від 29.11.2016}

9) розподіляє обов'язки між своїми заступниками, працівниками Управління;

10) забезпечує здійснення перевірки законності виконавчих проваджень відповідно до вимог закону;

11) планує роботу Управління та забезпечує належний і своєчасний стан виконання запланованих заходів, а також погоджує плани роботи для Відділу;

{Підпункт 11 пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 313/5 від 20.01.2023}

12) вносить подання про встановлення надбавок до посадових окладів заступникам начальника Управління, начальнику відділу примусового виконання рішень, начальнику Відділу, іншим працівникам Управління та їх позбавлення;

13) погоджує преміювання працівників Управління та Відділу;

14) бере участь у нарадах, колегіях та інших заходах, що проводяться відповідним міжрегіональним управлінням, а також у підготовці відповідних документів і матеріалів з питань діяльності Управління, відділу примусового виконання рішень, інших структурних підрозділів Управління, Відділу;

15) організовує розгляд звернень громадян та юридичних осіб з питань, пов'язаних із діяльністю Управління та Відділу, проводить особистий прийом громадян;

16) організовує роботу зі службовими документами, здійснює контроль за веденням номенклатурних справ Управління відповідно до встановленого порядку та вимог законодавства;

17) проводить наради з питань, що належать до компетенції Управління;

18) забезпечує дотримання працівниками Управління виконавської та трудової дисципліни;

19) у межах повноважень дає обов'язкові для виконання доручення працівникам Управління, Відділу;

20) здійснює інші повноваження відповідно до закону.

11. Начальник Управління за посадою є членом колегії міжрегіонального управління та членом конкурсної комісії міжрегіонального управління.

{Пункт 11 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 3404/5 від 29.11.2016}

12. Працівники Управління здійснюють свої повноваження відповідно до посадових інструкцій, які затверджуються начальником відповідного міжрегіонального управління.

13. Управління та відділ примусового виконання рішень мають печатки із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.

Директор Департаменту
державної виконавчої служби


О.О. Терлецька

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0617-16?fbclid=IwAR0mqRFHfdalc8KL6pfjQeY6BmfobUS87cLNZnHyQT_-IWuRpKvlSZhLgOs#n8



ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
20.04.2016  № 1183/5



Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 квітня 2016 р.
за № 618/28748

ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про відділ державної виконавчої служби міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України

{Заголовок в редакції Наказу Міністерства юстиції № 3941/5 від 09.12.2019}

{Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції
№ 2832/5 від 29.09.2016
№ 3404/5 від 29.11.2016
№ 1829/5 від 07.06.2017
№ 1291/5 від 26.04.2018
№ 1385/5 від 06.05.2019
№ 3941/5 від 09.12.2019
№ 1336/5 від 07.04.2020}

{У тексті Типового положення слова «управління державної виконавчої служби», «головні територіальні управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі», «головне територіальне управління юстиції» у всіх відмінках замінити відповідно словами «управління забезпечення примусового виконання рішень», «міжрегіональні управління Міністерства юстиції України», «міжрегіональне управління юстиції» у відповідних відмінках згідно з Наказаом Міністерства юстиції № 3941/5 від 09.12.2019}

1. Відділ державної виконавчої служби міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України (далі - Відділ) є органом державної виконавчої служби, який входить до системи органів Міністерства юстиції України, є структурним підрозділом та підпорядковується міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України (далі - міжрегіональне управління юстиції) через відповідні управління забезпечення примусового виконання рішень міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України (далі - Управління).

2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами та дорученнями Президента України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем'єр-міністра України, наказами Міністерства юстиції України, дорученнями Міністра юстиції України, його заступників, директора Департаменту, наказами міжрегіонального управління юстиції, а також цим Положенням.

3. Основними завданнями Відділу є:

реалізація державної політики у сфері примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) (далі - виконання рішень);

підготовка пропозицій щодо формування та реалізації державної політики у сфері виконання рішень;

забезпечення своєчасного, повного і неупередженого виконання рішень у порядку, встановленому законодавством.

4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

1) здійснює своєчасне, повне і неупереджене примусове виконання рішень у порядку, встановленому законом;

2) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенції, готує та вносить пропозиції щодо його вдосконалення начальнику міжрегіонального управління юстиції;

3) забезпечує ведення автоматизованої системи виконавчого провадження;

{Підпункт 3 пункту 4 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 1291/5 від 26.04.2018}

4) аналізує та узагальнює результати роботи з виконання рішень та веде обліково-статистичну звітність;

5) розглядає звернення громадян та юридичних осіб, аналізує стан цієї роботи у Відділі, веде прийом громадян з питань, що належать до компетенції Відділу;

6) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Відділ;

7) організовує ведення діловодства та архіву у Відділі;

8) здійснює інші повноваження на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства юстиції України, міжрегіонального управління юстиції.

5. Відділ з метою організації своєї діяльності:

1) бере участь в організації роботи з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів Відділу;

2) забезпечує в межах повноважень проведення заходів щодо запобігання корупції;

{Підпункт 2 пункту 5 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 1291/5 від 26.04.2018}

3) забезпечує у межах своїх повноважень захист інформації з обмеженим доступом.

6. Відділ має право:

1) залучати до виконання завдань, покладених на Відділ, участі у вивченні окремих питань вчених і фахівців, спеціалістів органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій (за погодженням з їх керівниками), представників інститутів громадянського суспільства;

2) одержувати в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб;

3) скликати наради, ініціювати питання про утворення (скликання) консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів і служб (рад, комісій, колегій, робочих груп тощо) для сприяння здійсненню покладених на Відділ завдань;

4) користуватися відповідними інформаційними базами даних державних органів.

7. Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами відповідного міжрегіонального управління юстиції, органами виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

8. Відділ очолює начальник відділу державної виконавчої служби (далі - начальник Відділу).

Начальник Відділу, заступник начальника Відділу,  державні службовці, інші працівники Відділу призначаються на посади та звільняються з посад начальником міжрегіонального управління юстиції у встановленому законодавством порядку.

{Абзац другий пункту 8 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 3404/5 від 29.11.2016}

Призначення на посаду начальника Відділу (крім призначення осіб, які пройшли конкурсний відбір) здійснюється начальником міжрегіонального управління юстиції за погодженням з Міністерством юстиції України.

{Абзац третій пункту 8 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 3404/5 від 29.11.2016}

Дисциплінарні провадження щодо заступника начальника Відділу, державних виконавців та інших працівників Відділу порушуються, у тому числі на підставі відповідного подання директора Департаменту державної виконавчої служби або начальника Управління, шляхом видання суб'єктом призначення відповідного наказу (розпорядження).

{Абзац четвертий пункту 8 в редакції Наказів Міністерства юстиції № 3404/5 від 29.11.2016№ 1336/5 від 07.04.2020}

9. Начальник Відділу:

1) очолює Відділ, здійснює керівництво його діяльністю, організовує роботу Відділу, представляє Відділ у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями та підзвітний перед начальником міжрегіонального управління юстиції та відповідним Управлінням за організацію та результати діяльності Відділу;

2) забезпечує виконання Відділом Конституції та законів України, указів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства юстиції України, доручень Міністра юстиції України, заступників Міністра, директора Департаменту, наказів міжрегіонального управління юстиції, доручень начальника міжрегіонального управління юстиції;

3) здійснює контроль за додержанням законодавства про виконавче провадження, правильністю, своєчасністю та повнотою вчинення виконавчих дій державними виконавцями;

{Пункт 9 доповнено новим підпунктом 3 згідно з Наказу Міністерства юстиції № 3941/5 від 09.12.2019}

4) вносить пропозиції щодо заохочення або порушення дисциплінарного провадження стосовно заступника начальника Відділу, державних виконавців та інших працівників Відділу;

{Підпункт пункту 9 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 3404/5 від 29.11.2016; із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1336/5 від 07.04.2020}

{Підпункт 4 пункту 9 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 3404/5 від 29.11.2016}

{Підпункт 5 пункту 9 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 3404/5 від 29.11.2016}

{Підпункт 6 пункту 9 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 3404/5 від 29.11.2016}

5) організовує роботу зі службовими документами, здійснює контроль за веденням номенклатурних справ Відділу відповідно до встановленого порядку та вимог законодавства з діловодства;

6) забезпечує і контролює дотримання працівниками Відділу виконавської та трудової дисципліни;

7) організовує розгляд звернень громадян та юридичних осіб з питань, пов'язаних з діяльністю Відділу, організовує перевірку викладених у них фактів, проводить особистий прийом громадян;

8) виконує рішення і здійснює інші дії відповідно до Закону України «Про виконавче провадження»;

9) розподіляє обов'язки між працівниками Відділу, розробляє проекти їх посадових інструкцій;

10) розглядає скарги на дії (бездіяльність) державних виконавців;

11) за наявності підстав відповідно до вимог законодавства погоджує заяви державних виконавців про виплату винагороди;

12) здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

10. Для здійснення своїх повноважень начальник Відділу має право видавати розпорядження, доручення та забезпечує контроль за їх виконанням.

{Пункт 10 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1829/5 від 07.06.2017}

11. Відділ утримується за рахунок Державного бюджету України.

12. Відділ є юридичною особою, має рахунки в органах Державної казначейської служби України, а також рахунки, у тому числі в іноземній валюті, в державних банках для зарахування авансового внеску стягувача, обліку депозитних сум і зарахування стягнутих з боржників коштів та їх виплати стягувачам, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.

{Пункт 12 в редакції Наказів Міністерства юстиції № 2832/5 від 29.09.2016№ 1385/5 від 06.05.2019}

Директор Департаменту
державної виконавчої служби


О.О. Терлецька

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0618-16?fbclid=IwAR0eYWQVEFoKst-y4zmTPPAY13gqIYOR-o9ZTiey2_fLV5HzkFmbNeYSHbc#Te



ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
09 грудня 2019 року № 3941/5



Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 грудня 2019 р.
за № 1231/34202

ЗМІНИ
до Типового положення про відділ державної виконавчої служби головних територіальних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі

1. Заголовок викласти в такій редакції:

«ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про відділ державної виконавчої служби міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України».

2. Пункт 9 після підпункту 2 доповнити новим підпунктом 3 такого змісту:

«3) здійснює контроль за додержанням законодавства про виконавче провадження, правильністю, своєчасністю та повнотою вчинення виконавчих дій державними виконавцями;».

У зв’язку з цим підпункти 3-11 вважати відповідно підпунктами 4-12.

3. У тексті Типового положення слова «управління державної виконавчої служби», «головні територіальні управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі», «головне територіальне управління юстиції» у всіх відмінках замінити відповідно словами «управління забезпечення примусового виконання рішень», «міжрегіональні управління Міністерства юстиції України», «міжрегіональне управління юстиції» у відповідних відмінках.

Директор Департаменту
з питань правосуддя
та національної безпеки



О. Олійник

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1231-19#Text


Немає коментарів:

Дописати коментар

Правові гіпотези БАР-гільдії

- Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 81. Цивільного кодексу України -